Cukání motoru

D, TD, TDI, TD5
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
mikihran
Příspěvky: 464
Registrován: 18 lis 2008 19:21
tel.: 777029160
Bydliště: Dolní Těšice

#41 Příspěvek od mikihran » 26 pro 2008 14:43

Jasně,kafčo dát můžem,koukni na tu svou dokumentaci,jestli je stejná ,nebo jiná jak dokumentace na landroverclub,manuály,je možné ,že bude jinší.Jo a ten překlad nanuálu jsem sice zezačátku psal,ale pak to bylo víc a víc jednodušší a opakujícíse,tak jen pamatoval a odškrkával.takže na papíře doslovný překlad nemám.Ten udělám,až u mé.Ale tím jak jsem to procházel,tak jsem zjistil a ,už i konzultoval s bednama,že by to šlo celé zjednodušít,obejít a vyhodit ten posraný imobilizér a krom motoru nic nenechat na řídící jednotce,tochu doplnit a tím navázat na staré TDI ,myslím jednoduchostí,teď mi kluci v Polsku schání program na řídící jednotku a pak asi udělám svojí.Celá složitost a komplikace je stejně jen díky imobilizéru a tem když jsem viděl na vlastní oči dokázali obejít tak za 30sekund.Takže zbytečná složitost,a ten kdo se pořádně koukne do plánu,tak zjistí,že přez něj potažmo jednotku,jde přímo,nebo v návaznosti na imobilizér skoro vše a zbytečně.A čerti v BMW ,kteří to se mnou louskají,a ti sakra řeší věci,když jsem je viděl,říkali,že jo to práce pro zdatného absoluventa ZŚ.A teď pro zasmání v Land Rovru Zlín,tvrdili zasvěcenci,že je to nemožné a při konzultaci na dané téma ,nechápali oč jde.Umí,připojit ,zkontrolovat,ale přeprogramovat? :lol: Zbláznilste se ,víte jak je to složitá,odpověděl jsem vím,lale věřte,že mé hodinky asi tak stokrát více.

Uživatelský avatar
mikihran
Příspěvky: 464
Registrován: 18 lis 2008 19:21
tel.: 777029160
Bydliště: Dolní Těšice

#42 Příspěvek od mikihran » 26 pro 2008 14:47

Jo ještě jedna sranda,stačí docházející baterie v ovládači imobilizéru a jednotka neví co dělat,to jsme taky zkoušeli,náhoda nám k tomu napomohla.A ukázalo nám to šílenosti :oops:

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11489
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#43 Příspěvek od eliott » 26 pro 2008 21:39

Jó, imobilizér, to je výmsl, za který bych autora vykopnul nahýho za polární kruh :evil: :evil:

http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 3670#53670
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
popel
Příspěvky: 17
Registrován: 11 srp 2014 21:43

Re: Cukání motoru

#44 Příspěvek od popel » 12 kvě 2015 18:24

Zdravim panove.vyskytl se mi problem.defik zacal cukat a ztratil uplne vykon.jel max 60.zacala problikovat ta oranzova kontrolka motoru.ale domu jsem dojel.pak jsem vymenil palivovy filtr (tedy jestli to je palivovy filtr) ten pred pravym zadnim kolem.nevim jestli jsem udelal dobre ale pootocil jsem tim koleckem co je na spodu toho filtru a zacala vytekat nafta.kontakty u ridici jednotky jsem odmastil sprejem ale nasel jsem uplne vypalene jedno to male cerne rele krere je pod sedadlem spolujezdce.vymenil jsem ho a podle postupu ktery jsem tady nasel jsem provadel start.otocit klicem cekat tri minuty a pak startovat.jenze nic.cerpadlo bzuci jak o zivot ale starter nic.jen se ozyva cvakani z prostoruu kde je ridici jednotka.ale nic vic..prisim poradte kde muze byt chyba?

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11489
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání motoru

#45 Příspěvek od eliott » 12 kvě 2015 20:35

Kontakty v patici toho relé jsou OK ?
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
popel
Příspěvky: 17
Registrován: 11 srp 2014 21:43

Re: Cukání motoru

#46 Příspěvek od popel » 12 kvě 2015 21:50

No jeden je asi taky "vyhorely" je tmavy.a i ten plast je cerny.coz bude asi ten problem co?da se vymenit jen ta patice nebo musim vymenit cely ten svazek kabelu?

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11489
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání motoru

#47 Příspěvek od eliott » 13 kvě 2015 09:06

přihnout jen konektory.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

MadTom
Příspěvky: 14938
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Cukání motoru

#48 Příspěvek od MadTom » 13 kvě 2015 14:06

Přesně tak, opatrně celou patici vytáhnout ven, co dovolí dráty a potom z ní nejlépe vyháčkovat kontakty, ty očistit, napružit a dát zpět. Pokud je ale plast už natavený, tak je velká šance že to dlouhodobě nepomůže a bude se to opakovat - vyhřáté kontakty prostě změkly. Jediným řešením je potom výměna kontaktů a patice na nové.
Pokud to budeš dávat nějak do servisu, nebo elektrikářovi, tak nejlépe takovému, co už TD5ku viděl a zná jí. On to totiž není běžnej motor.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
popel
Příspěvky: 17
Registrován: 11 srp 2014 21:43

Re: Cukání motoru

#49 Příspěvek od popel » 13 kvě 2015 21:32

Dobre.zkusim si s tim trosku pohrat a pokud bude nutno tak najdu nejakeho mechanika.az budu vedet vic budu informovat.zatim dik

Odpovědět