Vývod bokem

D, TD, TDI, TD5
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Čoprety
Příspěvky: 25
Registrován: 28 pro 2013 18:37
auto: DEFENDER 110 300Tdi
Bydliště: Broumovsko
Kontaktovat uživatele:

Vývod bokem

#1 Příspěvek od Čoprety » 27 úno 2016 13:14

Ahoj dnes jsem udělal novej vejfuk kopie Karel sláma má s tím někdo zkušenosti třeba na STK, nebo jestli se mně to nebude v tom blatníku moc hřát,a co NA TO VLASTNĚ ŘÍKÁTEObrázek Obrázek
Příloha DSC_1238.JPG je dlouhodobě nedostupná.
Příloha DSC_1234.JPG je dlouhodobě nedostupná.
Odesláno z mého D5803 pomocí Tapatalk
Přílohy
DSC_1238.JPG
DSC_1234.JPG
110 300 Tdi
http://www:arboristika.com

Uživatelský avatar
kupec18
Příspěvky: 1700
Registrován: 18 dub 2013 21:35
auto: D1 300tdi
Bydliště: Ova,Brno

Re: Vývod bokem

#2 Příspěvek od kupec18 » 27 úno 2016 13:41

Možná by bylo lepší tu trubku trochu zasadit, nebo alespon aby lícovala s blatníkem, obzvlášt když ji máš tak vysoko tak bych ji nenechával čouhat.

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Vývod bokem

#3 Příspěvek od MadTom » 27 úno 2016 13:57

A hlavně tu díru v kastli udělat o kus větší, než je průměr trubky. Ono jak se výfuk ohřeje, tak se docela pěkně protáhne a tady se ti opře o kastli. Navíc je už dnes výfuk zavěšenej na gumách, aby se mohl pohybovat oproti rámu, stejně jako se hýbe motor s převodovkou.
Já jsem o tom u D2 taky uvažoval, zvlášť po té, co se mi povedlo výfuk při couvnutí v terénu píchnout do hlíny a smotat, nakonec jsem ho jenom o zhruba 10cm zkrátil, takže končí pod autem a je docela pěkně chráněnej. Na první pohled to vypadá jako originální řešení.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
kupec18
Příspěvky: 1700
Registrován: 18 dub 2013 21:35
auto: D1 300tdi
Bydliště: Ova,Brno

Re: Vývod bokem

#4 Příspěvek od kupec18 » 27 úno 2016 14:08

MadTom píše:A hlavně tu díru v kastli udělat o kus větší, než je průměr trubky. Ono jak se výfuk ohřeje, tak se docela pěkně protáhne a tady se ti opře o kastli. Navíc je už dnes výfuk zavěšenej na gumách, aby se mohl pohybovat oproti rámu, stejně jako se hýbe motor s převodovkou.
Já jsem o tom u D2 taky uvažoval, zvlášť po té, co se mi povedlo výfuk při couvnutí v terénu píchnout do hlíny a smotat, nakonec jsem ho jenom o zhruba 10cm zkrátil, takže končí pod autem a je docela pěkně chráněnej. Na první pohled to vypadá jako originální řešení.
Na D2 nemáš ten poslední tlumič skoro na konco jako D1?
Takdy nad tím zkrácením začínam uvažoval, chtěl bych sundat tažne, a pak bude ten lauf první co utrhnu.

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Vývod bokem

#5 Příspěvek od MadTom » 27 úno 2016 15:33

Tlumiče a všechno ostatní jsem nechal originál. Těch několik D2 bez některého z tlumičů, co jsme s nimi jel, mě přesvědčilo, že tudy cesta nevede. Při celodenní cestě poslouchat ještě rachot od výfuku bez tlumiče není to pravé.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
hok300
Příspěvky: 1101
Registrován: 21 zář 2015 11:10
auto: Def 300TDi

Re: Vývod bokem

#6 Příspěvek od hok300 » 27 úno 2016 16:27

mě se líbí ta hulící fotka :-D pěkné taky jsem o tom přemýšlel:) ale na stk podle mě budou vyšilovat :D
300TDI---The Legend begins

omar
Příspěvky: 2715
Registrován: 15 črc 2008 21:30
tel.: 736769704
auto: Discovery TD5,F2
Bydliště: kousek od Nového Jičína

Re: Vývod bokem

#7 Příspěvek od omar » 27 úno 2016 16:40

hok300 píše:mě se líbí ta hulící fotka :-D pěkné taky jsem o tom přemýšlel:) ale na stk podle mě budou vyšilovat :D
Tomuhle říkáš dým,zítra nafotím co umí Discovery.

Uživatelský avatar
hok300
Příspěvky: 1101
Registrován: 21 zář 2015 11:10
auto: Def 300TDi

Re: Vývod bokem

#8 Příspěvek od hok300 » 27 úno 2016 16:42

:D někdy i já mám dny kdy defik vypouští nepropustny dým: D

Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk
300TDI---The Legend begins

Uživatelský avatar
gibson
Příspěvky: 3310
Registrován: 08 bře 2011 16:33
tel.: +421907201052
auto: DI 300, mini, vw t2
Bydliště: stará ľubovňa

Re: Vývod bokem

#9 Příspěvek od gibson » 27 úno 2016 17:14

toto nieje dym, ja uz musim do dvora predkom kedze mam tiez vyvod bokom a zasral som uz vsetko poceste :Ja blb:
DI 300Tdi - pojazdne
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk

Uživatelský avatar
Čoprety
Příspěvky: 25
Registrován: 28 pro 2013 18:37
auto: DEFENDER 110 300Tdi
Bydliště: Broumovsko
Kontaktovat uživatele:

Re: RE: Re: Vývod bokem

#10 Příspěvek od Čoprety » 27 úno 2016 19:17

MadTom píše:A hlavně tu díru v kastli udělat o kus větší, než je průměr trubky. Ono jak se výfuk ohřeje, tak se docela pěkně protáhne a tady se ti opře o kastli. Navíc je už dnes výfuk zavěšenej na gumách, aby se mohl pohybovat oproti rámu, stejně jako se hýbe motor s převodovkou.
Já jsem o tom u D2 taky uvažoval, zvlášť po té, co se mi povedlo výfuk při couvnutí v terénu píchnout do hlíny a smotat, nakonec jsem ho jenom o zhruba 10cm zkrátil, takže končí pod autem a je docela pěkně chráněnej. Na první pohled to vypadá jako originální řešení.
Výfuk je zavěšen na gumach a blatníku se pohybuje volné je před ním ještě pružný vlnové dám víc foto ale vybrace žádný nejsou,

A ten výfuk plném hlíny a několikrát z ohnutej mě už nebavil tak snad to bude v pohodě

Odesláno z mého D5803 pomocí Tapatalk
110 300 Tdi
http://www:arboristika.com

Uživatelský avatar
Čoprety
Příspěvky: 25
Registrován: 28 pro 2013 18:37
auto: DEFENDER 110 300Tdi
Bydliště: Broumovsko
Kontaktovat uživatele:

Re: RE: Re: RE: Re: Vývod bokem

#11 Příspěvek od Čoprety » 27 úno 2016 19:21

Čoprety píše:
MadTom píše:A hlavně tu díru v kastli udělat o kus větší, než je průměr trubky. Ono jak se výfuk ohřeje, tak se docela pěkně protáhne a tady se ti opře o kastli. Navíc je už dnes výfuk zavěšenej na gumách, aby se mohl pohybovat oproti rámu, stejně jako se hýbe motor s převodovkou.
Já jsem o tom u D2 taky uvažoval, zvlášť po té, co se mi povedlo výfuk při couvnutí v terénu píchnout do hlíny a smotat, nakonec jsem ho jenom o zhruba 10cm zkrátil, takže končí pod autem a je docela pěkně chráněnej. Na první pohled to vypadá jako originální řešení.
Výfuk je zavěšen na gumach a blatníku se pohybuje volné je před ním ještě pružný vlnové dám víc foto ale vybrace žádný nejsou,

A ten výfuk plném hlíny a několikrát z ohnutej mě už nebavil tak snad to bude v pohodě

Odesláno z mého D5803 pomocí Tapatalk
Proto je tak vysoko


Odesláno z mého D5803 pomocí Tapatalk
110 300 Tdi
http://www:arboristika.com

Uživatelský avatar
vasek72
Příspěvky: 410
Registrován: 19 srp 2013 09:43

Re: Vývod bokem

#12 Příspěvek od vasek72 » 31 bře 2016 23:58

taky jsem si při couvání výfuk ulomil.. a tak udělal vývod bokem :-) každopádně tu díru bych zvětšil
https://www.youtube.com/watch?v=wPAvyA3uiUc
Land Cruiser HZJ78
discovery II
suzuki samurai cabrio :-)

Uživatelský avatar
kupec18
Příspěvky: 1700
Registrován: 18 dub 2013 21:35
auto: D1 300tdi
Bydliště: Ova,Brno

Re: Vývod bokem

#13 Příspěvek od kupec18 » 01 dub 2016 07:51

Díra moc pěkná :grin: Ale ten start mi připomíná když jsme u hasičův Přerově startovali vyprostovak na podvozku T-34.

Uživatelský avatar
vasek72
Příspěvky: 410
Registrován: 19 srp 2013 09:43

Re: Vývod bokem

#14 Příspěvek od vasek72 » 01 dub 2016 09:07

ty starty byla zábava :-D vždycky bylo vidět, jak lidi zavíraji okna. Ale s novejma žhavičkama to skončilo :-(
už je vidět, jak ten výfuk nejni úplně uprostřed a dřív byl. člověk párkrát někde zapadne a pověsí to a už je to jinak... Právě kvůli tomu to chce tu díru větši, ať to potom nerezonuje o blatník nebo ho to namačká
Land Cruiser HZJ78
discovery II
suzuki samurai cabrio :-)

Uživatelský avatar
Hanys_a_Kaca
Příspěvky: 6477
Registrován: 18 kvě 2010 09:13
tel.: 775 173 983
auto: DEF110+D2+RRC
Bydliště: Prachatice / Budějice

Re: Vývod bokem

#15 Příspěvek od Hanys_a_Kaca » 01 dub 2016 09:21

Chudák td5, tomu motoru stačí tak málo, aby nastartoval na otočení a stejně mu to spousta lidí nedopřeje... když se ti sejde nafta a vzduch ve valci ve spravnou chvíli, musí to chytnout hned. V tomhle případě podezřívám jiskrící startér a trochu pomatené čidlo otáček, k tomu možná špatné kontakty pod vikem ventilů, nebo zavzdušněná klesající nafta. Nic jiného to nebude. Dej tomu dvě hodiny péče a bude to chytat na brnknutí i v minus dvaceti.
Ale pokud to tak máš schválě kvuli dýmovým efektům a je ti jedno, co za štosy musí pobrat setrvák, potom uznávám, to je známka punku.... :rock
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz

Uživatelský avatar
vasek72
Příspěvky: 410
Registrován: 19 srp 2013 09:43

Re: Vývod bokem

#16 Příspěvek od vasek72 » 01 dub 2016 09:39

:D :D neboj.. to už je dávno vyřešený a je to video ze začátku zimy. Přišlo to s prvníma mrazíkama a s novejma žhavičkama to zase odešlo a startuje jak víno. I když ráno to punk byl a bavilo mě sledovat ty utíkající lidi :D
Hanys_a_Kaca píše:
Chudák td5, tomu motoru stačí tak málo, aby nastartoval na otočení a stejně mu to spousta lidí nedopřeje... když se ti sejde nafta a vzduch ve valci ve spravnou chvíli, musí to chytnout hned. V tomhle případě podezřívám jiskrící startér a trochu pomatené čidlo otáček, k tomu možná špatné kontakty pod vikem ventilů, nebo zavzdušněná klesající nafta. Nic jiného to nebude. Dej tomu dvě hodiny péče a bude to chytat na brnknutí i v minus dvaceti.
Ale pokud to tak máš schválě kvuli dýmovým efektům a je ti jedno, co za štosy musí pobrat setrvák, potom uznávám, to je známka punku.... :rock
Land Cruiser HZJ78
discovery II
suzuki samurai cabrio :-)

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Vývod bokem

#17 Příspěvek od MadTom » 01 dub 2016 10:00

Mě TD5ka nekouřila ano ve velké zimě, když nebyly žhaviče funkční vůbec. Chce to když je sundané víko ventilů zkontrolovat, případně nastavit i vůle na vstřikovačích. Jsem to dělal začátkem týdne a byly zhruba dvojnásobné, než měly být. Je pravda, že netuším, zda je někdo vůbec někdy už od výroby řešil.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
vasek72
Příspěvky: 410
Registrován: 19 srp 2013 09:43

Re: Vývod bokem

#18 Příspěvek od vasek72 » 01 dub 2016 10:29

MadTom píše:Mě TD5ka nekouřila ano ve velké zimě, když nebyly žhaviče funkční vůbec. Chce to když je sundané víko ventilů zkontrolovat, případně nastavit i vůle na vstřikovačích. Jsem to dělal začátkem týdne a byly zhruba dvojnásobné, než měly být. Je pravda, že netuším, zda je někdo vůbec někdy už od výroby řešil.
jo.. je možný, že se to nasčítá. Má to v určitých otáčkách i takovej hrubší zvuk. Ale je pravda, že od té doby mám i nové rozvody i s vodítky. Už jsem tu někde zakládal vlákno, že mi tam něco rachtá.. jako řetěz. Dostal jsem tip na olej. čerpadlo. Když jsem ale sundal vanu, nestačil jsem se divit. Ležely tam úlomky hliníku a plastovejch vodítek a zjistil jsem, že je to od rozvodů. Je to složitý příbeh ale v létě mi v servisu měnili hlavu a něco se jim nepovedlo, jak mělo. Tak mi to udělali na pojistku. Ten volný řetěz taky udělal své.. když se to nahoře točí jak má
Land Cruiser HZJ78
discovery II
suzuki samurai cabrio :-)

Odpovědět