Defender TD5 - olej v konektore riadiacej jednotky

D, TD, TDI, TD5
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: Defender TD5 - olej v konektore riadiacej jednotky

#61 Příspěvek od DanoDEF » 20 zář 2009 21:42

Acon píše:mení sa len ten kus od vstrekovačov po výstupný konektor z hlavy. Veľký kmonektor na RJ sa len vyčistí a všetko funguje ako má. Ten káblový zväzok stojí aj s tesnením deklu hlavy nejakých 60€čok a výmenu zvládneš aj pred panelákom za 20-30min.

... to je iba docasne riesenie.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Defender TD5 - olej v konektore riadiacej jednotky

#62 Příspěvek od Acon » 21 zář 2009 13:44

dočasné na akú dobu?
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: Defender TD5 - olej v konektore riadiacej jednotky

#63 Příspěvek od DanoDEF » 21 zář 2009 13:59

Acon píše:dočasné na akú dobu?
... tazko povedat napr. u defendera sa to zacne "srat" niekde pri hranici 70-80tis km od nova
... vymenou kablou k vstrekovacom docielis iba ciastocne riesenie
... nove kable su rovnake ako stare takze budu prepustat olej
... kable od konektora v hlave az ku konektoru riadiacej jednotky uz mas naplnene olejom

... ja som nove kable k vstrekom patricne osetril cca pri 75tis km
... kable k riadiacej jednotke som taktiez patricne osetril funguje to dodnes mam cca 226tis km
... konektor pri riadiacej jednotle mam suchy
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Kawa12
Příspěvky: 547
Registrován: 06 črc 2009 18:10
auto: rezinka 88,LC V8
Bydliště: Kralupy
Kontaktovat uživatele:

Re: Defender TD5 - olej v konektore riadiacej jednotky

#64 Příspěvek od Kawa12 » 21 zář 2009 17:08

Miloš II píše:
Kawa12 píše:Tak dnes už to nešlo nastartovat vubec,číhnul jsem na počítač a na červenej štekr a byl plnej oleje,po vyčištění to už běhá,ale neměl jsem žádný problém ze škubáním motoru,jen se mi nerosvicovali kontrolky na palubce.Může to natýct a uplně do vnitř počítače??Nevíte někdo,kolik stojí nová ta kebeláž.

Kabeláž jako celek je v podstatě jeden svazek výměna "opruz" cena kolem 10000.- plus práce asi ještě víc. Olej se do jednotky "může a nemusí" dostat. Stačí jednoduše opravit. MilošII
Jak jednoduše??Koupit nový kabely a zakápnout to tím cínem,nebo máš na mysli jinčí vychytávku?
www.licovepasky.cz
...někomu stačí auto.......jiný potřebuje Land Rover...
LR series 88, Toy LC V8

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Defender TD5 - olej v konektore riadiacej jednotky

#65 Příspěvek od Acon » 21 zář 2009 22:04

no, mne to zatieklo po 150 000km, Ak to vydrží ďalších aspoň 100 000, tak mi je to jedno. Bodaj by som mal len tento problém, Zatial sa mi o spolahlivosti LR môže len snívať.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
deff90
Příspěvky: 100
Registrován: 18 led 2010 21:25
tel.: 0915 888 686
auto: deffender 90 td5
Bydliště: Ružomberok
Kontaktovat uživatele:

Re: Defender TD5 - olej v konektore riadiacej jednotky

#66 Příspěvek od deff90 » 27 úno 2010 21:21

/www.terenaky.cz/foto/displayimage.php?a ... 0022&pos=0
nema niekdo ini link lebo tento nejde
a neni dakde nakreslena ta uprava kablov alebo neda sa to kupit uz upravene?
LR defender Td5 90 150k,2*SUPERWINCH Ep9,Hi-Lift EXTREME,HELLA,SAFARI,QT,OME-teraz IRONMAN,GARMIN,KAM

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Defender TD5 - olej v konektore riadiacej jednotky

#67 Příspěvek od Acon » 27 úno 2010 21:48

Acon píše:no, mne to zatieklo po 150 000km, Ak to vydrží ďalších aspoň 100 000, tak mi je to jedno. Bodaj by som mal len tento problém, Zatial sa mi o spolahlivosti LR môže len snívať.
Musím sa mojej Disko ospravedlniť. Po vyriešení problémov šlape ako hodinky. Skvelé auto. Som zamilovaný :oops:
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
deff90
Příspěvky: 100
Registrován: 18 led 2010 21:25
tel.: 0915 888 686
auto: deffender 90 td5
Bydliště: Ružomberok
Kontaktovat uživatele:

Re: Defender TD5 - olej v konektore riadiacej jednotky

#68 Příspěvek od deff90 » 28 úno 2010 19:43

DanoDEF píše:
Acon píše:dočasné na akú dobu?
... tazko povedat napr. u defendera sa to zacne "srat" niekde pri hranici 70-80tis km od nova
... vymenou kablou k vstrekovacom docielis iba ciastocne riesenie
... nove kable su rovnake ako stare takze budu prepustat olej
... kable od konektora v hlave az ku konektoru riadiacej jednotky uz mas naplnene olejom

... ja som nove kable k vstrekom patricne osetril cca pri 75tis km
... kable k riadiacej jednotke som taktiez patricne osetril funguje to dodnes mam cca 226tis km
... konektor pri riadiacej jednotle mam suchy
ahoj nevies kto ma nakres ako to urobit alebo to nema niekdo na predaj?
LR defender Td5 90 150k,2*SUPERWINCH Ep9,Hi-Lift EXTREME,HELLA,SAFARI,QT,OME-teraz IRONMAN,GARMIN,KAM

Uživatelský avatar
kocisek
Příspěvky: 69
Registrován: 05 bře 2010 18:21
tel.: 00421905728541
auto: defender110

Re: Defender TD5 - olej v konektore riadiacej jednotky

#69 Příspěvek od kocisek » 02 dub 2010 09:52

len tak na okraj ,defik chvilu po naštartovani išiel nepravidelne mal maly vykon -4valce je to td5 motor čistil som čistil podla všetkych odporučani a nič ,až som na fore vyčital niečo o kablovom zvezku pod vekom ventilov tak som to vymenil za novy a čuduj sa svete defik ide ako novy,takže chvala foru a pište svoje skusenosti :lol: :ninja

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Defender TD5 - olej v konektore riadiacej jednotky

#70 Příspěvek od Acon » 02 dub 2010 10:42

kocisek píše:..... a čuduj sa svete defik ide ako novy,....
TD5kári sa nečudujú :D
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
libovka
Příspěvky: 1991
Registrován: 14 lis 2009 19:21
tel.: Jabko
auto: RR L322
Bydliště: praha-západ

Re: Defender TD5 - olej v konektore riadiacej jednotky

#71 Příspěvek od libovka » 20 zář 2010 12:07

Budu taky měnit ten svazek ke vstřikovačům a tak se chci zeptat kde to mám pocínovat?

Uživatelský avatar
cicusik
Příspěvky: 212
Registrován: 10 úno 2010 13:43
tel.: +421 908 499 543
auto: defender 90 TD5

Re: Defender TD5 - olej v konektore riadiacej jednotky

#72 Příspěvek od cicusik » 21 zář 2010 00:56

pani, mam jeden taky postreh, hlavne danodef sa na to pýtal, co sa tyka nepravidelneho chodu ked dojde do krizovatky, tiez sa mi to stavalo a ked som precistil plynový pedal to prestalo, tam tie potenciometre(tusim sa to takto vola) niekedy blbnu asi, a motor potom nevie ci ma pridavat alebo nie a trasie ako keby sa mu valce hádali , ked mu pridas sa zase ukludni.

jezbera ivan
Příspěvky: 1054
Registrován: 16 led 2007 20:10
tel.: +421 917 189 010
auto: D3 2007 + D4 2012
Bydliště: SK - Zálesie

Re: Defender TD5 - olej v konektore riadiacej jednotky

#73 Příspěvek od jezbera ivan » 24 zář 2010 14:39

DanoDEF píše:
Acon píše:mení sa len ten kus od vstrekovačov po výstupný konektor z hlavy. Veľký kmonektor na RJ sa len vyčistí a všetko funguje ako má. Ten káblový zväzok stojí aj s tesnením deklu hlavy nejakých 60€čok a výmenu zvládneš aj pred panelákom za 20-30min.
... to je iba docasne riesenie.
No neviem, ale v jednom z poslednych cisiel LR monthly alebo LR international tento problem popisuju a pisu, ze vymenou za novy zvazok sa to uz nestane, lebo novy kabel ma lepsie vymyslene to utesnenie okolo toho konektora, kadial to na povodnych unikalo. Tolko z UK....
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2

MadTom
Příspěvky: 14938
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Defender TD5 - olej v konektore riadiacej jednotky

#74 Příspěvek od MadTom » 24 zář 2010 20:25

Mohu poprosit o naskenování toho článku. Asi by se to hodilo více lidem.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: Defender TD5 - olej v konektore riadiacej jednotky

#75 Příspěvek od DanoDEF » 24 zář 2010 22:03

jezbera ivan píše:No neviem, ale v jednom z poslednych cisiel LR monthly alebo LR international tento problem popisuju a pisu, ze vymenou za novy zvazok sa to uz nestane, lebo novy kabel ma lepsie vymyslene to utesnenie okolo toho konektora, kadial to na povodnych unikalo. Tolko z UK....
... mozno je to tak ako popisuju, memam dovod pochybovat o tom co si cital ale treba si uvedomit, ze ak sa olej dostal z hlavy az k riadiacej jednotke tak vymenou noveho zväzku v hlave vymenis iba cca 40cm kablu a cca 2m (hovorim o Defiku) ti ostanu este naplnene olejom takze nejaku dobu este potrva kym ten olej stecie do konektora

... novy kabelovy zväzok predava kde kto myslis, ze je iba jeden vyrobca konektora ? (neber to ako rypanie)

... ja si dovolim tvrdit, ze uprava ako robim ja je trvala a nie je potrebny novy zväzok (mam odskusane na mojom motore - momentalne fungujem na starom repasovanom zväzku, ktory v servise vyhodili ako zly)
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
visby
Příspěvky: 2584
Registrován: 07 dub 2009 11:35
auto: Disco 2
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Defender TD5 - olej v konektore riadiacej jednotky

#76 Příspěvek od visby » 24 zář 2010 23:14

ako si presne upravil ten zvazok? mam jeden, ktory som vyradil ako zly, tak mozem experimentovat;-)

jezbera ivan
Příspěvky: 1054
Registrován: 16 led 2007 20:10
tel.: +421 917 189 010
auto: D3 2007 + D4 2012
Bydliště: SK - Zálesie

Re: Defender TD5 - olej v konektore riadiacej jednotky

#77 Příspěvek od jezbera ivan » 25 zář 2010 22:50

MadTom píše:Mohu poprosit o naskenování toho článku. Asi by se to hodilo více lidem.
Ahoj, to je asi zbytocne, lebo cele je to o tom, ze ak mate olej v r.jednotke, vymente zvazok pod krytom ventilov, pricom pisu, ze ten novy, uz ma lepsie tesnenie toho prechodoveho konektoru a tudiz olej uz nepotecie poprinom do samotneho konektoru a okolo, cize ten dalsi zvazok smerom k EKU uz nebude zmacany dalsim olejom. Tiez pisu, ze ten zvazuk ku ecu treba niekolko krat precistit konektory od zbytkoveho oleja. Ako som dostal, tak podavam dalej....
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2

jezbera ivan
Příspěvky: 1054
Registrován: 16 led 2007 20:10
tel.: +421 917 189 010
auto: D3 2007 + D4 2012
Bydliště: SK - Zálesie

Re: Defender TD5 - olej v konektore riadiacej jednotky

#78 Příspěvek od jezbera ivan » 25 zář 2010 23:04

DanoDEF píše:... mozno je to tak ako popisuju, memam dovod pochybovat o tom co si cital ale treba si uvedomit, ze ak sa olej dostal z hlavy az k riadiacej jednotke tak vymenou noveho zväzku v hlave vymenis iba cca 40cm kablu a cca 2m (hovorim o Defiku) ti ostanu este naplnene olejom takze nejaku dobu este potrva kym ten olej stecie do konektora
...ano potrva, pisu, ze treba potom este par krat cas od casu precistit konektory ECU od zbytkoveho oleja
DanoDEF píše:... novy kabelovy zväzok predava kde kto myslis, ze je iba jeden vyrobca konektora ? (neber to ako rypanie)
oni hovoria o originalnom nahradnom diele
DanoDEF píše:... ja si dovolim tvrdit, ze uprava ako robim ja je trvala a nie je potrebny novy zväzok (mam odskusane na mojom motore - momentalne fungujem na starom repasovanom zväzku, ktory v servise vyhodili ako zly)
Je trvala, ale ak ten prechodovy konektor netesni tak to nebude vzlinat az do ECU ale len po prepajkovanu cast kabla. Podstatu problemu to ale neodstrani a moze to vytekat aj po vonkajsku kabla kade-tade. Ja viem o com, ty Dano tocis, a v zasade s tebou suhlasim, akurat ma prijemne prekvapilo co pisu v tom clanku, ze ak to vymenis za novy orig diel tak mas po probleme, lebo kabel novy origo ma (podla autora clanku) uz vylepsene tesnenie. Tak, ak je to pravda (co snad asi je, ked to v takom casaku v sekcii "Tech" uverejnili) mi pride vymena asi najjednoduchsia a cista robota....
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: Defender TD5 - olej v konektore riadiacej jednotky

#79 Příspěvek od DanoDEF » 26 zář 2010 08:40

jezbera ivan píše:... mi pride vymena asi najjednoduchsia a cista robota....
... ano ano. Vsetko ostatne je trosku piplacka a spinava praca. Kazdopadne citatel si to tu moze precitat a ist cestou, ktorou uzna za vhodne.

... kedze mas vyhodu jazykovo vzdelaneho cloveka tak nam prinasas aj taketo informacie. :yes
... ja jazykovo vzdelany nie som tak som upravil aj original novy zväzok (myslim, ze to nebude na skodu). :mrgreen:
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Kawa12
Příspěvky: 547
Registrován: 06 črc 2009 18:10
auto: rezinka 88,LC V8
Bydliště: Kralupy
Kontaktovat uživatele:

Re: Defender TD5 - olej v konektore riadiacej jednotky

#80 Příspěvek od Kawa12 » 26 zář 2010 12:49

Jeden nový poznatek.....

Změnil jsem olej v motoru z Castrol na Fuchs (MC CFE) a už skoro rok jsem nemusel čistit konektor!Koukal jsem na něj a je uplně suchej!Nevim čím to je,ale funguje to.Kuba
www.licovepasky.cz
...někomu stačí auto.......jiný potřebuje Land Rover...
LR series 88, Toy LC V8

Odpovědět