Rada pri koupi Range Rover Classic

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
janek23
Příspěvky: 416
Registrován: 09 zář 2015 17:41
tel.: 732572100
auto: D1,L322

Rada pri koupi Range Rover Classic

#1 Příspěvek od janek23 » 09 říj 2016 18:27

Zdravim kolegove mam v planu opet koupit lasku LR a chci RRC v benzinu a potrebuji radu co vzit me se docela zamlouva 3,5 ale radsi chci nazory vice lidi at nevemu neco se spatnym motorem ale opravdu jen benzin diky za info a rady :cool :yes

Uživatelský avatar
libovka
Příspěvky: 1991
Registrován: 14 lis 2009 19:21
tel.: Jabko
auto: RR L322
Bydliště: praha-západ

Re: Rada pri koupi Range Rover Classic

#2 Příspěvek od libovka » 09 říj 2016 19:59

3,5 motor je dobrá volba. Je to motor s nenaročnou údržbou. Ideální je asi koupit to v automatu. Největší problém je sehnat něco neshníého.

Uživatelský avatar
tomáš štěpnička
Příspěvky: 1444
Registrován: 14 srp 2008 09:37
Bydliště: Nový Jáchymov

Re: Rada pri koupi Range Rover Classic

#3 Příspěvek od tomáš štěpnička » 10 říj 2016 09:13

prostuduj si vlákna v sekci ,,Range Rover" jinak co říct...no nějak extra to nejede a žere to :lol:

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2815
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Rada pri koupi Range Rover Classic

#4 Příspěvek od Mirko » 10 říj 2016 09:30

Ještě by možná stálo za doplnění, k čemu má sloužit:
- veterán na občasné vyjížďky?
- offroad na krosení na tankodromech?
- denní dojíždění do práce?
- pracant do lesa?
Obecně koupit toho nejdražšího, co je na trhu, protože je to ve výsledku výrazně levnější, než se potýkat se zrezlou kastli a mrtvým motorem. Vozidlo, které je nyní zachovalé a bude dále řádně udržované si zachová svou hodnotu, na rozdíl od poflikování nějakého vraku. Není tady málo vlákem, kde se majitel nechal zlákat relativně nízkou vstupní investic do RRC, která ale vzhledem ke stáří a stavu vozu pak buď končí v totální renovaci, kterou málokdo dotáhne, nebo dalším prodejem, nebo odstavením v kůlně.

janek23
Příspěvky: 416
Registrován: 09 zář 2015 17:41
tel.: 732572100
auto: D1,L322

Re: Rada pri koupi Range Rover Classic

#5 Příspěvek od janek23 » 10 říj 2016 15:03

Chci to jen na srazy a off vyjizdky a chci ho koupit v Italii....

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5244
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

Re: Rada pri koupi Range Rover Classic

#6 Příspěvek od Rover » 10 říj 2016 15:59

V Itálii bych si vybral (pokud benzín) třeba tohoto...
https://www.autoscout24.com/offers/land ... 50040a898f

Levnější mně moc třeba na autoscoutu neuspokojili...

https://www.autoscout24.com/results?pow ... =2&size=20
Country boy...

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2815
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Rada pri koupi Range Rover Classic

#7 Příspěvek od Mirko » 11 říj 2016 10:30

janek23 píše:Chci to jen na srazy a off vyjizdky a chci ho koupit v Italii....
pak je to z hlediska podvozku vcelku stejná problematika jako discovera. Motory 3,5 jsou nepraskající, to dělají až od 3,9, a do terénu ten výkon z 3,5 stačí. Vstřikování na 3,5-kách je z mnoha hledisek méně vhodně, než to co bylo na 3,9 - například se obtížně shánějí díly a diagnostika vychází pouze ze zkušeností. Ale je zde na forumu několik vozu, kteří s ním kupodivu celkem bezproblemově fungují. Na zvážení jsou ale i starší verze s karburátorem.

Odpovědět