Predelani Defika z RHD na LHD
Predelani Defika z RHD na LHD
Zdravim. chci se zeptat na zkusenosti a cenovou narocnost predelani zprava nalevo. Mam moznost dovozu. Jak je to nasledne s prihlasenim, pokud by slo o "veterana ".
Diky za odpovedi
Diky za odpovedi
Re: Predelani Defika z RHD na LHD
A proč ho chceš předělávat? Přihlásit můžeš RHD i na normální papíry. Pokud je to LR 90 nebo 110 do roku 85 tak i na veteránské doklady, pokud bude v původním stavu.
Country boy...
- VencaZE
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Predelani Defika z RHD na LHD
Jen ať si ho předělá, přeci nebudu poslední kdo to tady dělal před změnou zákona )).
Honzek: Musis vymenit prevodku rizeni spolecne s drzakem panhardky a nejspis taky těhlici na nápravě. Topeni, palubni desku vcetne pristrojove desky. Predelat bulkhead(pedalovou stenu) aby jsi mohl prehodit pedaly na druhou stranu. Prehodit paku rucni brzdy a jeste jsem urcite něco zapomel. Kabelovy svazek ti zustane puvodni, jen se opatrne prehodi na druhou stranu. Vymenit predni svetla. Jestli mas hydraulickou prevodku rizeni tak jen to je 16tis kc. Pouzita dobra se temer neda sehnat. Zbytek dilu byť pouzitych bude tak 20tis a papirovani k tomu tak 10-15tis. Plus dalsi veci ktere budes muset vymenit když už to bude rozebrane. A desitky hodin práce.
Osobne to ale povazuju za relativne jednoduche a pokud koupis auto levne tak se to vyplati.
Hledej v sekci Defender- Obecne rady a dotazy- Bůček nebo Prestavby
V.
Honzek: Musis vymenit prevodku rizeni spolecne s drzakem panhardky a nejspis taky těhlici na nápravě. Topeni, palubni desku vcetne pristrojove desky. Predelat bulkhead(pedalovou stenu) aby jsi mohl prehodit pedaly na druhou stranu. Prehodit paku rucni brzdy a jeste jsem urcite něco zapomel. Kabelovy svazek ti zustane puvodni, jen se opatrne prehodi na druhou stranu. Vymenit predni svetla. Jestli mas hydraulickou prevodku rizeni tak jen to je 16tis kc. Pouzita dobra se temer neda sehnat. Zbytek dilu byť pouzitych bude tak 20tis a papirovani k tomu tak 10-15tis. Plus dalsi veci ktere budes muset vymenit když už to bude rozebrane. A desitky hodin práce.
Osobne to ale povazuju za relativne jednoduche a pokud koupis auto levne tak se to vyplati.
Hledej v sekci Defender- Obecne rady a dotazy- Bůček nebo Prestavby
V.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
- VencaZE
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Predelani Defika z RHD na LHD
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
- kubasaki
- Příspěvky: 360
- Registrován: 23 dub 2008 12:29
- tel.: 737154605
- auto: Defender 110 300Tdi
- Bydliště: Hrádek nad Nisou
Re: Predelani Defika z RHD na LHD
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... ru#p337782
Tady v tom tématu na konci, stojí to jen asi o 4000,- víc, auto normálně přihlásíš a ušetříš si hromadu práce.
Tady v tom tématu na konci, stojí to jen asi o 4000,- víc, auto normálně přihlásíš a ušetříš si hromadu práce.
Defender 110 300Tdi automat.
Re: Predelani Defika z RHD na LHD
Já furt akorát nechápu proč si to předělávat, k čemu je všechna práce a peníze dobrá, když se to dá přihlásit tak jak to je.
Country boy...
-
- Příspěvky: 14948
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Predelani Defika z RHD na LHD
Já bych to zase pochopil - pro normální běžné ježdění le u nás a v okolí LHD lepší. Ale pokud to mám jako auto na zábavu, tak je to na zvážení a o penězích. Hlavně, že už je i druhá možnost, než jenom předělávat.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- VencaZE
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Predelani Defika z RHD na LHD
Ono taky vzhledem k tomu ze ty starsi Defíci beztak casto musi projit nejakou celkovou opravou, tak už to potom zase tak tezky rozhodnuti neni. Akorat ta palubni deska je tam nejvetsi investice navic.
Ale kdybych jezdil jenom kolem komina nebo zavody, bylo by mi to taky fuk.
Ale kdybych jezdil jenom kolem komina nebo zavody, bylo by mi to taky fuk.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
Re: Predelani Defika z RHD na LHD
Upřímně řečeno nevím co je na LHD lepší, mám oba RHD i LHD, oba v podstatě na běžné ježdění a každé má svoje výhody a nevýhody, z obou je někam vidět líp a někam hůř, ale nikdy bych neřekl, že něco je lepší a něco je na náš provoz horší. Naopak raději a častěji jezdím s RHD, přijde mně to i přirozenější... a to jsem pravák. Naučit se jezdit s RHD zvládne i cvičená opice.
Country boy...
Re: Predelani Defika z RHD na LHD
Diky za odpovedi. Predelani prichazi v uvahu hlavne kvuli zene, ja s RHD problem nemam.
Re: Predelani Defika z RHD na LHD
Našel jsem někde seznam (určitě je neúplný...), když jsem předělával disco. Možná Ti to pomůže, min. pro představu. Už bych do toho asi nešel. Sice dáš dokupy celé auto, kdyz už jsi v tom, ale spousta drobností vyplave na povrch až při rozebírání. Zkušenosti z r.v. 1995 byly ne zcela přenositelné na r.v. 97, elektrika k zbláznění. A po dodělání bylo stejně dost papírování - vyjádření dealera apod. Po povolení RHD v ČR jsem už nepředělával. Žena si zvykla na RHD - a to Ti možná taky pomůže; máme ji jako jedinný rodinný vůz, v dopravě není problém; bezpečnost na silnici je o něčem jiném, než kde máš volant. A RHD disco je např. více místa u řidiče, výhod by se našlo.
1. ventilátor, lépe rozbity a vybrakovany, nebo jen plasty (vnitrek je cca stejny)
2. plastovy vstup vzduchu napojeny na ventilator (je u lhd v dire kastle u spolujezdce, tam kde ted u rhd byl motor steracu)
3. palubka vcetne plechu, ktere jsou zevnitr (nikoli mrizky apod.)
4. dvirka pod ridice v palubce (pristup k pojistkam) - vybrani pro volant je asi take levostrane
5. plech prave strany prs - drzi pak konzolu ostrikovace
6. plech leve strany prs - jsou na nem navarene konzoly pedalu a nytem zajisyteny cely pedal plynu (pedal bych prip. sundal)
7. konzola horni hridele volantu - je na stejnych sroubech jako plech leve strany prs s pedaly (6. - drzim ho v ruce)
8. trubkovy ram palubky u ridice (drzi volant, palubku atd.)
9. plastovy kryt pod ridice k noham (drzi konektor diagnostiky)
10. kryt pod spolujezdce (ma kruhovy otvor pro ventilator)
11. plechovy drzak relatek a ventilatoru (pod skrinkou spolujezdce)
12. hadice od cerpadla k prevodce rizeni
13. trubicky od hlavniho brzd. valce k rozvadeci
14. topeni... slo ale i predelat
15. prevodka rizeni + rovna paka
16. drzak krutne tyce (tie bar)
17. sterace, motor sel predelat
18. tehlice
19. hadicka ostrikovace 2m
20. trubicka spojky
21. kabel pravy blinkr, plast kryt svazku elektriky (nad pedaly)
22. svetlomety
23. spousta kabelu a elektromaterialu (spoje)
1. ventilátor, lépe rozbity a vybrakovany, nebo jen plasty (vnitrek je cca stejny)
2. plastovy vstup vzduchu napojeny na ventilator (je u lhd v dire kastle u spolujezdce, tam kde ted u rhd byl motor steracu)
3. palubka vcetne plechu, ktere jsou zevnitr (nikoli mrizky apod.)
4. dvirka pod ridice v palubce (pristup k pojistkam) - vybrani pro volant je asi take levostrane
5. plech prave strany prs - drzi pak konzolu ostrikovace
6. plech leve strany prs - jsou na nem navarene konzoly pedalu a nytem zajisyteny cely pedal plynu (pedal bych prip. sundal)
7. konzola horni hridele volantu - je na stejnych sroubech jako plech leve strany prs s pedaly (6. - drzim ho v ruce)
8. trubkovy ram palubky u ridice (drzi volant, palubku atd.)
9. plastovy kryt pod ridice k noham (drzi konektor diagnostiky)
10. kryt pod spolujezdce (ma kruhovy otvor pro ventilator)
11. plechovy drzak relatek a ventilatoru (pod skrinkou spolujezdce)
12. hadice od cerpadla k prevodce rizeni
13. trubicky od hlavniho brzd. valce k rozvadeci
14. topeni... slo ale i predelat
15. prevodka rizeni + rovna paka
16. drzak krutne tyce (tie bar)
17. sterace, motor sel predelat
18. tehlice
19. hadicka ostrikovace 2m
20. trubicka spojky
21. kabel pravy blinkr, plast kryt svazku elektriky (nad pedaly)
22. svetlomety
23. spousta kabelu a elektromaterialu (spoje)
((())-----____
/_/__l__,\___\,___
l_--- l___l---[]===[]
(o)_)-o- (o)_)--o-)_)
/_/__l__,\___\,___
l_--- l___l---[]===[]
(o)_)-o- (o)_)--o-)_)
- VencaZE
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Predelani Defika z RHD na LHD
Podvozkový díly jsou sice principiálně stejný s Disko ale zbytek je na Defovi jiný. Navíc píše by se prý jednalo o "veterána", takže jednoduchá elektrika.
Papírování není tak hrozný. Jen akredit a možná nutná kontrola v autoriz servisu.
Ale v máš pravdu v tom že se to pak může zvrtnout v celkovou opravu s rozpočtem úplně jinde než na začátku .
Papírování není tak hrozný. Jen akredit a možná nutná kontrola v autoriz servisu.
Ale v máš pravdu v tom že se to pak může zvrtnout v celkovou opravu s rozpočtem úplně jinde než na začátku .
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD