Stránka 5 z 5

Re: Pevnostni tyče řízení a jejich krytování

Napsal: 05 srp 2010 21:52
od Miky_CZ
eliott píše:Leden je pravý, druhý levý, jako na Defenderu.
diky za info:-)

Re: Pevnostni tyče řízení a jejich krytování

Napsal: 06 srp 2010 12:51
od PavelU
Miky záleží na výrobci pevnostních tyčí řízení, jsou dva druhy. U jedněch dáváš čepy jak na originál tyčí a u druhých jeden levý a druhý pravý. :wink:

Re: Pevnostni tyče řízení a jejich krytování

Napsal: 06 srp 2010 12:54
od Miky_CZ
PavelU píše:Miky záleží na výrobci pevnostních tyčí řízení, jsou dva druhy. U jedněch dáváš čepy jak na originál tyčí a u druhých jeden levý a druhý pravý. :wink:
no vyrobce bude mistni zamecnictvi zrejme, vcera sem nasel plnou tyc 30mm dost dlouhou na obe tyce tak tam zkusim zajit jestli sou schopni a za kolik tam navrtat zavit

Re: Pevnostni tyče řízení a jejich krytování

Napsal: 06 srp 2010 13:52
od eliott
Plná tyč se ohne snáz než trubka, pozor na to :wink:

Re: Pevnostni tyče řízení a jejich krytování

Napsal: 06 srp 2010 13:55
od Miky_CZ
eliott píše:Plná tyč se ohne snáz než trubka, pozor na to :wink:
ha, ona je to naka zvlastni tyc jo? sakra tak zas zbyva setrit na hotovou:-(

Re: Pevnostni tyče řízení a jejich krytování

Napsal: 06 srp 2010 15:14
od eliott
Miky_CZ píše:
eliott píše:Plná tyč se ohne snáz než trubka, pozor na to :wink:
ha, ona je to naka zvlastni tyc jo? sakra tak zas zbyva setrit na hotovou:-(
To ti nepomůže, protože tyče co se prodávají jsou bohužel plné, já si je dělám z tyčí (trubek) co jsou na RR P38, ty jsou pevné dost, uhlou jsem ji viděl akorát na autě po bouračce..

Re: Pevnostni tyče řízení a jejich krytování

Napsal: 06 srp 2010 20:07
od PavelU
Miky_CZ píše:ha, ona je to naka zvlastni tyc jo? sakra tak zas zbyva setrit na hotovou:-(
Miky, ne všechny pevnostní tyče jsou plné... :idea: Jsou i duté, ale chce to hledat, odkaz jsem dát nemůžu... :wink:

Re: Pevnostni tyče řízení a jejich krytování

Napsal: 19 led 2011 16:28
od Hugo
Nevíte někdo jaký je to závit na čepu řízení? /M,UNC,UNF,G??????/ Myslím tím ten závit, kterej jde do tyče řízení.
Pasuje mě tam šeblona Whitworth55stupňů, stoupání 16 závitů na palec, ale nesedí mě průměr podle tabulek.
Díky za reakce. Hugo
Jo a ten čep je z defendra RTC5869

Re: Pevnostni tyče řízení a jejich krytování

Napsal: 19 led 2011 20:24
od MOPADŽI
Hugo píše:Nevíte někdo jaký je to závit na čepu řízení? /M,UNC,UNF,G??????/ Myslím tím ten závit, kterej jde do tyče řízení.
Pasuje mě tam šeblona Whitworth55stupňů, stoupání 16 závitů na palec, ale nesedí mě průměr podle tabulek.
Díky za reakce. Hugo
Jo a ten čep je z defendra RTC5869
Ha, to jsem jeste nemeril Hugo.
Az se budu moci dobelhat k autu atd. zmeril bych to.
Treba to ale nekdo udela prede mnou a napise to sem.

Re: Pevnostni tyče řízení a jejich krytování

Napsal: 19 led 2011 20:31
od MOPADŽI
PavelU píše:
Miky_CZ píše:ha, ona je to naka zvlastni tyc jo? sakra tak zas zbyva setrit na hotovou:-(
Miky, ne všechny pevnostní tyče jsou plné... :idea: Jsou i duté, ale chce to hledat, odkaz jsem dát nemůžu... :wink:
Delat by to slo. Tycovina by musela byt ale tak v jakosti podle stare CSN tridy 16..... tvz. "stribrnice". To by potom melo smysl. Je to ale uz dost houzevnata ocel a soustruznik by asi klel.
Z obycejne "automatovky" tr. 11.... To nema smysl, tu ohnes pres koleno.
Asi bych tedy nespekuloval Miky :blush

Re: Pevnostni tyče řízení a jejich krytování

Napsal: 19 led 2011 20:36
od Miky_CZ
MOPADŽI píše:
Delat by to slo. Tycovina by musela byt ale tak v jakosti podle stare CSN tridy 16..... tvz. "stribrnice". To by potom melo smysl. Je to ale uz dost houzevnata ocel a soustruznik by asi klel.
Z obycejne "automatovky" tr. 11.... To nema smysl, tu ohnes pres koleno.
Asi bych tedy nespekuloval Miky :blush
jojo, uz nespekuluju a zacnu pomalu setrit, teda ted mam aspon kryt tak to tak nehori, jsou ted dulezitejsi veci

Re: Pevnostni tyče řízení a jejich krytování

Napsal: 19 led 2011 20:56
od Hugo
No tu tyč řízení bych ani vyrábět zatím nechtěl, jenom potřebuju projet ty závity, protože jsou zaflákaný od zinku. Ve firmě zabývající se prodejem závitníků a závitových oček jsem taky nepochodil, jelikož nebyli schopní určit co je to za závit. Mopadži, ty přece musíš být kádr na závity!!!

Re: Pevnostni tyče řízení a jejich krytování

Napsal: 19 led 2011 20:58
od PavelU
Mopadži je kádr, ale má teď k závitu a ke všemu daleko... :wink:

Re: Pevnostni tyče řízení a jejich krytování

Napsal: 19 led 2011 21:29
od Sláma Karel
My jsme si dřív vařili na origo tyč L profily a drželo to vždycky. Na některých autech to ještě mám a nemám žádnou potřebu místo toho dávat jinak pevnostní tyč.
Když s tím vezmeš za pařez, tak ohneš úplně všechno. Někde budu mít fotku super extra hard pevnostní tyče od Equipe (která je ještě navíc tvarovaná tak aby byla schovaná za nápravou) jak je ohlá když jsem přejel pařízek v Rumunsku. Na rozdíl od normálních tyčí pak šla velmi špatně srovnat v lese. Ještě navíc jsem nevědili, kde je vlastně ohlá origo od Equipe a kde jsem to ohnul já. Byla ohnutá úplně do luku. Takže podle mě L profil stačí.
A kryt je úplně nejlepší, i když už jsem ho taky ohnul. :(

K :dance

Re: Pevnostni tyče řízení a jejich krytování

Napsal: 20 led 2011 07:54
od zbynek
:mrgreen: to jsou servisáci :mrgreen:

Re: Pevnostni tyče řízení a jejich krytování

Napsal: 20 led 2011 10:24
od DEFIKPV
taky jsme ohnuly ... pod sněhem nešlo vidět že družstevníci nám zase POORALI kus cesty .. tak jsme tam vlítly .. a taky z toho byl LUK jen nasadit tětivu :D
koupil jsem pevnostní tyče a ty starý jsem nechal narovnat ... nechci potom někde v terénu narovnávat když stačí vyměnit za LEPŠÍ :D :Pohoda:

Re: Pevnostni tyče řízení a jejich krytování

Napsal: 20 led 2011 10:29
od Jenda
...abych v tom udelal jeste vetsi gulas,tak jen napisu ze jsem tam mel na ukrajine taky nouzove vevaren L jekl ake jak se na to sahlo svarovanim(elektr.),zmeklo to a ohlo se to i pres ten jekl.Bych dal beznou pevnostni a hotovo.Jsem tak trochu odpurce vseho krytovani ktere se dava na pohyblive casti(naprava),je to vaha se kterou se musi pocitat pri vyberu podvozku :wink
H.

Re: Pevnostni tyče řízení a jejich krytování

Napsal: 23 úno 2014 19:19
od Forsttimber
nazdar chlapi. Pri rozbehavani nastavovacej casti zadnej spojovacky riadenia na D1 som urobil velke ryhy od zubov klbaku do spojovacky tak od 1 do 2mm na 1cm sirky viacej kusov

1. ako hruba je stena spojovacky origo LR.
2. nepraskne mi ked na tom budem jazdit normalne po ceste do rychlosti 130km

Re: Pevnostni tyče řízení a jejich krytování

Napsal: 04 čer 2018 13:34
od Jirka Disco
Jak vas tady tak posloucham...je mozny ze kdyz prrjedu hrbol nebo bouly na asfaltu..tak se mi rozchveje volant jak kdybych mel nevyvazeny kola..ale ty sou...muze to delat tlumic ze uz neni v kondici?

Re: Pevnostni tyče řízení a jejich krytování

Napsal: 04 čer 2018 14:17
od MadTom
Nejenom tlumič, ale je třeba kouknout na panhardskou tyč a vůbec tyče řízení. Ideálně ve dvou, kdy jeden leží pod autem a druhej cuká volantem. Pak je poznat, zda některý z kloubů nebo silentbloků je vymačkaný, nebo je povolený nějaký šroub.