Defender 110 projekt

D, TD, TDI, TD5
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Defender 110 projekt

#281 Příspěvek od MOPADŽI » 12 lis 2019 15:34

Adam P. píše: 12 lis 2019 12:04 asi je to věc názoru. třeba cyril tady z fóra měl ve svojí 300 dlouho automat a nyní to snad předělal zpět na manuál, jestli se nepletu. je fakt, že je to mega pohodička, na druhou stranu to zase někde na expedici v případě nouze ani neroztlačíš, aby to nastartovalo. u novějších je to už asi jedno, ale u tříkila, které je zcela bez elektroniky, čistá mechanika a jednoduchost, mně to přijde trochu škoda dávat tam automat. ale asi záleží jaké jsou s tím plány, kde a jak se bude jezdit...
Lidé názory mění, to je vývoj.
Pře 10lety ten jistý cyrda tady z fóra tvrdil, že "auto a hodinky musí být jedině automat" a vidíš, kam spěje vývoj :blush
Třeba k tomu za dalších 10let dospěji opět také.
Je to věc názoru a nekonečných neplodných politických debat.

Zatím nikdy jsem Defendra, neroztahoval, nepouštěl z kopce atd.
Když už jsem ke svému pohodlí vyplácal obě baterky topením atd. tak startovací kabely.
Kdybych kempoval sám, nikdy bych druhou baterku nepoužil k zajištění pohodlí :) Ranní start je pro mne přednější.
Baterky také měním ve výletním autě vždy, když se poprvé negativně ozve některá z nich za nové a to obě.
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Defender 110 projekt

#282 Příspěvek od MOPADŽI » 12 lis 2019 15:48

MadTom píše: 12 lis 2019 13:41 Nemyslel jsem naladění motoru, aby měl víc výkonu, ale sladění motoru a automatu jako takového, aby to řadilo tam kde má.
Na sladění hodně záleží a zabere to spoustu času a zkoušení.
Eliott a Tom Tlapka by mohli vyprávět.
I tak je nutno počítat s tím, že z atomatového tříkila nebude nikdy dálniční stíhač a každý táhlý kopec mu dá pořádně zabrat, ale za to se odvděčí na okreskách, šotolinách atd. kde se "neukvedláš", budeš moci fotit, svačit, pít kávu a ták :angel .
No, ty přesuny do těch destinací kde si tu pohodu užiješ/užiji, bude a je strašný opruz :tmi
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
Adam P.
Příspěvky: 955
Registrován: 20 čer 2014 13:33
tel.: 777241654
auto: defík 130 TD5 2001
Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!

Re: Defender 110 projekt

#283 Příspěvek od Adam P. » 12 lis 2019 16:00

MOPADŽI píše: 12 lis 2019 15:34
Adam P. píše: 12 lis 2019 12:04 asi je to věc názoru. třeba cyril tady z fóra měl ve svojí 300 dlouho automat a nyní to snad předělal zpět na manuál, jestli se nepletu. je fakt, že je to mega pohodička, na druhou stranu to zase někde na expedici v případě nouze ani neroztlačíš, aby to nastartovalo. u novějších je to už asi jedno, ale u tříkila, které je zcela bez elektroniky, čistá mechanika a jednoduchost, mně to přijde trochu škoda dávat tam automat. ale asi záleží jaké jsou s tím plány, kde a jak se bude jezdit...
Lidé názory mění, to je vývoj.
Pře 10lety ten jistý cyrda tady z fóra tvrdil, že "auto a hodinky musí být jedině automat" a vidíš, kam spěje vývoj :blush
Třeba k tomu za dalších 10let dospěji opět také.
Je to věc názoru a nekonečných neplodných politických debat.

Zatím nikdy jsem Defendra, neroztahoval, nepouštěl z kopce atd.
Když už jsem ke svému pohodlí vyplácal obě baterky topením atd. tak startovací kabely.
Kdybych kempoval sám, nikdy bych druhou baterku nepoužil k zajištění pohodlí :) Ranní start je pro mne přednější.
Baterky také měním ve výletním autě vždy, když se poprvé negativně ozve některá z nich za nové a to obě.
naprostý souhlas :) a je fakt, že zatím jsem taky defa (klepu na dřevo) nemusel roztlačovat :) ale tak co víš :) baterku mám zatim jen jednu, jezdíme jedno auto, často sme někde, že ani sami nevíme kde... na druhou stranu většinou stejně parkuju na rovině, kvůli spaní. takže nějaké puštění z kopce moc nehrozí. a roztlačení naloženého auta na výlet... :think no jedině že bych zkusil zapřáhnout psy :)
defender 130 TD5 2001 a SAAB 9-5 aero 2007 //// EX: defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2458
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: Defender 110 projekt

#284 Příspěvek od mr-tomas » 12 lis 2019 16:14

Svatá pravda, taky miluju automat v defíkovi, ale 300tdi motor s automatem utáhne akorát tak nenazbrojenou 110. Když se nabrousí motor aby to utáhl, tak to zase nedá měnič v převodovce. Ale cesta jak to zkloubit je, ale je dlouhá a drahá. :grin:
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Michal21
Příspěvky: 403
Registrován: 07 srp 2018 17:07
tel.: 724125255
auto: Def 110
Bydliště: Horovice

Re: Defender 110 projekt

#285 Příspěvek od Michal21 » 12 lis 2019 22:57

S casem je to spatny. Sam bych to nedal, zvlast ne ted, kdyz mame doma ani ne rocni dite. Nastesti mi s tim pomaha jeden kluk od nas. Chodi ke me do dilny normalne na osmicku kazdej den, tak se to trochu posouva. Ted mame pripraveny motor. Do konce tydne bych ho chtel total rozhodit a pak se uvidi co s nim dal. Jenze se mnou je to tezky...porad si rikam ze proste jen neco opravim a bude to fungovat. Jenze opravuju opravuju a najednou koukam ze renovuju... :grin:

Jinak automat je skvela vec. Kvuli praci dost cestuju a nedokazu si predstavit, ze bych jeste musel radit. Muj pracovni den se bezne sklada z cca 500km cesty na kterou navazuje klido i 10 hod sichta.

Michal21
Příspěvky: 403
Registrován: 07 srp 2018 17:07
tel.: 724125255
auto: Def 110
Bydliště: Horovice

Re: Defender 110 projekt

#286 Příspěvek od Michal21 » 12 lis 2019 23:01

Jo a mimochodem...pekne me stvete...neco tu cloveku napisete, on pak nad tim musi premyslet a pak si musi jit koupit ARB uzaverku do zadni napravy... :grin: :grin:

Uživatelský avatar
Addnye
Příspěvky: 562
Registrován: 28 zář 2017 11:09
tel.: +420775472255
auto: D1, D110
Bydliště: Skryje

Re: Defender 110 projekt

#287 Příspěvek od Addnye » 12 lis 2019 23:10

To je jako já, když jsem chtěl vyvařit prahy - to bude MAX na měsíc, říkal jsem drahé polovičce. A ouvej, už jsou z toho dva roky a kompletní renovace :D :D :D Se přijeď podívat, až někdy (vím, že to může být za dlouho) budeš mít cestu, rovnou si vezmeš ten automat a dovezeš mi sedačky :chuckle :chuckle :chuckle
Discovery 300Tdi 96
Defender 110 300Tdi 93

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Defender 110 projekt

#288 Příspěvek od MOPADŽI » 14 lis 2019 12:06

mr-tomas píše: 12 lis 2019 16:14 Svatá pravda, taky miluju automat v defíkovi, ale 300tdi motor s automatem utáhne akorát tak nenazbrojenou 110. Když se nabrousí motor aby to utáhl, tak to zase nedá měnič v převodovce. Ale cesta jak to zkloubit je, ale je dlouhá a drahá. :grin:
měnič mám HD od Ashcroftu.
Je větší, dříve zamyká. Implementoval mě ho tak eliott, tak uvidíme jak se osvědčí.
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Defender 110 projekt

#289 Příspěvek od MOPADŽI » 14 lis 2019 12:08

Michal21 píše: 12 lis 2019 23:01 Jo a mimochodem...pekne me stvete...neco tu cloveku napisete, on pak nad tim musi premyslet a pak si musi jit koupit ARB uzaverku do zadni napravy... :grin: :grin:
:yes tak to je. Mám to stejně.
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2458
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: Defender 110 projekt

#290 Příspěvek od mr-tomas » 14 lis 2019 12:16

MOPADŽI píše: 14 lis 2019 12:06
mr-tomas píše: 12 lis 2019 16:14 Svatá pravda, taky miluju automat v defíkovi, ale 300tdi motor s automatem utáhne akorát tak nenazbrojenou 110. Když se nabrousí motor aby to utáhl, tak to zase nedá měnič v převodovce. Ale cesta jak to zkloubit je, ale je dlouhá a drahá. :grin:
měnič mám HD od Ashcroftu.
Je větší, dříve zamyká. Implementoval mě ho tak eliott, tak uvidíme jak se osvědčí.
Ashcroft ho už bohužel nedělá, takže mě čeká samovýroba. :?
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Michal21
Příspěvky: 403
Registrován: 07 srp 2018 17:07
tel.: 724125255
auto: Def 110
Bydliště: Horovice

Re: Defender 110 projekt

#291 Příspěvek od Michal21 » 16 lis 2019 22:28

Malicko jsem se podival do motoru. Teklo zadni gufero kliky. Vypada to, ze se to zas bude delat komlet. Vice rekne mereni bloku, kliky, ojnic a hlavy tento tyden. Ve valcich je viditelny rantl, hlava docela ujde. Turbo, alternator, starter a veskerej spotrebak vyhodim.

Mate nekdo tip na dobou brusirnu valcu a kliky?
Přílohy
7DF268D5-E736-485B-9E90-1976940F090F.jpeg
F3CA58C9-C299-49C2-8CE2-D8966ED2A3DA.jpeg

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2458
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: Defender 110 projekt

#292 Příspěvek od mr-tomas » 17 lis 2019 01:45

Jestli se ti s tím chce do Prahy tak tihle http://www.brusirna-pokorny.cz
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Michal21
Příspěvky: 403
Registrován: 07 srp 2018 17:07
tel.: 724125255
auto: Def 110
Bydliště: Horovice

Re: Defender 110 projekt

#293 Příspěvek od Michal21 » 17 lis 2019 13:54

Mate nekdo predelanej motor na 2.8? Je to dobry?

Uživatelský avatar
JeStRiKs
Příspěvky: 299
Registrován: 04 srp 2017 16:46
tel.: 731621201
auto: D90 300tdi
Bydliště: Litovel (okr. Olomouc)

Re: Defender 110 projekt

#294 Příspěvek od JeStRiKs » 18 lis 2019 10:51

Michal21 píše: 17 lis 2019 13:54 Mate nekdo predelanej motor na 2.8? Je to dobry?
Myslím že Karel má jeden 2.8 TGV ale nevím kde to skončilo.
Mě se ten nápad hodně líbí ale zatím mi bude stačit normální 3stovka...
D90 300TDi - pozink. rám, ex military, - pracuje se na něm a ještě dlouho bude
Ex - D1 200TDi 2" lift

Michal21
Příspěvky: 403
Registrován: 07 srp 2018 17:07
tel.: 724125255
auto: Def 110
Bydliště: Horovice

Re: Defender 110 projekt

#295 Příspěvek od Michal21 » 18 lis 2019 15:48

Koukani do motoru pokracuje. Nejdriv trochu porozebrat, pak ocistit, pak cumet...
Přílohy
1.jpg
2.jpg
3.jpg
5.jpg
6.jpg

Michal21
Příspěvky: 403
Registrován: 07 srp 2018 17:07
tel.: 724125255
auto: Def 110
Bydliště: Horovice

Re: Defender 110 projekt

#296 Příspěvek od Michal21 » 18 lis 2019 15:52

Hlava jde zitra na GO. Dily na prestavbu na 2.8 mam poptany v anglii. Jak na to koukam, vsichni upravu na dvaosmu znaji a nikdo ji nema... :grin: Dneska dorazila uzaverka zadni napravy ARB...no zacina se nam to pekne rozbihat...

Uživatelský avatar
matooo
Příspěvky: 1785
Registrován: 11 dub 2010 20:31
tel.: 775555656
auto: puma
Bydliště: brnoo

Re: Defender 110 projekt

#297 Příspěvek od matooo » 18 lis 2019 16:07

Mr tomas ma man pocit predelano na 2,8

MadTom
Příspěvky: 14938
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Defender 110 projekt

#298 Příspěvek od MadTom » 18 lis 2019 16:44

Měl jsem to jednou půjčené v Defu 110 s variabilním turbem a lepším intercoolerem. Na silnici to jelo jako utržené, ale to auto bylo hodně lehké a úprav okolo motoru tam bylo hodně. Já jsem měl vestavět vysílačku a nějaká světélka. Nemohl jsem s tím moc do terénu, jenom po lesní cestě, ale první dojem byl, že TD5ka se dá naladit jednodušeji. Na druhou stranu, majitel chtěl auto, které bude fungovat i třeba jenom na baterku kvůli startování - měl k tomu důvody týkající se rušení od elektroniky, a na to to bylo dobré. Takže pokud si chceš takto hrát, tak se vším.
Bylo to s manuální převodovkou a doplněným chlazením z dílů od Ashcrofta.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Michal21
Příspěvky: 403
Registrován: 07 srp 2018 17:07
tel.: 724125255
auto: Def 110
Bydliště: Horovice

Re: Defender 110 projekt

#299 Příspěvek od Michal21 » 18 lis 2019 17:00

Popravde si ani moc hrat nechci, chci aby to fungovalo a trochu to jelo. Dulezity je pro me cestovani.

MadTom
Příspěvky: 14938
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Defender 110 projekt

#300 Příspěvek od MadTom » 18 lis 2019 17:39

Nevím jakej by byl rozdíl mezi normální 300kou a 2,8, ale variabilní turbo spolu se správně nastaveným čerpadlem udělá hodně.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Odpovědět