Bůček

D, TD, TDI, TD5
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Johny R
Příspěvky: 1138
Registrován: 20 říj 2010 20:41
tel.: 730622097
auto: Defík 90 300Tdi
Bydliště: Ostrava

Re: Bůček

#241 Příspěvek od Johny R » 13 říj 2013 09:52

VencaZE píše:Přestavba řízení a přihlášení vyšly na cca 32 tis kč. Z toho asi 20 tis za díly a zhruba 12 tis papírování a ježdění kolem toho.
To jsou jen ceny za změnu řízení a přihlášení na CZ doklady. Celková cena opravy (ND a služeb) je podobná ceně nový Fábie a stovky a stovky hodin vlastní práce nechci ani počítat. Asi jsem blázen, ale bavilo mě to.
Že tě to bavilo je vidět na výsledku :yes ! A cena nové Fóbie je pořád OK proti ceně nového DEFa, kterého tímto vlastně máš!

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 3567
Registrován: 17 kvě 2008 14:51
tel.: 602 550 993
auto: 110HT, S2A 88, G66
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Bůček

#242 Příspěvek od VencaZE » 14 říj 2013 21:40

eliott píše:Doufám, že ho brzy uvidím :wink:
Mozna ze nakonec ano, uvazuju ze bych si nechal u vas seridit tu Salisbury. A jeste něco, to hodim o vikendu do SZ.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11492
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Bůček

#243 Příspěvek od eliott » 14 říj 2013 21:46

VencaZE píše:
eliott píše:Doufám, že ho brzy uvidím :wink:
Mozna ze nakonec ano, uvazuju ze bych si nechal u vas seridit tu Salisbury. A jeste něco, to hodim o vikendu do SZ.
Tys v ní měnil ložiska?
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 3567
Registrován: 17 kvě 2008 14:51
tel.: 602 550 993
auto: 110HT, S2A 88, G66
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Bůček

#244 Příspěvek od VencaZE » 17 říj 2013 20:20

Ne, jen gufero na unaseci kardanu. Matici jsem dotahl podle prirucky, tak snad. Ale kontrolu vulí by to mozna sneslo.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11492
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Bůček

#245 Příspěvek od eliott » 17 říj 2013 20:25

VencaZE píše:Ne, jen gufero na unaseci kardanu. Matici jsem dotahl podle prirucky, tak snad. Ale kontrolu vulí by to mozna sneslo.
Ok, ale pokud vůle bude špatná, tak se s tím stejně nedá pořádně nic dělat, protože už je to tak zajeté.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 3567
Registrován: 17 kvě 2008 14:51
tel.: 602 550 993
auto: 110HT, S2A 88, G66
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Bůček

#246 Příspěvek od VencaZE » 17 říj 2013 20:38

Hmm, takze jezdit dokud to bude dobry a resit az teprve jestli se něco projevi..
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11492
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Bůček

#247 Příspěvek od eliott » 17 říj 2013 20:41

Pokud má soukolí alespoň malou vůli a olej není metalíza, tak neřešit
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Franta D1
Příspěvky: 1279
Registrován: 22 lis 2012 21:43
tel.: 731585433
auto: Disco 1 3.5 V8i

Re: Bůček

#248 Příspěvek od Franta D1 » 17 říj 2013 20:58

Kurňa ten se poved. :) Hlavně aby Ti ho ženuška nešupla někam do bahna. :rofl Když spočítáš co to stálo a k tomu kopice práce tak to je mazec. Na druhou stranu když se na tom vyjede, tak to stojí za všechny útrapy. Dneska jsem měl v garáži jednoho rejpala co mi říká že jsem vůl když tahám takovýhle auto z hrobu :angel na druhou stranu mu tvrdne ůsměv když jsem nastartoval a polechtal plyn. :moon Vem to tak že se alespoň nenudíme a výsledek má přes dvě tuny.

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 3567
Registrován: 17 kvě 2008 14:51
tel.: 602 550 993
auto: 110HT, S2A 88, G66
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Bůček

#249 Příspěvek od VencaZE » 17 říj 2013 21:18

Ženušku jsem upozornil ze pak pujde do bahna taky :). Ba ne, kdyby to nespolufinancovala a nenosila mi jidlo az do dilny, tak by to takhle nevypadalo. Máme z toho radost oba, snad nam vydrzi, a dozije se veteranskych let :).
Jo, rejpalove u mne v práci taky pořád dokola tvrdili ze to nepujde prihlasit a at si radsi koupim hotovyho dzipa a takovy reci. Ale my vime proc to delame. Pro ten pocit :). Tak se sejdeme na pristich Přešticích ?
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

Uživatelský avatar
Tim
Příspěvky: 1793
Registrován: 16 kvě 2010 14:01
tel.: 736287666
auto: Free, Civic, Outback
Bydliště: Marjánky

Re: Bůček

#250 Příspěvek od Tim » 18 říj 2013 11:26

Hele, ty fotky z STK - není to STK v Planý? Jinak jsi to udělal moc pěkně :yes Snad bude dlouho sloužit...
No, i'm not on fucking FACEBOOK!!!

Motivační motto pro dnešní den: Vykašli se na motivační motta. Nalej si dobrou whiskey a pust si pořádnej metal!!!

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 3567
Registrován: 17 kvě 2008 14:51
tel.: 602 550 993
auto: 110HT, S2A 88, G66
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Bůček

#251 Příspěvek od VencaZE » 23 říj 2013 19:22

Ne, je to v Boru u Tachova, v Plany neni STK. Jen emise se tam daji udelat na lesich.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

Uživatelský avatar
Tim
Příspěvky: 1793
Registrován: 16 kvě 2010 14:01
tel.: 736287666
auto: Free, Civic, Outback
Bydliště: Marjánky

Re: Bůček

#252 Příspěvek od Tim » 24 říj 2013 06:36

VencaZE píše:Ne, je to v Boru u Tachova, v Plany neni STK. Jen emise se tam daji udelat na lesich.
:Ja blb: Máš pravdu, já se spletl. Také mám emise z Planý a protože chlap z tý firmy, kterej ke mne na sklad jezdí pro dřevo má v Boru na STK švagra, tak jsem se s ním domluvil a jel jsem rovnou do Boru :yes Proto mi to přišlo povědomý, jen jsem si ta města nějak přehodil, to mám z toho chlastu :lol:
No, i'm not on fucking FACEBOOK!!!

Motivační motto pro dnešní den: Vykašli se na motivační motta. Nalej si dobrou whiskey a pust si pořádnej metal!!!

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Bůček

#253 Příspěvek od MOPADŽI » 24 říj 2013 08:20

VencaZE píše:Tak závada byla hlavně v membráně na vstřikovacím čerpadle (rozleptala ho nejspíš ta debilní biosložka v naftě) . Koupil jsem novou v plzni u Černíka a vyměnil jsem ji na čerpadle sám, je to snadný. Ale turbo už to nerozchodilo. Chtěl jsem ho nechat pravit, ale oprava by vyšla na 2/3 ceny nového. Tak jsem koupil rovně nový.
xf4659.jpg
.
No a tím je Defík víceméně hotový.
Přestavba řízení a přihlášení vyšly na cca 32 tis kč. Z toho asi 20 tis za díly a zhruba 12 tis papírování a ježdění kolem toho.
To jsou jen ceny za změnu řízení a přihlášení na CZ doklady. Celková cena opravy (ND a služeb) je podobná ceně nový Fábie a stovky a stovky hodin vlastní práce nechci ani počítat. Asi jsem blázen, ale bavilo mě to.
DSC01699.JPG
:yes To je krásné a správné :nod
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 3567
Registrován: 17 kvě 2008 14:51
tel.: 602 550 993
auto: 110HT, S2A 88, G66
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Bůček

#254 Příspěvek od VencaZE » 02 pro 2013 21:26

MOPADŽI píše: :yes To je krásné a správné :nod
Ale nějak to nebere konce. Ted aktuálně jsem demontoval hlavu, kvůli spotřebě oleje a kouření. Očekával jsem že v opravně hlav potvrdí moji myšlenku, že olej se do spalovaciho prostoru dostává hlavně přes vodítka sacích ventilů. Nicméně mi technik řekl (aniž by hlavu viděl a stav mohl posoudit), že není možné, aby se přes ventily dostalo do motoru nějak zásadni množství oleje. (Turbem nejde, je nové a suché.) Je prý evidentní ,že jsou zapečené, nebo opotřebované pístní kroužky.
Dotaz na odborníky motoráře: Na válcích je vidět původní honování. Můžou být i přesto kroužky opotřebované ? Pokud ano, je vhodné vyměnit pouze je, bez výbrusu válců a kliky ? Klikovka, resp ložiska na ní jsou na tom asi tak, že při protáčení motoru starterem zhasne kontrolka mazání a motor při tom neběží. Tlak mazání za studena cca 3,8 MPa, za provozni teploty 1,5- 1,8 MPa max. Z toho usuzuju, že s ložisky na klice to ještě není tak zlé a nové kroužky (a obnovu původní komprese) by mohla ustát.
Poslední dotaz- když je hlava dole, mohl bych pisty vytahat horem bez demontáže motoru z auta ? Nebude tam nějaký háček kvuli kterému to nepůjde ?
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 3567
Registrován: 17 kvě 2008 14:51
tel.: 602 550 993
auto: 110HT, S2A 88, G66
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Bůček

#255 Příspěvek od VencaZE » 02 pro 2013 21:30

Pro doplnění- motor kouří modře, ze všech jízdních režimů, hlavně při jízdě z kopce, tedy při brždění motorem.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11492
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Bůček

#256 Příspěvek od eliott » 02 pro 2013 21:38

To jsou teda patálie... Písty vyndáš v autě, motor ven nemusí, ložiska na kliku dej pak nové, stojí pár korun. Podle toho co píšeš, jsou kroužky ''zapečené'', jediné co mne napadá, že ''zarostly'' v pístu jak to dlouho neběželo, ale není to obvyklé. Ten motor 19J má vedení oleje do hlavy ještě externí, nebo už vnitřním kanálem? Pokud kanálem, mohl olej jít do nejbližšího válce vadným těsněním, ale to by byl ten válec výrazně zakarbonovaný.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 3567
Registrován: 17 kvě 2008 14:51
tel.: 602 550 993
auto: 110HT, S2A 88, G66
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Bůček

#257 Příspěvek od VencaZE » 03 pro 2013 08:38

Olej je vedený trubičkou vzadu u čtvrtého valce. Mozná to bude tim dlouhým stáním, protože dva válce jsou nahoře trochu přirezlý.
Udělal jsem blbost, měl jsem tu hlavu shodit dokud byl motor venku.
Ale stejně mi pořád nejde na rozum, jak se může dostat olej na ty dříky sacích ventilů v sacím kanálu, když by nejdřív musel jít přes turbo, ale to je uplně čistý a suchý. Pořád mi vychází že může protéct jedině vodítkem ventilu, ale to zas Pejšek tvrdí že v takovým množství to neni možný. Tak jedině kombinace obojího. Hlava je na cestě k němu, tak koncem týdne budu vědět vic.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 3567
Registrován: 17 kvě 2008 14:51
tel.: 602 550 993
auto: 110HT, S2A 88, G66
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Bůček

#258 Příspěvek od VencaZE » 12 pro 2013 23:16

Tak jsem ho kuchnul.
kuch1.JPG
Zapečenej na kroužcích nebyl, ani na jednom válci. Kroužky mají ale cca 1mm vůli v zámcích, když je vložím do válce.
Horší ale je, že všechny čtyři válce jsou uvnitř rezavý. Je to povrchová rez, ale prstem je cítit.
kuch2.JPG
kuch3.JPG
Ojniční ložiska jsou taky na výměnu
PC120022.JPG
.
Klika je trochu vydřená, asi všude stejně, jako je trochu vidět na obr 3.
Tak a teď co mám dělat. Dát jen kroužky do rezavých válců ? Nebo celý pístní sady ? Jenže to bude stát haldu peněz a za to bych si radši zgenerálkoval 200tdi motor. Nehledě k tomu, že když budu mlátit ty vložky ven, všude bude bordel a napadá to na kliku. Tedy by bylo potřeba ten motor vyndat ven, ale na to nemam sebemenší chuť. Asi bych to viděl na nový kroužky, ložiska do ojnic a budu si myslet ze je to dobrý. Halt to bude trochu kouřit no :roll: .
Jaký údaje potřebujete k objednání kroužků a těch lágrů ? Průměry s jakou přesností ? (musel bych si pojčit mikrometr)
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 3567
Registrován: 17 kvě 2008 14:51
tel.: 602 550 993
auto: 110HT, S2A 88, G66
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Bůček

#259 Příspěvek od VencaZE » 12 pro 2013 23:26

Ješte píst.
pist.JPG
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11492
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Bůček

#260 Příspěvek od eliott » 13 pro 2013 07:56

Ta rez je z toho, jak to dlouho stálo. Podle pístu je rozměr původní, když vyndáš šály a podíváš se na vnější plochu, mělo by tam být značení a z toho by mělo jít poznat, jestli je rozměr původní, nebo broušený. Kup si v Unimaxu honovací hlavici, přehonuj válce, dej nové kroužky a šály a jezdi...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Odpovědět