Zesílené poloosy, unašeče, soukolí dif. atd.

D, TD, TDI, TD5
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4210
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: LRx3,RRx1
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

Zesílené poloosy, unašeče, soukolí dif. atd.

#1 Příspěvek od MOPADŽI » 14 kvě 2009 08:30

Moc tady toho k tomuto tématu není, tak by jsme se k tomu mohli pořádně rozepsat.
Divím se, že někteří kteří to nedávno řešili, se tady o tom ani nezmíní a nepodělí se tak o své zkušenosti...
Jelikož jsem se rozhodl pro tuto aplikaci na svém voze (chci mít, takový vnitřní klid, při delších cestách), podělím se s vámi od prvopočátku o zkušenosti a nabídky na řešení, které obdržím od obchodníků atd. aby každý další z vás, který bude řešit stejnou věc, nemusel složitě pátrat.
Kdyby sem jednotliví obchodníci dali i ceny, byl bych rád.....jestli je to tedy vzájemě nepoškádlí. Já myslím že ne, je zde dobrá parta.

Všichni sem také napište svůj náror pro a proti, použití Heavy duty poloos a unašečů a i k použití Heavy duty soukolí diferencíálu.
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4210
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: LRx3,RRx1
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Zesílené poloosy, unašeče, soukolí dif. atd.

#2 Příspěvek od MOPADŽI » 14 kvě 2009 08:31

První příspěvek British cars:

tak jsem zjistil zase o něco víc.
Teoreticky by měly být k dostání ještě jedny zesílené poloosy, které si tu nechával dělat někdo na zakázku a cena tam vychází 6500,- za poloosu + DPH to je asi nejlevnější co dovedem v zesílených verzích.
Potom umíme i zesílené (HD) varianty anglické, které třeba používají některé závodní land rovery:
přední HD poloosy pár 17150 + DPH
přední HD homokinetické klouby pár 29750 + DPH unašeče HD pár 6300 + DPH zadní HD poloosy pro váš model Salisbury pár 21000,- + DPH HD unašeče pár 6300,- + DPH
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4210
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: LRx3,RRx1
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Zesílené poloosy, unašeče, soukolí dif. atd.

#3 Příspěvek od MOPADŽI » 14 kvě 2009 08:34

Zákázková výroba, také British cars:

pevnostní poloosy jsou v několika kvalitách a ceny jsou od 7500 + DPH za krátkou přední a 8028+DPH za dlouhou zadní a nahoru v podstatě nemají limit. Viděl jsem zakázkové poloosy ze zbrojařských materiálů za 30000 kus ověřím ještě nějaké možnosti.
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2606
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

Re: Zesílené poloosy, unašeče, soukolí dif. atd.

#4 Příspěvek od Stavros » 14 kvě 2009 08:34

Doprava zboží a doplňků z a do Evropy - http://www.complexcargo.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4210
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: LRx3,RRx1
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Zesílené poloosy, unašeče, soukolí dif. atd.

#5 Příspěvek od MOPADŽI » 14 kvě 2009 08:46

Ano, znám. Od nich nám nabídku od LandJirky, ale zase doma v PC a nemůžu se k tomu prohrabat :twisted: Jirko, dej to sem, Prosím tě ?
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2606
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

Re: Zesílené poloosy, unašeče, soukolí dif. atd.

#6 Příspěvek od Stavros » 14 kvě 2009 08:56

ja bych sel spis timhle smerem :D :

http://www.youtube.com/watch?v=tRRySFAs ... re=related

Urcite je nesmysl do toho nejak silene sazet penize, viz Mihalicek. Ja jsem teda silenej skudlil, ale zda se mi to za kus zeleza uplna blbost, to za ty penize udela kdejaka strojarska firma u nas a dle myho opravdu na miru.
Doprava zboží a doplňků z a do Evropy - http://www.complexcargo.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2606
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

Re: Zesílené poloosy, unašeče, soukolí dif. atd.

#7 Příspěvek od Stavros » 14 kvě 2009 09:09

jinak jak jsem to pocital ja, tak dle ceniku predek:

poloosy..............245,-
unasece..............90,-
klouby...............425,-

zadek:

poloosy..............300,-
unasece..............90,-

celkem..............1150,- bez DPH
Snad udelaji nejakou lepsi cenu, kdyz budes brat vsechno.
JE to rekneme nelevny.
Doprava zboží a doplňků z a do Evropy - http://www.complexcargo.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2749
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5, D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

Re: Zesílené poloosy, unašeče, soukolí dif. atd.

#8 Příspěvek od erik » 14 kvě 2009 09:19

Ja jsem si u Drahose objednal MAXI DRIVE, no osud ci dostupnost tomu chtela, ze mi objednal Ashcroft / zadek /. Zatim jen jeden problem . Strihly se mi v polovine vsechny srouby na unaseci na dlouhe poloose... Mam namontovano rok a pul a bez problemu...
Proc jsem ji tam dal? Zvyseny vykon je pro poloosy riziko a ja jsem poloosy menil od r 2004 asi 3x zadek a 1z predek a 2x homokinetak- ty jsou stale standartni...
Co se tyka nabidky Brr. Cars si myslim, ze po odborne strance bude v poradku. Po cenove si o tom myslim svoje...

Ono je vubec otazkou, co na tom aute vsechno ma clovek menit, aby se stalo nedobitne pro poruchy.. nektere pohledy jak zabranit poskozeni auta>>>
- necipovat nebo mit vypinatelny cip/ vetsi vykon- vetsi riziko
- nepretezovat auto / skoro vsichni jsme pysni na to, jak nam ten Otesanek pribira
- kdyz se jezdi narocny trialovy teren / Ukrajina,Rumunsko etc/ tak minimalni vybava- bez stresnich stanu, ty jsou super na dlouhe cestovani
- kdyz se jezdi z tabora, do ktereho se vraci , tak vydelat co nejvic z auta
- 35" kola a jeste se vzorem Simex- no hotova smrt
- ne vsechno se vyjizdi na plny plyn/ jak rika Dano, ze zalezi na tej dolezitej suciastke medzi volantom a pedalom :D
- jak kudrnac resi tak, ze nema HD za "milion" , no ma nahradni dil u sebe za "dva tisice"...
tech rizik muze byt urcite vic, no plati jedna zasada, ktera pochazi z teorie pravdepodobnosti. A ta rika, ze kdyz podstoupis jedno riziko, nic se ti nemusi stat. No kdyz secitas tyto rizika , tak nebezpeci roste s druhou mocninou.... a ted si to tak vsechno uvedomit, kdyz je pred tebou super kopec, adrenalin, hecujici kamaradi_ :Ja blb: :Sorry:
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

Re: Zesílené poloosy, unašeče, soukolí dif. atd.

#9 Příspěvek od karel » 14 kvě 2009 09:21

Na podzimní Sosnové jsem mluvil s Mirou Štorkánem, který snad dělá zastoupení společnosti KAM a umí od nich cokoliv dodat, někde na svých stránkách mají i tzv Kit sady kde to vycházelo lépe než postupná koupě dílů, ale i tak je to ranec.
http://www.kamdiffs.com/strengthenedhalfshafts.htm
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 3849
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + d5
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Zesílené poloosy, unašeče, soukolí dif. atd.

#10 Příspěvek od low » 14 kvě 2009 12:48

mam pevnostni poloosy od Honzy toomicha a zatim drzej, samo na tom mam pevnostni unasece (anglie)
http://www.cestoffka.cz expedice po celém světě, offroadskola, firemni akce, eventmanagement http://www.offroadskola.cz

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4210
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: LRx3,RRx1
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Zesílené poloosy, unašeče, soukolí dif. atd.

#11 Příspěvek od MOPADŽI » 15 kvě 2009 08:27

Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
patrik
Příspěvky: 2322
Registrován: 05 dub 2007 23:24
Bydliště: slovensky grob

Re: Zesílené poloosy, unašeče, soukolí dif. atd.

#12 Příspěvek od patrik » 15 kvě 2009 09:09

ja mam na d 2 tieto a zatial spokojny - moc som na tom este nenajazdil http://www.ashcroft-transmissions.co.uk/category_9.html tie homokinetaky su o cca 1.5 cm vecsie na priemer ako original. ked sme ich nahadzovali tak najprv sme museli nahodit poloos bez navlecenej manzety a az potom nahodit manzetu . je to tam uplne tesne.
tak zacnem . tel 0905532342 bratislavsky kraj mail grobskydvor@grobskydvor.sk

Uživatelský avatar
kudrnac
Příspěvky: 540
Registrován: 05 lis 2006 20:18
tel.: 603 269 399
Bydliště: Břeclav
Kontaktovat uživatele:

Re: Zesílené poloosy, unašeče, soukolí dif. atd.

#13 Příspěvek od kudrnac » 17 kvě 2009 22:42

Je to pořád stejné co všechno chcete vyměnit aby to vydrželo ? Není jednoduší, když to prdne v unašeči maximálně poloosa, šáhnu dozadu vytáhnu novou zasunu a s Danovým akumulátorovým šroubovákem se ani nezpotím. Cena minimální. Na mé D2 mi vždycky prdne diferák a hned je to ranec peněz.
Defender 110 TDi 300, Discovery DII, S I 107 SW

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11110
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Zesílené poloosy, unašeče, soukolí dif. atd.

#14 Příspěvek od eliott » 21 kvě 2009 23:16

A co ti prdne? Soukolí, nebo satelity? Onehdá mi Ashcroft psal, že by měl jít použít 4-satelitový dif ze zadní nápravy P38 4.6 do Disco.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

bRAd
Příspěvky: 52
Registrován: 25 pro 2008 16:29
Bydliště: Teplice

Re: Zesílené poloosy, unašeče, soukolí dif. atd.

#15 Příspěvek od bRAd » 15 kvě 2011 18:51

zdravim,

mam 90 300tdi
na zadku poloosy s integrovanejma unasecema a chtel bych to nahradit za samostatny poloosy a samostatny unasece,
da se pouzit tohle bez jakychkolif uprav ?

z puvodnich FTC3270 + FTC3271 na nove TOB500020 + TOB500030 + unasece RUC105200 (PM770)

da se ? resp da se to necim nahradit co se da koupit jako seriovka ?

diky brad
Def 90 300tdi

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2462
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Zesílené poloosy, unašeče, soukolí dif. atd.

#16 Příspěvek od teslo » 05 srp 2013 22:44

pred chvilou som vytiahol z Range-a zadne pevnoste KAM...pokrutene...pozeral som na to chvilu ako teliatko... :shock:
Karel S. mal tusim podobnu skusenost...
Přílohy
KAM
KAM
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Tonny
Příspěvky: 1388
Registrován: 03 pro 2009 16:28
auto: Def 110 TD5
Bydliště: Praha

Re: Zesílené poloosy, unašeče, soukolí dif. atd.

#17 Příspěvek od Tonny » 06 srp 2013 12:19

mam Prokůpkovy asi dva roky + 2 roky je měl Ivan na závoďákovi a taky jsou trošku natočené... ale díky houževnatosti materiálu to nevadí...
Def 110 TD5, EX Def 90 300TDi, EX Disco 300TDi
http://www.offroadlife.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2462
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Zesílené poloosy, unašeče, soukolí dif. atd.

#18 Příspěvek od teslo » 06 srp 2013 13:20

nemam nejaky extremny strach, ze by sa to malo hned ukrutit (to asi skor zrusim tanierove s hruskou), ale ostal som prekvapeny...onedlho budem generalkovat predok, tak som zvedavy ako budu vyzerat ashcrofty po roku pouzivania
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2749
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5, D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

Re: Zesílené poloosy, unašeče, soukolí dif. atd.

#19 Příspěvek od erik » 06 srp 2013 22:33

..mně po zadření ložiska na kole , se zadní pevnostní ukroutila...
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Uživatelský avatar
Kanec
Příspěvky: 168
Registrován: 31 bře 2010 22:20
tel.: 732323452
auto: LR Disco 300Tdi
Bydliště: Praha

Re: Zesílené poloosy, unašeče, soukolí dif. atd.

#20 Příspěvek od Kanec » 08 srp 2013 08:50

Taky se pochlubím s pár osobními zkušenostmi co se týče podvozku. Začal bych s tím že moje Disko 1 je více účelové auto jak pro závody tak i na expedice takže kvůli expedičnímu vybavení váha cca 3 tuny. Obě nárpavy vybyvené ARB uzávěrkami. Kola byly 33x12,5. Prvním krokem úprav prošla když mi začaly praskat zadní poloosy tak jsem po pár doporučení pouze teoretických koupil dozadu salysbury nápravu že prý vydrží víc ale opak byl pravdou a poloosy byly snad ještě slabší než u originál disko nápravy praskaly dál. :Ja blb: Poté jsem jí vybavil pevnostnímy poloosamy a byl relativně klid ale zase má nevýhodu když odejdou ložiska nebo cokoliv v diffu tak je problém si na něm cokoliv v polních podmínkách udělat a ještě obrovský diff takže snížená průjezdnost, tak jsem ji opět prodal a vrátil se k originál malé nápravě. Tu jsem vybavil uzávěrkou vnitřnostmi Aschroft uzávěrka a poloosy, v předu mi zůstala uzávěrka ARB a poloosy jsem dal také Aschroft. Zkušenost s věcmi je zatím nejlepší co vydrží a že je nijak nešetřím přední poloosy už mám teměř dva roky a bez problému, letos po závodech v Písku jsem vylomil rejdový čep a přez gufero polokoule se do kloubu dostal asi hrst písku a ještě jsem s tím celý den odzávodil jsem doma rozebral kloub, když jsem objevil písek myslel jsem že musí být kloub po smrti a ono nic rozebral jsem ho vyčistil a nebyly na něm znát vůbec žádné známky opotřebení. :muscle Poloosy taky nejevý žádné známky opotřebení vymačkané drážky natočené vůbec nic a to už jsem letos začal jezdit na pneu 35x11,5xR15 T3. Co se týče soukolí převodů v diffu mám zatím jen zkušenost s originál převody a ty celkem drží zatím jsem nevyčesal ani jedno. Horší bylo když jsem koupil pomalejší originál převody s poměrem 4,7:1 to nevydrží vůbec nic co nějaké ježdění tak jsem dělal soukolý. Včera jsem tedy namontoval soukolí také od Aschroftu tak jsem zvědav co to vydrží doufám že už všechno :) Ještě mohu porovnat uzávěrky od ARB a Aschroftu a myslím že provedení od Aschroftu je velice funkční protože jejich provední ředícího pístku a přívodu vzduchu který jde přímo do písku bez žádných gumiček odbouralo největší problém s ucházením vzduchu v uzávěrce. Když byste potřebovali cokoliv upřesnit stačí napsat myslím že skušeností mám dost po mé bylanci lámání poloos a kloubů za jedno rumunsko jsem zvládl i 7 poloos a dva klouby zničit :D

Odpovědět