ventil G

D, TD, TDI, TD5
Odpovědět
Zpráva
Autor
okolon
Příspěvky: 2
Registrován: 20 črc 2015 17:34
tel.: 737924434
auto: defender

ventil G

#1 Příspěvek od okolon » 20 črc 2015 17:55

Ahoj
Procházel jsem příručku k 90 defendru a narazil jsem na "ventil G" který je schován v pravé zadní části rámu a má zabránit zablokování zadní nápravy při razatním brzdění. Nevíte prosím někdo jak to funguje? dá se to obědnat jako náhradní díl?...nikde jsem to nenašel. :-(

Předem díky za odpověď

omar
Příspěvky: 2715
Registrován: 15 črc 2008 21:30
tel.: 736769704
auto: Discovery TD5,F2
Bydliště: kousek od Nového Jičína

Re: ventil G

#2 Příspěvek od omar » 20 črc 2015 20:43

okolon píše:Ahoj
Procházel jsem příručku k 90 defendru a narazil jsem na "ventil G" který je schován v pravé zadní části rámu a má zabránit zablokování zadní nápravy při razatním brzdění. Nevíte prosím někdo jak to funguje? dá se to obědnat jako náhradní díl?...nikde jsem to nenašel. :-(

Předem díky za odpověď
To bude asi něco jako Bod G u ženských. :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Trewor - ségra
Příspěvky: 251
Registrován: 10 úno 2013 11:45
auto: D2
Bydliště: Praha

Re: ventil G

#3 Příspěvek od Trewor - ségra » 21 črc 2015 21:21

S tim rozdílem že tohle tam opravdu nechceš, páč to je omezovač brzdnýho účinku a pak to při couvání a hlavně pozadu z kopce brzdí na :moon :lol:

okolon
Příspěvky: 2
Registrován: 20 črc 2015 17:34
tel.: 737924434
auto: defender

Re: ventil G

#4 Příspěvek od okolon » 22 črc 2015 20:01

No vypadá to, že to opravdu bude jako s těna ženskýma .... někde ho tam mají ale nikdo ho nenašel. :grin:


Takže říkáš že funguje pořád a NE až při zablokování zadních kol?, že snižuje brzdný účinek na zadní nápravu? proto to na spátečku mizezně brzdí?

Dík

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5244
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

Re: ventil G

#5 Příspěvek od Rover » 22 črc 2015 21:09

Mně to u 90-ky fungovalo nějak blbě na kluzku, sněhu, ledu, v podstatě se auto nedalo bezpečně používat, při zabrždění se blokovaly přední kola a zadní se točila, auto jelo jak sáně, aby se auto dalo ovládat tak by to mělo být naopak, ale sjíždět v zimě kopce pozpátku asi není úplně to pravé...
Country boy...

Uživatelský avatar
Hanys_a_Kaca
Příspěvky: 6476
Registrován: 18 kvě 2010 09:13
tel.: 775 173 983
auto: DEF110+D2+RRC
Bydliště: Prachatice / Budějice

Re: ventil G

#6 Příspěvek od Hanys_a_Kaca » 23 črc 2015 09:23

neni to náhodou tak, že to má snižovat brzdný účinek podl zátěže, když je to vzadu zatížené, že to má brzdit plně, a když se to odlehčí, tak by se měl snižovat brzdný účinek, protože když by byl brzdný účinek naplno, tak by se ta kola pri lehkem zadku blokovala (drive). Ale nic o tom nevim, jen vychazim z toho, co rika zdravy rozum a co jsem videl na jinych autech (hlavne francouzských :doh ), hledat ventil G se mi nechce, to se snad radsi budu venovat zene...
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: ventil G

#7 Příspěvek od MadTom » 23 črc 2015 12:12

Muže tam byt oboje, jak prostý omezovač tak regulátor podle zátěže. Zkušenost z jiných aut je, ze se to kazi. Kouknout do RAVE, bude to tam popsané i s funkci.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Odpovědět