Zesílené poloosy, unašeče, soukolí dif. atd.

D, TD, TDI, TD5
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2458
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: Zesílené poloosy, unašeče, soukolí dif. atd.

#21 Příspěvek od mr-tomas » 08 srp 2013 19:41

Aha, já myslel že salisbury je s poloosama festovnější. :shock:
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Zesílené poloosy, unašeče, soukolí dif. atd.

#22 Příspěvek od teslo » 09 srp 2013 10:53

Poloosy ma prave +- rovnake....resp. standardne 24 drazkove. Ashcroft uz robi pevnostne, takze to by nebol problem (pri zadnej). Na prednu sa daju zohnat pevnostne iba klby. Poloosy nie.
Co je jej silna a zaroven slaba stranka je robustnost difu a samotneho tela napravy. Diferak je masivny a vydrzi urcite viac ako mensi rover-acky, ale zaroven funguje ako efektivna zemna kotva...Tym padom je nutne viac slapat na "loud pedal".
Plus predna ma este jeden podla mna brutalny neduh a tym je zadna spojovacka, ktora je viac na rane ako pri standardnej naprave...resp. je to dokonaly hladac korenov, kamenov a vsetkeho o co sa len moze zachytit a zohnut.

Ale je to pekny kus zeleza pod autom a na FC101 a light trucky kam bola urcena je vyborna. A pre jej masivnost si ju viem predstavit aj ako vyborny zaklad kam namontovat portalove boxy...
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Zesílené poloosy, unašeče, soukolí dif. atd.

#23 Příspěvek od eliott » 09 srp 2013 13:53

teslo píše:Poloosy ma prave +- rovnake....resp. standardne 24 drazkove. Ashcroft uz robi pevnostne, takze to by nebol problem (pri zadnej). Na prednu sa daju zohnat pevnostne iba klby. Poloosy nie.
Co je jej silna a zaroven slaba stranka je robustnost difu a samotneho tela napravy. Diferak je masivny a vydrzi urcite viac ako mensi rover-acky, ale zaroven funguje ako efektivna zemna kotva...Tym padom je nutne viac slapat na "loud pedal".
Plus predna ma este jeden podla mna brutalny neduh a tym je zadna spojovacka, ktora je viac na rane ako pri standardnej naprave...resp. je to dokonaly hladac korenov, kamenov a vsetkeho o co sa len moze zachytit a zohnut.

Ale je to pekny kus zeleza pod autom a na FC101 a light trucky kam bola urcena je vyborna. A pre jej masivnost si ju viem predstavit aj ako vyborny zaklad kam namontovat portalove boxy...
U té přední je spojovačka naohýbaná, takže níž je jen kousek, co je schovaný za diferákem.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Zesílené poloosy, unašeče, soukolí dif. atd.

#24 Příspěvek od teslo » 09 srp 2013 14:46

eliott píše: U té přední je spojovačka naohýbaná, takže níž je jen kousek, co je schovaný za diferákem.
vedel by som o tom rozpravat farbiste pribehy :twisted:
Uz sme vyrobili aj specialnu super pevnu, ktora sa diferaku skoro dotyka - tzn. trci minimalne...a aj tu sme uz dva krat zohli tak, ze auto bolo nepojazdne...a vyrovnavat hyper pevnu spojovacku v polnych podmienkach je to prave orechove...dva krat kladkovany hydraulicky navijak potil krv (spolu s nami)...

Netvrdim, ze je to nepouzitelne, koniec koncov aj na roveracka naprava ma spojovacku pod napravou, ale tam to akosi nesposobuje tolko problemov ako u Salisbury. Na jednu zohnutu standardnu (pevnostnu) spojovacku pripada 10 Salisburackych...
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Zesílené poloosy, unašeče, soukolí dif. atd.

#25 Příspěvek od teslo » 23 pro 2014 18:30

aktualizacia stavu pevnostnych KAM poloosi :wink:
Přílohy
20141207_161323.jpg
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Zesílené poloosy, unašeče, soukolí dif. atd.

#26 Příspěvek od eliott » 23 pro 2014 18:39

Pěkná závitová tyč :lol: .
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2458
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: Zesílené poloosy, unašeče, soukolí dif. atd.

#27 Příspěvek od mr-tomas » 23 pro 2014 18:51

Důležité je, že pořád drží, né? :wink:
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Zesílené poloosy, unašeče, soukolí dif. atd.

#28 Příspěvek od eliott » 23 pro 2014 19:01

mr-tomas píše:Důležité je, že pořád drží, né? :wink:
Určitě ne, přes ten ''závit'' by KAM uzávěra rozhodně nezavírala (nebo neotevřela)
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Zesílené poloosy, unašeče, soukolí dif. atd.

#29 Příspěvek od MadTom » 23 pro 2014 19:13

Hezké a máš k tomu i unašeče na závit? A nemá snahu se to odšroubovat při couvání? :mrgreen:
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Zesílené poloosy, unašeče, soukolí dif. atd.

#30 Příspěvek od teslo » 23 pro 2014 20:49

eliott píše:
mr-tomas píše:Důležité je, že pořád drží, né? :wink:
Určitě ne, přes ten ''závit'' by KAM uzávěra rozhodně nezavírala (nebo neotevřela)
:yes :idea: :-)

to je specialna uprava na naslahanie oleja :lol:
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2458
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: Zesílené poloosy, unašeče, soukolí dif. atd.

#31 Příspěvek od mr-tomas » 09 srp 2015 17:49

Je nějakej rozdíl mezi těmito pevnostnímy unašeči poloos? Tedy vyjma ceny, ta je u KAMU skoro dvojnásobná.
http://www.litep4x4.cz/detail/defender/ ... osy-kam-hd
http://www.litep4x4.cz/detail/defender/ ... ec-poloosy

A co je aktuálně nejpevnější na zadek salisbury def110? Ascroft nebo KAM? Nebo co ty český JPAxles?
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
gibson
Příspěvky: 3310
Registrován: 08 bře 2011 16:33
tel.: +421907201052
auto: DI 300, mini, vw t2
Bydliště: stará ľubovňa

Re: Zesílené poloosy, unašeče, soukolí dif. atd.

#32 Příspěvek od gibson » 09 srp 2015 18:35

mr-tomas píše:Je nějakej rozdíl mezi těmito pevnostnímy unašeči poloos? Tedy vyjma ceny, ta je u KAMU skoro dvojnásobná.
http://www.litep4x4.cz/detail/defender/ ... osy-kam-hd
http://www.litep4x4.cz/detail/defender/ ... ec-poloosy

A co je aktuálně nejpevnější na zadek salisbury def110? Ascroft nebo KAM? Nebo co ty český JPAxles?
neviem sa vyjadrit k pevnosti ale moj nazor je ze z celeho sustrojenstva chcem mat unasace radsej najslabsim clankom
su totiz najjednoduchsie vymenitelne :mrk
DI 300Tdi - pojazdne
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2458
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: Zesílené poloosy, unašeče, soukolí dif. atd.

#33 Příspěvek od mr-tomas » 09 srp 2015 19:46

Já to myslel tak aby mi špatnej unašeč náhodou nekurvil drážkování drahejch poloos. Nevím jestli na to nemůže mít vliv.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

sudajs
Příspěvky: 377
Registrován: 15 lis 2010 11:05
auto: D1
Bydliště: Zdice

Re: Zesílené poloosy, unašeče, soukolí dif. atd.

#34 Příspěvek od sudajs » 10 srp 2015 11:06

mám ty terafirmácký a po roce a půl jsou drobet omačkaný-(uzavěrky, 33´´ kola).

originaly sem měl vymačkaný daleko víc, samozřejmně vymačkaný unašeč vytváří další vůli a "nacvakává" i polosy(alspon ty moje)
discovery 1

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Zesílené poloosy, unašeče, soukolí dif. atd.

#35 Příspěvek od teslo » 10 srp 2015 11:56

dalsiu vyhodu tych KAM-ackych by som videl v poznosti vyvtrania dalsich dier na sroby do naboja. 10 skrutiek bude urcite lepsich ako 5 :wink:
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2458
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: Zesílené poloosy, unašeče, soukolí dif. atd.

#36 Příspěvek od mr-tomas » 10 srp 2015 12:16

sudajs píše:mám ty terafirmácký a po roce a půl jsou drobet omačkaný-(uzavěrky, 33´´ kola).

originaly sem měl vymačkaný daleko víc, samozřejmně vymačkaný unašeč vytváří další vůli a "nacvakává" i polosy(alspon ty moje)
Těma Terafirmáckejma myslíš jaké? A nacvakávaj ti pevnostní poloosy nebo obyč?
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2458
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: Zesílené poloosy, unašeče, soukolí dif. atd.

#37 Příspěvek od mr-tomas » 10 srp 2015 12:24

A jsou ty KAMácké unašeče teda lepší, nebo je to stejný? Chci dát dopředu KAM včetně kloubů a těch dělenej poloosek do homok. A dozadu Ashcroft.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
pajam
Příspěvky: 785
Registrován: 14 čer 2006 07:10
auto: nějaké LR
Bydliště: Bělá pod Bezdězem

Re: Zesílené poloosy, unašeče, soukolí dif. atd.

#38 Příspěvek od pajam » 10 srp 2015 13:32

mám na obou nápravách KAM a úplná spokojenost - unašeče mám tyto :http://www.litep4x4.cz/detail/defender/ ... ec-poloosy

Uživatelský avatar
asderf
Příspěvky: 89
Registrován: 11 bře 2010 20:41
tel.: +421905442212
auto: def 110 300tdi
Bydliště: Bratislava-DNV

Re: Zesílené poloosy, unašeče, soukolí dif. atd.

#39 Příspěvek od asderf » 12 srp 2015 21:41

neviem sa vyjadrit k pevnosti ale moj nazor je ze z celeho sustrounasace z hcem mat unasace radsej najslabsim clankom
su totiz najjednoduchsie vymenitelne :mrk[/quote]

To som si myslel aj ja mám pevnostne poloosi od ashkrofta a origo unasace a prdla poloos

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2458
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: Zesílené poloosy, unašeče, soukolí dif. atd.

#40 Příspěvek od mr-tomas » 12 srp 2015 22:36

Jak se řeší taková prdlá pevnostní poloosa, dá se to reklamovat nebo to automaticky berou jako, že byla přetížená třeba velkejma kolama.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Odpovědět