Pevnostni tyče řízení a jejich krytování

D, TD, TDI, TD5
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4150
Registrován: sob zář 08, 2007 21:35
auto: LRx3,RRx1
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

Pevnostni tyče řízení a jejich krytování

#1 Příspěvek od MOPADŽI » sob lis 08, 2008 21:15

Toto téma tu tuším ještě není, nebo jsem na něj alespoň nikde nenarazil. No, už je tu vláken, která se v počátku věnovala úplně jinému tématu, než je v závěru, tak jsem se mohl přehlédnout. K věci, aktuálně řeším pevnostní spojovačky, protože "standart" jsem ohnul i s krytem. Kryt už mám nový, tak to po něm tyčka"nedrhne" při zatáčení. Pevnostní spojovačky jsem nechal poslat od eliotta, protože je měl skladem...no, nakonec zjistil, že jsou na D1, tak musím stejně čekat :evil: Zajímá mně tedy tato kombinace ´pevnostní spojovačky + kryt. Má to někdo ? Spokojenost ? A samozžejmě vaše názory a náměty. Díky.
Přílohy
031120081044.jpg
Ohnutý kryt spojovačky
031120081044.jpg (27.07 KiB) Zobrazeno 9398 x
031120081049.jpg
Ohnutý kryt spojovačky
031120081049.jpg (27.66 KiB) Zobrazeno 9400 x
031120081043.jpg
Ohnutý kryt spojovačky
031120081043.jpg (37.52 KiB) Zobrazeno 9400 x
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 4531
Registrován: ned říj 15, 2006 20:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: PEVNOSTNÍ TYČE ŘÍZENÍ A JEJICH KRYTOVÁNÍ

#2 Příspěvek od DanoDEF » sob lis 08, 2008 22:46

... ohnul si to celkom slusne ale podla tych zaberov ten plech z coho je ta ochrana je cca 3mm a to je malo.

... pevnostne spojovacky a ochrana spojovacky nemoze byt problem ak ta ochrana nie je nejaka napodobnenina

... zadna spojovacka by sa mohla pouzit taka ako na DI a pouzit este druhy tlmic riadenia... len je potom problem s tou ochranou
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4150
Registrován: sob zář 08, 2007 21:35
auto: LRx3,RRx1
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od MOPADŽI » ned lis 09, 2008 20:08

Dano, ochrana je z 3mm ocel plechu a je od Ex Tecu. Tuším, že to bylo 69EUR :?: Radši bych také silnější, ale zatím jsem na ni ještě nikde nenarazil :cry:
O druhém tlumiči řízení jsem také již uvažoval, při rozměru kol který používám :wink: (jako ty 285(75x16). Zatím mně to bylo vždy vyvráceno, třeba tím, že bude trpět servo, že se nebude "vracet" volant atd.
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3081
Registrován: stř lis 29, 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: 5xLAND
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Land Jirka » ned lis 09, 2008 20:51

MOPADŽI píše:Dano, ochrana je z 3mm ocel plechu a je od Ex Tecu. Tuším, že to bylo 69EUR :?: Radši bych také silnější, ale zatím jsem na ni ještě nikde nenarazil :cry:
O druhém tlumiči řízení jsem také již uvažoval, při rozměru kol který používám :wink: (jako ty 285(75x16). Zatím mně to bylo vždy vyvráceno, třeba tím, že bude trpět servo, že se nebude "vracet" volant atd.
Vyrobím z 5mm plechu :wink:
4x4 SERVIS http://www.4x4servis.eu , PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 4531
Registrován: ned říj 15, 2006 20:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#5 Příspěvek od DanoDEF » ned lis 09, 2008 21:04

MOPADŽI píše:Dano, ochrana je z 3mm ocel plechu a je od Ex Tecu.
...ja mam ten isty tvar ale mam pocit, ze z hrubsieho plecu... ale nepojdem ho teraz merat... :D ..... aaaa bol som 4mm
MOPADŽI píše: O druhém tlumiči řízení jsem také již uvažoval, při rozměru kol který používám :wink: (jako ty 285(75x16). Zatím mně to bylo vždy vyvráceno, třeba tím, že bude trpět servo, že se nebude "vracet" volant atd.
...nebal by som sa toho


...no v hlave uz mam co a ako ale nemam "TIC TAC"... :D
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 3762
Registrován: čtv led 04, 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + d5
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od low » ned lis 09, 2008 21:21

ja mam pevnostni spojovacky od eliota a ochranu spojovacky od nakatanengy a nejde to moc dohromady, tak jsem tu ochranu sundal a asi je na prodej

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 4531
Registrován: ned říj 15, 2006 20:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#7 Příspěvek od DanoDEF » ned lis 09, 2008 21:22

low píše:ja mam pevnostni spojovacky od eliota a ochranu spojovacky od nakatanengy a nejde to moc dohromady, tak jsem tu ochranu sundal a asi je na prodej
... no ano je to nam natesno
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Jarys
Příspěvky: 911
Registrován: pát pro 29, 2006 13:39
Bydliště: Broumov

#8 Příspěvek od Jarys » ned lis 09, 2008 22:14

Mám na D2 pevnostní spojovačku, je naprosto stejná jen těžší, jako originál... Prý ji neohnu tak snadno, ale při nárazu zase přenesu zátěž na klouby a čepy, které jsou jen origo LR. Proto si myslím, že ještě kryt nebude od věci a klidně bych ho pořídil.

Co se týče tlumiče řízení, nešel na pevnostní tyč řízení přidělat, tak jsem nechal originál tyč. Jé jsem trochu líný někde nechat udělat držák tlumiče na tu pevnostní tyč.
Disco mi zachránilo život

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 3762
Registrován: čtv led 04, 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + d5
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od low » pon lis 10, 2008 00:09

ta moje je tak dvakrat tlustci, jak puvodni

Uživatelský avatar
Ken
Příspěvky: 356
Registrován: čtv pro 07, 2006 20:49
Kontaktovat uživatele:

Re: PEVNOSTNÍ TYČE ŘÍZENÍ A JEJICH KRYTOVÁNÍ

#10 Příspěvek od Ken » pon lis 10, 2008 09:43

MOPADŽI píše:Zajímá mně tedy tato kombinace ´pevnostní spojovačky + kryt. Má to někdo ? Spokojenost ? A samozžejmě vaše názory a náměty. Díky.
Mám kryt spojovačky a spojovačku "pevnostnější" - vyrobenou za použití původních čepů. Nevýhoda je, že mám větší průměr spojovací trubky, a když dostane šlehu kryt a trošku se zdeformuje, při krajních polohách řízení to lehce zadrhává (nezbývá pak nic jiného, než sundat kryt a universálním nástrojem mu domluvit)
Land Rover Defender 110 TD5

Uživatelský avatar
Sláma Karel
Příspěvky: 6796
Registrován: pát črc 20, 2007 23:04
tel.: +420608333403
auto: to se mi sem nevejde
Bydliště: Mníšek Pod Brdy

#11 Příspěvek od Sláma Karel » pon lis 10, 2008 10:15

Já mám na autech dva tlumiče řízení a je to jen k dobru. Nechápu kdo vymyslel, že by to mělo něčemu vadit nebo něco namáhat. To je naprostá kravina. Mám to na autech od roku 96 a ještě na žádném se kvůli tomu nic nerozbilo. A jezdí se s tím mnohem líp. K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
24 let praxe

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4150
Registrován: sob zář 08, 2007 21:35
auto: LRx3,RRx1
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od MOPADŽI » úte lis 11, 2008 21:28

Sláma Karel píše:Já mám na autech dva tlumiče řízení a je to jen k dobru. Nechápu kdo vymyslel, že by to mělo něčemu vadit nebo něco namáhat. To je naprostá kravina. Mám to na autech od roku 96 a ještě na žádném se kvůli tomu nic nerozbilo. A jezdí se s tím mnohem líp. K
Tak, zkušenosti promluvili :!: Jak tady vot Karla, tak výše vot Dana. Začnu těma TikTacama :lol: a vážně uvažovat o zdvojení tlumiče řízení.
Karle, co navrhuješ za typ/značku tlumičů, ke zdvojení :?: Stačí série, nebo je lepší OME :?: (ten tam teď mám cca rok -jeden, samozřejmě)
Myslíš, že se zdvojením tlumiče řízení potlaří / odstraní i "kmitání" do volantu v cca 80 do 85-90km/h :roll: :?:
(gumy zánovní a dělalo to i u úplně nových, cca 3x převáženy, z toho 2x ne za středovou díru, ale za díry pro šrouby kol, disky nové, no teď už zánovní Modular 7"x16", pneu 285/75x16 BFG MT)

(teď na zimu budu dávat BFG AT ve stejném rozměru na stejném typu disku, pneu i disky jsou nové a vyvážené, jsem tedy zvědav, jestli to zmizí, jestli ano, je to gumama MT...)
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4150
Registrován: sob zář 08, 2007 21:35
auto: LRx3,RRx1
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

Re: PEVNOSTNÍ TYČE ŘÍZENÍ A JEJICH KRYTOVÁNÍ

#13 Příspěvek od MOPADŽI » úte lis 11, 2008 21:30

Ken píše:
MOPADŽI píše:Zajímá mně tedy tato kombinace ´pevnostní spojovačky + kryt. Má to někdo ? Spokojenost ? A samozžejmě vaše názory a náměty. Díky.
Mám kryt spojovačky a spojovačku "pevnostnější" - vyrobenou za použití původních čepů. Nevýhoda je, že mám větší průměr spojovací trubky, a když dostane šlehu kryt a trošku se zdeformuje, při krajních polohách řízení to lehce zadrhává (nezbývá pak nic jiného, než sundat kryt a universálním nástrojem mu domluvit)
Asi to bude nejlepší volba Kene. Ještě zvažím, vystužení toho krytu. Včera jsem o tom mluvil s LandJirkou :roll:
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 3762
Registrován: čtv led 04, 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + d5
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od low » úte lis 11, 2008 21:30

mopadzi? a kdys delal naposled geometrii???

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4150
Registrován: sob zář 08, 2007 21:35
auto: LRx3,RRx1
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od MOPADŽI » úte lis 11, 2008 21:36

low píše:ta moje je tak dvakrat tlustci, jak puvodni
To máš asi nějaké super pevnostní :shock: Můžeš změřit průměr tyče/kulatiny :?: Porovnám si to se standartem, abych měl představu, jestli to tam bude šóchat :wink:
Jo low, vím že si z tej kanceláře :cry: takže se to měří posufkou nebo šuplérou, nebo-numerickým posuvným měřítkem, potažmo digitálním :lol: :lol: :lol:

Jo, 278 už mám doma a trochu se v tom topím, tak budu potřebovat taky ňákou radu a kozultaci, bo sem na tuto techniku zas pomalši ja :cry:
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 4531
Registrován: ned říj 15, 2006 20:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#16 Příspěvek od DanoDEF » úte lis 11, 2008 21:42

Sláma Karel píše:Já mám na autech dva tlumiče řízení a je to jen k dobru. Nechápu kdo vymyslel, že by to mělo něčemu vadit nebo něco namáhat. To je naprostá kravina. Mám to na autech od roku 96 a ještě na žádném se kvůli tomu nic nerozbilo. A jezdí se s tím mnohem líp. K
... jednoznacne suhlasim s tvojim nazorom... ale su ludia, ktori pochybuju.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4150
Registrován: sob zář 08, 2007 21:35
auto: LRx3,RRx1
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od MOPADŽI » úte lis 11, 2008 21:45

low píše:mopadzi? a kdys delal naposled geometrii???
Na jaře, letos. Teď ji samozřejmě udělám až dorazí vot eliotta ty spojovačky a daj se tam :wink:
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 4531
Registrován: ned říj 15, 2006 20:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#18 Příspěvek od DanoDEF » úte lis 11, 2008 21:46

MOPADŽI píše:
Sláma Karel píše:Já mám na autech dva tlumiče řízení a je to jen k dobru. Nechápu kdo vymyslel, že by to mělo něčemu vadit nebo něco namáhat. To je naprostá kravina. Mám to na autech od roku 96 a ještě na žádném se kvůli tomu nic nerozbilo. A jezdí se s tím mnohem líp. K
Tak, zkušenosti promluvili :!: Jak tady vot Karla, tak výše vot Dana. Začnu těma TikTacama :lol: a vážně uvažovat o zdvojení tlumiče řízení.
Karle, co navrhuješ za typ/značku tlumičů, ke zdvojení :?: Stačí série, nebo je lepší OME :?: (ten tam teď mám cca rok -jeden, samozřejmě)
Myslíš, že se zdvojením tlumiče řízení potlaří / odstraní i "kmitání" do volantu v cca 80 do 85-90km/h :roll: :?:
(gumy zánovní a dělalo to i u úplně nových, cca 3x převáženy, z toho 2x ne za středovou díru, ale za díry pro šrouby kol, disky nové, no teď už zánovní Modular 7"x16", pneu 285/75x16 BFG MT)

(teď na zimu budu dávat BFG AT ve stejném rozměru na stejném typu disku, pneu i disky jsou nové a vyvážené, jsem tedy zvědav, jestli to zmizí, jestli ano, je to gumama MT...)
... jeeee citam, ze mas stejny problem. momentalne od "Fatry" jazdim na tych T3ojkach a parada nic nekmita

... o standartnych tlmicoch ani neuvazuj, bud OME alebo od BRIT Partu Dinamic Celular... o tych uvazujem ja a na cele auto (je este masivnejsi nez OME )
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 10467
Registrován: sob led 06, 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od eliott » úte lis 11, 2008 21:47

Zítra ti mohu tu tyč změřit, odhaduji 35mm a tyč je plná, tj. není to roura. Já používám tlumiče řízení BOGE nebo DeCarbon.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 4531
Registrován: ned říj 15, 2006 20:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#20 Příspěvek od DanoDEF » úte lis 11, 2008 21:48

MOPADŽI píše:
low píše:ta moje je tak dvakrat tlustci, jak puvodni
To máš asi nějaké super pevnostní :shock:
... ani nie rozdiel je v tom, ze pevnostne spojovacky od roznych vyrobcov su cca rovnako hrube. rozdiel je iba v tom, ze origo su z rurky a pevnostne z gulatiny
Naposledy upravil(a) DanoDEF dne úte lis 11, 2008 21:52, celkem upraveno 1 x.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Odpovědět