Defender TD5 - olej v konektore riadiacej jednotky

D, TD, TDI, TD5
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Defender TD5 - olej v konektore riadiacej jednotky

#1 Příspěvek od DanoDEF » 16 říj 2006 10:10

Tak ma niekto skusenosti s tymto problemom ??? V konektore je olej.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2869
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

Re: Defender TD5 - olej v konektore riadiacej jednotky

#2 Příspěvek od erik » 16 říj 2006 21:08

DanoDEF píše:Tak ma niekto skusenosti s tymto problemom ??? V konektore je olej.
Kudrnac a Disco2 Td5 v Albanii
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: Defender TD5 - olej v konektore riadiacej jednotky

#3 Příspěvek od DanoDEF » 16 říj 2006 21:21

erik píše:
DanoDEF píše:Tak ma niekto skusenosti s tymto problemom ??? V konektore je olej.
Kudrnac a Disco2 Td5 v Albanii
A ako sa mu to pejavilo ???
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Admin » 16 říj 2006 22:12

Dost známý úkaz. Olej se dostane k řídící jednotce, nebo do řídící jednotky skrz kabelový svazek od vstřikovačů. Vyměnit svazek co je pod víkem ventilů a konektory na jednotce očistit. Stačí i technický benzín.

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#5 Příspěvek od DanoDEF » 16 říj 2006 22:55

Admin píše:Dost známý úkaz. Olej se dostane k řídící jednotce, nebo do řídící jednotky skrz kabelový svazek od vstřikovačů. Vyměnit svazek co je pod víkem ventilů a konektory na jednotce očistit. Stačí i technický benzín.
No to je pravda ale novy svazek pod vikem to casom urobi znova a olej v kabloch este dost dlho bude prenikat do konektora riadiacej jednotky.

Ja som to urobil troska inak..
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2869
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

Re: Defender TD5 - olej v konektore riadiacej jednotky

#6 Příspěvek od erik » 16 říj 2006 23:25

DanoDEF píše:
erik píše: Kudrnac a Disco2 Td5 v Albanii
A ako sa mu to pejavilo ???
Poruchy pri otackach nad 2000 , kdyz snizil otacky, tak to zdechlo... Ocistil kontakty ridici jednotky a klid. Podle mne je to systemova porucha.
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: Defender TD5 - olej v konektore riadiacej jednotky

#7 Příspěvek od DanoDEF » 17 říj 2006 07:54

erik píše:
DanoDEF píše: A ako sa mu to pejavilo ???
Poruchy pri otackach nad 2000 , kdyz snizil otacky, tak to zdechlo... Ocistil kontakty ridici jednotky a klid. Podle mne je to systemova porucha.
eriku ja som to preskumal a problem je, ze niekto nieco blbo navrhol....bohuzial nezmenime to. mozme sa tomu iba prisposobit. ja uz na to mam sposob.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2869
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

Re: Defender TD5 - olej v konektore riadiacej jednotky

#8 Příspěvek od erik » 17 říj 2006 07:58

Poruchy pri otackach nad 2000 , kdyz snizil otacky, tak to zdechlo... Ocistil kontakty ridici jednotky a klid. Podle mne je to systemova porucha.[/quote]

eriku ja som to preskumal a problem je, ze niekto nieco blbo navrhol....bohuzial nezmenime to. mozme sa tomu iba prisposobit. ja uz na to mam sposob.[/quote]
Ja len mam obavu, ze pri tej najhorsi chvilke to potka aj mna a pak uz to nebude len teoria.
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: Defender TD5 - olej v konektore riadiacej jednotky

#9 Příspěvek od DanoDEF » 17 říj 2006 08:06

erik píše:
Ja len mam obavu, ze pri tej najhorsi chvilke to potka aj mna a pak uz to nebude len teoria.
pre taky pripad si hod do auta odmastovaci sprej (cistic brzd) a poradis si i sam... :D popripade az sa stretneme niekde v "Sedlici" tak poradim ako na to.....
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

David

#10 Příspěvek od David » 17 říj 2006 16:51

Myslím, že ostatní na fóru by to taky zajímalo, od toho tady přeci je...Ale pokud chcete soukromničit, tak prosím... :?

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#11 Příspěvek od DanoDEF » 17 říj 2006 17:48

David píše:Myslím, že ostatní na fóru by to taky zajímalo, od toho tady přeci je...Ale pokud chcete soukromničit, tak prosím... :?
neboj zverejnime. len ma zaujima kolko ludi s tym ma problem ale typujem , ze kazdy kto ma nejake tie kilometre najazdene
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Admin » 17 říj 2006 19:23

Po výměně svazku, nepamatuju, že by se olej znova objevil v jednotce tomu samému člověku. Je pravda, že ty svazky nemají moc dobře udělaný. Většinou se špatný svazek projevý nepravidelným chodem motoru. Po nastartování jdou všechny potom jenom čtyři válce, nebo na opak .... atd. Je potřeba to řešit co nejrychleji aby nedošlo k poškození vstřikovače. Jinak jsou vstřikovače do model. roku 2002 téměř bezproblémové.

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#13 Příspěvek od DanoDEF » 17 říj 2006 21:34

Admin píše:Po výměně svazku, nepamatuju, že by se olej znova objevil v jednotce tomu samému člověku. Je pravda, že ty svazky nemají moc dobře udělaný. Většinou se špatný svazek projevý nepravidelným chodem motoru. Po nastartování jdou všechny potom jenom čtyři válce, nebo na opak .... atd. Je potřeba to řešit co nejrychleji aby nedošlo k poškození vstřikovače. Jinak jsou vstřikovače do model. roku 2002 téměř bezproblémové.
v podstate mas pravdu ani nam sa zatial nevratilo ziadne auto po vymene.

lenze plati pravidlo, ze obuvnik chodi bosy tak na svojom aute som si to este nevimenil vzdy si pripravim kabel a nakoniec ide tam kde je to surnejsie.

pred montazou noveho kabla este rozoberiem konektor co prechadza cez "hlavu" a cely ho zo zadnej strany vyplnim silikonom.

Tak Admine a teraz porad.....ked dojdem do krizovatky pritom brzdim motorom po zoslapnuti spojky sa motor velmi divne trasie tj nepravidelny chod...po chvilke sa ustali na pravidelny.....co to je ???
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Admin » 19 říj 2006 21:29

Je to 300TDi nebo TD5? Pokud je to TD5, šel bych po kabeláži vstřikovačů, popřípadě po vstřikovačích. Možná může být problém v dodávce paliva. Brzdíš motorem - žádná nafta a sešlápneš spojku tak chvíli trvá než se systém zpátky doplní. Takže zkusit vyměnit filtr paliva, projít vedení, popřípadě čerpadlo. Není u TD5 hlučnější?

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#15 Příspěvek od DanoDEF » 19 říj 2006 21:46

Admin píše:Je to 300TDi nebo TD5? Pokud je to TD5, šel bych po kabeláži vstřikovačů, popřípadě po vstřikovačích. Možná může být problém v dodávce paliva. Brzdíš motorem - žádná nafta a sešlápneš spojku tak chvíli trvá než se systém zpátky doplní. Takže zkusit vyměnit filtr paliva, projít vedení, popřípadě čerpadlo. Není u TD5 hlučnější?
No bohuzial je to TD5. TDi300 som taktiez bohuzial pochoval pri piruete asi 2x cez budu...Inac 300tdi malo 190tis km ale slapal jako hodinky.

Na TD5 ma cca 115tis km a ten problem pretvava uz dlho...zas az taky strasny problem to nie je len proste dine sa to trasie pri dojazde do krizovatky.

Palivovy filter uz bol meneny niekolkokrat takze v nom asi problem nebude.

Vymenim kabelovy zväzok od vstrikovacov (uz mam nachystany asi treti) vycistim konektory a budem to sledovat.

Cerpadlo nie je hlucne....

Jediny cudny zvuk je ked to bezi na volnobeh tak to ma charakteristycky zvuk skoro ako stvorvalec a ked mu toska pidam plym tak sa zvuk meni. (nemyslim tym hlucnost ked pridas)

Inac v poslednej dobe sa mi stalo, ze pocas jazdy sa rozsvietia kontrolky akoby vypadlo napajanie riadiacej jednotky (samozrejme to citit aj na chode motora)....mam podozrenie na relatka pod sedadlom spolujazdca. Niekedy pri starte cudne zacvakaju.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od Admin » 25 říj 2006 12:20

DanoDEF píše: Tak Admine a teraz porad.....ked dojdem do krizovatky pritom brzdim motorom po zoslapnuti spojky sa motor velmi divne trasie tj nepravidelny chod...po chvilke sa ustali na pravidelny.....co to je ???
Tak jsem se ptal více lidí. Dělá to každá TD5 :roll: je to jakási prodleva řídící jednotky.
Chápal bych to asi tak, že když vyřadíš tak chvíli trvá než signál z jednotky dojde ke vstřikům a ta začnou dávat naftu aby motor nezdechl. Proto ten nepravidelný chod a chvění. :shock:

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#17 Příspěvek od DanoDEF » 25 říj 2006 21:30

Admin píše:
DanoDEF píše: Tak Admine a teraz porad.....ked dojdem do krizovatky pritom brzdim motorom po zoslapnuti spojky sa motor velmi divne trasie tj nepravidelny chod...po chvilke sa ustali na pravidelny.....co to je ???
Tak jsem se ptal více lidí. Dělá to každá TD5 :roll: je to jakási prodleva řídící jednotky.
Chápal bych to asi tak, že když vyřadíš tak chvíli trvá než signál z jednotky dojde ke vstřikům a ta začnou dávat naftu aby motor nezdechl. Proto ten nepravidelný chod a chvění. :shock:
Dik za odpoved.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

kudrnac

#18 Příspěvek od kudrnac » 05 lis 2006 20:23

U mně se to projevilo v Albánii po brodu kdy se do toho přidal ještě i voda každopádně to byl dlouhodobý jev a ou mi odešly 3 vstřiky což je chuťovka ted mám nové kabely tak doufám, že to vydrží.

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2869
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od erik » 05 lis 2006 20:45

kudrnac píše:U mně se to projevilo v Albánii po brodu kdy se do toho přidal ještě i voda každopádně to byl dlouhodobý jev a ou mi odešly 3 vstřiky což je chuťovka ted mám nové kabely tak doufám, že to vydrží.
Kudrnaci, nemusis byt anonymni. Zaregistruj se, je to jednoduche... :D :D
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#20 Příspěvek od DanoDEF » 05 lis 2006 20:46

kudrnac píše:U mně se to projevilo v Albánii po brodu kdy se do toho přidal ještě i voda každopádně to byl dlouhodobý jev a ou mi odešly 3 vstřiky což je chuťovka ted mám nové kabely tak doufám, že to vydrží.
Tak ta tu vytam....Kudrnac a co tak sa zaregistrovat.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Odpovědět