Zabezpečenie, ochrana Defíkov
Zabezpečenie, ochrana Defíkov
Zdravím,
nedávno sa tu diskutovala téma cien Defendrov...
na anglických fórach resp. v anglických magazínoch sa v poslednom čase čím ďalej tým viac diskutuje téma krádeží Defendrov a s tým súvisiacej potreby ich lepšieho zabezpečenia.
Ako podľa Vás ideálne zebezpečiť (mechanicky, elektronicky) naše autá resp. aké máte doporučenia na konkrétne riešenia ?
Dík
Richard
nedávno sa tu diskutovala téma cien Defendrov...
na anglických fórach resp. v anglických magazínoch sa v poslednom čase čím ďalej tým viac diskutuje téma krádeží Defendrov a s tým súvisiacej potreby ich lepšieho zabezpečenia.
Ako podľa Vás ideálne zebezpečiť (mechanicky, elektronicky) naše autá resp. aké máte doporučenia na konkrétne riešenia ?
Dík
Richard
- Laci DII
- Příspěvky: 245
- Registrován: 04 pro 2011 18:40
- tel.: 0903155696
- auto: DII TD5 02
- Bydliště: okr. Levice
Re: Zabezpečenie, ochrana Defíkov
Ak auto ochrániť elektronicky, tak vynikajúce referencie má firma vam.sk
Ich zabezpečenie mám už v štvrtom aute...
https://www.facebook.com/AutoalarmVAMOS/
Ich zabezpečenie mám už v štvrtom aute...
https://www.facebook.com/AutoalarmVAMOS/
D2 Td5
Re: Zabezpečenie, ochrana Defíkov
ok, dík, pozriem na toLaci DII píše:Ak auto ochrániť elektronicky, tak vynikajúce referencie má firma vam.sk
Ich zabezpečenie mám už v štvrtom aute...
https://www.facebook.com/AutoalarmVAMOS/
- kodl80
- Příspěvky: 964
- Registrován: 15 črc 2013 22:15
- tel.: 722948212
- auto: Def a RR L322 4,4 V8
- Bydliště: Liberecky kraj
Re: Zabezpečenie, ochrana Defíkov
A co zamek pedalu BULLOCK vel. X ? Ma ho nekdo?
http://www.autokelly.cz/Product/DO-BULL ... ept-cookie
http://www.autokelly.cz/Product/DO-BULL ... ept-cookie
Doma je: LR Defender 110 300tdi / RR L322 4.4 V8
Ex. auta: Free1 / Free2 / D3 / RRS / RRC
Ex. auta: Free1 / Free2 / D3 / RRS / RRC
- kodl80
- Příspěvky: 964
- Registrován: 15 črc 2013 22:15
- tel.: 722948212
- auto: Def a RR L322 4,4 V8
- Bydliště: Liberecky kraj
Re: Zabezpečenie, ochrana Defíkov
Teda, takove dobre tema a tady ticho po pesine . . . Jasan ze nikdo neceka presny popis co kdo ma, ale takove dobre nasmerovani by se hodilo asi vsem
Doma je: LR Defender 110 300tdi / RR L322 4.4 V8
Ex. auta: Free1 / Free2 / D3 / RRS / RRC
Ex. auta: Free1 / Free2 / D3 / RRS / RRC
- Romanos
- Příspěvky: 162
- Registrován: 09 lis 2015 20:22
- tel.: 603753795
- auto: Def 110
- Bydliště: Praha 5
Re: Zabezpečenie, ochrana Defíkov
Toto je myslím dost zajímavé.
Abych nebyl podezírán ,nejde o reklamu, je to odpověď na mojí poptávku!!!!
Unikátní systém blokující volantovou tyč proti neoprávněnému pohybu. Vhodný do většiny osobních a dodávkových vozidel. Jednoduché ovládání za použití bezpečnostního klíče. Nenápadné v interiéru vozidla.
Výhody zámku volantu Zeder lock
- jednoduché ovládání
- trezorový zámek
- mechanické zabezpečení se 4. bezpečnostní třídou
- žádný překonaný zámek při pokusu o krádež
- zabezpečeno přes 1 000 000 vozidel
- Zeder je dodáván se 2 klíči
- nerozebíratelně spojen s volantovou tyčí
- nenarušuje interiér vozu
- záruka 5 let
Cena : 7.200,-Kč s DPH a montáží osobní vozy + pískování VIN zdarma
http://www.carsecurity.cz/zeder-lock/
Abych nebyl podezírán ,nejde o reklamu, je to odpověď na mojí poptávku!!!!
Unikátní systém blokující volantovou tyč proti neoprávněnému pohybu. Vhodný do většiny osobních a dodávkových vozidel. Jednoduché ovládání za použití bezpečnostního klíče. Nenápadné v interiéru vozidla.
Výhody zámku volantu Zeder lock
- jednoduché ovládání
- trezorový zámek
- mechanické zabezpečení se 4. bezpečnostní třídou
- žádný překonaný zámek při pokusu o krádež
- zabezpečeno přes 1 000 000 vozidel
- Zeder je dodáván se 2 klíči
- nerozebíratelně spojen s volantovou tyčí
- nenarušuje interiér vozu
- záruka 5 let
Cena : 7.200,-Kč s DPH a montáží osobní vozy + pískování VIN zdarma
http://www.carsecurity.cz/zeder-lock/
-
- Příspěvky: 14946
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Zabezpečenie, ochrana Defíkov
Na těch UK fórech je k tomu popsáno docela dost. Pravdou je, že jak je u nich toto auto docela běžné, tak se také podstatně víc krade - na díly, jako jsou kapoty a dveře. Posledně to bylo rovnou policejní auto.
Osobně bych to řešil individuálním skrytým vypínačem na startér a pár elektrických okruhů v autě, případně se v UK nabízí ocelovej kryt přes zámek řízení, protože urazit vložku není v originále nic složitého. Zámky dveří jsou spíš takové demo.
Zámek volantu a pedálů je podle mě akorát pro zlost - je to kus železa, kterej v autě za jízdy dost zavazí, a pokud se neuloží do kufru, tak je to při případné havárce neřízená střela.
Docela se mi líbí vnější jekly na dveřích a bočnicích - kousek pod úrovní oken. Prvně jsem je viděl tuším u Kranga na jeho Defíku, kde bylý z hliníku a sloužilo to na opření se o strom. V UK jsem to viděl v inzerátu železné a doplněné o zámky, takže se potom nedaly otevřít dveře. Akorát to neřeší dveře od kufru.
Co se týče pokročilé elektroniky, tak jedině nějaký GPS tracker s online přenosem přes mobil. Samotnou GPS není problém zarušit, se signálem z mobilu už je to složitější. Ideální jsou ty sofistikovanější systémy, které komunikují s centrálou po specializované vysílačce, ale to zase leze do peněz.
Pokud bych si chtěl hrát, tak nerozbitné fólie na okna a druhá serva na zamykání dveří, které budou hýbat "petlicemi" z pořádného železa. A potom věřit, že ta elektronika nezdechne.
Osobně bych to řešil individuálním skrytým vypínačem na startér a pár elektrických okruhů v autě, případně se v UK nabízí ocelovej kryt přes zámek řízení, protože urazit vložku není v originále nic složitého. Zámky dveří jsou spíš takové demo.
Zámek volantu a pedálů je podle mě akorát pro zlost - je to kus železa, kterej v autě za jízdy dost zavazí, a pokud se neuloží do kufru, tak je to při případné havárce neřízená střela.
Docela se mi líbí vnější jekly na dveřích a bočnicích - kousek pod úrovní oken. Prvně jsem je viděl tuším u Kranga na jeho Defíku, kde bylý z hliníku a sloužilo to na opření se o strom. V UK jsem to viděl v inzerátu železné a doplněné o zámky, takže se potom nedaly otevřít dveře. Akorát to neřeší dveře od kufru.
Co se týče pokročilé elektroniky, tak jedině nějaký GPS tracker s online přenosem přes mobil. Samotnou GPS není problém zarušit, se signálem z mobilu už je to složitější. Ideální jsou ty sofistikovanější systémy, které komunikují s centrálou po specializované vysílačce, ale to zase leze do peněz.
Pokud bych si chtěl hrát, tak nerozbitné fólie na okna a druhá serva na zamykání dveří, které budou hýbat "petlicemi" z pořádného železa. A potom věřit, že ta elektronika nezdechne.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Zabezpečenie, ochrana Defíkov
kodl80 píše:Teda, takove dobre tema a tady ticho po pesine . . . Jasan ze nikdo neceka presny popis co kdo ma, ale takove dobre nasmerovani by se hodilo asi vsem
presne tak to bolo myslené
ako sa pekne po slovensky hovorí - "best practices"
Re: Zabezpečenie, ochrana Defíkov
MadTom píše:Na těch UK fórech je k tomu popsáno docela dost. Pravdou je, že jak je u nich toto auto docela běžné, tak se také podstatně víc krade - na díly, jako jsou kapoty a dveře. Posledně to bylo rovnou policejní auto.
Osobně bych to řešil individuálním skrytým vypínačem na startér a pár elektrických okruhů v autě, případně se v UK nabízí ocelovej kryt přes zámek řízení, protože urazit vložku není v originále nic složitého. Zámky dveří jsou spíš takové demo.
Zámek volantu a pedálů je podle mě akorát pro zlost - je to kus železa, kterej v autě za jízdy dost zavazí, a pokud se neuloží do kufru, tak je to při případné havárce neřízená střela.
Docela se mi líbí vnější jekly na dveřích a bočnicích - kousek pod úrovní oken. Prvně jsem je viděl tuším u Kranga na jeho Defíku, kde bylý z hliníku a sloužilo to na opření se o strom. V UK jsem to viděl v inzerátu železné a doplněné o zámky, takže se potom nedaly otevřít dveře. Akorát to neřeší dveře od kufru.
Co se týče pokročilé elektroniky, tak jedině nějaký GPS tracker s online přenosem přes mobil. Samotnou GPS není problém zarušit, se signálem z mobilu už je to složitější. Ideální jsou ty sofistikovanější systémy, které komunikují s centrálou po specializované vysílačce, ale to zase leze do peněz.
Pokud bych si chtěl hrát, tak nerozbitné fólie na okna a druhá serva na zamykání dveří, které budou hýbat "petlicemi" z pořádného železa. A potom věřit, že ta elektronika nezdechne.
"Docela se mi líbí vnější jekly na dveřích a bočnicích - kousek pod úrovní oken" - máš niekde prípadne nejaký link, prípadne foto ?
Dík
Richard
-
- Příspěvky: 14946
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Zabezpečenie, ochrana Defíkov
Na ebay.co.uk pod heslem Defender Locker mi to našlo třeba toto:
http://www.ebay.co.uk/itm/LANDROVER-DEF ... Sw5IJWdWA~
Pro inspiraci to snad bude stačit. To co měl Krang jako slider bylo hliníkové nelakované, takže se tam "nemělo co odřít".
http://www.ebay.co.uk/itm/LANDROVER-DEF ... Sw5IJWdWA~
Pro inspiraci to snad bude stačit. To co měl Krang jako slider bylo hliníkové nelakované, takže se tam "nemělo co odřít".
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Zabezpečenie, ochrana Defíkov
Na zadní dveře se mi líbí tohle, a asi by to šlo i na ostatní dveře.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
-
- Příspěvky: 14946
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Zabezpečenie, ochrana Defíkov
Něco takového jsem myslel, ale bez té klíčové dírky - tedy ovládané elektronicky. Ale tohle je možná lepší řešení. Každopádně nejdřív je třeba vyřešit skla. Možná nějaké fólie? Def má rovná skla, takže to bude o to jednodušší. Akorát nevím co s tím čelním. Podle mě je nesmysl složitě zamykat dveře, když ti projdou oknem.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Zabezpečenie, ochrana Defíkov
tak čo sa týka okien, jedna z možností sú mreže...MadTom píše:Něco takového jsem myslel, ale bez té klíčové dírky - tedy ovládané elektronicky. Ale tohle je možná lepší řešení. Každopádně nejdřív je třeba vyřešit skla. Možná nějaké fólie? Def má rovná skla, takže to bude o to jednodušší. Akorát nevím co s tím čelním. Podle mě je nesmysl složitě zamykat dveře, když ti projdou oknem.
lenže vonkajšie sú asi tak na okrasu a vnútorné - to vyzerá ako v base...
našiel som toto - je to síce úprava Toyoty, ale šlo by to určite aj na Defa...
čo vy na to ?
Richard
P.S. link na tú úpravu pre inšpiráciu
http://aussieoverlanders.com.au/expedition-vehicle/
Re: Zabezpečenie, ochrana Defíkov
MadTom píše:Na ebay.co.uk pod heslem Defender Locker mi to našlo třeba toto:
http://www.ebay.co.uk/itm/LANDROVER-DEF ... Sw5IJWdWA~
Pro inspiraci to snad bude stačit. To co měl Krang jako slider bylo hliníkové nelakované, takže se tam "nemělo co odřít".
teraz neviem, či to správne chápem, ale myslím si, že je to tak ako je to na tých fotkách použiteľné len na Pick Up alebo 3-dverový Utility...
alebo je to teleskopické tak, že sa to zasunie do zadnej časti a dali by sa pri SW otvoriť aj zadné dvere ?
-
- Příspěvky: 14946
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Zabezpečenie, ochrana Defíkov
Hledej něco podobného - tohle bylo první co jsem našel, pro inspiraci. U 5 dveřového by to bylo akorát z více dílů a s více zámky.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Zabezpečenie, ochrana Defíkov
MadTom píše:Hledej něco podobného - tohle bylo první co jsem našel, pro inspiraci. U 5 dveřového by to bylo akorát z více dílů a s více zámky.
ok, pozriem
a toto len na ilustráciu, aký ten problém s krádežami dverí a kapôt v Anglicku zrejme je...
toto by ma v živote nenapadlo, ale zrejme je to najúčinejšia metóda...
http://foleysv.com/parts/overland-equip ... prod_id=27
Re: Zabezpečenie, ochrana Defíkov
tak na zadné dvere niečo takéto
http://www.locksntools.co.uk/land-rover ... ead-locks/
a na predné okrem tých monstróznych petlíc moc nie je
https://www.google.sk/search?safe=off&b ... xztcZSM%3A
http://www.locksntools.co.uk/land-rover ... ead-locks/
a na predné okrem tých monstróznych petlíc moc nie je
https://www.google.sk/search?safe=off&b ... xztcZSM%3A
- Adam P.
- Příspěvky: 955
- Registrován: 20 čer 2014 13:33
- tel.: 777241654
- auto: defík 130 TD5 2001
- Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!
Re: Zabezpečenie, ochrana Defíkov
dobré téma. akorát mně se tady trochu míchají dva přístupy: 1) zabezpečit auto proti odcizení, ve smyslu s ním odjet a 2) udělat z auta nedobytnou pevnost, ve smyslu nikdo se nedostane dovnitř. pro mě jsou to dvě odlišné věci, dva přístupy.
auto jako pevnost je určitě mnohem náročnější řešení, ale zase má tu výhodu, že už pak asi nemusíš řešit to, aby ti s ním nikdo neodjel, protože se nikdo nedostane dovnitř. ale jak to udělat? 110 SW – zadek se dá komplet zevnitř zamřížovat. ale co boční okna a čelní sklo? u té folky si nejsu moc jistý, že by to okno po jeho rozbití udržela v rámu dveří. a na čelní sklo se to asi lepit nesmí. a i když to tam dáš, asi to půjde vyloupnout, jako když ho měníš. nebo se pletu? ale všechno se dá vyřešit, otázka je za jakou cenu a jestli to má cenu. z hlediska ježdění po ČR, kdy v autě nevozím nic extra cenného, je pro mě důležitější, aby mně ho neukradli celé. když se dostanou dovnitř, tak mně toho zas tolik nevezmou. a na expedicích máme stejně většinou další věci navěšené na střeše, takže dělat z auta pevnost nemá smysl. to už kdyžtak navařit dovnitř nějakou pořádnou bednu alá trezor a do ní si dát to nejdůležitější a nejcenější, o co nemůžu přijít. zbytek je spotřebka, trenky a svítilnu s lopatou koupím kdekoliv za pár šušňů.
takže mně osobně se jako praktičtější jeví nějaká kombinace systémů (jak elektronika tak mechanika) proti odcizení vozu – imobilizér tam už je z výroby, přidat něco co znemožní startování, pak třeba ten zámek tyčky volantu a kdo na to má, tak nějaký ten GPS tracker. dá se koupit i alarm třeba od jablotronu. když ti někdo pohne s autem, hned to začne houkat a odešle ti to SMS na mobil, že se něco děje. je toho víc...
auto jako pevnost je určitě mnohem náročnější řešení, ale zase má tu výhodu, že už pak asi nemusíš řešit to, aby ti s ním nikdo neodjel, protože se nikdo nedostane dovnitř. ale jak to udělat? 110 SW – zadek se dá komplet zevnitř zamřížovat. ale co boční okna a čelní sklo? u té folky si nejsu moc jistý, že by to okno po jeho rozbití udržela v rámu dveří. a na čelní sklo se to asi lepit nesmí. a i když to tam dáš, asi to půjde vyloupnout, jako když ho měníš. nebo se pletu? ale všechno se dá vyřešit, otázka je za jakou cenu a jestli to má cenu. z hlediska ježdění po ČR, kdy v autě nevozím nic extra cenného, je pro mě důležitější, aby mně ho neukradli celé. když se dostanou dovnitř, tak mně toho zas tolik nevezmou. a na expedicích máme stejně většinou další věci navěšené na střeše, takže dělat z auta pevnost nemá smysl. to už kdyžtak navařit dovnitř nějakou pořádnou bednu alá trezor a do ní si dát to nejdůležitější a nejcenější, o co nemůžu přijít. zbytek je spotřebka, trenky a svítilnu s lopatou koupím kdekoliv za pár šušňů.
takže mně osobně se jako praktičtější jeví nějaká kombinace systémů (jak elektronika tak mechanika) proti odcizení vozu – imobilizér tam už je z výroby, přidat něco co znemožní startování, pak třeba ten zámek tyčky volantu a kdo na to má, tak nějaký ten GPS tracker. dá se koupit i alarm třeba od jablotronu. když ti někdo pohne s autem, hned to začne houkat a odešle ti to SMS na mobil, že se něco děje. je toho víc...
defender 130 TD5 2001 a SAAB 9-5 aero 2007 //// EX: defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)
Re: Zabezpečenie, ochrana Defíkov
Já to vidím takhle. Koupil jsem od Jablotronu alarm s gps a gsm, kterej je možno ovládat na dálku pomocí telefonu. Pokud mi ho tedy nezaruší, v připadě poplachu vyšle sms na mobil s gps pozicí auta a typu polachu a zároveň zavolá na mobil. Mám možnost poslechu kabiny, takže si poslechnu jestli jsou tam nějaké zvuky svědčící o napadení abych vyloučil falešný polach, a pokud tam něco uslyším vyšlu povel k zaplynování kabiny slzným plynem. Pokud by došlo k obejití imobilizeru a uvedení vozidla do pohybu, mohu dalkově vypnout přivod paliva, a opět zaplynování vozidla s aktivací několika piezoelektrických sirén se pokusím vypudit narušitele z vozidla. Ještě přemejšlím nad akustickým zařízením, pár slzotvornejch nábojů do plynovky, protože takovej několikanásobnej výstřel v uzavřeném prostoru udělá taky své.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- kodl80
- Příspěvky: 964
- Registrován: 15 črc 2013 22:15
- tel.: 722948212
- auto: Def a RR L322 4,4 V8
- Bydliště: Liberecky kraj
Re: Zabezpečenie, ochrana Defíkov
Tak tohle je řešení, které se mi zamlouvá uplně nej
Karel
Karel
Doma je: LR Defender 110 300tdi / RR L322 4.4 V8
Ex. auta: Free1 / Free2 / D3 / RRS / RRC
Ex. auta: Free1 / Free2 / D3 / RRS / RRC