Voda v sání a napáchané škody.

D, TD, TDI, TD5
Zpráva
Autor
Hroch
Příspěvky: 89
Registrován: 02 kvě 2014 17:00
tel.: 604512740
auto: Defender 110SW
Bydliště: Hodkovice nad Mohelkou

Re: Voda v sání a napáchané škody.

#61 Příspěvek od Hroch » 25 říj 2017 21:13

Díky Huberte za snahu pomoct,ale už se v tom plácám příliš.Zítra zkusím zavolat chlapům do Kolína do Defender.CZ a objednat se tam.Měl sem s nimi stejně domluvené teď na podzim nějaké úpravy na autě,které ale bez té hotové přestavbové technické nemohu udělat,tak snad to rozlousknou.
Jediné,co mi prostě stále vrtá hlavou je to,jak pravidelně se ta "závada" chová.Nastartuji(je jedno jestli studený,nebo teplý) - rozjedu se - lemra líná -dosáhnu cca 80 - uberu plyn aby si přibrzdil motorem a znovu ho sešlápnu - a mám najednou úplně normální auto a to až do chcípnutí motoru(můžu jet jak dlouho chci,může běžet na volnoběh jak dlouho chci,ale nesmím ho chcípnout).Já si myslím,že to bude nějaká krávovina,kterou jsme přehlédli,nebo nás nenapadla,protože "slušná" závada se k...a takhle nechovááááá!!!. :angry

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2461
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: Voda v sání a napáchané škody.

#62 Příspěvek od Hubert » 25 říj 2017 22:11

Ono ta váha může totiž při tom ubrání plynu jít mimo rozsah a jednotka sní přestane počítat, nebo si ji vnitřně posune. To nikdo neví. Chybu to zaznament může a nemusí. Ale taky to může dělat cokoliv jinýho.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Voda v sání a napáchané škody.

#63 Příspěvek od MadTom » 25 říj 2017 22:47

Jak píšete oba, bude to nějaká blbost. Jednotka má samozáchovnou funkci, a pokud dojde k tomu, že je některé čidlo špatné, tak hodnoty z něj nahradí hodnotama z ostatních čidel, pokud to jde. Dovedu si představit, že něco podobného se ti děje. Po nastartování to jede na všechna čidla, jedno je nějak poškozené, ale ne úplně KO, a jednotka na to že je poškozené přijde, až se to pořádně prošlápne. Nebo máš někde problém v sání, dělá se tam něco jako klapka, která se otevře až po pořádným prošlápnutí. Ale to jsou všechno jenom odhady.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Odpovědět