Rachot

D, TD, TDI, TD5
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4166
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od low » 02 lis 2008 19:12

dano hore pise, ze redukcku menil, takze tim by melo dojit ke zmene preci, a nic, takze nevim nevim.

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od eliott » 02 lis 2008 21:01

Může to být přední kardan, pokud se tam dá dvojitý kříž, zmizí to. Vyřešil jsem takhle v poslední době dvě auta... apropos, Low, už jsi nechal zkontrolovat ten zadní diferák, zda v něm není něco volného???
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4166
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od low » 02 lis 2008 21:05

nenechal, dojel, tak zatim neresim
imho dvojtej kardan blbost, bo by to nezacalo delat z niceho nic. kardanka je tam kazdopadne nova, kde by tam vznikala ta difirence a ten zvuk???

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od eliott » 02 lis 2008 21:17

No každopádně bych začal kontrolou diferáku a zkusil bych ten kardan. Ale klidně mi to vyvracej :lol:
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4166
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od low » 02 lis 2008 21:30

ale ja nemam penize na to abych neco koupil a pak zjistil, ze to tim neni!

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od eliott » 02 lis 2008 21:38

Na kontrolu diferáku nemusíš nic kupovat, a ten přední kardan můžeš vyndat a auto projet se špérou :idea: :idea: :idea:
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4166
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od low » 02 lis 2008 22:04

aha, ja myslel, ze to mam zkusit s tim dvojtym.
zitra vyhodim kardan, nismene tim nevyloucim ze to neni v unasecich, nebo v prednim diferaku, nebo v zalomeni, ale zkusim co to udela

zadni diff ceka na tebe az budea mit kdy a kde to udelat

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od eliott » 02 lis 2008 22:10

No to si počká :lol:
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

#29 Příspěvek od Jenda » 03 lis 2008 03:50

Nejak nebyl cas reagovat,tak to dohanim.
Zduraznuji ze jako byvaleho automechanika me dostala vule na prevodech v pridavne prevodovce.Bylo to na mem defu co mel kdyz jsem ho koupil 42tsc km.Rikal jsem si ze to tak asi ma byt ale divny to bylo :) Pak jsem si osahal novou pridavnou u Drahose co tam mel pro nekoho nachystanou a bylo to tam taky.Je tam vule cca 15-20minut pri pootoceni jednim smerem a opacne se to jakoby presponovava az se to rukou nedari otacet.Vznika tam jakesi pnuti :?:
Rezume je ze to tak asi byt ma a desit me to zacne az to tam nebude :lol:
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
hok300
Příspěvky: 1101
Registrován: 21 zář 2015 11:10
auto: Def 300TDi

Re: Rachot

#30 Příspěvek od hok300 » 11 črc 2019 16:14

tak jsem to našel :) tohle mi tedka právě začalo auto taky dělat. viz rychlodotazy. kluci vyřešil to někdo? nebo je doopravdy řešení v tom trojkříží? mám teda 300tdi defíka ale tohle se mi děje uplně to samé.

-převodovka repas
-redučka repas
- kardan cca 1 rok starej
-koš diferáku a ložisko v hrušce nové

už s tím zápolím asi rok(takže rozestup mezi opravami), a po každé opravě se těším že to zmizí :-D a ono to asi nejde. hold budu muset jezdit jen do kopce.
300TDI---The Legend begins

Uživatelský avatar
vladoo
Příspěvky: 279
Registrován: 01 bře 2011 20:16
tel.: 421918808889
auto: Disco 300tdi
Kontaktovat uživatele:

Re: Rachot

#31 Příspěvek od vladoo » 12 črc 2019 20:40

hok300 píše: 11 črc 2019 16:14 tak jsem to našel :) tohle mi tedka právě začalo auto taky dělat. viz rychlodotazy. kluci vyřešil to někdo? nebo je doopravdy řešení v tom trojkříží? mám teda 300tdi defíka ale tohle se mi děje uplně to samé.

-převodovka repas
-redučka repas
- kardan cca 1 rok starej
-koš diferáku a ložisko v hrušce nové

už s tím zápolím asi rok(takže rozestup mezi opravami), a po každé opravě se těším že to zmizí :-D a ono to asi nejde. hold budu muset jezdit jen do kopce.
Mas lift na defe?
https://instagram.com/landroverista
https://landroverista.sk - Špecialista na Land Rover Defender a Series

Uživatelský avatar
hok300
Příspěvky: 1101
Registrován: 21 zář 2015 11:10
auto: Def 300TDi

Re: Rachot

#32 Příspěvek od hok300 » 12 črc 2019 21:57

Nene nemam, original.
300TDI---The Legend begins

Uživatelský avatar
vladoo
Příspěvky: 279
Registrován: 01 bře 2011 20:16
tel.: 421918808889
auto: Disco 300tdi
Kontaktovat uživatele:

Re: Rachot

#33 Příspěvek od vladoo » 13 črc 2019 20:07

Hm. Rok stary kardan moze mat rozbite krize. Rozbity kriz nemusis spoznat, kym nevyberies cely kardan von.

Ked bude von, skus sa povozit bez predneho a nasledne bez zadneho kardana.

Dvojkriz riesi rachot, ak mas lift na defe, takze u teba to pravdepodobne rachot nevyriesi.
https://instagram.com/landroverista
https://landroverista.sk - Špecialista na Land Rover Defender a Series

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: Rachot

#34 Příspěvek od DanoDEF » 13 črc 2019 21:10

... kardan rozbijes aj za 2 dni. :mrgreen: a ano kardan narobi pekny rachot.
Přílohy
received_2278896002163634.jpeg
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
hok300
Příspěvky: 1101
Registrován: 21 zář 2015 11:10
auto: Def 300TDi

Re: Rachot

#35 Příspěvek od hok300 » 13 črc 2019 21:48

No me to delalo i s tim novym kardanem hned. Ale je fakt ze jsem mohl narazit i na spatny kus. Vim ze to resili i anglani a taky to nikdo nedoresil. Respektive debata skoncila. Kdyz predni kardan neni, tak to nedela. Takze budto neco rozvibruje kardan nebo to je kardan. Jen se zeptam: kdyz dam trojkriz tim nic nezkazim ne?
300TDI---The Legend begins

Uživatelský avatar
hok300
Příspěvky: 1101
Registrován: 21 zář 2015 11:10
auto: Def 300TDi

Re: Rachot

#36 Příspěvek od hok300 » 13 črc 2019 21:49

DanoDEF píše: 13 črc 2019 21:10 ... kardan rozbijes aj za 2 dni. :mrgreen: a ano kardan narobi pekny rachot.
Tak tohle je mazec :D tobe to delalo taky, doresil si to nejak? Nebo auto jiz nemas?
300TDI---The Legend begins

Uživatelský avatar
vladoo
Příspěvky: 279
Registrován: 01 bře 2011 20:16
tel.: 421918808889
auto: Disco 300tdi
Kontaktovat uživatele:

Re: Rachot

#37 Příspěvek od vladoo » 14 črc 2019 11:24

hok300 píše: 13 črc 2019 21:48 No me to delalo i s tim novym kardanem hned. Ale je fakt ze jsem mohl narazit i na spatny kus. Vim ze to resili i anglani a taky to nikdo nedoresil. Respektive debata skoncila. Kdyz predni kardan neni, tak to nedela. Takze budto neco rozvibruje kardan nebo to je kardan. Jen se zeptam: kdyz dam trojkriz tim nic nezkazim ne?
Ak das dvojkriz, nic neskazis. Len meni sa aj priruba na pridavnej prevodovke. Objednaval som kit od LRdirect
Problem este mi napada, ze moze byt vo “fazovani” tzn. vzajomna poloha predneho a zadneho klbu na krizi. Ich vazjomna poloha by mala byt okolo 30 stupnov

Velmi naucne a kratke video o problematike fazovania: https://youtu.be/Idk3BVDVHq4
859FA77A-0E13-41EC-AE81-F550911A9CF1.jpeg
E0431D9C-705D-4F00-96B6-7A5D34A39B9F.jpeg
https://instagram.com/landroverista
https://landroverista.sk - Špecialista na Land Rover Defender a Series

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: Rachot

#38 Příspěvek od DanoDEF » 14 črc 2019 12:24

hok300 píše: 13 črc 2019 21:49
DanoDEF píše: 13 črc 2019 21:10 ... kardan rozbijes aj za 2 dni. :mrgreen: a ano kardan narobi pekny rachot.
Tak tohle je mazec :D tobe to delalo taky, doresil si to nejak? Nebo auto jiz nemas?
... doriesil to cas. Dnes si uz nespominam.Defik ma 668tkm a za tu dobu som riesil ine veci ine rachoty. Vymenilo sa kopu veci (spojky, prevodovky, kardany, loziska) ktore sa normalne opotrebovali ine som dokurvil (poloosy, klby, kardany).
Posledne som za 2 dni dokurvil kardan a pritom som si myslel, ze sa schyluje k vymene prevodovky. Kardan urvalo v rychlsti 70kmh. Pritom som ho dokladne mimo auta mazal.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Adam P.
Příspěvky: 954
Registrován: 20 čer 2014 13:33
tel.: 777241654
auto: defík 130 TD5 2001
Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!

Re: Rachot

#39 Příspěvek od Adam P. » 15 črc 2019 23:01

dvojkřížem nic nezkazíš, to je sice pravda, ale nedávno se tu řešilo, že se kvůli tomu musel někdo vrátit z albošky, když se mu to tam vysypalo. neznám podrobnosti, ale prostě to tam neopravili, přestože zrovna v albošce jezdí lanďáků spousta. jednoduše čím víc je auto "vypimpené a namazlené", tím hůře se někde v cizině opravuje. takže na jednu stranu tu jsou úpravy auta a snaha udělat ho schopnějším v terénu, ale na straně druhé je tu pak univerzálnost a sériové díly, které je snadné sehnat skoro kdekoliv, případně je něčím nahradit. proto se já osobně třeba snažím ty úpravy nějak moc nepřehánět, abych neměl tak moc velký problém se sháněním dílů a prováděním oprav někde na cestách necestách :) ono se to nezdá, ale už i třeba sehnat takovou gumu 255/85 R16 může být celkem problém, obzvláště v určitých destinacích, kdežto standardní 235/85 mají skoro všude. takže všelijaké pičičandičky navěšené na auto a úpravy interiéru určitě, ale mechaniku (motor + příslušenství, prodvozek a součásti převodů) se snažím nechávat co možná nejpůvodnější. ale jasně, taky dost záleží od toho, co kdo s autem zamýšlí. rozdíl bude v tom, jestli ho máš primárně na řádění někde v okolí domova, nebo chceš projet kus světa :)
defender 130 TD5 2001 a SAAB 9-5 aero 2007 //// EX: defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: Rachot

#40 Příspěvek od DanoDEF » 16 črc 2019 06:48

... s tou 255 v Albansku mas pravdu mame teraz cerstvu skusenost ale mame aj skusenost, ze ti staci zadny nahon s uzvierkou v pripade poruchy predneho kardanu.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Odpovědět