Stránka 5 z 7

Re: TD5 regulator tlaku paliva

Napsal: 14 čer 2018 16:09
od Saul
Tak moje mizérie pokračuje. Po výměně regulátoru, procinkání kabelů vstřiků, změření kompresí jsme vstřiky vyndali a dneska mi volali od pana Rady, že jsou vstřiky jak nový. Takže další čtyřka v prdeli a nevím lautr nic. Vážně nezapomenutelnej zážitek vlastnit tenhle anglickej skvost....
Ještě mě napadá - kdyby mi někdo půjčil řídící jednotku na 10P automat, dají se jen prohodit, nebo se musí přehrávat imo atd.? Co mi vrtá hlavou, že se při zapnutym klíčku čerpadlo nevypíná a je hodně hlasitý... Ale tlačilo 5 barů, když jsme to měřili...

Zoufalost se střídá s bezradností a zmarem... paráda!

Re: TD5 regulator tlaku paliva

Napsal: 14 čer 2018 18:47
od Land Jirka
Tak jsem si to přečetl tři stránky dozadu a myslím, že závadu hledáš na nesprávným místě.
Popiš pořádně co ti to dělá....

Jak jsem ale už někde psal, tak regulátor i když je hodně špatnej a teče, tak se motor chová skoro vždy normálně, jen třeba po dlouhém stání padá trošku nafta.

Servisuju desítky discover a pracovní defíků s TD5kama a kolikrát se divím, co všechno ty motory hlavně u lesáků vydrží.

Re: TD5 regulator tlaku paliva

Napsal: 14 čer 2018 19:30
od MadTom
Bez spárování imobilizéru ti to nepojede. A pro otestování, jestli motor vrčí, ti stačí jakákoliv řídící jednotka.
Jinak naprostý souhlas s Jirkou, TD5ka si nechá líbit hodně věcí. Už jsem jednou TD5ku dostával z lesa, kdy klacek, taková malá kláda sebou vzala chladič a kabelový svazek. Provizorně jsme opravili dráty ke vstřikovačům a čidlu polohy kliky a auto odjelo bez zapnutého čerpadla v nádrži a plynového pedálu na volnoběh. Byla to D2 s manuální převodovkou a potřebovali jsme, aby auto brzdilo a pokud možno i řídilo, zbytek mělo řešit lano. Nakonec auto odjelo na volnoběh a redukci samo, byli jsme hodně překvapení.

Re: TD5 regulator tlaku paliva

Napsal: 14 čer 2018 21:24
od Kokesek
Tak to musim potvrdit koukal sem na to jak na zjeveni. Td5 opravdu umi fungovat bez podavacky. Spatne ale jede. Jen dlouho toci nez chytne.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: TD5 regulator tlaku paliva

Napsal: 14 čer 2018 22:56
od Saul
tak komplexně a zároveň úsporně...

auto jezdilo úplně bezvadně, ale nějaký loužičky po sobě vždycky nechalo... a byl čas na olej.
takže jsme při výměně oleje sundali vanu abychom podlepili šroub čerpadla.
při tom jsme zjistili, že teče olej z těsnění chladiče oleje (pod svody) a nafta z ventilu regulátoru.
všechna těsnění jsem koupil origo a ventil jako opravnou sadu na litepu. Po výměně olej krásně těsní, ale nafta tekla přes hlavní těsnění regulátoru, tak jsem koupil originální těsnění a bylo to v pohodě.
po asi 40km jízdy se začalo auto na volnoběh lehce třást a po dalších 5km začalo něco klepat evidentně ve vrchní části motoru. (oleje je v motoru stále stejně)
s tím jsem dojel další den asi 8 km zpět do servisu. Kromě zahulení po startu jsem ani nezaznamenal ztrátu výkonu apod. (ale cesta je téměř po rovině a choval jsem se k tomu s citem)
LR v servisu - změřili jsme tlak čerpadla na vstupu do regulátoru (5barů). Už během tohohle testování auto kouřilo nonstop, což při cestě do servisu ještě nedělalo.
Přijel Honza Mihalíček (díky) s diagnostikou a řekl, že jsou rozházený hodnoty na 4. a 5. vstřiku. (fakt nevím co to přesně psalo) a že problém bude podle něj v regulátoru tlaku paliva.
vzhledem k tomu, že byl už asi osmej člověk, co mi tvrdil, že jsem koupil čínskou mrtkovou opravnou sadu, tak jsem tomu podlehl a koupil z litepu za osmičku originál regulátor tlaku paliva (podle těch nálitků to teda nevypadá jako originál, ale v tom se nehodlám babrat)
A vono kulový. Žádná změna. Tak jsem sundal ventilový víko a kabely procinkal zaždej s každym. Nejsem elektrikář, ale hodnoty byly prej správný 0,03 a vždycky na straně u ŘJ jen na jednom PINu - žádný probíjení atp. NIC!
na vršku u vačky není vidět absolutně žádnej problém, takže vstřiky ven a ty jsou prej jak nový.
Nevím, fakt kurva nevím.... :-(
Tu věc jsem pořizoval s tím, že bude mít asi nějaký klasický LR trable (a ty jsem si s ním začal záhy prožívat.... ale ok, s tím jsem počítal), ale že do tý svině nevděčný vysypu peníze za podvozek, začnu se starat aby dostala péči co potřebuje a pak hned takhle zdechne.... to by mi čurák prask.
Kdyby se našel někdo, kdo by řekl... přivez to, nech tu patnáct a za měsíc to budeš mít hotový... hned bych bral.
Nebo ještě líp.... dám kilo a odvezu si to......někam hodně daleko.
Jak jsem vždycky na dálku trpěl sympatiemi k LR, tak dneska nevím jak zahánět sprosťárny, co mi pěněj na jazyku.... sorry

Re: TD5 regulator tlaku paliva

Napsal: 15 čer 2018 06:15
od Land Jirka
Na dalku se opravuje blbě...
Napřed bych šel po věcech co jste dělali.
Regulator to ale s největší pravděpodobností nebude.
Klepání z motoru je kovové?
Kouření má jakou barvu?
Nenasál motor nějaký kousek hadru, kterým jste měli zacpané sání pri opravě?
Zkontroloval bych i šrouby kterýma je přišroubované řetězové kolo k vačce

Re: TD5 regulator tlaku paliva

Napsal: 15 čer 2018 10:52
od Saul
je to bílej kouř, bez náznaku modrý a přesně tenhle zvuk to vydává https://www.youtube.com/watch?v=6xOKHzhvlRs
sání ani nic na něm jsme sundaný neměli. Jen jsem ucpával díru sítka pod regulátorem aby se tam nedostal bordel
Na ty šrouby se podívám.

Re: TD5 regulator tlaku paliva

Napsal: 15 čer 2018 10:57
od MadTom
Tak tento zvuk není vůbec hezký. Že by nějaký ventil nebo zdvihátko? Nastavili jste vůle na ovládání vstřikovačů (na vahadlech)?

Re: TD5 regulator tlaku paliva

Napsal: 15 čer 2018 12:23
od Saul
Jestli jsou to takový štefty zakončený kuličkou (a na druhé straně dotažený matičkou), tak s tím jsem nic nedělal. Je to ale vše pevně dotažený, takže by to mělo být v pořádku. Chci vyloučit všechny možnosti než sundáme hlavu. Nápady už ale dochází...

Re: TD5 regulator tlaku paliva

Napsal: 15 čer 2018 13:03
od MadTom
http://www.discovery2.co.uk/Injector%20Seals.html tady je to i s obrázky (13mm klíč a šroubovák), jak se vůle nastavují. Je to podobné, jako vůle ventilů o škodovky.
Ono se to umí časem různě zaklepat a jestli jste dali nové těsnění pod vstřikovače, tak odhaduju, že není tak moc zmáčknuté, jako to původní, takže se vůle zmenšily. Chce to zkusit.

Re: TD5 regulator tlaku paliva

Napsal: 15 čer 2018 19:59
od Land Jirka
Jak píše Tom...
buďto špatně seřízené vstřikovače, nebo hydroštel, nebo prasklá vačková hřídel popřípadě vahadlová hřídel, nebo ventil.

Re: TD5 regulator tlaku paliva

Napsal: 02 úno 2020 18:04
od MFENCE
Prihreji si polivecku.

Chcije me regulator, a ano doslova chcije :) Mam uz koupeny novy Bosch, ale proste se tam bez demontaze neda dostat. Koupim tedy nove tesneni a pujde to teleso dolu.

Pocitam ze bych mel asi udelai i OOOOO krouzky. Moc prosim, najdu nekde rozmer potrebnych krouzku? Koupil bych si to predem, a hlavne zjistil jestli to maji. At nemam rozebrane auto, a pak neco kupovat. Auto jezdi zcela normalne, ale kape a kape.

Tesneni bych koupil zitra, ale nemaji tam ty krouzky. Samozrejme jen nove cele teleso, coz me teda prijde zbytecne.

Dale vse vymenim dle navodu. Ale neni pak treba neco nastavovat? Nejaka zaludnost, co by na me mohla cekat? Dekuji kluci za info.

Re: TD5 regulator tlaku paliva

Napsal: 02 úno 2020 18:25
od MadTom
Jake Okroužky? Ty v tom regulátoru? Ty bývají součástí repasní sady. Stejně tak těsnění pod těleso regulátoru. Vlastní zjištění - vyplatí se připlatit, a koupit to těsnění por regulátor origo LR, ty repliky mi několikrát tekly, origo LR nikdy.
A jestli myslíš Okroužky na vstřikovačích, tak bych to nekombinoval a nerozebíral naráz víc věcí než je potřeba.

Re: TD5 regulator tlaku paliva

Napsal: 02 úno 2020 18:28
od Hanys_a_Kaca
Záludnost není, ale je jeden super trik na ty 3 šroubky a těsnění, abys to všechno pak nasadil zase zpět. Za pivo ti to poradím...
No dobře, tak zadara.
To těsnění nasaď na samotnej regulátor a prostrč ty tři šrouby a dej si přes ně gumičku z kuchyně, aby to drželo celé pohromadě. Až si všechny tři šroubky chytneš na motor, tak gumičku přetrhni a vyndej. I tak je to práce pro gynekologa, ale aspoň nehoníš pět věcí ale jednu.

A ty O kroužky asi nejvíc záleží, jestli je urveš, až budeš sundavat ty trubičky, pokud se jakoby nalepí a trhnou, tak jsi v háji, pokud zůstanou v celku, tak stačí je pak zase utáhnout a držely mi.

Re: TD5 regulator tlaku paliva

Napsal: 02 úno 2020 18:31
od MadTom
K tomu co píše Hanys doplním jednu drobnost - modlit se, aby ten před tebou neměl přebytek závitového tmelu a šrouby jím nezalepil. Horní 2 ještě šly, ale kvůli spodnímu jsem nakonec sundával sání, abych se tam vůbec dostal.

Re: TD5 regulator tlaku paliva

Napsal: 02 úno 2020 18:34
od Hanys_a_Kaca
Jinak mne když chcal regulátor, tak to byly jen ty O kroužky na tom samotném tělese membrány, tedy pokud hodláš kupovat O-kroužky jednotlivě, možná by stačil ten větší na to tělísko.

Re: TD5 regulator tlaku paliva

Napsal: 02 úno 2020 18:38
od MFENCE
MadTom píše: 02 úno 2020 18:25 Jake Okroužky? Ty v tom regulátoru? Ty bývají součástí repasní sady. Stejně tak těsnění pod těleso regulátoru. Vlastní zjištění - vyplatí se připlatit, a koupit to těsnění por regulátor origo LR, ty repliky mi několikrát tekly, origo LR nikdy.
A jestli myslíš Okroužky na vstřikovačích, tak bych to nekombinoval a nerozebíral naráz víc věcí než je potřeba.
To ano, ale v drtive vetsine maji k tomu i regulator. Ale ja si koupil Bosche. Nechtel jsem uplnou cinu. A kdyz najdu sadu bez regulatoru, tak ma zase spise kopii toho tesneni. Tak jsem chtel origo tesneni, a o-krouzky v TOP kvalite v loziskarne. Coz je myslim super plan, protoze ty sady jsou spise z toho levneho.

Ty krouzky na nahubky jsou asi 6X1-5. Jeste zjistim ten jeden tlustej, co jde do bloku uprostred. Jinak mam vse na tom regulatoru nove.

Re: TD5 regulator tlaku paliva

Napsal: 02 úno 2020 18:39
od MFENCE
Hanys_a_Kaca píše: 02 úno 2020 18:34 Jinak mne když chcal regulátor, tak to byly jen ty O kroužky na tom samotném tělese membrány, tedy pokud hodláš kupovat O-kroužky jednotlivě, možná by stačil ten větší na to tělísko.
Ano, me to nikde jinde netece. Pocitam ze vycvaknu a nacvaknu celej novej. Ale rikal jsem si ze kdyz uz to je venku.....

Re: TD5 regulator tlaku paliva

Napsal: 02 úno 2020 18:44
od MadTom
Mě vždycky tekl ten zvoneček, poslední co jsem dával má i trubičku, tak jsem na ni dal kousek hadičky jako odkap dolů, ať to neteče do startéru. Když jsem ten špatnej zvoneček rozebral, tak tam byla vlasová prasklinka v membráně.
Až to budeš mít celé dole, tak si vytáhni filtr co je zasunutej v bloku a zkontroluj ho. Je to jenom kus hustého pletiva, takže stačí pořádně vyprat. U dvou aut se mi stalo, že byl úplně zmačkaný, takže jsem ho musel narovnat na stopce od vrtáku.

Re: TD5 regulator tlaku paliva

Napsal: 02 úno 2020 18:47
od MFENCE
MadTom píše: 02 úno 2020 18:44 Mě vždycky tekl ten zvoneček, poslední co jsem dával má i trubičku, tak jsem na ni dal kousek hadičky jako odkap dolů, ať to neteče do startéru. Když jsem ten špatnej zvoneček rozebral, tak tam byla vlasová prasklinka v membráně.
Až to budeš mít celé dole, tak si vytáhni filtr co je zasunutej v bloku a zkontroluj ho. Je to jenom kus hustého pletiva, takže stačí pořádně vyprat. U dvou aut se mi stalo, že byl úplně zmačkaný, takže jsem ho musel narovnat na stopce od vrtáku.
Ano to chcije i me :)