Rada pri koupi Range Rover Classic
Moderátor: Miky_CZ
Rada pri koupi Range Rover Classic
Zdravim kolegove mam v planu opet koupit lasku LR a chci RRC v benzinu a potrebuji radu co vzit me se docela zamlouva 3,5 ale radsi chci nazory vice lidi at nevemu neco se spatnym motorem ale opravdu jen benzin diky za info a rady
- libovka
- Příspěvky: 1991
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: Rada pri koupi Range Rover Classic
3,5 motor je dobrá volba. Je to motor s nenaročnou údržbou. Ideální je asi koupit to v automatu. Největší problém je sehnat něco neshníého.
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: Rada pri koupi Range Rover Classic
prostuduj si vlákna v sekci ,,Range Rover" jinak co říct...no nějak extra to nejede a žere to
- Mirko
- Příspěvky: 2815
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rada pri koupi Range Rover Classic
Ještě by možná stálo za doplnění, k čemu má sloužit:
- veterán na občasné vyjížďky?
- offroad na krosení na tankodromech?
- denní dojíždění do práce?
- pracant do lesa?
Obecně koupit toho nejdražšího, co je na trhu, protože je to ve výsledku výrazně levnější, než se potýkat se zrezlou kastli a mrtvým motorem. Vozidlo, které je nyní zachovalé a bude dále řádně udržované si zachová svou hodnotu, na rozdíl od poflikování nějakého vraku. Není tady málo vlákem, kde se majitel nechal zlákat relativně nízkou vstupní investic do RRC, která ale vzhledem ke stáří a stavu vozu pak buď končí v totální renovaci, kterou málokdo dotáhne, nebo dalším prodejem, nebo odstavením v kůlně.
- veterán na občasné vyjížďky?
- offroad na krosení na tankodromech?
- denní dojíždění do práce?
- pracant do lesa?
Obecně koupit toho nejdražšího, co je na trhu, protože je to ve výsledku výrazně levnější, než se potýkat se zrezlou kastli a mrtvým motorem. Vozidlo, které je nyní zachovalé a bude dále řádně udržované si zachová svou hodnotu, na rozdíl od poflikování nějakého vraku. Není tady málo vlákem, kde se majitel nechal zlákat relativně nízkou vstupní investic do RRC, která ale vzhledem ke stáří a stavu vozu pak buď končí v totální renovaci, kterou málokdo dotáhne, nebo dalším prodejem, nebo odstavením v kůlně.
Re: Rada pri koupi Range Rover Classic
Chci to jen na srazy a off vyjizdky a chci ho koupit v Italii....
Re: Rada pri koupi Range Rover Classic
V Itálii bych si vybral (pokud benzín) třeba tohoto...
https://www.autoscout24.com/offers/land ... 50040a898f
Levnější mně moc třeba na autoscoutu neuspokojili...
https://www.autoscout24.com/results?pow ... =2&size=20
https://www.autoscout24.com/offers/land ... 50040a898f
Levnější mně moc třeba na autoscoutu neuspokojili...
https://www.autoscout24.com/results?pow ... =2&size=20
Country boy...
- Mirko
- Příspěvky: 2815
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rada pri koupi Range Rover Classic
pak je to z hlediska podvozku vcelku stejná problematika jako discovera. Motory 3,5 jsou nepraskající, to dělají až od 3,9, a do terénu ten výkon z 3,5 stačí. Vstřikování na 3,5-kách je z mnoha hledisek méně vhodně, než to co bylo na 3,9 - například se obtížně shánějí díly a diagnostika vychází pouze ze zkušeností. Ale je zde na forumu několik vozu, kteří s ním kupodivu celkem bezproblemově fungují. Na zvážení jsou ale i starší verze s karburátorem.janek23 píše:Chci to jen na srazy a off vyjizdky a chci ho koupit v Italii....