Predni kardan

D, TD, TDI, TD5
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2869
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

Predni kardan

#1 Příspěvek od erik » 14 led 2008 17:31

Tak i ja se pripojim na "rebus".
Muze nekdo poradit? Co delam zle?
Muj D90 ma najeto cca 70 tis. a jednoduchy kriz mi v servisu vymenili pri 6 tis. Byl dobry, no mel jsem na predku OME 677 a zadek 676. Tak mi dali dvojity - Discoveracky ...0100. Do dnesniho dne jsem jich vymenil 3 a naposledy jsem radsi sladil podvozek na 2". To bylo asi pred 5 tis km a zase je v pr.. Nahoda to asi neni.
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

OME
Příspěvky: 260
Registrován: 25 pro 2007 12:49
Bydliště: Chrudim

#2 Příspěvek od OME » 14 led 2008 18:33

Mazat a mazat.Třeba každé 3tis.km.pokud ho občas mácháš.Taky s tím mám problémy.

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5244
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

#3 Příspěvek od Rover » 14 led 2008 19:51

dobré jsou kříže, které jsou utěsněné něčím jako gufero... tedy pokud mácháš..., nemají to všechny
Country boy...

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2869
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od erik » 14 led 2008 19:58

OME píše:Mazat a mazat.Třeba každé 3tis.km.pokud ho občas mácháš.Taky s tím mám problémy.
Ano. Tutu prevenci delam:" Kriz e jako zlata zila. Musi se mazat, mazat, mazat." Ja mazu, ale nejedu... :shock:
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2869
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od erik » 14 led 2008 20:04

Rover píše:dobré jsou kříže, které jsou utěsněné něčím jako gufero... tedy pokud mácháš..., nemají to všechny
Jak, jak?
Ja pouzivam krize pod ozn TVB 000100. Macham, to je pravda. No, to "jako gufero" tak to by mne zajimalo. Zajimaly by mne i mozne jine typove varianty. Casu je malo. Zitra jede s Kudrnacem Drahos do Anglie pro ND, tak musim najit nejake spolehlivejsi reseni...
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#6 Příspěvek od DanoDEF » 14 led 2008 20:54

Eriku to nechapem ani ja...ked pomyslim, ze mam najazdene 170tis a mam povodny kardan.

Potom uz asi iba

http://www.equipe4x4.com/inglese/ARTICO ... IONS&COD=A
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2869
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od erik » 14 led 2008 21:27

DanoDEF píše:Eriku to nechapem ani ja...ked pomyslim, ze mam najazdene 170tis a mam povodny kardan.

Potom uz asi iba

http://www.equipe4x4.com/inglese/ARTICO ... IONS&COD=A
Sem s nim...No, ale ktery? 63 nebo 66 cm?
Double UV-Joint

Double UV-Joint propshaft + modified handbrake drum
Code:
AT2LR0013FT
AT2LR0013CA35 L = 63 cm.
AT2LR0013LA2 L = 66 cm.
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#8 Příspěvek od DanoDEF » 14 led 2008 21:38

erik píše: Sem s nim...No, ale ktery? 63 nebo 66 cm?
Double UV-Joint

Double UV-Joint propshaft + modified handbrake drum
Code:
AT2LR0013FT
AT2LR0013CA35 L = 63 cm.
AT2LR0013LA2 L = 66 cm.
...podla vsetkeho bud ta prva varianta...AT2LR0013FT alebo ta druha AT2LR0013CA35 L = 63 cm ta tretia varianta je uz extrem ale pre komplet equipe podvozok...

...asi by to trebalo konzultovat bud priamo s vyrobcom alebo potom "Piotrom"

... netusim vsak cenu
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4166
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od low » 14 led 2008 22:19

co takhle moc vykonu????

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2869
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od erik » 14 led 2008 22:47

low píše:co takhle moc vykonu????
To nebude ten dovod...
Kardan "odchazi" klasicky. Sustici zvuk od praveho predniho kola a po 1000 km ..? A je to. :(
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5244
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

#11 Příspěvek od Rover » 15 led 2008 09:46

Mně se rozsypal úplně nový dvoukříž po 700km..., byl to zmetek, druhý je v pohodě..., ale vypadá trochu jinak než ten první, ten první na sobě neměl žádná čísla a byl takový hrubě opracovaný... asi nějaká čína..., druhý je z GB, má to na sobě napsáno. Oba kupovány v kardan servisu.
Country boy...

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2869
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od erik » 15 led 2008 17:56

Tak : Jsem tvrdohlavy a objednal jsem opet TVB 000100- ten, ktery mne uz 2x sklamal... To su zvedavy, kdo to del vydrzi :shock: Drahos odpoledne vyjel do Anglie, tak v patek bude namontovany..... teda mozna
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#13 Příspěvek od DanoDEF » 15 led 2008 19:55

erik píše:Tak : Jsem tvrdohlavy a objednal jsem opet TVB 000100- ten, ktery mne uz 2x sklamal... To su zvedavy, kdo to del vydrzi :shock: Drahos odpoledne vyjel do Anglie, tak v patek bude namontovany..... teda mozna
...dufam, ze to nebude nejaky repas z Paddocku.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

jezbera ivan
Příspěvky: 1054
Registrován: 16 led 2007 20:10
tel.: +421 917 189 010
auto: D3 2007 + D4 2012
Bydliště: SK - Zálesie

#14 Příspěvek od jezbera ivan » 16 led 2008 09:32

A mas po lifte vyrieseny "castor uhol"? Ak nie, prve co by som urobil. Ak ano tak neviem, lebo pri 2" lifte na to nie je iny dovod.
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2

OME
Příspěvky: 260
Registrován: 25 pro 2007 12:49
Bydliště: Chrudim

#15 Příspěvek od OME » 16 led 2008 10:16

Po zjištění,že všechny kříže stojej za h.... používám kříže prodávané jako díl pro starou avii(za cca 300,-) a měním je častěji. :idea:

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od eliott » 19 led 2008 20:40

''něco jako gufero'' maji všechny kříže, ale dělají se jedny lepší, co mají to ''gufero'' ještě kryté plechem :idea:

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od MOPADŽI » 20 led 2008 12:36

Já mám najeto o 20 víc něž Dano, tedy 180tis. a vše původní a bez problémů :D Defa používám denně a terén jezdím také každý den :roll:
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

OME
Příspěvky: 260
Registrován: 25 pro 2007 12:49
Bydliště: Chrudim

#18 Příspěvek od OME » 25 úno 2008 20:27

Tak jsem dával rady a přitom sám nevím co s křížem předního kardanu nahoře u převodovky.Poslední vydržel asi 8tis.km a rozmlátil i oka příruby.Teď jsem tam dal "orig." z Čes.Dubu,ujel jsem asi 100km a zdá se mi,že už začínám cítit vibrace ve volantu.Ani se mi nechce pod to lézt. :evil: :evil: :evil:

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#19 Příspěvek od karel » 25 úno 2008 20:38

OME píše:Tak jsem dával rady a přitom sám nevím co s křížem předního kardanu nahoře u převodovky.Poslední vydržel asi 8tis.km a rozmlátil i oka příruby.Teď jsem tam dal "orig." z Čes.Dubu,ujel jsem asi 100km a zdá se mi,že už začínám cítit vibrace ve volantu.Ani se mi nechce pod to lézt. :evil: :evil: :evil:
To máš tak nazvedáno, že se ti kardan dostal do nepříznivého úhlu a umřel kříž :?: :(
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

OME
Příspěvky: 260
Registrován: 25 pro 2007 12:49
Bydliště: Chrudim

#20 Příspěvek od OME » 25 úno 2008 20:44

Tím to asi nebude,jen 2" a dřív mi kříž vydržel i 20tis.km.Stále ten přední u převodovky,ale používal jsem kříže ZVL pro Avii(jsou,jak jistě všichni věďí,stejné). :evil:

Odpovědět