Land Rover chystá nové modely
Moderátor: Miky_CZ
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Land Rover chystá nové modely
Tiež nie som nadšenec týcto moderných UFOmobilov no u LR ešte dokážem oceniť, že dokážu byť originálny a nesplývajú až tak v dave. Evoque je rozhodne auto, ktoré sa nepodobá na nič. Ostatné LR idú tiež tou cestou no žial, začínajú to kopírovať aziati lebo nevedia prísť na nič originálne a LR skrátka boduje. Netvrdím, že by som to nechcel, alebo, že si to nikdy nekúpim. LR aj Jag vždy ponúkali takú.... inú kultúru cestovania, člověk sa v tom aute skrátka cíti dobře. Ak toto zostane, je to OK
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
Re: Land Rover chystá nové modely
Tak jsem ho včera prolezl a je to poměrně nezajímavé auto. Inspirace Evoquem je zjevná. Tvary a křivky z malého auta ale na tom velkém prostě nefungují. Na využití 3.řady sedaček je nutno zapomenout hned. Těžko říct, jak se bude chovat 9°AT. A cena nejdražšího modelu, dvoulitr za dvě mega mi přijde trošku mimo. Na druhou stranu je to dobrý počin, že se tu auto objevilo ještě před představením v Paříži.
Re: Land Rover chystá nové modely
V tom článku opět ani slovo o tom, že Discovery Sport je nástupce Freelanderu a nikoli D4. Marketingovému oddělení LR se tedy jejich záměr, aby svět na Friťák zapomněl, vydařil. D5 pochopitelně bude a bude postavena na stejné celohliníkové platformě, jakou v současnosti používá aktuální RR L405 a RRS. Uvedena na trh by měla být jako modelový rok 2016, tedy s největší pravděpodobností na podzim příštího roku.
Jinak si myslím, že žádné emotivní komentáře k současnému modelovému portfoliu LR nejsou potřeba. Každý z nás, co pracuje buď sám na sebe nebo na manažerských pozicích různých firem ví, že udržet se v černých číslech není vůbec jednoduché. Můžete vyvinout a vyrábět podle vás skvělý produkt, ale co je vám to platné, když si ho bude kupovat tak málo lidí, že na něm budete prodělávat? LR není sociální ústav, který by plnil přání a potřeby pár zapálených LR entuziastů. Všichni například chceme, aby se Defender vyráběl dál, jenomže je to 25 tisíc v podstatě ručně vyráběných a v porovnání s konkurencí beznadějně zastaralých aut ročně, na kterých automobilka prodělává. Můžeme dávat spoustu argumentů, v čem je Defender lepší než všechna moderní SUV a budeme mít pravdu, ale co je to platné, když cílová skupina zákazníku je tak malá, že se nevyplatí ji uspokojit. A tak LR mlží a slibuje, že nástupce bude úplně fantastický, že většinou veřejnosti odmítnutá studie DC100 vlastně nebyl předobraz budoucího Defa, ale nějakého volno-časového SUV o kterém v LR uvažují atd., ale ti, kdo jsou na nástupce Defendera zvědaví už ztrácí naději, že ještě někdy bude nový Def uveden do výroby.
A pokud LR skutečně nového Defendera postaví, je pravděpodobné, že nebude hoden toho jména. Na vině ale podle mě není LR, je prostě jiná doba. Často říkám, že jsem se narodil v blbé době na blbém místě a že by mi náramně slušela Británie 60-tých let. Jenomže po šedesátkách přišla 70-tá léta a když na jejich konci do 10 Downing Street přišla Železná lady, Británie byla na pokraji státního bankrotu a automobilky na tom byly téměř nejhůř z veškerého průmyslu v UK. Britský průmysl nakonec možná paradoxně zachránila Argentina tím, že obsadila Falklandy a Británií vyhraná válka o ně umožnila zvolení Železné lady na další volební období a tím i čas k dokončení pro mnoho lidí sociálně drastických reforem. Většinu nových LR dneska vlastní lidé, u kterých je to jejich první Land Rover, o historii značky nic nevědí a když na silnici uvidí Defender, většinou ani nevědí, že ho vyrábí stejná automobilka, jako jejich nablýskaný RRS nebo Evogue. Co se dá dělat.
Discovery Sport se mi náhodou docela líbí, je konzervativnější, méně metrosexuální a mnohem praktičtější než Evogue, se kterým má podobnou koncepci a konec konců, Freelander, jehož je pokračovatelem se mi nikdy moc nelíbil a ani mě nezajímal, protože třeba vedle Discovery ani neměl ten správný hardware (podélně uložený motor, plnohodnotný symetrický pohon 4x4 a redukci), což samozřejmě ani D Sport nemá. Uvidíme, jaká bude velká Discovery 5.
Když přišla na trh D3, všichni pravověrní její design odsuzovali. Pravda je, že byla dost poruchová, ale jinak to bylo skvělé auto v terénu i na silnici. Teď jezdím D4, která je v podstatě jenom faceliftem D3, mám najeto necelých 130 tisíc km bez závad a to auto miluji. Vedle evogueních modelů LR vypadá dneska její hranatý design už málem klasicky a přitom před deseti lety to bylo sci-fi. Jenom doufám, že příští velká Discovery bude aspoň podobně praktická a bude se s ní moct aspoň občas vjet do terénu. Chci tak moc?
Ale jinak samozřejmě pravými LR u mě stejně zůstávají veteráni, jsem rád, že dva mám, Discovery je u nás doma chudák, který všechno oddře a který je brán spíš jako spotřební zboží (jakkoli ji mám rád) než jako srdeční záležitost.
Jinak si myslím, že žádné emotivní komentáře k současnému modelovému portfoliu LR nejsou potřeba. Každý z nás, co pracuje buď sám na sebe nebo na manažerských pozicích různých firem ví, že udržet se v černých číslech není vůbec jednoduché. Můžete vyvinout a vyrábět podle vás skvělý produkt, ale co je vám to platné, když si ho bude kupovat tak málo lidí, že na něm budete prodělávat? LR není sociální ústav, který by plnil přání a potřeby pár zapálených LR entuziastů. Všichni například chceme, aby se Defender vyráběl dál, jenomže je to 25 tisíc v podstatě ručně vyráběných a v porovnání s konkurencí beznadějně zastaralých aut ročně, na kterých automobilka prodělává. Můžeme dávat spoustu argumentů, v čem je Defender lepší než všechna moderní SUV a budeme mít pravdu, ale co je to platné, když cílová skupina zákazníku je tak malá, že se nevyplatí ji uspokojit. A tak LR mlží a slibuje, že nástupce bude úplně fantastický, že většinou veřejnosti odmítnutá studie DC100 vlastně nebyl předobraz budoucího Defa, ale nějakého volno-časového SUV o kterém v LR uvažují atd., ale ti, kdo jsou na nástupce Defendera zvědaví už ztrácí naději, že ještě někdy bude nový Def uveden do výroby.
A pokud LR skutečně nového Defendera postaví, je pravděpodobné, že nebude hoden toho jména. Na vině ale podle mě není LR, je prostě jiná doba. Často říkám, že jsem se narodil v blbé době na blbém místě a že by mi náramně slušela Británie 60-tých let. Jenomže po šedesátkách přišla 70-tá léta a když na jejich konci do 10 Downing Street přišla Železná lady, Británie byla na pokraji státního bankrotu a automobilky na tom byly téměř nejhůř z veškerého průmyslu v UK. Britský průmysl nakonec možná paradoxně zachránila Argentina tím, že obsadila Falklandy a Británií vyhraná válka o ně umožnila zvolení Železné lady na další volební období a tím i čas k dokončení pro mnoho lidí sociálně drastických reforem. Většinu nových LR dneska vlastní lidé, u kterých je to jejich první Land Rover, o historii značky nic nevědí a když na silnici uvidí Defender, většinou ani nevědí, že ho vyrábí stejná automobilka, jako jejich nablýskaný RRS nebo Evogue. Co se dá dělat.
Discovery Sport se mi náhodou docela líbí, je konzervativnější, méně metrosexuální a mnohem praktičtější než Evogue, se kterým má podobnou koncepci a konec konců, Freelander, jehož je pokračovatelem se mi nikdy moc nelíbil a ani mě nezajímal, protože třeba vedle Discovery ani neměl ten správný hardware (podélně uložený motor, plnohodnotný symetrický pohon 4x4 a redukci), což samozřejmě ani D Sport nemá. Uvidíme, jaká bude velká Discovery 5.
Když přišla na trh D3, všichni pravověrní její design odsuzovali. Pravda je, že byla dost poruchová, ale jinak to bylo skvělé auto v terénu i na silnici. Teď jezdím D4, která je v podstatě jenom faceliftem D3, mám najeto necelých 130 tisíc km bez závad a to auto miluji. Vedle evogueních modelů LR vypadá dneska její hranatý design už málem klasicky a přitom před deseti lety to bylo sci-fi. Jenom doufám, že příští velká Discovery bude aspoň podobně praktická a bude se s ní moct aspoň občas vjet do terénu. Chci tak moc?
Ale jinak samozřejmě pravými LR u mě stejně zůstávají veteráni, jsem rád, že dva mám, Discovery je u nás doma chudák, který všechno oddře a který je brán spíš jako spotřební zboží (jakkoli ji mám rád) než jako srdeční záležitost.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
Re: Land Rover chystá nové modely
Já ti nevím, ale využívat "Genius loci starých hranatých nezničitelných aut" při prodeji těchhle zaoblených věcí mi prostě nepřipadá moc správný. Získávám z toho dojem, že marketing má o dost navrch před kvalitou auta - čehož byla třeba zrovna D3 exemplárním příkladem.
Technologie pro zahradní jezírka
- Mirko
- Příspěvky: 2813
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Land Rover chystá nové modely
Když to tady tak čtu, tak nevím, nad čím proléváte slzy: D1 byl vlastně jenom jinak oplechovaný, ochuzený a tehdy už zastaralý Classic s okýnky ve střeše, D2 byl facelift D1, D3 byla poruchová elektronka a D4 její facelift... Vzpomínat v tomto rodokmenu na historií je jako říct, že mor v rodině je tradiční hodnota
Re: Land Rover chystá nové modely
tak jsem se už s ním taky pokochal
a nový RR Sport v provedení SVR taky nevypadá špatně, byť já bych se s ním asi hodně brzo vybodoval
pak jsem zahlédnul ještě jednu novou micinku
a nový RR Sport v provedení SVR taky nevypadá špatně, byť já bych se s ním asi hodně brzo vybodoval
pak jsem zahlédnul ještě jednu novou micinku
2010 UAZ 3164/2003 UAZ 3160/2000 TLC KZJ95/1979 TLC FJ55/1977 TLC 55/1962 ČZ175
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Land Rover chystá nové modely
Keď sa na to DiscoSport pozriem len od predných dverí dopředu, tak jasne vidím ďalšieho Friťáka. Osobne nechápem, prečo to nemohol byť Friťák 3.
Ale novej generácii už tie autá nič nehovoria a pre nich to bude OK. LR už nebude kultová značka no ak porovnáme iné značky v tejto triede, tak LR je stále niekde inde.
Ale novej generácii už tie autá nič nehovoria a pre nich to bude OK. LR už nebude kultová značka no ak porovnáme iné značky v tejto triede, tak LR je stále niekde inde.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Land Rover chystá nové modely
No, kdeže nezachovali pre Disco typickú stupňovitú strechu, tak ju nechcem
https://www.youtube.com/watch?v=XJGW7AJ9OCk
https://www.youtube.com/watch?v=jmeA3edOMPc
https://www.youtube.com/watch?v=XJGW7AJ9OCk
https://www.youtube.com/watch?v=jmeA3edOMPc
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- Lukasino
- Příspěvky: 3869
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Land Rover chystá nové modely
To ale Disco není, je to Freečko 3.gen Disco bude, nebojAcon píše:No, kdeže nezachovali pre Disco typickú stupňovitú strechu, tak ju nechcem
https://www.youtube.com/watch?v=XJGW7AJ9OCk
https://www.youtube.com/watch?v=jmeA3edOMPc
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Land Rover chystá nové modely
to vieme všetci ale aj tak. Nová Disco to už tiež bude viac free-evoque jako disco
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- Lukasino
- Příspěvky: 3869
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Land Rover chystá nové modely
Nevím, mě se zdá, že LR ikdyž jde kupředu, tak se stále snaží držet tradice, takže osobně věřím, že zlom střechy zůstane
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Land Rover chystá nové modely
Súhlas. Preto som vyššie napísal, že napriek ultra modernému designu LR stále tak nejak vybočuje z priemeru a už tradične sa líši od zbytku světa. A preto sa mi páči
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
Re: Land Rover chystá nové modely
2010 UAZ 3164/2003 UAZ 3160/2000 TLC KZJ95/1979 TLC FJ55/1977 TLC 55/1962 ČZ175
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Land Rover chystá nové modely
Ten koncept DC100 je už v manuálech predajcov jako model pre myslím 2016. A povedzme si to rovno, mohlo to byť horšie. Toto aspoň vyzerá, že to patrí do terénu čo sa o iných ikonách povedať nedá. G neviem či má následovníka, Toyota LC pre EU trh tiež nie aj keď aktuálny LC je stále zdatný, Jeep? Z mojho pohľadu len RR má modely ktoré už na prvý pohlad patria mimo cestu, D4, RR S a DC100 a je otázka času kedy začnú do terénu jazdiť aktuálne Sporty
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
Re: Land Rover chystá nové modely
„Kdokoliv obeznámený s předmětem uzná, že je to jasné selhání.“
Re: Land Rover chystá nové modely
Jako snad u každého článku na netu tak i zde je zajímavý komentář...Lassard píše:DiscoSport
http://auto.ihned.cz/c3-63358770-080000 ... and-roveru
ale ten doprovodný komentář, to je teda síla.
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6
- fugín
- Příspěvky: 2271
- Registrován: 13 lis 2011 21:56
- tel.: 777001161
- auto: ex free 1,8/Disco2
- Bydliště: opatovice nad labem
Re: Land Rover chystá nové modely
Na odlehčení.....mladej Vojtek v tom má jasno
https://www.youtube.com/watch?v=uhb7-wpoCk8
https://www.youtube.com/watch?v=uhb7-wpoCk8
EX: Freelander 1 1,8 benz. 2002
Akt.: Discodvojka Td5 2004 Žoffka-strašně drahá
Akt.: Discodvojka Td5 2004 Žoffka-strašně drahá
Re: Land Rover chystá nové modely
Mne zaujal komentář jmenující produkty z MB a B. Zetor a Škodovka mají opravdu renomé, no a RR, D3, FREE se opravdu vyskytují převážně v Reykjavíku, mimo hlavní město je to DEF a na farmách po celém ostrově pak velké množství vraků Sériímoon13 píše:Jako snad u každého článku na netu tak i zde je zajímavý komentář...Lassard píše:DiscoSport
http://auto.ihned.cz/c3-63358770-080000 ... and-roveru
ale ten doprovodný komentář, to je teda síla.
„Kdokoliv obeznámený s předmětem uzná, že je to jasné selhání.“
- cyril
- Příspěvky: 2751
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Re: Land Rover chystá nové modely
Už jsem to psal. Kdyby to byl pětidvéřák aspoň podobnej tomu co je na fotce, tak ho za Disco 4 klidně vyměním. Elektrárna jako elektrárna.....Mě se to docela líbí.
- Přílohy
-
- land-rover-defender-2015-4-door.jpg (21.22 KiB) Zobrazeno 8046 x