Rada od zkušených matadorů

D, TD, TDI, TD5
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
VZA
Příspěvky: 72
Registrován: 19 lis 2008 14:37
tel.: +420601182944
Bydliště: Beroun

Rada od zkušených matadorů

#1 Příspěvek od VZA » 05 úno 2009 13:15

Jsem šťasným majitelem Defendra 110 , TD5, r.v. 2004.Asi před měsícem se začal ,, počúrávát ", byla identifikována závada (regulátor tlaku paliva) vyměněn za nový, před výměnou startoval na první otočení motoru i v zimě, po výměně regulátoru startuje (po stání do druhého dne, při krátkých zastávkách startuje v pohodě) podstatně húře a dvakrát při stání čumákem do kopce nenastartoval ihned až druhý den, ale zase až po značném přemlouvání. Domnívám se , že by to mohlo dělat podávací čerpadlo v nádrži, které zřejmě nedodává potřebný tlak ( při zapnutí klíčků stále běží a nevypne po natlakování ), po nastartování jezdí v pohodě. Nechci hned měnit čerpadlo metodou pokus/omyl. Děkuji za rady a zkušenosti. Vlasta Z.
LR Defender 110 SW, TD5, 2004

Uživatelský avatar
Mešky
Příspěvky: 838
Registrován: 08 bře 2007 11:41
tel.: 602465066
Bydliště: Třeboň
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Mešky » 05 úno 2009 13:39

Myslím, že ti spadává nafta, měl to na pajeru a to nechytalo ani na rovině, muselo stát čumákem dolu. Přejdi všechny spoje, přepady, zpětný potrubí.
Defender 90, 110, 130 Camper , Discovery Camel Trophy , RR TDV8 3,6 , Serie III FFR

http://www.automeskan.cz
http://www.penzion-mlaka.cz

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

#3 Příspěvek od Jenda » 05 úno 2009 13:50

A jestli jeste nemas okynko na cerpadlo tak se podivej jestli nemas nadrz od nafty(pocintanou).Me tekli ty rychlospojky na naftu co vedou do cerpadla.Taky se jukni na filtr,je u kola a tam to dost schytava.
Zdar, Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od MOPADŽI » 05 úno 2009 18:31

Jak píše Mešky, zřejmě v potrubí nezustane tlak, nebo-li padá nafta.
Co máš zkontrolovat, ti tam napsal také.
Ať ti Td5 jezdí !!!
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4168
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od low » 05 úno 2009 18:44

mne to chcalo v te trubicce co jde z nadrze ze snimace (ale na 300tdi je to jinak

Uživatelský avatar
VZA
Příspěvky: 72
Registrován: 19 lis 2008 14:37
tel.: +420601182944
Bydliště: Beroun

#6 Příspěvek od VZA » 06 úno 2009 10:45

Děkuji za tipy, Tak jsem zkontroloval potrubí a naftový filtr a u filtru je to trošku pocintané, přetáhnul jsem obě příruby.Napíšu jak to dopadlo.
LR Defender 110 SW, TD5, 2004

Uživatelský avatar
VZA
Příspěvky: 72
Registrován: 19 lis 2008 14:37
tel.: +420601182944
Bydliště: Beroun

#7 Příspěvek od VZA » 09 úno 2009 11:37

přetažen filtr a už 3 den startuje v pohodě.
LR Defender 110 SW, TD5, 2004

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od MOPADŽI » 09 úno 2009 15:46

No vidíš, taková "kravina" ale jak naštve.
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Odpovědět