Cukání motoru
Cukání motoru
Další problémek na světě.Sednu do auta chci nastartovat,točí to jak o život a nic,zkusím podruhé,potřetí nic.Chvíli se zauvažuju,vzpomenu si na podobný problém ,který jsem měl po výměně palivového filtru u mechoša a ten přišel otočil klíčkem,4xzmáčkl pedál zasičelo to,prý odvzdušnil,"nějaká finta,nevím?" ,ale naskočil,udělal jsem to samý,protože to vypadalo podobně,myslím danou situaci a hle naskočil na ťuk,nevím jestli náhoda,nebo to fakt funguje?Neví někdo co je to za fígl?Ale to nebylo vše po pár kilometrech cukl motor,spolu s ním se rosvítila žlutá kontrolka čerpadla,myslel jsem ,že vzduch,nebo smítko,ale vklidu jedu dál po dalších pěti kilákách to samy,ale cukalo to ,už tak 3-4 sekundy,problikávala zas žlutá kontrolka a cukání přecházelo pomalu k úplnému zdechnutí,ale opět to přestalo,dojel jsem s modlením domů a přemýšlím co s tím.motor Td5 r.v.2005,najeto 50tis.před 500km měněny filtry,nafta v nádrži samo jé!Jel jsem sice po lesní cestě,ale to by neměl být problém.Je to obvyklé?Nemám to řešit?Nebo je chybička jinde.Mám trochu strach,ať nezůstanu někde uprostřed křižovatky
- Honza_offroad
- Příspěvky: 613
- Registrován: 15 zář 2008 12:16
- tel.: 724 007 163
- auto: D2,D3,Def portal
- Bydliště: Pragl
- Kontaktovat uživatele:
To s tim pedalem je opravdu "funkce" na odvzdusneni privodu paliva. Zrovna minulej tejden mi prdla naftova hadice u motoru, tak jsem to resil.
1. postup je nasledovnej:
1. Vypnout klicek na 15 vterin
2. nechat klicek v II. poloze 3 minuty - tim se vsechen vzuch dostane do hlavy
3. zmacnkout plyn pedal na podlahu
4. drzet zmacnkutej pedal a zacit startovat
5. jak stoupnout otacky nad 600, pustit pedal a klicek
nebo 2.
1. Klicek do druhy polohy
2. 4 x uplne seslapnout a pustit plynovej pedal, pak se spusti odvzdusneni systemu.
3. nechat tri minuty (kontrolka motoru by mela blikat)
4. nastartovat
nevim, co je lepsi, u mne fungovalo oboje...
Podle toho, co pises, bych rek, ze to je pumpa... ale nekdo uz to tady urcite resil, tak poradi.
Kdyz se podivas na motor od spolujezdce, u posledniho valce je privod nafty a na nem je cidlo teploty . kdyz ho vyndas, da se tam nasroubovat merak. Melo by tam byt kolem 4 ATM. Pokud je tam min, nebo kolisa tak
H.
1. postup je nasledovnej:
1. Vypnout klicek na 15 vterin
2. nechat klicek v II. poloze 3 minuty - tim se vsechen vzuch dostane do hlavy
3. zmacnkout plyn pedal na podlahu
4. drzet zmacnkutej pedal a zacit startovat
5. jak stoupnout otacky nad 600, pustit pedal a klicek
nebo 2.
1. Klicek do druhy polohy
2. 4 x uplne seslapnout a pustit plynovej pedal, pak se spusti odvzdusneni systemu.
3. nechat tri minuty (kontrolka motoru by mela blikat)
4. nastartovat
nevim, co je lepsi, u mne fungovalo oboje...
Podle toho, co pises, bych rek, ze to je pumpa... ale nekdo uz to tady urcite resil, tak poradi.
Kdyz se podivas na motor od spolujezdce, u posledniho valce je privod nafty a na nem je cidlo teploty . kdyz ho vyndas, da se tam nasroubovat merak. Melo by tam byt kolem 4 ATM. Pokud je tam min, nebo kolisa tak
H.
Prodej doplňků pro 4x4, profi Diagnostika LR, individuální úpravy výkonu, immo, omezovačů, EGR a pod...
www.toomich.cz www.adventure-land.cz
www.toomich.cz www.adventure-land.cz
- Honza_offroad
- Příspěvky: 613
- Registrován: 15 zář 2008 12:16
- tel.: 724 007 163
- auto: D2,D3,Def portal
- Bydliště: Pragl
- Kontaktovat uživatele:
pokud je to pumpa, tak te to muze nekde nechat, az zdechne uplne...
ale nenech se vystrasit...
ale nenech se vystrasit...
Prodej doplňků pro 4x4, profi Diagnostika LR, individuální úpravy výkonu, immo, omezovačů, EGR a pod...
www.toomich.cz www.adventure-land.cz
www.toomich.cz www.adventure-land.cz
- Honza_offroad
- Příspěvky: 613
- Registrován: 15 zář 2008 12:16
- tel.: 724 007 163
- auto: D2,D3,Def portal
- Bydliště: Pragl
- Kontaktovat uživatele:
TD5tka ma cerpadlo jen v nadrzi a to tlaci naftu az ke vtrikum, teda pres regulator.
Prodej doplňků pro 4x4, profi Diagnostika LR, individuální úpravy výkonu, immo, omezovačů, EGR a pod...
www.toomich.cz www.adventure-land.cz
www.toomich.cz www.adventure-land.cz
Takže čerpadýlko?To mám radost A pokud jsem správně četl,tak lze odskoušet jen změřením jeho tlaku a jeho pravidelnistí.I když má nalítáno jen 50tis a nikdy bez nafty nejelo?A co nějaký špatný el.kontakt někde.Myslím při naskočení v terénu,že by se pohl.No pokud odejde po 50tis,tak by se asi vyplatil vyřezat otvor v podlaze,jak to tu někdo popisoval.Nenapadá někoho něco jiného,Jo a ta žlutá kontrolka čerpadla,když problikla,to znamenalo,že v ten moment nešlo vůbec,proto cukl motor,nebo značilo,že tlačí,ale malým tlakem,který nestačí?
- Honza_offroad
- Příspěvky: 613
- Registrován: 15 zář 2008 12:16
- tel.: 724 007 163
- auto: D2,D3,Def portal
- Bydliště: Pragl
- Kontaktovat uživatele:
s tou kontrolkou ti neporadim. Ohledne te diry v podlaze - > zrovna ted resim vymenu cerpadla a budu davat cerpadlo ven na ram.
Budu tam davat tohle:
http://nakatanenga-tours.de/shop/articl ... 2520TD5%26
je tam snadno vymenitelnej predfiltr a taky pak nemusis resit problem chlazeni cerpadla.
H.
Budu tam davat tohle:
http://nakatanenga-tours.de/shop/articl ... 2520TD5%26
je tam snadno vymenitelnej predfiltr a taky pak nemusis resit problem chlazeni cerpadla.
H.
Prodej doplňků pro 4x4, profi Diagnostika LR, individuální úpravy výkonu, immo, omezovačů, EGR a pod...
www.toomich.cz www.adventure-land.cz
www.toomich.cz www.adventure-land.cz
- eliott
- Příspěvky: 11489
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
No něco by taky napověděla diagnostika...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- Honza_offroad
- Příspěvky: 613
- Registrován: 15 zář 2008 12:16
- tel.: 724 007 163
- auto: D2,D3,Def portal
- Bydliště: Pragl
- Kontaktovat uživatele:
jak rika eliott, zkus diagnostiku, pokud mas moznost... nejsem si 100% jistej, ale myslim, ze TD5tka nema nikde snimani tlaku paliva.
Kdyz davas to "venkovni" cerpadlo, tak musis stejne vyndat nadrz a vymontovat to stare... Hlavni vyohou je dobra pristupnost a taky ten predfiltr.
Kdyz si vzpomenu, co mi po Maroku loni zbylo v nadrzi, tak si nedovedu predstavit, co by na to rikalo to TD5tkovy cerpadlo...
H.
Kdyz davas to "venkovni" cerpadlo, tak musis stejne vyndat nadrz a vymontovat to stare... Hlavni vyohou je dobra pristupnost a taky ten predfiltr.
Kdyz si vzpomenu, co mi po Maroku loni zbylo v nadrzi, tak si nedovedu predstavit, co by na to rikalo to TD5tkovy cerpadlo...
H.
Naposledy upravil(a) Honza_offroad dne 17 pro 2008 23:33, celkem upraveno 1 x.
Prodej doplňků pro 4x4, profi Diagnostika LR, individuální úpravy výkonu, immo, omezovačů, EGR a pod...
www.toomich.cz www.adventure-land.cz
www.toomich.cz www.adventure-land.cz
- Land Jirka
- Příspěvky: 3470
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
- eliott
- Příspěvky: 11489
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Tam bude časový interval, jako u L-Jetronic
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- Land Jirka
- Příspěvky: 3470
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
- eliott
- Příspěvky: 11489
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Za běhu motoru běží pořád, natlakuje po zapnutí klíčku, jakmile začne snímač otáček dávat impulzy, běží trvale.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- Land Jirka
- Příspěvky: 3470
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
nechci chytracit, ale neprisava ti to treba vzduch kolem naftovyho filtru, mohl se tam spatne nasroubovat, blbe dotahnout. To cerpadlo to podle me nedela, to bys na prvni polohu slysel, jestli piska nebo bezi nepravidelne. Podle me to ma spojitost s tou vymenou. Nekape ti nekde nafta? Je to urcite zavzdusneny, dotahni ten filtr, muze tam byt jenom strzena guma. Normalne ho vysroubuj, ocisti s dej zpet. Pres prvni polohu klicku to nech treba trikrat po pul minute natahnout naftu a nastartuj. Kdyby se to hadalo, tak to nevadi.
- eliott
- Příspěvky: 11489
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
čerpadlo je před filtrem
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Honzo, prosím tě, dej sem potom fotky, jak jsi to řešil - zaslepení nádže po stávajícím čerpadlu, montáž nového - kam jsi ho dal, propojení hadicemi a trochu to popiš. Děkuji. Samozřejmě, že vím, že to nebudeš montovat zítra, takže až to bude aktuelníHonza_offroad píše:jak rika eliott, zkus diagnostiku, pokud mas moznost... nejsem si 100% jistej, ale myslim, ze TD5tka nema nikde snimani tlaku paliva.
Kdyz davas to "venkovni" cerpadlo, tak musis stejne vyndat nadrz a vymontovat to stare... Hlavni vyohou je dobra pristupnost a taky ten predfiltr.
Kdyz si vzpomenu, co mi po Maroku loni zbylo v nadrzi, tak si nedovedu predstavit, co by na to rikalo to TD5tkovy cerpadlo...
H.
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu