Aditiva

D, TD, TDI, TD5
Zpráva
Autor
MadTom
Příspěvky: 8836
Registrován: čtv lis 06, 2008 23:15
tel.: 608 600 360
Bydliště: Olomouc

Re: Aditiva

#21 Příspěvek od MadTom » sob pro 10, 2016 13:23

Když TD5ka nechytne na druhej krátkej pokus, tak je lepší ji zkusit nechat odvzdušnit - výhoda elektrického čerpadla v nádrži. A pokud to pomůže, tak hledat, proč padá nafta.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 4451
Registrován: ned říj 15, 2006 20:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: Aditiva

#22 Příspěvek od DanoDEF » sob pro 10, 2016 15:57

nios píše:... a zhavice pred tyzdnom...
... a mas preverene aj zhaviace rele ? Zmerany prud tecuci cez zhaviace rele ? To, ze zasvieti spirala na pristrojovke neznamena nic.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

MadTom
Příspěvky: 8836
Registrován: čtv lis 06, 2008 23:15
tel.: 608 600 360
Bydliště: Olomouc

Re: Aditiva

#23 Příspěvek od MadTom » sob pro 10, 2016 19:23

Přesně tak, ideálně vzít klešťový ampérmetr a změřit, kolik do žhavičů teče proudu. Případně to odpojit na jednom žhaviči a změřit, že tam je šťáva. U TD5ky jsou konektory na žhavičích kryté, takže to nejde změřit bez odpojení.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
nios
Příspěvky: 176
Registrován: stř dub 14, 2010 20:01
auto: Defender 110
Kontaktovat uživatele:

Re: Aditiva

#24 Příspěvek od nios » pon pro 12, 2016 11:18

DanoDEF píše:
nios píše:... a zhavice pred tyzdnom...
... a mas preverene aj zhaviace rele ? Zmerany prud tecuci cez zhaviace rele ? To, ze zasvieti spirala na pristrojovke neznamena nic.
ano tym so zacal...prud k zhavicom ide. skor to vidim na tu naftu. momentalne nemrzne...nemam to ako vyskusat...teraz startuje pekne pri +5 hned.
ex Discovery, ex Classic Soft Dash, konecne DEF 110 TD5

Uživatelský avatar
nios
Příspěvky: 176
Registrován: stř dub 14, 2010 20:01
auto: Defender 110
Kontaktovat uživatele:

Re: Aditiva

#25 Příspěvek od nios » pát pro 23, 2016 09:05

takze po pridani aditiv VIF aj v mrazoch -16st.....nastartoval skoro bez problemov.....na prvykrat...

takze rozhodne to bolo naftou....
ex Discovery, ex Classic Soft Dash, konecne DEF 110 TD5

Uživatelský avatar
Adam P.
Příspěvky: 409
Registrován: pát čer 20, 2014 12:33
tel.: 777241654
auto: defík TD5 2003
Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!

Re: Aditiva

#26 Příspěvek od Adam P. » pát pro 23, 2016 15:30

dobrá zpráva! :) :yes
defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 4451
Registrován: ned říj 15, 2006 20:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: Aditiva

#27 Příspěvek od DanoDEF » pát pro 23, 2016 17:46

nios píše:...rozhodne to bolo naftou....
... dnesna nafta ma velmi kratku zivotnost vdaka biosrackam a sudruhom z EU.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

MadTom
Příspěvky: 8836
Registrován: čtv lis 06, 2008 23:15
tel.: 608 600 360
Bydliště: Olomouc

Re: Aditiva

#28 Příspěvek od MadTom » pát pro 23, 2016 17:55

Přesně tak, už dvakrát jsem řešil přilepené čerpadlo od Webasta. A našel jsem, v nějaké US dokumentaci, že pokud se jezdí na bionaftu, tak se musí pravidelně každých 14 dnů nechat proběhnout, aby se nepřilepilo. :hmm:
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 4451
Registrován: ned říj 15, 2006 20:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: Aditiva

#29 Příspěvek od DanoDEF » pát pro 23, 2016 17:59

MadTom píše:Přesně tak, už dvakrát jsem řešil přilepené čerpadlo od Webasta.
No mne to uplne zasralo horak vo webaste az ho znefunkcnilo - biely dym. Koplet novy horak vydrzal pol roka.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

MadTom
Příspěvky: 8836
Registrován: čtv lis 06, 2008 23:15
tel.: 608 600 360
Bydliště: Olomouc

Re: Aditiva

#30 Příspěvek od MadTom » pát pro 23, 2016 18:33

Tak s hořákem jsem naštěstí žádné problémy neměl, ale čerpadlo prostě nečerpalo - ani necvaklo. A to jak na autě, tak potom na stole. Stačilo ohřát a rozběhlo se. Potom jsem ho na stole zapojil do smyčky (kus hadice mezi vstupem a výstupem s vloženým kelímkem) a nechal skrz něj běhat čistej benzín, aby se vypláchlo. Od té doby mám naštěstí klid, jenom nevím, na jak dlouho. Čerpadlo je naštěstí pod autem docela přístupné, s vyndáním bufíka jako takového by to bylo horší.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Odpovědět