Jak jsem si koupil Bulíčka
Napsal: 23 lis 2015 10:53
Nevím, jak úplně trefně a přitom originálně pojmenovat tohle vlákno. Nic jiného, něž Překulenec nebo Bůček, mne totiž nenapadá. Vlastně jo! Bulíček! Bude to Bulíček!
Vloni jsem zjistil, že nutně potřebuju minidefíka. Tak jsem sháněl tak dlouho, až jsem jednoho devadesátkovýho fešáka s tím správným motorem objevil. V Polsku, pár set kiláků od nás, zelenej, rok výroby 1998 a dokonce se serviskou! Tak jsem tedy nelenil, vybral prachy a ukecal kluky, aby pro něj zajeli. Auto pojede po vlastní ose, protože je všude led a sníh a pán nám na převoz přenechá i svoji pojištěnou značku a papíry. Asistovaná předávka po telefonu, vyřízený eura, kafe, čaj....a hurá domů! Leč bacha! Při cestě na Moravu mi kamaráda, který auto řídil, vytlačil ze silnice magor v náklaďáku a stav neošetřený vozovky dokonal dílo zkázy. Defík najel na zmrzlý břeh, sjel do příkopu, tam se otočil do protisměru a opřel o strom! Naštěstí to proběhlo bez zranění. Náklaďák samozřejmě ujel! Nebylo to daleko od domova, tak jsem vzal svoji 110 a zajel si pro ně. Odtáhli jsme Bulíčka do dílny a po ohledání škod se jej rozhodli komplet rozebrat a udělat z něj nový auto. Beru to celý jako cennou životní zkušenost, která mě donutila změnit formu pojištění.
Postupně budu vkládat fotky z renovace. Zjistili jsme, že Bulíka i přes ujištění pana majitele o jeho perfektním stavu, v minulosti někdo opravoval. A to tak, že z rámu, který po nějakém ťukanci "opravili", vyrobili celkem úhledný kosočtverec. Možná i proto se Defík na ledu choval tak nervózně. Děláme na něm jen když je trochu čas, a proto to asi bude seriál na pokračování....
V současné chvíli je již ale komplet opravený, opískovaný a nastříkaný rám. Jak bude čas, budeme pokračovat.
Vloni jsem zjistil, že nutně potřebuju minidefíka. Tak jsem sháněl tak dlouho, až jsem jednoho devadesátkovýho fešáka s tím správným motorem objevil. V Polsku, pár set kiláků od nás, zelenej, rok výroby 1998 a dokonce se serviskou! Tak jsem tedy nelenil, vybral prachy a ukecal kluky, aby pro něj zajeli. Auto pojede po vlastní ose, protože je všude led a sníh a pán nám na převoz přenechá i svoji pojištěnou značku a papíry. Asistovaná předávka po telefonu, vyřízený eura, kafe, čaj....a hurá domů! Leč bacha! Při cestě na Moravu mi kamaráda, který auto řídil, vytlačil ze silnice magor v náklaďáku a stav neošetřený vozovky dokonal dílo zkázy. Defík najel na zmrzlý břeh, sjel do příkopu, tam se otočil do protisměru a opřel o strom! Naštěstí to proběhlo bez zranění. Náklaďák samozřejmě ujel! Nebylo to daleko od domova, tak jsem vzal svoji 110 a zajel si pro ně. Odtáhli jsme Bulíčka do dílny a po ohledání škod se jej rozhodli komplet rozebrat a udělat z něj nový auto. Beru to celý jako cennou životní zkušenost, která mě donutila změnit formu pojištění.
Postupně budu vkládat fotky z renovace. Zjistili jsme, že Bulíka i přes ujištění pana majitele o jeho perfektním stavu, v minulosti někdo opravoval. A to tak, že z rámu, který po nějakém ťukanci "opravili", vyrobili celkem úhledný kosočtverec. Možná i proto se Defík na ledu choval tak nervózně. Děláme na něm jen když je trochu čas, a proto to asi bude seriál na pokračování....
V současné chvíli je již ale komplet opravený, opískovaný a nastříkaný rám. Jak bude čas, budeme pokračovat.