Klepání při dobržďování a vyšlápnuté spojce

D, TD, TDI, TD5
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
syncro
Příspěvky: 57
Registrován: 16 kvě 2008 14:40
Bydliště: K. Vary
Kontaktovat uživatele:

Klepání při dobržďování a vyšlápnuté spojce

#1 Příspěvek od syncro » 27 kvě 2008 10:06

Vážení kolegové, rád bych vás poprosil o radu.

Při dobržďování s vyšlápnutou spojkou se těsně před zastavením (při velmi nízké rychlosti) objeví na mém Defenderu (MY2008) klepavý zvuk z pravé přední strany. Zní to jako něco uvolněného, nicméně nezní to "zásadně nebezpečně". Není to od brzdy ve smyslu kotouče, spíš mám pocit, že je to od převodovky. Neprojevuje se to v řízení. Objevuje se to nepravidelně, typicky v popojíždění v městském provozu. Mohlo by to být něco důležitého, kvůli čemu stojí za to jet do servisu? Chápu, že popis je pro diagnostikování závady velmi vágní, ale snad jste se s tím někdo již setkali.

Děkuji.

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Stavros » 27 kvě 2008 10:35

Zaruka by to myslim vyresila.

erik DISCOVERY ES
Příspěvky: 183
Registrován: 01 úno 2007 13:18
Bydliště: Břeclav

#3 Příspěvek od erik DISCOVERY ES » 27 kvě 2008 11:22

Mohly by to delat celisti rucni brzdy. Kdyz jich mam na defiku zasrane od oleje nebo moc utahle tak to dela presne to. Zkus pri tom dojizdeni trochu potahnout za ručku,jestli to prestane tak zhodit buben a odmastit

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

#4 Příspěvek od Jenda » 28 kvě 2008 21:26

..mno ja nevim,ja to mam zrejme taky.Mam rok 2003 a pri dobrzdovani motorem v nickych otackach se oziva kovove ciknuti,jakoby z pridavne prevodovky.Ta ma vuli smerem ven ke kardanu ale jezdim s tim uz takhle od zacatku a nic se ani pri nasich popsanych ,,vyletech"nerozpadlo.Zatim :lol: .Takze klid ,defik ma takovejch zvuku v zasobe jeste vic :D
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
syncro
Příspěvky: 57
Registrován: 16 kvě 2008 14:40
Bydliště: K. Vary
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od syncro » 29 kvě 2008 22:54

Díky všem. Zdroj jsem objevil, zdá se, že to dělal spodní krycí plech pod tyčemi řízení. Dotáhl jsem a zatím klid...

Díky

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

#6 Příspěvek od Jenda » 30 kvě 2008 04:42

...jak jednoduche :D
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od MOPADŽI » 30 kvě 2008 09:08

Tak to byla brnkačka :shock: No, občas mě to také "cinkne" v malé rychlosti, vlastně až když skoro auto stojí. Beru to ale jako běžnou Defíkařskou věc :wink:
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

vojtakala
Příspěvky: 12
Registrován: 30 říj 2008 15:55
Kontaktovat uživatele:

klepani

#8 Příspěvek od vojtakala » 30 říj 2008 15:58

U naseho Defika TD4 to dela taky, ale kryci plech tam nemame, jen takovoou tu traverzu :)
Přílohy
vranov-3.jpg
(178.18 KiB) Staženo 706 x

Uživatelský avatar
syncro
Příspěvky: 57
Registrován: 16 kvě 2008 14:40
Bydliště: K. Vary
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od syncro » 30 říj 2008 16:02

vojtakala: U mě to byl asi vážně ten plech, od té doby se to neobjevilo.

vojtakala
Příspěvky: 12
Registrován: 30 říj 2008 15:55
Kontaktovat uživatele:

dotaz

#10 Příspěvek od vojtakala » 30 říj 2008 16:05

to syncro: prosim te, neni spojka u tvyho defika precitlivela? nebo spise, u naseho pri rychlejsi akceleraci v ni hodne skube. pro plynuly rozjezd bez skubnuti se musi clovek hodne soustredit :)

Uživatelský avatar
syncro
Příspěvky: 57
Registrován: 16 kvě 2008 14:40
Bydliště: K. Vary
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od syncro » 30 říj 2008 16:09

vojtakala: Nezdá se mi přecitlivělá, ale úplně hladké to není. Jako ostatně nic na tomhle autě 8-)

vojtakala
Příspěvky: 12
Registrován: 30 říj 2008 15:55
Kontaktovat uživatele:

dotaz

#12 Příspěvek od vojtakala » 30 říj 2008 16:10

synco: jo, mas pravdu :)

Uživatelský avatar
maky
Příspěvky: 185
Registrován: 05 říj 2008 13:36
tel.: 0903312465
Bydliště: Slovensko - Dolný Kubín

Re: dotaz

#13 Příspěvek od maky » 30 říj 2008 20:38

[quote="vojtakala"]to syncro: prosim te, neni spojka u tvyho defika precitlivela? nebo spise, u naseho pri rychlejsi akceleraci v ni hodne skube. pro plynuly rozjezd bez skubnuti se musi clovek hodne soustredit :)[/quotv spojke hm...nam zas v zadnom diferaku a dnes ked sme ho mali na zdvihaku tak smepozerali ze je tam dost velka vola nerobi to len pri rozjaze ale pri kazdom hadzani rychlosti ked sa prudsie pusti spojka neviem skusal uz dakto dostelovat volu na diferaku?da sa to nejako?neviem ci je to nejaky vsugerovany pocit ale zda sa mi ako keby to bolo cim dalej tym viac no a ked chcem radit bez sklbnutia tak sa citym ako v autoskole :D
defík nie je auto - defender je životný štýl

Uživatelský avatar
Ken
Příspěvky: 358
Registrován: 07 pro 2006 20:49
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Ken » 31 říj 2008 08:09

to syncro: Na té fotce výše u vojtakalovýho defíka vidíš ten nárazník s navijákem a je na autě, které má klimošku taktéž...takže inspirace pro Tebe.

Sorry za offtopic
Land Rover Defender 110 TD5

Uživatelský avatar
syncro
Příspěvky: 57
Registrován: 16 kvě 2008 14:40
Bydliště: K. Vary
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od syncro » 31 říj 2008 09:06

Ken: Už na to koukám, díky 8-)

Odpovědět