DanoDEF píše:... mozno je to tak ako popisuju, memam dovod pochybovat o tom co si cital ale treba si uvedomit, ze ak sa olej dostal z hlavy az k riadiacej jednotke tak vymenou noveho zväzku v hlave vymenis iba cca 40cm kablu a cca 2m (hovorim o Defiku) ti ostanu este naplnene olejom takze nejaku dobu este potrva kym ten olej stecie do konektora
...ano potrva, pisu, ze treba potom este par krat cas od casu precistit konektory ECU od zbytkoveho oleja
DanoDEF píše:... novy kabelovy zväzok predava kde kto myslis, ze je iba jeden vyrobca konektora ? (neber to ako rypanie)
oni hovoria o originalnom nahradnom diele
DanoDEF píše:... ja si dovolim tvrdit, ze uprava ako robim ja je trvala a nie je potrebny novy zväzok (mam odskusane na mojom motore - momentalne fungujem na starom repasovanom zväzku, ktory v servise vyhodili ako zly)
Je trvala, ale ak ten prechodovy konektor netesni tak to nebude vzlinat az do ECU ale len po prepajkovanu cast kabla. Podstatu problemu to ale neodstrani a moze to vytekat aj po vonkajsku kabla kade-tade. Ja viem o com, ty Dano tocis, a v zasade s tebou suhlasim, akurat ma prijemne prekvapilo co pisu v tom clanku, ze ak to vymenis za novy orig diel tak mas po probleme, lebo kabel novy origo ma (podla autora clanku) uz vylepsene tesnenie. Tak, ak je to pravda (co snad asi je, ked to v takom casaku v sekcii "Tech" uverejnili) mi pride vymena asi najjednoduchsia a cista robota....