CZECH LAND ROVER FORUM

Pro příznivce této anglické značky
Právě je úte srp 22, 2017 02:32

Všechny časy jsou v UTC+01:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 30 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Aditiva
PříspěvekNapsal: sob pro 10, 2016 13:23 
Offline

Registrován: čtv lis 06, 2008 23:15
Příspěvky: 8638
tel.: 608 600 360
Bydliště: Olomouc
Když TD5ka nechytne na druhej krátkej pokus, tak je lepší ji zkusit nechat odvzdušnit - výhoda elektrického čerpadla v nádrži. A pokud to pomůže, tak hledat, proč padá nafta.

_________________
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Aditiva
PříspěvekNapsal: sob pro 10, 2016 15:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned říj 15, 2006 20:36
Příspěvky: 4435
auto: 110 SW
Bydliště: Geča
Citace:
... a zhavice pred tyzdnom...
... a mas preverene aj zhaviace rele ? Zmerany prud tecuci cez zhaviace rele ? To, ze zasvieti spirala na pristrojovke neznamena nic.

_________________
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Aditiva
PříspěvekNapsal: sob pro 10, 2016 19:23 
Offline

Registrován: čtv lis 06, 2008 23:15
Příspěvky: 8638
tel.: 608 600 360
Bydliště: Olomouc
Přesně tak, ideálně vzít klešťový ampérmetr a změřit, kolik do žhavičů teče proudu. Případně to odpojit na jednom žhaviči a změřit, že tam je šťáva. U TD5ky jsou konektory na žhavičích kryté, takže to nejde změřit bez odpojení.

_________________
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Aditiva
PříspěvekNapsal: pon pro 12, 2016 11:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř dub 14, 2010 20:01
Příspěvky: 171
auto: Defender 110
Citace:
Citace:
... a zhavice pred tyzdnom...
... a mas preverene aj zhaviace rele ? Zmerany prud tecuci cez zhaviace rele ? To, ze zasvieti spirala na pristrojovke neznamena nic.
ano tym so zacal...prud k zhavicom ide. skor to vidim na tu naftu. momentalne nemrzne...nemam to ako vyskusat...teraz startuje pekne pri +5 hned.

_________________
ex Discovery, ex Classic Soft Dash, konecne DEF 110 TD5


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Aditiva
PříspěvekNapsal: pát pro 23, 2016 09:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř dub 14, 2010 20:01
Příspěvky: 171
auto: Defender 110
takze po pridani aditiv VIF aj v mrazoch -16st.....nastartoval skoro bez problemov.....na prvykrat...

takze rozhodne to bolo naftou....

_________________
ex Discovery, ex Classic Soft Dash, konecne DEF 110 TD5


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Aditiva
PříspěvekNapsal: pát pro 23, 2016 15:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát čer 20, 2014 12:33
Příspěvky: 365
tel.: 777241654
auto: defík TD5 2003
Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!
dobrá zpráva! :) :yes

_________________
defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Aditiva
PříspěvekNapsal: pát pro 23, 2016 17:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned říj 15, 2006 20:36
Příspěvky: 4435
auto: 110 SW
Bydliště: Geča
Citace:
...rozhodne to bolo naftou....
... dnesna nafta ma velmi kratku zivotnost vdaka biosrackam a sudruhom z EU.

_________________
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Aditiva
PříspěvekNapsal: pát pro 23, 2016 17:55 
Offline

Registrován: čtv lis 06, 2008 23:15
Příspěvky: 8638
tel.: 608 600 360
Bydliště: Olomouc
Přesně tak, už dvakrát jsem řešil přilepené čerpadlo od Webasta. A našel jsem, v nějaké US dokumentaci, že pokud se jezdí na bionaftu, tak se musí pravidelně každých 14 dnů nechat proběhnout, aby se nepřilepilo. :hmm:

_________________
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Aditiva
PříspěvekNapsal: pát pro 23, 2016 17:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned říj 15, 2006 20:36
Příspěvky: 4435
auto: 110 SW
Bydliště: Geča
Citace:
Přesně tak, už dvakrát jsem řešil přilepené čerpadlo od Webasta.
No mne to uplne zasralo horak vo webaste az ho znefunkcnilo - biely dym. Koplet novy horak vydrzal pol roka.

_________________
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Aditiva
PříspěvekNapsal: pát pro 23, 2016 18:33 
Offline

Registrován: čtv lis 06, 2008 23:15
Příspěvky: 8638
tel.: 608 600 360
Bydliště: Olomouc
Tak s hořákem jsem naštěstí žádné problémy neměl, ale čerpadlo prostě nečerpalo - ani necvaklo. A to jak na autě, tak potom na stole. Stačilo ohřát a rozběhlo se. Potom jsem ho na stole zapojil do smyčky (kus hadice mezi vstupem a výstupem s vloženým kelímkem) a nechal skrz něj běhat čistej benzín, aby se vypláchlo. Od té doby mám naštěstí klid, jenom nevím, na jak dlouho. Čerpadlo je naštěstí pod autem docela přístupné, s vyndáním bufíka jako takového by to bylo horší.

_________________
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 30 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2

Všechny časy jsou v UTC+01:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz