Ahoj
Procházel jsem příručku k 90 defendru a narazil jsem na "ventil G" který je schován v pravé zadní části rámu a má zabránit zablokování zadní nápravy při razatním brzdění. Nevíte prosím někdo jak to funguje? dá se to obědnat jako náhradní díl?...nikde jsem to nenašel.
Předem díky za odpověď
ventil G
-
- Příspěvky: 2715
- Registrován: 15 črc 2008 21:30
- tel.: 736769704
- auto: Discovery TD5,F2
- Bydliště: kousek od Nového Jičína
Re: ventil G
To bude asi něco jako Bod G u ženských.okolon píše:Ahoj
Procházel jsem příručku k 90 defendru a narazil jsem na "ventil G" který je schován v pravé zadní části rámu a má zabránit zablokování zadní nápravy při razatním brzdění. Nevíte prosím někdo jak to funguje? dá se to obědnat jako náhradní díl?...nikde jsem to nenašel.
Předem díky za odpověď
- Trewor - ségra
- Příspěvky: 251
- Registrován: 10 úno 2013 11:45
- auto: D2
- Bydliště: Praha
Re: ventil G
S tim rozdílem že tohle tam opravdu nechceš, páč to je omezovač brzdnýho účinku a pak to při couvání a hlavně pozadu z kopce brzdí na
Re: ventil G
No vypadá to, že to opravdu bude jako s těna ženskýma .... někde ho tam mají ale nikdo ho nenašel.
Takže říkáš že funguje pořád a NE až při zablokování zadních kol?, že snižuje brzdný účinek na zadní nápravu? proto to na spátečku mizezně brzdí?
Dík
Takže říkáš že funguje pořád a NE až při zablokování zadních kol?, že snižuje brzdný účinek na zadní nápravu? proto to na spátečku mizezně brzdí?
Dík
Re: ventil G
Mně to u 90-ky fungovalo nějak blbě na kluzku, sněhu, ledu, v podstatě se auto nedalo bezpečně používat, při zabrždění se blokovaly přední kola a zadní se točila, auto jelo jak sáně, aby se auto dalo ovládat tak by to mělo být naopak, ale sjíždět v zimě kopce pozpátku asi není úplně to pravé...
Country boy...
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6476
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: ventil G
neni to náhodou tak, že to má snižovat brzdný účinek podl zátěže, když je to vzadu zatížené, že to má brzdit plně, a když se to odlehčí, tak by se měl snižovat brzdný účinek, protože když by byl brzdný účinek naplno, tak by se ta kola pri lehkem zadku blokovala (drive). Ale nic o tom nevim, jen vychazim z toho, co rika zdravy rozum a co jsem videl na jinych autech (hlavne francouzských ), hledat ventil G se mi nechce, to se snad radsi budu venovat zene...
-
- Příspěvky: 14912
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: ventil G
Muže tam byt oboje, jak prostý omezovač tak regulátor podle zátěže. Zkušenost z jiných aut je, ze se to kazi. Kouknout do RAVE, bude to tam popsané i s funkci.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo