D90 vela uprav a k nim foto

D, TD, TDI, TD5
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3470
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od Land Jirka » 15 led 2009 22:36

Na devadesátce podle mně nejlépe funguje rozměr 255/85/16 popř 33/10,5/15
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Uživatelský avatar
brudr
Příspěvky: 2163
Registrován: 06 úno 2008 23:55
Bydliště: BRÜNN

#22 Příspěvek od brudr » 15 led 2009 22:39

Podle me na to ma vliv,ten benzin je takovej zivjejsi,je to urcite velky plus.
Tady jeden "pan def",lital ve skoroticich a jezdil tam o poznani lip nez ja s dislem.Mel sirsi gumy,ale bylo videt ze ten motor tomu autu dal uplne jinou dimenzy.A zvuk. :lol:
Přílohy
skorotice II (4).jpg
skorotice II (4).jpg (39.94 KiB) Zobrazeno 6071 x

Uživatelský avatar
Sláma Karel
Příspěvky: 7823
Registrován: 21 črc 2007 00:04
tel.: +420608333403
auto: to se mi sem nevejde
Bydliště: Mníšek Pod Brdy

#23 Příspěvek od Sláma Karel » 15 led 2009 23:27

Á Modrej Jura s jedním z mých bývalých Mammuťátek.

Jinak ten benzín v automatu jede o hodně jinak než nafta. (teda když to není ve vodě). Má na tom simexy 33x10,5x16.
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe

jezbera ivan
Příspěvky: 1054
Registrován: 16 led 2007 20:10
tel.: +421 917 189 010
auto: D3 2007 + D4 2012
Bydliště: SK - Zálesie

#24 Příspěvek od jezbera ivan » 16 led 2009 07:10

Pama píše:S tou fyzikou sem si to taky myslel, ale překvapilo mne, jaký mám problémy v blátě po namontování úzkých gum.
Naopak v nějakém vlákně byla diskuze o výhodách širokých gum
v blátě.Navíc loni vo Vydrnej sem viděl "Pana Defa" projíždět
zablácený terén s bravurou právě na širokých gumách.

To šůchanie při rejdu by se mělo vyřešit nastavením dorazu,
samozřejmě s omezením rejdu a možná už to mám tak nastaveno nyní,
protože jsem Defa koupil na 265kách a problém sem neměl,
ale je pravda, že ty jsou v profilu a tím v průměru menší....

Nemáte někdo fotky úpravy těch plastů?
Siroke Simex nemozno porovnavat so ziadnou inou ci uzkou, ci sirokou pneu, tam funguje agresivny dezen. Ale ak porovnas BFG MT 265 a 235, tak 235ky sa ti v blate budu smykat menej. Ale o tom uz bolo.... Ked tak si kup 32ky simex Extr trekker a mas po probleme s blatom a s liftom. Simex pneu by som vyradil zo vsetkych porovnavani a uvah, lebo sa porovnavat nedaju! Ak uvazujes o beznych MT, tak ako pise Jirka 255/85 su naj pre beznu upravu! Podhustenie beznych MT do terenu ti prinesie podstatne lepsiu trakciu a citelne vyssi komfort. 255 jazdim na 1.2 atm
Rajd si mozes zvacsit no pre mna to je kontraproduktivne riesenie. Ale ak sa ti chce v trialovych pasazach stale cuvat, prosim. Zmensenie ET niekam ku 0 ti ho naopak zmensi a zlepsi stabilitu, negativa niesu zname.
Uprava plastov ak to teda nezdvihnes je minimalna, z ich zadneho konca treba odrezat nasikmo tak cca 2cm (to ti ukaze pneu) a ak nechodis veci, kde to riadne krizis tak ti to suchat asi nebude.
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od Stavros » 16 led 2009 08:18

dost se ted resi ty simexy nebo kopie, jsou to uzasny gumy, do blata. Jak to ale delate, kdyz chcete jet treba na ukrajinu, nebo nekam dal nez 100km, berete si je do kufru a na miste prezouvate? Nedokazu si s nima predstavit nekam jet.

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#26 Příspěvek od karel » 16 led 2009 08:29

Stavros píše:dost se ted resi ty simexy nebo kopie, jsou to uzasny gumy, do blata. Jak to ale delate, kdyz chcete jet treba na ukrajinu, nebo nekam dal nez 100km, berete si je do kufru a na miste prezouvate? Nedokazu si s nima predstavit nekam jet.
Já si zase neumím představit ládovat do kufru 4 ks simexů 35", kam bys dal ostatní nutné věci pro expedici :? Prostě musíš jet s tím co máš, nejhorší bývá prvních 1000 km pak už si zvykneš :lol:
PS pěkně ti ta Toyka v nicku kříží :!:
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od Stavros » 16 led 2009 09:16

takze asi jezdit na tech simexech rovnou, co? Ruda a ted i ja premyslime o tech Paddcok protektorech.
Jinak ta Toyka neni moje, ja jsem vcera, kdyz jsme delali podvozek zapomnel fotak, ale chtel jsem tam neco mit.
Jinak mam australskej podvozek, kvalita vyborna a vyska taky. Mimochodem umim od nich temr vsechny auta, maj to super zmakly. Dle meho lepe ne OME, Ironman atd.

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3470
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od Land Jirka » 16 led 2009 14:02

Co je to za podvozek?
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od Stavros » 16 led 2009 17:59

SZ

jezbera ivan
Příspěvky: 1054
Registrován: 16 led 2007 20:10
tel.: +421 917 189 010
auto: D3 2007 + D4 2012
Bydliště: SK - Zálesie

#30 Příspěvek od jezbera ivan » 16 led 2009 18:17

To ze ma SZ, to mu pride mailom. Sem radsej napis co to je a preco to je lepsie. I ked podla mna je vsetko lepsie ako OME alebo IM.
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2

Uživatelský avatar
Pama
Příspěvky: 181
Registrován: 10 led 2009 20:26
tel.: 724365722
auto: většina LR
Bydliště: Vyškov

Pan Def

#31 Příspěvek od Pama » 16 led 2009 18:36

...to je vón ten Pan Def co řádil vo Vydrnej:-)

jinak díky Ivane za cenné rady, není nad praxi a já ji zatím nemám.
Po nákupu těch 255 teda jen odříznu ten přebytečný plast, protože
jezdím jen rekreačně a žádné divočárny nechystám.
Nejsi někde od Půchova? Mám v Zariečiu bratránka a tak bych se někdy stavil na radu pokud bych mohl.

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3470
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od Land Jirka » 16 led 2009 18:55

jezbera ivan píše:To ze ma SZ, to mu pride mailom. Sem radsej napis co to je a preco to je lepsie. I ked podla mna je vsetko lepsie ako OME alebo IM.
Je to tajný. :lol:
Až si taky pořídíš nezničitelnou Toyotu LC tak ti to řeknem. :)
http://www.dobinsons.pl
http://www.dobinsonsprings.com/site/index.php
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4168
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od low » 16 led 2009 19:05

stavrosu posli mne mailem tu nabidku podvozku na hiluxe

Uživatelský avatar
Pama
Příspěvky: 181
Registrován: 10 led 2009 20:26
tel.: 724365722
auto: většina LR
Bydliště: Vyškov

Pan Def

#34 Příspěvek od Pama » 16 led 2009 19:19

....tak to mám pech, ale až budu velkej, možná dostanu rozum a nebudu chtít Defika:-)

Uživatelský avatar
brudr
Příspěvky: 2163
Registrován: 06 úno 2008 23:55
Bydliště: BRÜNN

#35 Příspěvek od brudr » 16 led 2009 20:35

Tak tos musel videt rozdil mezi V8 a "traktorem" :roll:

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od MOPADŽI » 17 led 2009 11:31

jezbera ivan píše:To ze ma SZ, to mu pride mailom. Sem radsej napis co to je a preco to je lepsie. I ked podla mna je vsetko lepsie ako OME alebo IM.
Ivane, co tedy preferuješ za podvozek a jaký je tvůj názor na "zvojení" tlumičů, mimo snížení jízdního komfortu a naopak, zvýšení boční stability.
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

jezbera ivan
Příspěvky: 1054
Registrován: 16 led 2007 20:10
tel.: +421 917 189 010
auto: D3 2007 + D4 2012
Bydliště: SK - Zálesie

#37 Příspěvek od jezbera ivan » 17 led 2009 13:42

Nemam rad (a myslim, ze nie som sam) australske OE a IM lebo su to skor expedicne HD podvozky, pre bezny vikendovy offroad tvrde a nepohodlne. Viac sa mi pacili anglicke struny BP s deCarbon tlmicmi. Myslim, ze v nasich podmienkach dobre a ekonomicke riesenie. Teraz som ale neodolal a kupil struny +2" od Scorpion Racing na D90 a k tomu +2" Koni HeavyTrack tlmice. Zadne struny su tocene nelinearne a tlmice su dost tvrde takto na omak. Pravda je, ze tento setup stoji raztolko ako BP + deCarbon. Zajtra to chcem nahodit a uvidim "zac je teho loket". Prikladam foto, struny su uz prefarbene, origo boli oranzove.
Zdvojenie tlmicov nepoznam osobne a ani by som to nerobil na bezne offroad jazdenie. Bocna stabilita na Defe je dobra a cim viac pomocok clovek ma aby sa neprekotil, tym viac mu odchadza obozretnost a skor sa prekoti.
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od MOPADŽI » 18 led 2009 18:45

Díky Ivane za názor. Napiš sem pak své poznatky, s podvozkovou kombinací, kterou jsi výše popsal - tedy pružiny Scorpion+tlumiče Koni.
Já mám zatím OME. Už to bude ale letos třetí rok, tak si myslím, že brzká obměna podvozku, mně nemine. Hledám také něco spíše expedičního charakteru, než "tvrdý" Off...
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#39 Příspěvek od Stavros » 18 led 2009 18:50

ty OME tam zatim nech, jinak jak mam katalog od toho Dobinsona, tak delaj pekny lifty, treba i vice palcovy, dva az sest palcu treba. Koni jsou docela drahy, to je lepsi si nechat udelat od nekoho stavitelny na miru.

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4168
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#40 Příspěvek od low » 18 led 2009 19:11

Ivane pls omer to pred namontovanim, myslim, ze by se to melo nechat normlane vytocit v perarne pokud budou rozmery

Odpovědět