Startování TD5 při mrazu

D, TD, TDI, TD5
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
marcel
Příspěvky: 253
Registrován: 03 úno 2007 22:58
tel.: 0915 833178
auto: DISCOVERY I
Bydliště: Dudince SR

#21 Příspěvek od marcel » 21 led 2008 10:48

biely dym by mohla byť voda v spaľovacom priestore.pozri či nemizne chladiaca kvapalina

Uživatelský avatar
Martin_H
Příspěvky: 526
Registrován: 19 led 2007 12:35
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od Martin_H » 21 led 2008 14:39

Stavros píše:mozna by to mohl byt starterem, Renek s nim ted neco delal, taky mu to zlobilo. Nenece ti nekde nafta po ceste, ze by mohl byt zavzdusnenej system a cerpadlo musi dost tlacit?
žádnej flek od nafty pod autem ani špinavej rám, ten starrtér mi nepřijde - to by to pak asi světle nečoudilo
Stavros píše: ..... Čerpadlo,špatné nastavení.
Jak poznám, že je špatný čerpadlo? Pak by mi ale bylo divný, že když to vohřeju, tak pohoda. :?:

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od Admin » 21 led 2008 16:20

Něco podobného tady taky řeším a zatím TD5-ka odolává naším pokusům dát jí zase dohromady.
Problém je vždy první start. Vše vypadá jako když padá nafta. První start je s dlouhým točením a jdo bílé obláčky z výfuku. Většinou když už má snahu chytnout je vytlučená baterie. Když se jí už podaří natočit, tak za celý den není problém se startem.

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od Admin » 21 led 2008 16:20

Martin_H píše:
Stavros píše: ..... Čerpadlo,špatné nastavení.
Jak poznám, že je špatný čerpadlo? Pak by mi ale bylo divný, že když to vohřeju, tak pohoda. :?:
Tohle na čerpadlo nevypadá.

Uživatelský avatar
Martin_H
Příspěvky: 526
Registrován: 19 led 2007 12:35
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od Martin_H » 21 led 2008 16:22

Admin píše:Něco podobného tady taky řeším a zatím TD5-ka odolává naším pokusům dát jí zase dohromady.
Problém je vždy první start. Vše vypadá jako když padá nafta. První start je s dlouhým točením a jdo bílé obláčky z výfuku. Většinou když už má snahu chytnout je vytlučená baterie. Když se jí už podaří natočit, tak za celý den není problém se startem.
Teď si to popsal celkem přesně. AKorát to dlouhý točení - to u mě ne- spíš to votočí 1-2x a pak startér zmlkne
Spíš mi připadá, že ten stav nejni závislej na tom, jaká je zima, ale jak auto dlouho stojí. Nemohla by přes nějk vstřik do válce natýct nafta a to pak dělat bordel při startu ?

Uživatelský avatar
Ken
Příspěvky: 358
Registrován: 07 pro 2006 20:49
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od Ken » 21 led 2008 16:53

Admin píše:Něco podobného tady taky řeším a zatím TD5-ka odolává naším pokusům dát jí zase dohromady.
Problém je vždy první start. Vše vypadá jako když padá nafta. První start je s dlouhým točením a jdo bílé obláčky z výfuku. Většinou když už má snahu chytnout je vytlučená baterie. Když se jí už podaří natočit, tak za celý den není problém se startem.
Tak přesně tohle mi dělalo před defíkem pajero, tam jsem to dokonce natočil, ujel 300m a zdechlo to. Pak jsem to natočil a jezdilo v pohodě celej den. Dlouho si nikdo s tím nevěděl rady, vyměnilo se snad všechno co šlo, nakonec to bylo údajně čerpadlo a v něm nějaká miniaturní dírka v membráně či těsnění. Je to už nějakej ten pátek, tak si už nevzpomínám přesně.
Land Rover Defender 110 TD5

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od Admin » 21 led 2008 19:14

Čerpadlo jsme zkoušely dát nový ale nemělo žádný vliv.

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od Admin » 21 led 2008 19:16

Martin_H píše:Teď si to popsal celkem přesně. AKorát to dlouhý točení - to u mě ne- spíš to votočí 1-2x a pak startér zmlkne.
Zmlkne, to jako že přestane úplně točit?

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#29 Příspěvek od DanoDEF » 21 led 2008 19:25

Martin_H píše: AKorát to dlouhý točení - to u mě ne- spíš to votočí 1-2x a pak startér zmlkne
... jednoducho treba skusit ked ti to prestane tocit ci ti ide napätie na cievku startera... tym sa jednoducho vyluci problem startera

... potom je tam este startovacie rele "RELAY STARTER" ( pri poistkach pri radiacej pake ) a to riadi aj riadiacia jednotka ECU
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Martin_H
Příspěvky: 526
Registrován: 19 led 2007 12:35
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od Martin_H » 22 led 2008 09:32

Admin píše:
Martin_H píše:Teď si to popsal celkem přesně. AKorát to dlouhý točení - to u mě ne- spíš to votočí 1-2x a pak startér zmlkne.
Zmlkne, to jako že přestane úplně točit?
Jo. Pak tak 5 vteřin počkám, a točí, jako by se nechumelilo. A někdy taky ne - případ vod případu

Uživatelský avatar
Martin_H
Příspěvky: 526
Registrován: 19 led 2007 12:35
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od Martin_H » 22 led 2008 09:33

DanoDEF píše:
Martin_H píše: AKorát to dlouhý točení - to u mě ne- spíš to votočí 1-2x a pak startér zmlkne
... jednoducho treba skusit ked ti to prestane tocit ci ti ide napätie na cievku startera... tym sa jednoducho vyluci problem startera

... potom je tam este startovacie rele "RELAY STARTER" ( pri poistkach pri radiacej pake ) a to riadi aj riadiacia jednotka ECU
Ja bych si se startérem ten problém nespojoval, díky tý zvýšený kouřivosti u studenýho auta. Doufám tedy, že se nejdená o dvě závady najednou

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#32 Příspěvek od DanoDEF » 22 led 2008 17:35

Martin_H píše:
DanoDEF píše: ... jednoducho treba skusit ked ti to prestane tocit ci ti ide napätie na cievku startera... tym sa jednoducho vyluci problem startera

... potom je tam este startovacie rele "RELAY STARTER" ( pri poistkach pri radiacej pake ) a to riadi aj riadiacia jednotka ECU
Ja bych si se startérem ten problém nespojoval, díky tý zvýšený kouřivosti u studenýho auta. Doufám tedy, že se nejdená o dvě závady najednou
tak potom ti nedovoli startovat riadiacia jednotka ECU a to by mala diagnostika zistit.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Martin_H
Příspěvky: 526
Registrován: 19 led 2007 12:35
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od Martin_H » 23 led 2008 08:57

Takhle to vypadá po ráno, po asi 5 minutách běhu motoru na volnoběh a ujetí tak kilometru. Kouř naprosto zmizí, jakmile se auto ohřeje. Teplota dneska ráno +2
Přílohy
PICT0714.jpg
(90.31 KiB) Staženo 763 x

Uživatelský avatar
vizour
Příspěvky: 367
Registrován: 25 črc 2011 13:50
tel.: 732221674
auto: Defender 110
Bydliště: Moravské Bránice
Kontaktovat uživatele:

Re: Startování TD5 při mrazu

#34 Příspěvek od vizour » 03 led 2013 12:22

jak to teda dopadlo? mám stejné problém.diky
www.MEJDANEKTEAM.cz
Defík 110 , kolo GT 1x1 a BN30R
život je krásné a někdy dokonce krásnější :)

Uživatelský avatar
Martin_H
Příspěvky: 526
Registrován: 19 led 2007 12:35
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Startování TD5 při mrazu

#35 Příspěvek od Martin_H » 03 led 2013 12:30

Oprava hlavy v Nové Pace - a od té doby spokojenost.
Technologie pro zahradní jezírka

Uživatelský avatar
KENY
Příspěvky: 750
Registrován: 20 říj 2011 19:21
tel.: +420725929400
auto: Nějaký ten LR
Bydliště: u nás na západě!!!

Re: Startování TD5 při mrazu

#36 Příspěvek od KENY » 03 led 2013 14:29

Martin_H píše:Oprava hlavy v Nové Pace - a od té doby spokojenost.
Prosím, prosím- něco konkrétnějšího o té opravě hlavy?
Dík.

Uživatelský avatar
Martin_H
Příspěvky: 526
Registrován: 19 led 2007 12:35
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Startování TD5 při mrazu

#37 Příspěvek od Martin_H » 03 led 2013 14:53

Ono je to už nějaký pátek, tak si už nevzpomínám přesně. Byla tam nějaká malá prasklina, kterou nechali v Nové Pace zavařit. Už to bude pár let, a drží to spolehlivě, takže mi nedá nepoděkovat panu Hůlovi za opravu, a přístup. Tehdy jsem definitivně skončil se servisem v Českém dubu , protože v Nové Pace to byla o dost jiná liga :)
Technologie pro zahradní jezírka

Uživatelský avatar
vizour
Příspěvky: 367
Registrován: 25 črc 2011 13:50
tel.: 732221674
auto: Defender 110
Bydliště: Moravské Bránice
Kontaktovat uživatele:

Re: Startování TD5 při mrazu

#38 Příspěvek od vizour » 03 led 2013 17:38

já mám spíš podezření na vstřík doufám , že to bude ono. a díky
www.MEJDANEKTEAM.cz
Defík 110 , kolo GT 1x1 a BN30R
život je krásné a někdy dokonce krásnější :)

MadTom
Příspěvky: 14939
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Startování TD5 při mrazu

#39 Příspěvek od MadTom » 03 led 2013 18:37

Však se zastav, jak jsme se domlouvali, hodíme to na diagnostiku a uvidíme. Řídící jednotka motoru je docela sdílná.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Rover CK
Příspěvky: 128
Registrován: 30 zář 2012 21:38
auto: Land Rover 88

Re: Startování TD5 při mrazu

#40 Příspěvek od Rover CK » 03 led 2013 22:03

klidně může padat nafta, /zavzdušnění , zkusil bych povolit přívody ke vstřikům a klidně i vyndat žav. svíčky a jen tak "naprázdno" protočit motor s plným plynem , Pak to zase hned dotáhnout a startovat navostro. Pokud by to hned čaplo ,tak se to někde zavzdušnuje.
ten co zde způsobil paniku

Odpovědět