Bůček
- VencaZE
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bůček
Šály mají označení ERC 8841 a na protější straně jakési logo a číslo 6618.
To ERC 8841 bude zároveň i objednací kod ?
Šrouby pro hlavu a ojnice se mají správně měnit taky ?
Jak poznám sílu těsnění pod hlavu ? Nejsou na něm žádný značky.
A jaký by jsi doporučil kroužky ? Výrobců je víc.
To ERC 8841 bude zároveň i objednací kod ?
Šrouby pro hlavu a ojnice se mají správně měnit taky ?
Jak poznám sílu těsnění pod hlavu ? Nejsou na něm žádný značky.
A jaký by jsi doporučil kroužky ? Výrobců je víc.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
- VencaZE
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bůček
Eliott:
Tak jsem to kuchnul úplně. Klikovka je pěkná, ložiska jsou trochu načatý. Je lepší nechat si udělat v brusírně nový hlavní ložiska, nebo tam můžu dát nový od vás ? Ty písty ještě zjistím- podle toho kam to budu posílat na výbrus, jestli je budou dávat svoje, nebo objednám u vás výbrusový a pošlu jim je.
Nevíte někdo jak vymontovat pohon vývěvy a olejovýho čerpadla ? Nemůžu kvůli tomu vytáhnout vačku sakra. Kdyby se někdo divil proč to mám takhle rozkuchaný, tak hlavní důvod je zde, na posledním obrázku: Tři písty prasklý napříč. Má to holt svoje léta.
Tak jsem to kuchnul úplně. Klikovka je pěkná, ložiska jsou trochu načatý. Je lepší nechat si udělat v brusírně nový hlavní ložiska, nebo tam můžu dát nový od vás ? Ty písty ještě zjistím- podle toho kam to budu posílat na výbrus, jestli je budou dávat svoje, nebo objednám u vás výbrusový a pošlu jim je.
Nevíte někdo jak vymontovat pohon vývěvy a olejovýho čerpadla ? Nemůžu kvůli tomu vytáhnout vačku sakra. Kdyby se někdo divil proč to mám takhle rozkuchaný, tak hlavní důvod je zde, na posledním obrázku: Tři písty prasklý napříč. Má to holt svoje léta.
- Přílohy
-
- IMG-20140128-00400.jpg (109.16 KiB) Zobrazeno 7319 x
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
- eliott
- Příspěvky: 11487
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bůček
No samozřejmě tam dej ty ložiska co se dají koupit, dávám si je do všech motorů a problém nikdy nebyl. Vývěva nejde vyndat?
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- VencaZE
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bůček
Vývěvu mám venku, ale uvnitř zůstala hřídel co pohání dole olejový čerp a nahore vývěvu. Tu nemůžu vyndat, resp nevím jak.
( ETC6139 1 DRIVE ASSEMBLY-OIL PUMP )
( ETC6139 1 DRIVE ASSEMBLY-OIL PUMP )
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
- eliott
- Příspěvky: 11487
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bůček
měl by tam být z boku zajišťovací šroubek http://www.allbrit.de/UNI.cfm?PAGE=747285&SPRACHE=EN
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- VencaZE
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bůček
No jo, byl schovanej pod těsněním těla filtru. Díky ! Vačka je taky trochu chycená rzí, ale ne na vrcholech, ty jsou dobrý, tak nevim.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
- eliott
- Příspěvky: 11487
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bůček
Foto?VencaZE píše:No jo, byl schovanej pod těsněním těla filtru. Díky ! Vačka je taky trochu chycená rzí, ale ne na vrcholech, ty jsou dobrý, tak nevim.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- VencaZE
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bůček
Foto dodám, dneska už na to kašlu, nad ránem musím jet pryč. Až se vrátím tak domluvím ten výbrus a doobjednám u vás věci.
Ten silikon je sajrajt, čistit to po sobě to je věc teda. Už ho asi nebudu používat a budu víc důvěřovat papírovým těsněním .
Ten silikon je sajrajt, čistit to po sobě to je věc teda. Už ho asi nebudu používat a budu víc důvěřovat papírovým těsněním .
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
- VencaZE
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bůček
Takže mám tady fotky vačky:
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
- VencaZE
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bůček
Poptával jsem cenu výbrusu v Ahra Hradec (brusírna v Domažlicích se nevyjádřila).
Komplet písty 4x 4500,-
Výbrus 4x 600,-
Uhlování ojnic plus pouzdra čepu 2000-4000,-
Hlavní pánve 1100,-
Ojniční pánve 850,-
Celkem tedy cca 26 tis kč a to ještě nemám těsnění na celý motor.
Takže opět vyvstává otázka jestli má smysl za tyhle prachy lpět na originalitě a radši to nepředělat na 200 tdi.
Komplet písty 4x 4500,-
Výbrus 4x 600,-
Uhlování ojnic plus pouzdra čepu 2000-4000,-
Hlavní pánve 1100,-
Ojniční pánve 850,-
Celkem tedy cca 26 tis kč a to ještě nemám těsnění na celý motor.
Takže opět vyvstává otázka jestli má smysl za tyhle prachy lpět na originalitě a radši to nepředělat na 200 tdi.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
- VencaZE
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bůček
No udělal jsem blbost, měl jsem uplně nejdřív shodit hlavu a to co bych viděl by mě odradilo od investic do hlavy, turba a vstřiků. Možná už bych měl teď v autě tu 200 tdi .Franta D1 píše:Ta je pěkně zbědovaná. Já měl na vačce rozdíl mezi nejníň a nejvíc ojetým výběžkem 4mm.
Václave tys to vlastně složil, abys to pak zase rozebral.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
- VencaZE
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bůček
Tak mám to konečně hotový.
Výbrus, písty, ložiska, kliku stačilo přeleštit. Nová vačka, ložiska, turbo, hlava po opravě, nový vstřiky, prostě celková GO motoru. Vlastně ne- vstřikovací čerpadlo zůstalo původní a časem snad seženu náhradní a to si nechám opravit.
Výbrus, písty, ložiska, kliku stačilo přeleštit. Nová vačka, ložiska, turbo, hlava po opravě, nový vstřiky, prostě celková GO motoru. Vlastně ne- vstřikovací čerpadlo zůstalo původní a časem snad seženu náhradní a to si nechám opravit.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
- VencaZE
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bůček
A nakonec malý zkušební offroudění.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
- VencaZE
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bůček
Teda popravdě řečeno, tomu offroudění předcházel opatrný záběh cca 300 km do kterých taky patřila cesta do Plzně do Bosche kde mi předtím opravovali vstřiky a kam jsem musel dneska zajet na reklamaci protože jeden tekl kolem trysky ven. Doufám že teď už bude s Defíkem chvíli klid a taky se trochu svezeme .
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
- VencaZE
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bůček
Dělali ho v Ahře v Hradci Králové. Dodal jsem jim veškerý materiál a za výbrus a montáž polomotoru si vzali 6200,-.
Ale: Dodací lhůtu přetáhli o měsíc. Když jsem chtěl aby mi motor hodili na paletu a poslali, tak to byl hroznej problém. Nakonec jsem radši vzal auto a dojel si pro to sám 260km. Komunikace celkově jak s tatarama. Ale motor běží krásně a maže na maximum 3,8-4, ohřátý na provozní teplotu a při volnoběhu tak 1,5 (olej 10-40), takže dobrý.
Ale: Dodací lhůtu přetáhli o měsíc. Když jsem chtěl aby mi motor hodili na paletu a poslali, tak to byl hroznej problém. Nakonec jsem radši vzal auto a dojel si pro to sám 260km. Komunikace celkově jak s tatarama. Ale motor běží krásně a maže na maximum 3,8-4, ohřátý na provozní teplotu a při volnoběhu tak 1,5 (olej 10-40), takže dobrý.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
- VencaZE
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bůček
Všechno beru od Eliotta, i díly na GO hlavy motoru jsem bral od něj a posílal firmě co dělá hlavy.
Máš 19J motor ? Tam pozor na opravy čerpadel Lucas, jsou o hodně dražší než opravy Boschů.
Kvůli čerpadlu jsem uvažoval o přestavbě na 200 tdi, jenže když jsem zjistil že musím dělat výbrus už jsem měl koupený nový turbo a opravenou hlavu, takže by to byla trochu zbytečná investice. Šlo o to že jsem měl popraskaný písty což jsem pod karbonem uviděl až pozdě..
Edit: jo aha, máš 300 tdi, tak to je asi v pohodě.
Máš 19J motor ? Tam pozor na opravy čerpadel Lucas, jsou o hodně dražší než opravy Boschů.
Kvůli čerpadlu jsem uvažoval o přestavbě na 200 tdi, jenže když jsem zjistil že musím dělat výbrus už jsem měl koupený nový turbo a opravenou hlavu, takže by to byla trochu zbytečná investice. Šlo o to že jsem měl popraskaný písty což jsem pod karbonem uviděl až pozdě..
Edit: jo aha, máš 300 tdi, tak to je asi v pohodě.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
- VencaZE
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bůček
Mimochodem, když mám teď ten novej motor, chtěl jsem si udělat radost novým tachometrem (pro zastánce bezpečí a jistot, ano chtěl bych mít na 25 let starým autě tachometr se stavem nula km ), ale teď mi paní od Eliotta poslala ceny nových tachometrů a teda musel jsem si nechat zajít chuť když jsem viděl ty ceny .
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD