Kterého defa pořídit

D, TD, TDI, TD5
Odpovědět
Zpráva
Autor
progranit
Příspěvky: 13
Registrován: 14 úno 2016 14:14

Re: Kterého defa pořídit

#161 Příspěvek od progranit » 15 úno 2016 19:46

Stavím první, já budu dělat až interiéry, elektriku, rozvody vody, topeni, soláry a tak....
Generálku auta a nástavbu dělaj profíci... Už třeba kvůli zapsání do TP.....

Uživatelský avatar
mdz79
Příspěvky: 87
Registrován: 23 bře 2014 13:06
auto: Defender 110
Bydliště: Senica, Slovensko

Re: Kterého defa pořídit

#162 Příspěvek od mdz79 » 15 úno 2016 20:47

Tyyyyyyyy jo. :O :O :O :O :rock :rock :rock :rock

Tak to uz je ina uprava ....

1) To MDX je super ... mne sa vsak viacej paci Azalai http://www.azalai.ch - aj ked ta cena je tak trochu mimo moj rozpocet (mam ponuku od azalai ak by niekto chcel ) ale to si radsej postavim tiez taku Tatru alebo MAN

2) Tatra - no to je projekt niekde uplne inde ... na dochodok si mozno tiez nieco take kupim, aj ked manzelka bude chciet viac luxusu :D (ale to je este fakt daleko ... mozno cestovanie autom nebude ani mozne )

3) Central v Defovi - no je a nie je problem ... Nie je problem tam dat akykolvek central a ovladat to cez ten ... to sa da. Hladal som vsak nejaku alternativu, ktora by sa dala priamo napojit na alarm (seriovy alarm v pume s imobilizerom) a okrem original instalacie v servise LR som nic nenasiel .... mozno niekto iny nasiel ....
---------------------------------
LR Defender 110
BMW X5

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2458
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: Kterého defa pořídit

#163 Příspěvek od mr-tomas » 15 úno 2016 21:00

Nevím jaký má alarm puma, ale pokud je stejný jako staré defíky třeba 300tovka, tak z tý jde vytahnout signál pro centrál.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

progranit
Příspěvky: 13
Registrován: 14 úno 2016 14:14

Re: Kterého defa pořídit

#164 Příspěvek od progranit » 15 úno 2016 21:20

No myslím ze interiér bude dost luxusní....
Tady je vzor jak by to mělo vypadat....
Ale dostali jsme se jinam.....
Vůbec není důležité zda bude mít Def centrální nebo ne.... Klidně holej a upravím si jak bude třeba....
Přílohy
image.jpeg
image.jpeg (87.26 KiB) Zobrazeno 4914 x
image.jpeg
image.jpeg (82.11 KiB) Zobrazeno 4914 x
image.jpeg
image.jpeg (79.07 KiB) Zobrazeno 4914 x

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Kterého defa pořídit

#165 Příspěvek od MadTom » 15 úno 2016 22:55

I Puma má alarm AS10, takže přidání centrálu je furt to samé. A mechanika dveří se také nezměnila.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

progranit
Příspěvky: 13
Registrován: 14 úno 2016 14:14

Re: Kterého defa pořídit

#166 Příspěvek od progranit » 15 úno 2016 23:02

Motorově tedy pořád stejné od uvedení na trh až do změny na 2.2litru?

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Kterého defa pořídit

#167 Příspěvek od MadTom » 15 úno 2016 23:14

Od uvedení na trh? Tedy pokud myslíš od uvedení Pumy 2,4l (tj. Fordí 2,4l TDCi) tak v principu ano. Jinak tomu předcházelo hodně jiných motorů zhruba od roku 1990 kdy šel Defender na trh.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: Kterého defa pořídit

#168 Příspěvek od DanoDEF » 16 úno 2016 06:26

... ak ma Defender alarm AS10 a nema central staci v AS 10 doplnit rele.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

progranit
Příspěvky: 13
Registrován: 14 úno 2016 14:14

Re: Kterého defa pořídit

#169 Příspěvek od progranit » 16 úno 2016 07:44

MadTom píše:Od uvedení na trh? Tedy pokud myslíš od uvedení Pumy 2,4l (tj. Fordí 2,4l TDCi) tak v principu ano. Jinak tomu předcházelo hodně jiných motorů zhruba od roku 1990 kdy šel Defender na trh.
Psal jsem verze TD4, ale samozřejmě o mnoho příspěvků zpět....:-)

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Kterého defa pořídit

#170 Příspěvek od MOPADŽI » 26 úno 2016 15:43

Rover píše:Já bych si teda TD5 nikdy nekoupil, u mně vede 200Tdi a v těsném závěsu 300Tdi, ale souhlasím s tím, že pokud člověk není vyloženě fajnšmekr a chce si koupit svého prvního Defendera, tak bych šel po hezkém, zachovalém a mechanicky dobrém autě. Pokud to bude TD5 tak to bude TD5. Pak až časem, když se člověk s autem sžije, pokud se mu auto dostane pod kůži, utratí X-desítek tisíc za vylepšení a začne být tím fajnšmekrem tak pak může přemýšlet jestli mu TD5 vyhovuje nebo bude přemýšlet o nějaké cestě zpět třeba až k 200Tdi v rámci nějaké přestavby, renovace nebo i prodeje a koupě jiného auta. Osobně se za fajnšmekra v podstatě považuju a jsem už na tom tak, že poslední dobou neustále přemýšlím o tom, že bych místo svého Defa 300Tdi měl raději Defa 200Tdi, protože mně je motor 200Tdi asi o 10% sympatičtější než 300Tdi a tu změnu bych udělal i za cenu toho, že člověk přijde o část těch už bohužel víc než 200 000,-Kč které do auta člověk narval. Ale to už, přiznávám, je u mně trochu psycho bez snad jediného racionálního důvodu.
Trochu jsem pročetl tohle vlákno, které v mnoha směrech výživně poučné :)
Zde jsou stupně vítězů, co se týká motorů LR Defender. Fordy už jsem v dalším pořadí nikde nenašel :chuckle tak nevím.
IMG_5626.JPG
IMG_5626.JPG (34.43 KiB) Zobrazeno 4699 x
Já Td5 měl 10let a najel na ni 340tis. S motorem jako takovým, nikdy žádný problém nebyl. Ani žádné čidlo se za celou dobu neměnilo ani neozvalo. Jediné co se řešilo, bylo turbo a regulátor tlaku paliva 2x. Tato Td5 mě motoricky nikde nikdy nenechala.
Naopak s elsinou Td5 byl a je jeden problém za druhým. Nejzávažnější bylo rozpojení (praskl článek) na řetězu olejového čerpadla a to hned 2x. Poprvé to motor přečkal bez úhony. Řetěz se spojil řetězovou spojkou a dva roky byl klid. Podruhé praskl další článek a motor se na spodek zadřel. Asi byla vada materiálu řetězu, jinak si to nedokážu vysvětlit. Pak bylo ještě výživné, když se na dálnici asi ve 130 na tempomat rozkočila hlavní řemenice ...
U Td5 jsem pro volbu motoru s 10P hlavou, kde nejsou problémy s pronikáním nafty do oleje tzn.hlava není tak zeslabena jako u 15P a 16P a Pd vstřky nevytloukají v hlavě oválné díry, které pak tuto specifickou závadu zapříčiňují.
Potom už je u Td5 rozhodující jak se o ní staráš a hlavně jak o ní bylo staráno. Chce prostě svoji péči, pak to je obecně dobrý motor.
Oproti 300Tdi která je ve spolehlivosti na špici má Td5 jednu a to velmi zásadní přednost a to je rozvodový řetěz, oproti gumovému řemenu. Řešitelné je ale i toto. Dá se pořídit tuningová rozvodová sada s ozubenými koly (tuším se to jmenuje ZEUS), kterou se řemen nahradí.
Další rozdíl je ve výkonu. 113 koníků standardní verze 300Tdi je opravdu na dlouhé výlety plně naloženého auta opravdu málo a motor je hodně dýchavičný hlavně při dlouhých dálničních přesunech. I to se dá ale řešit :hi a sám jsem na to zvědav :cash
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
victom
Příspěvky: 539
Registrován: 07 bře 2016 21:41
tel.: 00421905467739
auto: Defender puma 110 SW
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Kterého defa pořídit

#171 Příspěvek od victom » 16 bře 2016 21:41

Zdravim. Ma niekto v Defendri sedanky Recaro?
Mlady ma zaujem o defika 90, no v mojom 110SW mu je tesno :chuckle
Vymislel ze by dal škrupiny a riešil by aj problem pri predĺžení a tym padom aj 2 cm zodvihnutie pojazdov sedenia.
Popripade ak mate typ na zachovalu 90- ku pumu , tak sem.

Odpovědět