Salisbury náprava

D, TD, TDI, TD5
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od Admin » 06 úno 2007 15:14

Celý deferák je skoro 2x takový. Poloosy má silnější oproti kterým?
Defender 90 má poloosy i s unašečem.
Defender 110/130 jsou stejné - stejná náprava do roku 2002.

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11489
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od eliott » 06 úno 2007 15:30

OK,OK, snad jsem toho tolik neřekl... ale jak se ukázalo, lze sehnat i ARB za ty samé peníze.

Antonov

#23 Příspěvek od Antonov » 06 úno 2007 20:14

Jo cena je dobra ale pricti si jeste clo a dph.Myslim ze je lepsi si to objednat z GB treba z paddocku , neplatis clo a je to tu do tydne.cena je pak srovnatelna. Nebot nekdy ti nenapisou na fakturu dopravne a pak platis dph i z dopravnyho.Proto si vse na LR objednavam z GB

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11489
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od eliott » 07 úno 2007 08:48

To chápu, ale zkusím kamaráda, co je v USA, jestli by mi to neposlal on, třeba jako použitou věc, nebo tak něco, přece jen rozdíl skoro 8000,- stojí za námahu :idea: .

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od Admin » 07 úno 2007 12:25

eliott píše:To chápu, ale zkusím kamaráda, co je v USA, jestli by mi to neposlal on, třeba jako použitou věc, nebo tak něco, přece jen rozdíl skoro 8000,- stojí za námahu :idea: .
To asi stojí za pokus. :wink:

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11489
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od eliott » 07 úno 2007 12:42

Tak doprava z USA je v podstatě domluvená, teď se zeptám, co kdo doporučujete do předního diferáku, True Trac (nebo něco obdobného)nebo klasickou uzávěrku. Předpokládám, že auto s klasickou uzávěrou v předním diferáku bude v měkkém terénu špatně ovladatelné, ono už zavření zadku určitě zhorší ochotu zatáčet, ne?

Potapěč

#27 Příspěvek od Potapěč » 07 úno 2007 13:00

Já bych upřednostnil ovládanou uzávěrku, jak dopředu, tak i dozadu.

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#28 Příspěvek od karel » 07 úno 2007 13:03

Mám zkušenosti s trutracem nazadu a pokud budu řešit předek, tak jdu do toho samého.Podle mě pomůže právě tehdy kdy má v měkkém terénu při ztrátě trakce jednoho kola a nenamáhá tolik poloosy.
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2869
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od erik » 07 úno 2007 13:07

Potapěč píše:Já bych upřednostnil ovládanou uzávěrku, jak dopředu, tak i dozadu.
Ich auch.
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Potapěč

#30 Příspěvek od Potapěč » 07 úno 2007 13:08

Eliott má nápravy Salisbury, tak bych šel do ovládané špéry, u Disco bych šel spíš do Truetracku.

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11489
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od eliott » 07 úno 2007 13:24

Tak teď už jen vyřešit tu plastovou klec, mít ji v autě, nemohl bych spát, jestli fakt něco nesnáším, tak je to plast tam, kde má být kus železa :evil:
...a našetřit 30000,- aby o tom doma nevěděli :D . Poradíte někdo s montáží? V podstatě jediný, zato dost podstatný problém bude vymezení vůle na soukolí, pokud se nemýlím. Viděl jsem fotky jak se to dělá pomocí hodinek, ale je třeba mít taky nějaké hodnoty. Ani nevím, jsou v Hayness manuálu?

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#32 Příspěvek od DanoDEF » 07 úno 2007 15:14

eliott píše:Tak teď už jen vyřešit tu plastovou klec, mít ji v autě, nemohl bych spát, jestli fakt něco nesnáším, tak je to plast tam, kde má být kus železa :evil:
...a našetřit 30000,- aby o tom doma nevěděli :D . Poradíte někdo s montáží? V podstatě jediný, zato dost podstatný problém bude vymezení vůle na soukolí, pokud se nemýlím. Viděl jsem fotky jak se to dělá pomocí hodinek, ale je třeba mít taky nějaké hodnoty. Ani nevím, jsou v Hayness manuálu?
Mas zbytocne obavy o plast. Zatial som ten plast videl pokazeny iba raz a aj to vinou zakaznika, ktory bol taky koumak, ze rozobral uzavierku aby si vyrobil kopiu...ked pochopil, ze to nezvladne tak to vsetko nejako poskladal a poskladal zle...

...ak ma niekto zle skusenosti resp poruchy na ARB nech napise.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Kangaroo
Příspěvky: 703
Registrován: 18 led 2007 18:18

#33 Příspěvek od Kangaroo » 07 úno 2007 15:20

Koukni sem to je docela slušnej návod. http://www.d-90.com/tech/arb.html . Pokud je objednáváš z US rád bych se s tebou svez (taky je sháním),třeba dostaneme množstevní slevu a bude třeba levněší poštovné. Za kolik jsi je tam sehnal?

Uživatelský avatar
Kangaroo
Příspěvky: 703
Registrován: 18 led 2007 18:18

#34 Příspěvek od Kangaroo » 07 úno 2007 15:22


Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11489
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#35 Příspěvek od eliott » 07 úno 2007 16:20

http://www.rocky-road.com/defender.html mají je za cca 700,- akorát do Čech je budem muset posílat po jedné. Ten postup je super, podle toho by to zvládla i cvičená opice :lol: , já bych to viděl tak někdy za měsíc, do té doby snad nějaký kapříci připlujou :D :D .

Uživatelský avatar
Kangaroo
Příspěvky: 703
Registrován: 18 led 2007 18:18

#36 Příspěvek od Kangaroo » 07 úno 2007 18:13

eliott píše:http://www.rocky-road.com/defender.html mají je za cca 700,- akorát do Čech je budem muset posílat po jedné. Ten postup je super, podle toho by to zvládla i cvičená opice :lol: , já bych to viděl tak někdy za měsíc, do té doby snad nějaký kapříci připlujou :D :D .
Já na to nechvátám, stejně musím ještě zjistit jakej přesnej typ uzávěrky je pro mě, protože mám defíka 2004, takže kulatej dif. Jinak bych chtěl předek , zadek i kompresor.

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#37 Příspěvek od DanoDEF » 07 úno 2007 18:31

Kangaroo píše:
eliott píše:http://www.rocky-road.com/defender.html mají je za cca 700,- akorát do Čech je budem muset posílat po jedné. Ten postup je super, podle toho by to zvládla i cvičená opice :lol: , já bych to viděl tak někdy za měsíc, do té doby snad nějaký kapříci připlujou :D :D .
Já na to nechvátám, stejně musím ještě zjistit jakej přesnej typ uzávěrky je pro mě, protože mám defíka 2004, takže kulatej dif. Jinak bych chtěl předek , zadek i kompresor.
ak mas 110 r.v. 2004 tak potrebujes

RD56 do predu
RD57 do zadu
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od Admin » 07 úno 2007 18:33

Kangaroo píše:
eliott píše:http://www.rocky-road.com/defender.html mají je za cca 700,- akorát do Čech je budem muset posílat po jedné. Ten postup je super, podle toho by to zvládla i cvičená opice :lol: , já bych to viděl tak někdy za měsíc, do té doby snad nějaký kapříci připlujou :D :D .
Já na to nechvátám, stejně musím ještě zjistit jakej přesnej typ uzávěrky je pro mě, protože mám defíka 2004, takže kulatej dif. Jinak bych chtěl předek , zadek i kompresor.
Pokud máš Defíka 110/130
Předek RD-56
Zadek RD-57

Pokud máš Defíka 90
předek i zadek RD-56

Kompresor:
Jestli chceš i foukat gumy, tak ten větší, jestli foukáni pneu nechceš, tak kompakt.

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#39 Příspěvek od DanoDEF » 07 úno 2007 18:47

Admin píše:
Kangaroo píše: Já na to nechvátám, stejně musím ještě zjistit jakej přesnej typ uzávěrky je pro mě, protože mám defíka 2004, takže kulatej dif. Jinak bych chtěl předek , zadek i kompresor.
Pokud máš Defíka 110/130
Předek RD-56
Zadek RD-57

Pokud máš Defíka 90
předek i zadek RD-56

Kompresor:
Jestli chceš i foukat gumy, tak ten větší, jestli foukáni pneu nechceš, tak kompakt.
.... :D :D :D admin zavahal...Kangaro ma pieskovu 110ku len sa nou este nepochvalil... :shock:

... a doporucil by som Heavy Duty Air Line Kit (HDAL)
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Kangaroo
Příspěvky: 703
Registrován: 18 led 2007 18:18

#40 Příspěvek od Kangaroo » 07 úno 2007 19:34

Diky všem ušetřily jste mi hledání. Admin mohl a asi viděl u Mejznara mojí 110 přidávám foto.
Obrázek

Odpovědět