Motor 300tdi 23L vs 19L

D, TD, TDI, TD5
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
MartinG
Příspěvky: 120
Registrován: 03 led 2014 14:00
tel.: 604253828
auto: Defender 110/300tdi
Bydliště: Brno

Motor 300tdi 23L vs 19L

#1 Příspěvek od MartinG » 06 čer 2018 17:13

Pokukuji po jednom Defenderu, který měl původně origo motor 23L, ale nyní je tam 19L, což by měl být motor z Discovery nebo Range Roveru s automatem. Co jsem se dočetl, tak 19L má el. čerpadlo namísto mechanického a vyšší výkon i krouťák (90kw místo 83kw) ale je možné, že změn je tam více. Zajímá mě, jestli taková přestavba do defíku má nějaký vliv na provoz, jestli to nezpůsobuje nějaké problémy atd.. Máte někdo zkušenosti s těmito motory? Díky za info.

Uživatelský avatar
Sláma Karel
Příspěvky: 7821
Registrován: 21 črc 2007 00:04
tel.: +420608333403
auto: to se mi sem nevejde
Bydliště: Mníšek Pod Brdy

Re: Motor 300tdi 23L vs 19L

#2 Příspěvek od Sláma Karel » 07 čer 2018 08:50

To sice má v Disco, ale v tom Defenderu bude dané zpátky původní mech čerpadlo. Tím jsem si jistý. Takže se neraduj. Dát tam komplet tu elektriku, váhu vzduchu el. plyn a další a další, tím se určitě nikdo nezabýval.
Jinak ty motory jsou naprosto a úplně do detailu stejné.
Ty kody motoru rozlišovali akorát příslušenství (el. čerpadlo, Egr atd) a do kterého modelu se to dalo. Jinak jsou naprosto identické.
Stehlík ho píše jako výměnu dílu, vůbec ne jako přestavbu.

K :dance
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe

Uživatelský avatar
MartinG
Příspěvky: 120
Registrován: 03 led 2014 14:00
tel.: 604253828
auto: Defender 110/300tdi
Bydliště: Brno

Re: Motor 300tdi 23L vs 19L

#3 Příspěvek od MartinG » 07 čer 2018 21:52

Díky za vysvětlení, pro mě je to naopak dobrá zpráva, jelikož, asi jako každý, kdo jde po motoru 300tdi, jsem se chtěl vyhnout té elektronice, takže jsem rád, že tam zůstala mechanika (na fotkách od prodávajícího jsem si to nyní i ověřil). Jen nově zapsaný výkon 90kw v techničáku asi nebude odpovídat skutečnosti, tedy pokud to čerpadlo někdo neupravil, případně nezvýšil výkon jinak.

Uživatelský avatar
strelec7
Příspěvky: 114
Registrován: 19 dub 2016 06:53
tel.: 720642825
auto: D1 300, D1 200
Bydliště: Plzeň a okolí :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 300tdi 23L vs 19L

#4 Příspěvek od strelec7 » 05 dub 2019 11:20

čau chlapy, měl by někdo nějaký návodek co a jak se dá poštelovat u těchot mechanických čerpadel? pro D1 300 i 200 měli stejný? taky jestli si mužu doma něco poladit na čerpadle, bez náročného seřitování laboratorního. konkrétně teď mi teče na 300 kolem plynové osičky nafta. tedy nějaký těsnění v řiti, kde a co a jak ? víte někdo?:) nějak se mi nechce měnit celý čerpadlo. ale asi na to stejnak dojde.
Pavel

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3469
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 300tdi 23L vs 19L

#5 Příspěvek od Land Jirka » 05 dub 2019 19:17

Je tady o tom celé vlákno
viewtopic.php?f=14&t=6323
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Odpovědět