Pls help - Topeni / Kurenie TD5

D, TD, TDI, TD5
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Pls help - Topeni / Kurenie TD5

#61 Příspěvek od MOPADŽI » 17 říj 2014 11:14

lopik píše:nič sa neboj :D
poistky k ventilátoru inde nie sú...
na konektore zistíš či je problém vo ventilátore alebo v spínači, ak to bude vo ventilátore, treba odpojiť hadice a vybrať celú tú plechovú búdku kúrenia, ventilátor je tak zboku, ale nedá sa sa vybrať bez toho aby to bolo celé von (aspoň mne sa to nepodarilo)
http://jozefpales.rajce.idnes.cz/defender/#P1030005.jpg
Pěkný příběh :yes
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
SMAZIL
Příspěvky: 26
Registrován: 21 říj 2015 17:48
tel.: 602244088
auto: Defender,Disco 4
Bydliště: Opava

Re: Pls help - Topeni / Kurenie TD5

#62 Příspěvek od SMAZIL » 19 lis 2015 08:29

stifle píše:ahoj som cerstvy vysmiaty majitel DEF TD5 r.v. 2000/160000km mam ho cca 2 tyzdne postupne sa zmierujem so vsetkym, ono to zas neni vobec tak hrozne len je mi hrozne zima, kuril/topil asi tri dni potom prestal, presuvam packy hore dole, hlavne dole a on stale klimuje /klimu nemam/
teploty OK tak prva tretina az polovica, a je to pri kazdej rychlosti ci 20 alebo 100 furt/porad nic len zima a teploty v podstate drzia, inak vsetko OK, tak vas prosim o radu co dalej, myslim ze nieco nebude v poriadku, vopred dakujem


Ja jsem na tom velmi obdobně.Jen s tím rozdílem,ze už asi vím proč.Me se ztrácí z okruhu voda.Kdyz je ji dost-topí,pokud není-je po teploučku.Takze LR navštíví dílnu a tam prý zkontroluje hadice,svory,spojky a co já vím co ještě a snad bude dobře :yes
Každopádně dam vědět ..
Zdraví SMAZIL

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Pls help - Topeni / Kurenie TD5

#63 Příspěvek od MadTom » 19 lis 2015 09:49

Jájsem u 130ky konečně po dvou letech topení zprovoznil, předtím nefungovalo, protože leželo v regále. Nemohu si stěžovat, po ohřátí motoru to topí dost, a až dořeším těsnění ve dveřích, aby tam nebyl vyloženě průvan, tak to bude OK. Těsnění z části také leží v regálu, takže těsnit nemůže.
Podstatné je, aby tam byla voda, protože hadice jdou docela hodně vrchem, tak jsem to odvzdušňoval přimo rozpojením hadice u topení a nalitím vody tam, jinak se mi z toho vzduch nepodařilo vyhnat. Je ale pravdou, že to mám udělané trošku jinak než je originál a hadice mám kousek víš, až pod kapotou.
Druhá věc je, že jsem ovládání ventilátoru předělal z dvourychlostního na tří rychlostní, takže se s tím dá lépe domluvit, aby to tak nějak udržovalo teplotu.
Po plánované přetavbě na velmi douhý wagon předpokládám, že druhý výměník topení namontuju dozadu, protože jinak se to nemá šanci vytopit.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Odpovědět