Hlava TD5 10P

D, TD, TDI, TD5
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
vizour
Příspěvky: 367
Registrován: 25 črc 2011 13:50
tel.: 732221674
auto: Defender 110
Bydliště: Moravské Bránice
Kontaktovat uživatele:

Hlava TD5 10P

#1 Příspěvek od vizour » 12 říj 2015 17:17

Mám dotaz jaký je rozdíl 10P a 15P hlavou ? Umřela mně hlava 10P . Můžu tam dát z 15P ? Co vím tak 15P Euro 3 (asi jiný vstřik - špička) a vracečka nafty vede venkem něco dál ? A která hlava víc vydrží 10P či 15P ? děkuji
www.MEJDANEKTEAM.cz
Defík 110 , kolo GT 1x1 a BN30R
život je krásné a někdy dokonce krásnější :)

Uživatelský avatar
vasek72
Příspěvky: 410
Registrován: 19 srp 2013 09:43

Re: Hlava TD5 10P

#2 Příspěvek od vasek72 » 29 říj 2015 01:06

Já řešil stejnou věc na disco a bral hlavu od eliotta. Hlava je záměná a má prý jen nepatrně jiný spalovací prostor - na funkci nemá vliv. Jo a musíš teda vyměnit jen ten regulátor paliva.. to je jedinej rozdíl právě kvůli tomu vedení nafty. Teď jezdim na motoru 10P hlavu 15P protože narychlo jiná nebyla a je to OK
Land Cruiser HZJ78
discovery II
suzuki samurai cabrio :-)

Uživatelský avatar
vizour
Příspěvky: 367
Registrován: 25 črc 2011 13:50
tel.: 732221674
auto: Defender 110
Bydliště: Moravské Bránice
Kontaktovat uživatele:

Re: Hlava TD5 10P

#3 Příspěvek od vizour » 01 lis 2015 12:47

Hoj, diky a jaká tam máš střiky ?
www.MEJDANEKTEAM.cz
Defík 110 , kolo GT 1x1 a BN30R
život je krásné a někdy dokonce krásnější :)

Uživatelský avatar
vasek72
Příspěvky: 410
Registrován: 19 srp 2013 09:43

Re: Hlava TD5 10P

#4 Příspěvek od vasek72 » 01 lis 2015 14:32

Ty jsou tam původní, jediné co jsem musel měnit, je ten regulátor paliva
Land Cruiser HZJ78
discovery II
suzuki samurai cabrio :-)

Uživatelský avatar
vizour
Příspěvky: 367
Registrován: 25 črc 2011 13:50
tel.: 732221674
auto: Defender 110
Bydliště: Moravské Bránice
Kontaktovat uživatele:

Re: Hlava TD5 10P

#5 Příspěvek od vizour » 01 lis 2015 21:26

jasan , jsem četl že 15p mám hlubš vstřiky . Nevíš jak je rozdíl ve vstřikách , je tam jen rozdíl V euro normě ?
www.MEJDANEKTEAM.cz
Defík 110 , kolo GT 1x1 a BN30R
život je krásné a někdy dokonce krásnější :)

Uživatelský avatar
vasek72
Příspěvky: 410
Registrován: 19 srp 2013 09:43

Re: Hlava TD5 10P

#6 Příspěvek od vasek72 » 03 lis 2015 22:04

To ti bohužel nepovim.. Taky nevim
Land Cruiser HZJ78
discovery II
suzuki samurai cabrio :-)

Uživatelský avatar
vizour
Příspěvky: 367
Registrován: 25 črc 2011 13:50
tel.: 732221674
auto: Defender 110
Bydliště: Moravské Bránice
Kontaktovat uživatele:

Re: Hlava TD5 10P

#7 Příspěvek od vizour » 03 lis 2015 22:09

diky
www.MEJDANEKTEAM.cz
Defík 110 , kolo GT 1x1 a BN30R
život je krásné a někdy dokonce krásnější :)

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3469
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Hlava TD5 10P

#8 Příspěvek od Land Jirka » 04 lis 2015 11:20

Teď jsem se byl podívat a zelený i modrý vstřik jsou stejně dlouhé a i plnící kanály na naftu mají na stejném místě
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Uživatelský avatar
petmic
Příspěvky: 551
Registrován: 08 říj 2012 10:49
auto: D2
Bydliště: SK

Re: Hlava TD5 10P

#9 Příspěvek od petmic » 04 lis 2015 11:28

10P - vstreky su cierne alebo modre.
15P - vstreky su zelene (maju dlhsi chod lebo davaju vacsi tlak)

Vahadla su rozdielne medzi 10P a 15P, nakolko maju iny chod.

10P vstreky sa musia pouzit iba s 10P vahadlami.
15P vstreky sa musia pouzit iba s 15P vahadlami.

Vacka na 10P ma ine cislo ako na 15P - aky je tam rozdiel to neviem.
if it ain't broke, don't fix it

Uživatelský avatar
visby
Příspěvky: 2584
Registrován: 07 dub 2009 11:35
auto: Disco 2
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Hlava TD5 10P

#10 Příspěvek od visby » 04 lis 2015 13:16

petmic píše:10P - vstreky su cierne alebo modre.
15P - vstreky su zelene (maju dlhsi chod lebo davaju vacsi tlak)

Vahadla su rozdielne medzi 10P a 15P, nakolko maju iny chod.

10P vstreky sa musia pouzit iba s 10P vahadlami.
15P vstreky sa musia pouzit iba s 15P vahadlami.

Vacka na 10P ma ine cislo ako na 15P - aky je tam rozdiel to neviem.
mam pocit, ze tu bol niekde pripad zameny vacky a motor nebezal dobre.

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Hlava TD5 10P

#11 Příspěvek od MadTom » 04 lis 2015 14:19

Ještě bych to okomentoval ze strany elektroniky - došlo mi pod ruku několik aut, kde někdo nahrál do řídící jednotky u Euro2 motoru mapu pro Euro3 motor - ono to sice jelo, ale rozhodně to nebylo ideální - po nahrátí správné mapy se zklidnil chod motoru, klesla spotřeba a u jednoho auta, ka měl majitel měřák teploty výfukových plynů, tak teplota klesla. Dál jsem to nezkoumal.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
vizour
Příspěvky: 367
Registrován: 25 črc 2011 13:50
tel.: 732221674
auto: Defender 110
Bydliště: Moravské Bránice
Kontaktovat uživatele:

Re: Hlava TD5 10P

#12 Příspěvek od vizour » 04 lis 2015 22:28

no já jsem zkoušel v 10P 15P vstřiky a nic jsme nepocítil . Tak nevím co to dělá když to člověk nakombinuje
www.MEJDANEKTEAM.cz
Defík 110 , kolo GT 1x1 a BN30R
život je krásné a někdy dokonce krásnější :)

Uživatelský avatar
vasek72
Příspěvky: 410
Registrován: 19 srp 2013 09:43

Re: Hlava TD5 10P

#13 Příspěvek od vasek72 » 04 lis 2015 23:05

no.. už jen pro ten pocit "bastlu" bych to nekombinoval.. nevidím jediný racionální důvod, proč to kombinovat. Já to dělal jen pro to, že nebyla jiná možnost a auto jsem kvůli dlouho naplánované cestě potřeboval. Hlavy mají nepatrně jiný spalovací prostor (není z mé hlavy ale mám to od odborníka:) Tak je možný i rozdíl ve vstřiku. Každopádně auto funguje ale připadá mi (možná jen pocit) že auto má hrubší zvuk. Dal bych to, co tam má být.. výdrž bude stejná
Land Cruiser HZJ78
discovery II
suzuki samurai cabrio :-)

Uživatelský avatar
vizour
Příspěvky: 367
Registrován: 25 črc 2011 13:50
tel.: 732221674
auto: Defender 110
Bydliště: Moravské Bránice
Kontaktovat uživatele:

Re: Hlava TD5 10P

#14 Příspěvek od vizour » 05 lis 2015 15:20

To jo já chcu aby to bylo jak má být. akorát jednou jsem to zkoušel ty vstřiky ....
www.MEJDANEKTEAM.cz
Defík 110 , kolo GT 1x1 a BN30R
život je krásné a někdy dokonce krásnější :)

Uživatelský avatar
patrik
Příspěvky: 2571
Registrován: 05 dub 2007 23:24
Bydliště: slovensky grob

Re: Hlava TD5 10P

#15 Příspěvek od patrik » 05 lis 2015 16:42

visby píše:
petmic píše:10P - vstreky su cierne alebo modre.
15P - vstreky su zelene (maju dlhsi chod lebo davaju vacsi tlak)

Vahadla su rozdielne medzi 10P a 15P, nakolko maju iny chod.

10P vstreky sa musia pouzit iba s 10P vahadlami.
15P vstreky sa musia pouzit iba s 15P vahadlami.

Vacka na 10P ma ine cislo ako na 15P - aky je tam rozdiel to neviem.
mam pocit, ze tu bol niekde pripad zameny vacky a motor nebezal dobre.
. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk

Odpovědět