D90 vela uprav a k nim foto
-
- Příspěvky: 1054
- Registrován: 16 led 2007 20:10
- tel.: +421 917 189 010
- auto: D3 2007 + D4 2012
- Bydliště: SK - Zálesie
D90 vela uprav a k nim foto
Tu je link, ako australcan Phil modifikuje svoju D90. Davam to sem preto, lebo je tam obrovske mnozstvo zaujimavych fotiek uprav o ktorych mnohy z nas rozmyslaju a nie celkom si ich vedia predstavit a bolo by skoda sa o ne nepodelit, ved to robi aj pre nas. Narazil som nanho pri debatach o truetrack, ktory on uspesne prevadzkuje vpredu.
http://community.webshots.com/user/darthrover
Mna zaujalo zvlastne riesenie problemu s caster uhlom po lifte. Prikladam jeden z mnohych obr:
http://community.webshots.com/user/darthrover
Mna zaujalo zvlastne riesenie problemu s caster uhlom po lifte. Prikladam jeden z mnohych obr:
Naposledy upravil(a) jezbera ivan dne 16 led 2009 09:04, celkem upraveno 2 x.
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2
Blue Evoque 2014 2.2
- RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Todle řešení se i mě líbí.To jedno futro,co je vidět,tak je jako jistící kolík proti potočení,nebo je to myšleno na všechny převrtané díry ? Nebo to je podložka. Jinak tadle úprava je bez korekčních ramen a to je supr.
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
Re: foto
... toto je riesenie pre zrucnych ludijezbera ivan píše: Mna zaujalo zvlastne riesenie problemu s caster uhlom po lifte. Prikladam jeden z mnohych obr:
... toto je riesenie pre "montaznikov" Castor Correction Swivel Balls - Pair - from LA930456 - DEFENDER
PM004 ( u Paddocku )
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
-
- Příspěvky: 1054
- Registrován: 16 led 2007 20:10
- tel.: +421 917 189 010
- auto: D3 2007 + D4 2012
- Bydliště: SK - Zálesie
Ja myslim, ze to jedno puzdro je len an ukazku, ja by som tam dal vsetky.RudaK píše:Todle řešení se i mě líbí.To jedno futro,co je vidět,tak je jako jistící kolík proti potočení,nebo je to myšleno na všechny převrtané díry ? Nebo to je podložka. Jinak tadle úprava je bez korekčních ramen a to je supr.
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2
Blue Evoque 2014 2.2
- RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Už mě bylo řečeno,že se prodává i ten díl podle toho jak je to zvedlý ( 2" nebo 4" ).Nějak to budem muset vymyslet.Pro mě to je novinka a nemusel by se dávat jiný kardan s dvojkřížem.
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
-
- Příspěvky: 1054
- Registrován: 16 led 2007 20:10
- tel.: +421 917 189 010
- auto: D3 2007 + D4 2012
- Bydliště: SK - Zálesie
Pozor, toho montazou sa ale uhol napravy a teda aj uhol vystupu z diferaku nezmeni. Zmeni sa len caster uhol. Uhol celej napravy zmenis iba inymi ramenami.RudaK píše:Už mě bylo řečeno,že se prodává i ten díl podle toho jak je to zvedlý ( 2" nebo 4" ).Nějak to budem muset vymyslet.Pro mě to je novinka a nemusel by se dávat jiný kardan s dvojkřížem.
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2
Blue Evoque 2014 2.2
- Land Jirka
- Příspěvky: 3469
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Dám sem ještě funkční odkaz na ten Castor Correction Swivel Balls v Paddocku: http://www.paddockspares.com/pp/OFF_ROA ... _type.html
Je to jak říká Ivan.
Tímto se zlepší vracení volantu do středové polohy, ale nevyřeší se rozdílné úhly výstupů unašečů kardanu.
Výstupy unašečů kardanů mají být rovnoběžné, jinak dochází k rozdílným úhlovým rychlostem křížů a tím mohou vznikat vibrace.
Rozdílné výstupy částečně řeší dvojkříž.
U Disco 1 RudyK , které je zvedlé na pružinách a podložkách asi o 15 cm se obávám, že při opravě úhlu celé nápravy se vrátí kardan do úhlově správné polohy, ale při krátkosti předního kardanu ty kříže už budou moc zalomené a nezvládnou to.
Je to jak říká Ivan.
Tímto se zlepší vracení volantu do středové polohy, ale nevyřeší se rozdílné úhly výstupů unašečů kardanu.
Výstupy unašečů kardanů mají být rovnoběžné, jinak dochází k rozdílným úhlovým rychlostem křížů a tím mohou vznikat vibrace.
Rozdílné výstupy částečně řeší dvojkříž.
U Disco 1 RudyK , které je zvedlé na pružinách a podložkách asi o 15 cm se obávám, že při opravě úhlu celé nápravy se vrátí kardan do úhlově správné polohy, ale při krátkosti předního kardanu ty kříže už budou moc zalomené a nezvládnou to.
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
- Land Jirka
- Příspěvky: 3469
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvednutí
Jak pises,zvysi se tim najezdovy a prechodovy uhly a taky se do neho voneco hur leze ,a asi se tim zhorsi ta stabilita v naklonech bo to ma vejs teziste,ale to se zase resi podloskama pod kola,nekde se tady vo tom pise,land Jirka tam myslim psal co do vejsky to do sirkyPama píše:Chlapi na co je dobrý to zvednutí Defa,pro zvýšení
nájezdových a přechodových úhlů?
Nezhorší se tím hranice bočního náklonu?
(Já už se teď v bočním náklonu můžu pos.. )
Kdys se budes nudit: http://www.landroverforum.cz/forum/viewtopic.php?t=1662
-
- Příspěvky: 1054
- Registrován: 16 led 2007 20:10
- tel.: +421 917 189 010
- auto: D3 2007 + D4 2012
- Bydliště: SK - Zálesie
Re: Zvednutí
Na nasej D90 bolo zdvihnutie o cca 4 cm potrebne na to, aby sme mohli obut 255/85 R16 BFG MT, co je podla mna na defa uplne perfektny rozmer. Rozsirenie o 3 cm do sirky je potrebne najma pre to, aby ti tie vacsie pneu nedrhli o predne ramena a bonus je lepsia bocna stabilita. Uhly sa tiez zlepsia, ale tie u 90ky su ok uz v serii. Pri lifte 4 cm (podlozami) sme neupravovali vobec nic a vsetko funguje uplne normalne bez akychkolvek negativnych priznakov.Pama píše:Chlapi na co je dobrý to zvednutí Defa,pro zvýšení
nájezdových a přechodových úhlů?
Nezhorší se tím hranice bočního náklonu?
(Já už se teď v bočním náklonu můžu pos.. )
Teraz nam ale prisli pruziny zo Scorpion Racing, tak som zvedavy co bude potom, lebo sa obavam, ze papierovych +2" to nebude, no bol by som rad keby bolo, lebo to staci.
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2
Blue Evoque 2014 2.2
-
- Příspěvky: 1054
- Registrován: 16 led 2007 20:10
- tel.: +421 917 189 010
- auto: D3 2007 + D4 2012
- Bydliště: SK - Zálesie
Na podlozky +30mm alebo disky s ET okolo 0 nie su negativne referencie a hlavne ti to zlepsi rajd! Bez problemou do toho!Pama píše:Díky za odkaz, ty podložky to asi řeší, ale nedostávaj pak na prdel čepy atd.? ....ale dal bych si je taky, vypadá to fakt dobře.
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2
Blue Evoque 2014 2.2
- Pama
- Příspěvky: 181
- Registrován: 10 led 2009 20:26
- tel.: 724365722
- auto: většina LR
- Bydliště: Vyškov
Tak to budu muset zvyšovat taky, já si chtěl totiž ty 255 na 85% pořizovat
původně taky (sundal jsem disky se silničníma 265kama a nasadil 235 na 85% MT od Matadoru, protože jsem si myslel, že v terénu po dešti budou úzký gumy lepší,ale vypadá to, že větší plocha je lepší).
Je opravdu pro ty 255 nutno zvyšovat? (Pokud dobře počítám, ty 255ky
jsou na průměru proti 235kám jen o 3,5cm větší.)
původně taky (sundal jsem disky se silničníma 265kama a nasadil 235 na 85% MT od Matadoru, protože jsem si myslel, že v terénu po dešti budou úzký gumy lepší,ale vypadá to, že větší plocha je lepší).
Je opravdu pro ty 255 nutno zvyšovat? (Pokud dobře počítám, ty 255ky
jsou na průměru proti 235kám jen o 3,5cm větší.)
-
- Příspěvky: 1054
- Registrován: 16 led 2007 20:10
- tel.: +421 917 189 010
- auto: D3 2007 + D4 2012
- Bydliště: SK - Zálesie
Vacsia plocha nie je lepsia, to je fyzika.Pama píše:Tak to budu muset zvyšovat taky, já si chtěl totiž ty 255 na 85% pořizovat
původně taky (sundal jsem disky se silničníma 265kama a nasadil 235 na 85% MT od Matadoru, protože jsem si myslel, že v terénu po dešti budou úzký gumy lepší,ale vypadá to, že větší plocha je lepší).
255ky ti budu suchat o ramena predne pri plnom vytoceni, takze das podlozky pod kolesa +30mm, cim sa ti aj zlepsi rajd, ale zacnu ti suchat pneu vzadu o plastove lemy. Bud z nich trochu odrezes, alebo to nejak zdvihnes, staci aj 30mm, napriklad podlozkami pod struny.Pama píše:Je opravdu pro ty 255 nutno zvyšovat? (Pokud dobře počítám, ty 255ky jsou na průměru proti 235kám jen o 3,5cm větší.
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2
Blue Evoque 2014 2.2
-
- Příspěvky: 1054
- Registrován: 16 led 2007 20:10
- tel.: +421 917 189 010
- auto: D3 2007 + D4 2012
- Bydliště: SK - Zálesie
Vacsia plocha nie je lepsia, to je fyzika.Pama píše:Tak to budu muset zvyšovat taky, já si chtěl totiž ty 255 na 85% pořizovat
původně taky (sundal jsem disky se silničníma 265kama a nasadil 235 na 85% MT od Matadoru, protože jsem si myslel, že v terénu po dešti budou úzký gumy lepší,ale vypadá to, že větší plocha je lepší).
255ky ti budu suchat o ramena predne pri plnom vytoceni, takze das podlozky pod kolesa +30mm, cim sa ti aj zlepsi rajd, ale zacnu ti suchat pneu vzadu o plastove lemy. Bud z nich trochu odrezes, alebo to nejak zdvihnes, staci aj 30mm, napriklad podlozkami pod struny.Pama píše:Je opravdu pro ty 255 nutno zvyšovat? (Pokud dobře počítám, ty 255ky jsou na průměru proti 235kám jen o 3,5cm větší.
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2
Blue Evoque 2014 2.2
- Pama
- Příspěvky: 181
- Registrován: 10 led 2009 20:26
- tel.: 724365722
- auto: většina LR
- Bydliště: Vyškov
S tou fyzikou sem si to taky myslel, ale překvapilo mne, jaký mám problémy v blátě po namontování úzkých gum.
Naopak v nějakém vlákně byla diskuze o výhodách širokých gum
v blátě.Navíc loni vo Vydrnej sem viděl "Pana Defa" projíždět
zablácený terén s bravurou právě na širokých gumách.
To šůchanie při rejdu by se mělo vyřešit nastavením dorazu,
samozřejmě s omezením rejdu a možná už to mám tak nastaveno nyní,
protože jsem Defa koupil na 265kách a problém sem neměl,
ale je pravda, že ty jsou v profilu a tím v průměru menší....
Nemáte někdo fotky úpravy těch plastů?
Naopak v nějakém vlákně byla diskuze o výhodách širokých gum
v blátě.Navíc loni vo Vydrnej sem viděl "Pana Defa" projíždět
zablácený terén s bravurou právě na širokých gumách.
To šůchanie při rejdu by se mělo vyřešit nastavením dorazu,
samozřejmě s omezením rejdu a možná už to mám tak nastaveno nyní,
protože jsem Defa koupil na 265kách a problém sem neměl,
ale je pravda, že ty jsou v profilu a tím v průměru menší....
Nemáte někdo fotky úpravy těch plastů?
- Pama
- Příspěvky: 181
- Registrován: 10 led 2009 20:26
- tel.: 724365722
- auto: většina LR
- Bydliště: Vyškov
Jestli je to osmihrnek nevím, ale počet válců na adhezi v blátě vliv nemá,
leda že by váha motoru a krouťák ovlivňovali průchodnost.....
I tak si ale myslím, že kdyby majitel Pana Defa měl dobrý zkušenosti
s úzkejma gumama, tak by je tam měl.Mimochodem, v těch srač.. se brodili všichni s širokejma gumama.
Ale jestli je pravda, že úzký gumy jsou lepší, tak jsem v pr..., protože
mě ty Matadory moc nenadchly.Ledaže by ještě mělo zásadní vliv
huštění, já jezdím i terén se standartním nahuštěním a nepodhušťuju,
ale chystám se to zkusit, hned jak budu mít kompresor.
leda že by váha motoru a krouťák ovlivňovali průchodnost.....
I tak si ale myslím, že kdyby majitel Pana Defa měl dobrý zkušenosti
s úzkejma gumama, tak by je tam měl.Mimochodem, v těch srač.. se brodili všichni s širokejma gumama.
Ale jestli je pravda, že úzký gumy jsou lepší, tak jsem v pr..., protože
mě ty Matadory moc nenadchly.Ledaže by ještě mělo zásadní vliv
huštění, já jezdím i terén se standartním nahuštěním a nepodhušťuju,
ale chystám se to zkusit, hned jak budu mít kompresor.