Praskla pevnostni poloosa Salisbury
Praskla pevnostni poloosa Salisbury
Ahoj, tak dneska konecne...
Praskla mi dlouha poloosa na Salisbury naprave.Kupoval jsem to zde na foru jako komplet napravu s uzaverkou a pevnostnimi poloosami.Dodam sem jeste fotky, prasklo to uprostred drazkovani na strane u difu.
Zajima mne toto:
1)nemate nekdo miry, jak dlouhe ty poloosy maji byt?Prislo nam, ze na strane diferaku to vychazelo tak, ze jen cca pulka drazkovani byla zastrcena do difu.Koukal jsem, ze existuje stara a nova verze salisbbury.Napadlo mne, zda tam nemohl nekdo dat poloosu z te stare verze (i kdyz predpokladam, ze ma jine drazky)
2)na te praskle poloose bylo toto slr2424rl9530S as , da se identifikovat, co to je za vyrobce?Druha je totiz jina a nic na ni neni.
Diky moc
Kuba
Praskla mi dlouha poloosa na Salisbury naprave.Kupoval jsem to zde na foru jako komplet napravu s uzaverkou a pevnostnimi poloosami.Dodam sem jeste fotky, prasklo to uprostred drazkovani na strane u difu.
Zajima mne toto:
1)nemate nekdo miry, jak dlouhe ty poloosy maji byt?Prislo nam, ze na strane diferaku to vychazelo tak, ze jen cca pulka drazkovani byla zastrcena do difu.Koukal jsem, ze existuje stara a nova verze salisbbury.Napadlo mne, zda tam nemohl nekdo dat poloosu z te stare verze (i kdyz predpokladam, ze ma jine drazky)
2)na te praskle poloose bylo toto slr2424rl9530S as , da se identifikovat, co to je za vyrobce?Druha je totiz jina a nic na ni neni.
Diky moc
Kuba
LR D1 300TDI - 2" lift, HD nárazníky, přední ARB, zadní ARB-poloosy HD Ashcroft, Warn winch+syntetika
VOLVO C303,VOLVO 940 TURBO,VOLVO 740 TURBO,VOLVO 740 pohřebák, VOLVO 850 TURBO
VOLVO C303,VOLVO 940 TURBO,VOLVO 740 TURBO,VOLVO 740 pohřebák, VOLVO 850 TURBO
Re: Praskla pevnostni poloosa Salisbury
Sent from my iPhone using Tapatalk
LR D1 300TDI - 2" lift, HD nárazníky, přední ARB, zadní ARB-poloosy HD Ashcroft, Warn winch+syntetika
VOLVO C303,VOLVO 940 TURBO,VOLVO 740 TURBO,VOLVO 740 pohřebák, VOLVO 850 TURBO
VOLVO C303,VOLVO 940 TURBO,VOLVO 740 TURBO,VOLVO 740 pohřebák, VOLVO 850 TURBO
- VencaZE
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Praskla pevnostni poloosa Salisbury
Mám tu jednu délky 956mm. Ale z jaké Salisbury, jestli kotoučová nebo bubnová nebo je to stejné, to nevím.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
Re: Praskla pevnostni poloosa Salisbury
Koukam na Kam diffs
http://www.kamdiffs.com/shop/product-ca ... lf-shafts/
A prijde mi, ze by se to mozna prohodit omylem dalo prohodit (978mm stara a 953mm novejsi od 94 do 02).
http://www.kamdiffs.com/shop/product-ca ... lf-shafts/
A prijde mi, ze by se to mozna prohodit omylem dalo prohodit (978mm stara a 953mm novejsi od 94 do 02).
LR D1 300TDI - 2" lift, HD nárazníky, přední ARB, zadní ARB-poloosy HD Ashcroft, Warn winch+syntetika
VOLVO C303,VOLVO 940 TURBO,VOLVO 740 TURBO,VOLVO 740 pohřebák, VOLVO 850 TURBO
VOLVO C303,VOLVO 940 TURBO,VOLVO 740 TURBO,VOLVO 740 pohřebák, VOLVO 850 TURBO
-
- Příspěvky: 1279
- Registrován: 17 čer 2013 23:19
- tel.: 777667094
- auto: D1 300Tdi
- Bydliště: Morava
Re: Praskla pevnostni poloosa Salisbury
Ono právě všechny ty díly,,vytvrzený,,HD, raději prasknou,než aby se malinko skroutili než to někde poskočí a jede dál,ale tohle bylo fakt nějak málo zasunuty v difu,LR nezklame nojono .
Re: Praskla pevnostni poloosa Salisbury
Ja mel za to, ze prave ta pevnost je zesilena hlavne v tom krutu, jinak by to snad ztracelo vyznam..?Mira 101 píše:Ono právě všechny ty díly,,vytvrzený,,HD, raději prasknou,než aby se malinko skroutili než to někde poskočí a jede dál,ale tohle bylo fakt nějak málo zasunuty v difu,LR nezklame nojono .
LR D1 300TDI - 2" lift, HD nárazníky, přední ARB, zadní ARB-poloosy HD Ashcroft, Warn winch+syntetika
VOLVO C303,VOLVO 940 TURBO,VOLVO 740 TURBO,VOLVO 740 pohřebák, VOLVO 850 TURBO
VOLVO C303,VOLVO 940 TURBO,VOLVO 740 TURBO,VOLVO 740 pohřebák, VOLVO 850 TURBO
-
- Příspěvky: 1279
- Registrován: 17 čer 2013 23:19
- tel.: 777667094
- auto: D1 300Tdi
- Bydliště: Morava
Re: Praskla pevnostni poloosa Salisbury
No jo,kluci co už to maj leta Ti napíšou že začli popraskany poloosy,unašeče,tyče řízení měnit až po výměně za ,,pořádný,, on k tomu někdo něco napíše,kdo to zná.
Re: Praskla pevnostni poloosa Salisbury
Mira 101 píše:No jo,kluci co už to maj leta Ti napíšou že začli popraskany poloosy,unašeče,tyče řízení měnit až po výměně za ,,pořádný,, on k tomu někdo něco napíše,kdo to zná.
No to nevím, jsem je právě přestal měnit po výměně za pevnostní....
Už radši na nic...
Re: Praskla pevnostni poloosa Salisbury
lepší když rupne poloosa než kdyby rupnul diferák
ale něco by tu bylo , Kamarádovi jsem "vyřešil" praskání poloos ,že jsem mu namontoval na spínač špery malý bzučák na 12V, když zapne šperu tak bzučí a on sklerotik ji už tak NEzapomene vypnout a od od tý doby
ale něco by tu bylo , Kamarádovi jsem "vyřešil" praskání poloos ,že jsem mu namontoval na spínač špery malý bzučák na 12V, když zapne šperu tak bzučí a on sklerotik ji už tak NEzapomene vypnout a od od tý doby
Re: Praskla pevnostni poloosa Salisbury
Jojo. Nějaká signalizace není spatnej nápad, nicméně tohle nebyl případ, ze bych to měl zavřeny v blbou chvíli, resp jsem podle me ani zavřeno neměl.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
LR D1 300TDI - 2" lift, HD nárazníky, přední ARB, zadní ARB-poloosy HD Ashcroft, Warn winch+syntetika
VOLVO C303,VOLVO 940 TURBO,VOLVO 740 TURBO,VOLVO 740 pohřebák, VOLVO 850 TURBO
VOLVO C303,VOLVO 940 TURBO,VOLVO 740 TURBO,VOLVO 740 pohřebák, VOLVO 850 TURBO
Re: Praskla pevnostni poloosa Salisbury
Zjistil jsem, ze ta nezlomena poloosa jde strčit do difu taky jen ca 2,5cm (půlka drazkovani). Je to normální, nebo jsou obě kratší než mají byt?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
LR D1 300TDI - 2" lift, HD nárazníky, přední ARB, zadní ARB-poloosy HD Ashcroft, Warn winch+syntetika
VOLVO C303,VOLVO 940 TURBO,VOLVO 740 TURBO,VOLVO 740 pohřebák, VOLVO 850 TURBO
VOLVO C303,VOLVO 940 TURBO,VOLVO 740 TURBO,VOLVO 740 pohřebák, VOLVO 850 TURBO
- Land Jirka
- Příspěvky: 3470
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Praskla pevnostni poloosa Salisbury
levá zadní poloosa na 110 defíka (1994-2001) Salisbury náprava má katalogové číslo FTC1725
mám tady v regálu dvě
jednu origo celková délka je 96,4 cm
druhá replika Bearmach délka 96,0 cm
mám tady v regálu dvě
jednu origo celková délka je 96,4 cm
druhá replika Bearmach délka 96,0 cm
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
Re: Praskla pevnostni poloosa Salisbury
Diky moc za info.Land Jirka píše:levá zadní poloosa na 110 defíka (1994-2001) Salisbury náprava má katalogové číslo FTC1725
mám tady v regálu dvě
jednu origo celková délka je 96,4 cm
druhá replika Bearmach délka 96,0 cm
Ještě bych potřeboval vědět, zda to drazkovani ma přijít cele do diferaku...
Nejak totiž nevím, jakej typ ty salisbury vlastně mam.
Sent from my iPhone using Tapatalk
LR D1 300TDI - 2" lift, HD nárazníky, přední ARB, zadní ARB-poloosy HD Ashcroft, Warn winch+syntetika
VOLVO C303,VOLVO 940 TURBO,VOLVO 740 TURBO,VOLVO 740 pohřebák, VOLVO 850 TURBO
VOLVO C303,VOLVO 940 TURBO,VOLVO 740 TURBO,VOLVO 740 pohřebák, VOLVO 850 TURBO
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7823
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Praskla pevnostni poloosa Salisbury
Máš buďto s bubny do rv 94, nebo potom už s kotouči.
K
K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6484
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Praskla pevnostni poloosa Salisbury
délka drážkování není rozhodující, resp. se nedá říci, jestli má přijít do diffu celé, když nevíme jak je dlouhé. Kdybych měl dělat poloosu, tak udělám drážkování "delší" než je vnitřní drážkování kam má přijít, to je celkem logicky postup, že je držkování na hřídeli dlší, nežje třeba šíře kola, protože "delší" bejt může, ale "kratší" nee.
Tak spíš někdo koukněte jak je široký drážkování v diffu, jestli to máte někdo rozhozený, případně jestli máš kubo nějakej tuněnej diff, tak si to změř sám, nevim, co tam máš za planetový kola.
Tak spíš někdo koukněte jak je široký drážkování v diffu, jestli to máte někdo rozhozený, případně jestli máš kubo nějakej tuněnej diff, tak si to změř sám, nevim, co tam máš za planetový kola.
- VencaZE
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Praskla pevnostni poloosa Salisbury
Mám tady vyndaný Salisbury dif, s nejvyšší pravděpodobností z "kotoučové" nápravy. Šířka drážek uvnitř je cca 40mm.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
Re: Praskla pevnostni poloosa Salisbury
2,5cm zasunutí poloosy do toho unašeče v dif. je dosti málo, no vypadá to že ta poloosa není puvodní -neb je trochu krátká ,
-kdoví kdo se v tom předtím hrabal. /To u starších LR není nic neobvyklého že jsou dosti rozhrabaný, předchozími majiteli a "servismany"/
-kdoví kdo se v tom předtím hrabal. /To u starších LR není nic neobvyklého že jsou dosti rozhrabaný, předchozími majiteli a "servismany"/
- VencaZE
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Praskla pevnostni poloosa Salisbury
Měřeno znovu na mém difu- 25mm zasunutí se zdá býti standart. Takhle jsou drážky v planetových kolech vymačkány. Je to dobře vidět a snadno změřit když mám vyndaný dif na ponku.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
- Trewor - ségra
- Příspěvky: 251
- Registrován: 10 úno 2013 11:45
- auto: D2
- Bydliště: Praha
Re: Praskla pevnostni poloosa Salisbury
Jen pro zajímavost, jak že je tlustá Salisbury poloosa?
Já našel pro Seii 1,24" cca 32mm což bude asi vnější průměr. Minimální(v tom drážkování) tak bude aspoň 25mm a pokud si pamatuju na moc fajn úlohu do Stavby a provozu strojů, tak drážkování by mělo být dlouhý 1,5 násobek min průměru hřídele. Tady tedy 37,5mm
Pevnostně nemá smysl mít tlustou poloosu kterou drží spoj co vydrží míň.
Ale když v tom poloosy praskaj a drážkování v difu se vymačkává, asi to není navržený úplně dobře. Při návrhu asi počítali s menšíma kolama, slabším motorem, nižší váhou a použitím v lehčím terénu.
Já našel pro Seii 1,24" cca 32mm což bude asi vnější průměr. Minimální(v tom drážkování) tak bude aspoň 25mm a pokud si pamatuju na moc fajn úlohu do Stavby a provozu strojů, tak drážkování by mělo být dlouhý 1,5 násobek min průměru hřídele. Tady tedy 37,5mm
Pevnostně nemá smysl mít tlustou poloosu kterou drží spoj co vydrží míň.
Ale když v tom poloosy praskaj a drážkování v difu se vymačkává, asi to není navržený úplně dobře. Při návrhu asi počítali s menšíma kolama, slabším motorem, nižší váhou a použitím v lehčím terénu.
Re: Praskla pevnostni poloosa Salisbury
ano s tím 1,5 násobkem zasunutí bych souhlasil, /navržený to bude asi dobře/ ,opravdu to vidím tak ,že se v tom někdo kdysi hrabal. Ta poloosa když je do toho satelit.. zasunutá ,by měla být zároven s tím satelitem . /což je asi tak +- 40mm zasunutí. / Tak to je u všech aut ,proč by měl být LR vyjímkou že ?