vybíjení baterie a cvakání
vybíjení baterie a cvakání
Ahoj, stalo se mi před cca měsícem že se mi záhadně vybila baterie. poté jsem s autem jel cca 700km(cesta domu) a baterie se nedobila, naopak stále sláblo její napětí(soudě podle světel - zhasínala) když jsem ale přidal plyn svítili celkem "obstojně". když jsem dojel domu auto stále nestarovalo a tvářilo se to jako vybité, při startování to pootočilo startérem a potom vtom jenom cvakalo. vyměnil jsem baterii a dalo to pokoj. tedka opět dojel jsem k tchýni :-D a auto se při odjezdu rozhodlo že už nepojede, no tak jsme to roztlačili a opět se opakoval stejný scénář. tedka mám baterii na nabíječce ale nevím. co by to mohlo dělat? starter? altík nebo kostry? kostry jsem procházel a přišli mi vklidu ale pravda je že třeba tu pod čelním oknem jsem prostě nenašel . def 300tdi...
300TDI---The Legend begins
Re: vybíjení baterie a cvakání
A měřil jsi kolik ti to dobíjí?
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
Re: vybíjení baterie a cvakání
to jsem neměřil ale tedka jsem na to připojil nabitou 100A baterii a steně poočí to starterem a potom se ozívá jen cvakání. takže soudím že asi odešel ale to nevysvětluje to vybíjení
300TDI---The Legend begins
- VencaZE
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: vybíjení baterie a cvakání
Je otázka jestli totiž ta nová baterie přežila těch 700km pravděpodobně bez dobíjení. Prakticky jsi jí vyzkratoval.
Nastartovat auto a změřit dobíjení je základ. Potom kontrola relé alternátoru, resp alternátoru jako celku.
Nastartovat auto a změřit dobíjení je základ. Potom kontrola relé alternátoru, resp alternátoru jako celku.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
Re: vybíjení baterie a cvakání
Zaklad to byt muze ale to auto nestartuje a na tuhle baterii jsem ujel minimalne 5000km
Vyndal jsem starter dal na repas. Potom to promeri, nicméně mi přijde divné že někdy to funguje a někdy ne.
Vyndal jsem starter dal na repas. Potom to promeri, nicméně mi přijde divné že někdy to funguje a někdy ne.
300TDI---The Legend begins
-
- Příspěvky: 14912
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: vybíjení baterie a cvakání
Kromě startéru (že to nestartuje) a alternátoru (že to nedobíjí) to může být někde problém ve špatném spoji - nejdřív bych kouknul po silových drátech mezi baterkou, startérem a alternátorem (to bude plus) a k tomu silovou kostru.
Protože to cvakání dělá malé napětí - kotva přitáhne, startér by se chtěl začít točit, ale napětí je najednou málo, tak i kotva odpadne. A to buďto kvůli špatné baterce, nebo špatnému kontaktu někde po cestě. Už jsem několikrát viděl problém přímo ve svorkovnicích na baterce - bylo potřeba je vyčistit, dotažení nestačilo.
Protože to cvakání dělá malé napětí - kotva přitáhne, startér by se chtěl začít točit, ale napětí je najednou málo, tak i kotva odpadne. A to buďto kvůli špatné baterce, nebo špatnému kontaktu někde po cestě. Už jsem několikrát viděl problém přímo ve svorkovnicích na baterce - bylo potřeba je vyčistit, dotažení nestačilo.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: vybíjení baterie a cvakání
kontroloval sis napnutí řemene? -alter.
Re: vybíjení baterie a cvakání
tak mi odešel starter i alternator skoro ve stejnou chvíli. altíku odešel diodový můstek a altík měl špatné uhlíky. oprava sakum prásk 2000,-....
300TDI---The Legend begins