Kterého defa pořídit
Re: Kterého defa pořídit
Stavím první, já budu dělat až interiéry, elektriku, rozvody vody, topeni, soláry a tak....
Generálku auta a nástavbu dělaj profíci... Už třeba kvůli zapsání do TP.....
Generálku auta a nástavbu dělaj profíci... Už třeba kvůli zapsání do TP.....
Re: Kterého defa pořídit
Tyyyyyyyy jo.
Tak to uz je ina uprava ....
1) To MDX je super ... mne sa vsak viacej paci Azalai http://www.azalai.ch - aj ked ta cena je tak trochu mimo moj rozpocet (mam ponuku od azalai ak by niekto chcel ) ale to si radsej postavim tiez taku Tatru alebo MAN
2) Tatra - no to je projekt niekde uplne inde ... na dochodok si mozno tiez nieco take kupim, aj ked manzelka bude chciet viac luxusu (ale to je este fakt daleko ... mozno cestovanie autom nebude ani mozne )
3) Central v Defovi - no je a nie je problem ... Nie je problem tam dat akykolvek central a ovladat to cez ten ... to sa da. Hladal som vsak nejaku alternativu, ktora by sa dala priamo napojit na alarm (seriovy alarm v pume s imobilizerom) a okrem original instalacie v servise LR som nic nenasiel .... mozno niekto iny nasiel ....
Tak to uz je ina uprava ....
1) To MDX je super ... mne sa vsak viacej paci Azalai http://www.azalai.ch - aj ked ta cena je tak trochu mimo moj rozpocet (mam ponuku od azalai ak by niekto chcel ) ale to si radsej postavim tiez taku Tatru alebo MAN
2) Tatra - no to je projekt niekde uplne inde ... na dochodok si mozno tiez nieco take kupim, aj ked manzelka bude chciet viac luxusu (ale to je este fakt daleko ... mozno cestovanie autom nebude ani mozne )
3) Central v Defovi - no je a nie je problem ... Nie je problem tam dat akykolvek central a ovladat to cez ten ... to sa da. Hladal som vsak nejaku alternativu, ktora by sa dala priamo napojit na alarm (seriovy alarm v pume s imobilizerom) a okrem original instalacie v servise LR som nic nenasiel .... mozno niekto iny nasiel ....
---------------------------------
LR Defender 110
BMW X5
LR Defender 110
BMW X5
Re: Kterého defa pořídit
Nevím jaký má alarm puma, ale pokud je stejný jako staré defíky třeba 300tovka, tak z tý jde vytahnout signál pro centrál.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
Re: Kterého defa pořídit
No myslím ze interiér bude dost luxusní....
Tady je vzor jak by to mělo vypadat....
Ale dostali jsme se jinam.....
Vůbec není důležité zda bude mít Def centrální nebo ne.... Klidně holej a upravím si jak bude třeba....
Tady je vzor jak by to mělo vypadat....
Ale dostali jsme se jinam.....
Vůbec není důležité zda bude mít Def centrální nebo ne.... Klidně holej a upravím si jak bude třeba....
- Přílohy
-
- image.jpeg (87.26 KiB) Zobrazeno 4915 x
-
- image.jpeg (82.11 KiB) Zobrazeno 4915 x
-
- image.jpeg (79.07 KiB) Zobrazeno 4915 x
-
- Příspěvky: 14912
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Kterého defa pořídit
I Puma má alarm AS10, takže přidání centrálu je furt to samé. A mechanika dveří se také nezměnila.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Kterého defa pořídit
Motorově tedy pořád stejné od uvedení na trh až do změny na 2.2litru?
-
- Příspěvky: 14912
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Kterého defa pořídit
Od uvedení na trh? Tedy pokud myslíš od uvedení Pumy 2,4l (tj. Fordí 2,4l TDCi) tak v principu ano. Jinak tomu předcházelo hodně jiných motorů zhruba od roku 1990 kdy šel Defender na trh.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Kterého defa pořídit
... ak ma Defender alarm AS10 a nema central staci v AS 10 doplnit rele.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
Re: Kterého defa pořídit
Psal jsem verze TD4, ale samozřejmě o mnoho příspěvků zpět....MadTom píše:Od uvedení na trh? Tedy pokud myslíš od uvedení Pumy 2,4l (tj. Fordí 2,4l TDCi) tak v principu ano. Jinak tomu předcházelo hodně jiných motorů zhruba od roku 1990 kdy šel Defender na trh.
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kterého defa pořídit
Trochu jsem pročetl tohle vlákno, které v mnoha směrech výživně poučnéRover píše:Já bych si teda TD5 nikdy nekoupil, u mně vede 200Tdi a v těsném závěsu 300Tdi, ale souhlasím s tím, že pokud člověk není vyloženě fajnšmekr a chce si koupit svého prvního Defendera, tak bych šel po hezkém, zachovalém a mechanicky dobrém autě. Pokud to bude TD5 tak to bude TD5. Pak až časem, když se člověk s autem sžije, pokud se mu auto dostane pod kůži, utratí X-desítek tisíc za vylepšení a začne být tím fajnšmekrem tak pak může přemýšlet jestli mu TD5 vyhovuje nebo bude přemýšlet o nějaké cestě zpět třeba až k 200Tdi v rámci nějaké přestavby, renovace nebo i prodeje a koupě jiného auta. Osobně se za fajnšmekra v podstatě považuju a jsem už na tom tak, že poslední dobou neustále přemýšlím o tom, že bych místo svého Defa 300Tdi měl raději Defa 200Tdi, protože mně je motor 200Tdi asi o 10% sympatičtější než 300Tdi a tu změnu bych udělal i za cenu toho, že člověk přijde o část těch už bohužel víc než 200 000,-Kč které do auta člověk narval. Ale to už, přiznávám, je u mně trochu psycho bez snad jediného racionálního důvodu.
Zde jsou stupně vítězů, co se týká motorů LR Defender. Fordy už jsem v dalším pořadí nikde nenašel tak nevím.
Já Td5 měl 10let a najel na ni 340tis. S motorem jako takovým, nikdy žádný problém nebyl. Ani žádné čidlo se za celou dobu neměnilo ani neozvalo. Jediné co se řešilo, bylo turbo a regulátor tlaku paliva 2x. Tato Td5 mě motoricky nikde nikdy nenechala.
Naopak s elsinou Td5 byl a je jeden problém za druhým. Nejzávažnější bylo rozpojení (praskl článek) na řetězu olejového čerpadla a to hned 2x. Poprvé to motor přečkal bez úhony. Řetěz se spojil řetězovou spojkou a dva roky byl klid. Podruhé praskl další článek a motor se na spodek zadřel. Asi byla vada materiálu řetězu, jinak si to nedokážu vysvětlit. Pak bylo ještě výživné, když se na dálnici asi ve 130 na tempomat rozkočila hlavní řemenice ...
U Td5 jsem pro volbu motoru s 10P hlavou, kde nejsou problémy s pronikáním nafty do oleje tzn.hlava není tak zeslabena jako u 15P a 16P a Pd vstřky nevytloukají v hlavě oválné díry, které pak tuto specifickou závadu zapříčiňují.
Potom už je u Td5 rozhodující jak se o ní staráš a hlavně jak o ní bylo staráno. Chce prostě svoji péči, pak to je obecně dobrý motor.
Oproti 300Tdi která je ve spolehlivosti na špici má Td5 jednu a to velmi zásadní přednost a to je rozvodový řetěz, oproti gumovému řemenu. Řešitelné je ale i toto. Dá se pořídit tuningová rozvodová sada s ozubenými koly (tuším se to jmenuje ZEUS), kterou se řemen nahradí.
Další rozdíl je ve výkonu. 113 koníků standardní verze 300Tdi je opravdu na dlouhé výlety plně naloženého auta opravdu málo a motor je hodně dýchavičný hlavně při dlouhých dálničních přesunech. I to se dá ale řešit a sám jsem na to zvědav
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
- victom
- Příspěvky: 539
- Registrován: 07 bře 2016 21:41
- tel.: 00421905467739
- auto: Defender puma 110 SW
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kterého defa pořídit
Zdravim. Ma niekto v Defendri sedanky Recaro?
Mlady ma zaujem o defika 90, no v mojom 110SW mu je tesno
Vymislel ze by dal škrupiny a riešil by aj problem pri predĺžení a tym padom aj 2 cm zodvihnutie pojazdov sedenia.
Popripade ak mate typ na zachovalu 90- ku pumu , tak sem.
Mlady ma zaujem o defika 90, no v mojom 110SW mu je tesno
Vymislel ze by dal škrupiny a riešil by aj problem pri predĺžení a tym padom aj 2 cm zodvihnutie pojazdov sedenia.
Popripade ak mate typ na zachovalu 90- ku pumu , tak sem.