Stránka 1 z 7

TD5 regulator tlaku paliva

Napsal: 28 led 2007 10:15
od DanoDEF
Pravdepodobne mi regulator prepusta naftu nakolko mam cely blok motora od neho "zasrany".

Admine co ty na to staci pretesnit alebo vymenit mam 125tis km takze uz po zaruke.

Napsal: 28 led 2007 10:22
od Admin
Záleží kde ti teče. Pokud je to pd těsněním, tak dát nové těsnění, ale většinou odejde ten ventilek vevnitř. Pak se musí měnit celý komplet s hadicema, přírubou, atd. Kdysi se dal objednat jen samotný ventil. Jenže jak se převedl sklad pod skupinu Caterpilar, již není možnost ho objednat.

Napsal: 28 led 2007 10:28
od DanoDEF
Admin píše:Záleží kde ti teče. Pokud je to pd těsněním, tak dát nové těsnění, ale většinou odejde ten ventilek vevnitř. Pak se musí měnit celý komplet s hadicema, přírubou, atd. Kdysi se dal objednat jen samotný ventil. Jenže jak se převedl sklad pod skupinu Caterpilar, již není možnost ho objednat.
no nie je to nejake striekanie nafty skor iba slzenie ale tazko to vysledovat nakolko vsetko okolo je "zasrane". okolite trubky do regulatoru a teplotne cislo su cisle. takze asi z regulatoru alebo tesnenia.

Napsal: 29 led 2007 21:42
od DanoDEF
DanoDEF píše: no nie je to nejake striekanie nafty skor iba slzenie ale tazko to vysledovat nakolko vsetko okolo je "zasrane". okolite trubky do regulatoru a teplotne cislo su cisle. takze asi z regulatoru alebo tesnenia.
Tak s odstupom casu...demontoval som ten zazracny-zasrany kryt motora zo spodu a ejhle...vsetko zasrane a nielen od nafty ale aj od oleja...naftu evidentne prepusta regulator tlaku paliva (uz je to v rieseni len dohodnut termin vymeny). Vid foto...poznamka ta kvapka uprostred to nie je kvapka vody ale nafty...kedze ich pribuda tak to musim riesit.

Obrázek

Lenze mam tam aj ine kvapky...a tie ma zlostia viac nakolko mi to zacina robit stopu kdekolvek zastavim...

Obrázek

Tieto kvakpky su po cca 20km od umytia...pravdepodobne tesnenie na klukovke.

Napsal: 30 led 2007 19:29
od Admin
Ty gufera na klikovce se moc nemění. Ale viděl bych to na gufera převodovky. Ale zase ten olej mi na fotce příjde dost tmavý, což by značilo motorák. Tak ti teda nevím :?:

Napsal: 30 led 2007 20:23
od DanoDEF
Admin píše:Ty gufera na klikovce se moc nemění. Ale viděl bych to na gufera převodovky. Ale zase ten olej mi na fotce příjde dost tmavý, což by značilo motorák. Tak ti teda nevím :?:
Praveze podla farby a hustoty typujem na motor. Navyse v motore mi ubudalo co sa mi doteraz nestavalo.

Napsal: 30 led 2007 22:17
od Ken
Čichem poznáš převodovej olej. Podle barvy to vypadá opravdu na ten motorák (a už pěkně jetej)

Napsal: 30 led 2007 22:20
od DanoDEF
Ken píše:Čichem poznáš převodovej olej. Podle barvy to vypadá opravdu na ten motorák (a už pěkně jetej)
Spravny odhad 24tis km

Re: TD5 regulator tlaku paliva

Napsal: 15 led 2011 14:38
od Kakanec
Dneska jsem ležel pod autem a zjistil, že mi taky teče reg. tlaku. Je třeba si dát na něco větší pozor při jeho výměně?
Dík Přemek.

Re: TD5 regulator tlaku paliva

Napsal: 15 led 2011 14:46
od eliott
Kakanec píše:Dneska jsem ležel pod autem a zjistil, že mi taky teče reg. tlaku. Je třeba si dát na něco větší pozor při jeho výměně?
Dík Přemek.
Hlavně na čistotu a opatrně na závity v hlavě, už jsem jich viděl několik strhlých ...

Re: TD5 regulator tlaku paliva

Napsal: 18 led 2011 20:15
od MOPADŽI
Az budes davat novy, vytahni ten ventilek a zkontroluj okrousky. Je to jedna segerovka a to se vyplati, vydelat. Nekdy byvaji ty okrozky z vyroby "seriznute" jak to tam cpou...
Potom das novej a ejhle, on tece take :cry

Re: TD5 regulator tlaku paliva

Napsal: 18 led 2011 20:24
od MadTom
A ještě vyndat z hlavy ten filtr, co je pod regulátorem schovanej - těsněnej je jedním Okroužkem - je to takové kovové sítko, já jsem ho měl pěkně zplácnuté a celé zdeformované -nejspíš od nějakého šikult přede mnou. Nafta přez to sice tekla, ale filtrovala tak 1/10 původního povrchu. Stačilo narovnat na dříku vrtáku a po umytí ve WDčku (čistá nafta byla jenom v kanistru) dát zpátky. A samozřejmě nové to ploché těsnění.

Re: TD5 regulator tlaku paliva

Napsal: 18 led 2011 20:25
od Benjamin
MOPADŽI píše:Az budes davat novy, vytahni ten ventilek a zkontroluj okrousky. Je to jedna segerovka a to se vyplati, vydelat. Nekdy byvaji ty okrozky z vyroby "seriznute" jak to tam cpou...
Potom das novej a ejhle, on tece take :cry
Jo to mi říkal Péřina taky, že když jste ho měnili, tak byl i nový už cvaklý, sem koukal jak puk :? Dával mi tam taky nový cca. před dvěma týdny, zatím to vypadá dobře, tak snad bude ok :yes Takže jak říká MOPADŽI, zkontrolovat i ten nový před montáží..

Re: TD5 regulator tlaku paliva

Napsal: 18 led 2011 20:26
od Kakanec
OK...raději na to kouknu...díky.

Re: TD5 regulator tlaku paliva

Napsal: 21 úno 2011 01:23
od cicusik
Mam 120t km a uz 3 regulator, vzdy tiekol cez tu dierocku na tom znovci ventilu, existuje neaka finta ako to odzubat? Uz mam ns to dost nervy, :-(
Mozno to cele neako zasilikonovat?
Ako casto je nutne menit to sitko pod regulatorom v hlave a ako ste ho vyberali?
Dakujem

Re: TD5 regulator tlaku paliva

Napsal: 21 úno 2011 08:19
od Acon
to je nejak vysoká spotreba regulátorov. Skúsenosti sú také, že to vydrží 120-160 000km. Pre väčšinu to znamená spotrebu max. 1 regulátoru. Niekde bude chyba.
Je tu niekde pár vlákien na túto tému, no ja som si pre istotu uložil tento odkaz http://www.discovery2.co.uk/Fpr.html" onclick="window.open(this.href);return false;
A ešte som našiel toto no viem, že je tu toho viac:
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... iva#p21601" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: TD5 regulator tlaku paliva

Napsal: 21 úno 2011 08:19
od DanoDEF
a pouzivas regulator original genuine ?

... ja mam 280tis km a treti regulator cca to odpoveda tomu co napisal Acon

Re: TD5 regulator tlaku paliva

Napsal: 21 úno 2011 09:48
od MadTom
Zasilikonovat to není možné - ten "zvonek" je vlastní regulační část- Regulátor je v principu redukční ventil a v tom "zvonku" je membrána a pružina, která tahá za vlastní ventil. Pokud membrána praskne, začne nafta utíkat tou dírkou ven. Ono by stačilo sehnat někde ten zvonek druhý. Já když jsem auto koupil, tak jsem regulátor měnil po pár měsících. Někdo přede mnou tam dal starší a ještě navíc i se starším těsněním a aby to neteklo, tak to celé pořádně namatlal silikonem. Takže vyčistit, odstranit silikon, vytáhnout a zkontrolovat ten filtr za regulátorem - drží tam jenom gumovým Okroužkem a vypadl mi skoro sám. Novej regulátor a nové těsnění.

Re: TD5 regulator tlaku paliva

Napsal: 21 úno 2011 09:53
od DanoDEF
MadTom píše:...Novej regulátor a nové těsnění.
... len dodam, ze radsej si priplatit a kupit original genuine. Nahrady stali za prd a tiekli.

Re: TD5 regulator tlaku paliva

Napsal: 21 úno 2011 12:56
od Rosi
Mimochodem, jak moc to má cenu řešit "preventivně"?
Najeto mám 215tkm a regulátor vypadá OK = neteče (těžko posoudit z venčí).
Samozřejmě že se mi to řešit nechce, ale nerad bych pak na to dojel někde v prdelákově... :(
Předpokládám, že je spíš průběh postupná než náhlá smrt?
Kromě toho že teče, další symptomy? Dá se bez toho nějak dojet?
To je otázek :Sorry: :mrgreen: