Startování TD5 při mrazu

D, TD, TDI, TD5
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Martin_H
Příspěvky: 526
Registrován: 19 led 2007 12:35
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Startování TD5 při mrazu

#1 Příspěvek od Martin_H » 27 pro 2007 14:51

Odstavil jsem na několik dní auto, a nemít v něm vodní Webasto, tak jsem neodjel :( Loni na horách auto stratovalo výrazně ochotněji, a to i při výrazně větších mrazech, než který teď byly ( pod 10 stupnu mrazu to neslo)
Jak je to v TD5 řešený ? - mám špatný žhavicí svíčky (u) nebo je tam nějaký čidlo na teplotu, který blbne a pak to nežhaví ?( Naftou to myslim nebude.,tankuju pořád u stejný pumpy OMV) Díky za rady

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

#2 Příspěvek od Jenda » 28 pro 2007 10:33

Me se stava to same a to mam najeto 48tsc km!Na potreti to ale vzdy nastartuje ale musim seslapnout plyn. pedal.Coz je divny.
Netusim jakou vydrz maji zhav. svicky ale zacnu u nich.
Chtelo by to nekoho s diagnostikou,nekoho normalniho kdo v tom umi cist a neni z AMT :o
Honza

Uživatelský avatar
Hunter
Příspěvky: 1497
Registrován: 22 bře 2007 01:04
auto: Free I Td4 AT
Bydliště: Jičínsko
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Hunter » 28 pro 2007 13:41

No to, ze tankujes u OMV, nemusi byt zaruka, ze to neni treba tou naftou. Ja osobne mam s naftou od OMV posledni dobou spatne zkusenosti, a nejsem sam, jak tu jiz nekde zaznelo.
Free Td4 2004 HSE automat

discover
Příspěvky: 908
Registrován: 05 pro 2006 11:24
auto: LR D4
Bydliště: Příbramsko
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od discover » 28 pro 2007 13:52

tt :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Kangaroo
Příspěvky: 703
Registrován: 18 led 2007 18:18

#5 Příspěvek od Kangaroo » 28 pro 2007 14:55

To je divný, :shock: taky mám najeto přez 40 tis a nikdy se mi nestalo, že bych musel otočení klíčkem opakovat, vždy na první ťuknutí. Stejné to bylo i u předchozího defíka. Oba TD5. Stojí na dvoře na mrazu. Toho předchozího jsem startoval i v -23. Beru naftu zásadně u shelu a aditiva jsem dosud nepoužíval.

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

#6 Příspěvek od Jenda » 28 pro 2007 17:37

...mnojo je to tak,az napotreti :) .A to tankuju poruznu (shell,omv a podobny).To mam nove filtry(nafta+vzduch) a doresil jsem netesnost nafty.
Jeste zvazuju vymenu cerpadla,mam jedno nahradni.Je to zrada :shock: :shock: :shock: .
Honza

RB
Příspěvky: 112
Registrován: 22 úno 2007 12:00
Bydliště: Prachatice

#7 Příspěvek od RB » 29 pro 2007 18:17

Kangaroo píše:To je divný, :shock: taky mám najeto přez 40 tis a nikdy se mi nestalo, že bych musel otočení klíčkem opakovat, vždy na první ťuknutí. Stejné to bylo i u předchozího defíka. Oba TD5. Stojí na dvoře na mrazu. Toho předchozího jsem startoval i v -23. Beru naftu zásadně u shelu a aditiva jsem dosud nepoužíval.
Natankoval jsem v německu schell a mam u dodavky zničené čerpadlo a nafta je zamrzlá v nádrži.Pak si vyber.A to jsem jěště dostal informaci že nejsem jedinej.RB

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#8 Příspěvek od DanoDEF » 29 pro 2007 20:14

Mne TD5 startuje na prvy tuk...

Na sklonku minulej zimy som zistil, ze vsetky zhavice su v prd... a auto startovalo OK.

Treba skontrolovat zhavice...pozor su 4ks aj ked je to 5valec.

Pod sedadlom spolujazdca je zhaviace rele aj to treba skontrolovat.

Startovat treba az pocujes tuknut to rele....kontrolka zhavenie zhasne skor.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
kudrnac
Příspěvky: 540
Registrován: 05 lis 2006 20:18
tel.: 603 269 399
Bydliště: Břeclav
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od kudrnac » 29 pro 2007 20:48

Me moje disco TD5 startuje na první tuknutí i při mínus 20 úplně bez problémů je fakt že to byla ještě mladá a nová minulou zimu snad ani mínus nebylo a letos je to podobné.

discover
Příspěvky: 908
Registrován: 05 pro 2006 11:24
auto: LR D4
Bydliště: Příbramsko
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od discover » 29 pro 2007 22:30

Stejne jako predesli, i jeste nez jsem mel vytapeni, v -20 aniz jsem se dotkl spojky na prvni tuk, cela leta. Nikdy nebyl problem. :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Martin_H
Příspěvky: 526
Registrován: 19 led 2007 12:35
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Martin_H » 04 led 2008 14:46

DanoDEF píše:Mne TD5 startuje na prvy tuk...

Na sklonku minulej zimy som zistil, ze vsetky zhavice su v prd... a auto startovalo OK.

Treba skontrolovat zhavice...pozor su 4ks aj ked je to 5valec.

Pod sedadlom spolujazdca je zhaviace rele aj to treba skontrolovat.

Startovat treba az pocujes tuknut to rele....kontrolka zhavenie zhasne skor.
Já neměl loňskou ani předloňskou zimu sebemnší problém se studeným startem, zaujala mě ta informace s tím relátkem pod sedačkou, že bych slyšel ( kdy vůbec) cvaknout to relátko si neuvědomuju. Každopádně díky za rady, prověřím to

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

Start

#12 Příspěvek od MOPADŽI » 07 led 2008 20:29

Já startuji na první ťuk a jsem spokojený. Najeto mám 180tis. a vše bez problémů. Prostě, jako by včera Def vyjel ze salónu :lol:
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
Martin_H
Příspěvky: 526
Registrován: 19 led 2007 12:35
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Start

#13 Příspěvek od Martin_H » 08 led 2008 08:05

MOPADŽI píše:Já startuji na první ťuk a jsem spokojený. Najeto mám 180tis. a vše bez problémů. Prostě, jako by včera Def vyjel ze salónu :lol:
Závist :oops:

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

#14 Příspěvek od Jenda » 08 led 2008 20:30

...tak trpelive cekam az tukne rele a zatim dobry :D,je to ale o dost pozde nez zhasne kontrolka a taky jsem ted nemusel startovat v mrazech.
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
Martin_H
Příspěvky: 526
Registrován: 19 led 2007 12:35
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Martin_H » 14 led 2008 09:07

tak jsme vyměnili všechny čtyři žhaviče, ale že by se to nějak výrazně zlepšilo, říct nemůžu. Nastratovla jsme bez předehřevu, ale ochotu bys pohledal. Před rokem jsem startoval určitě líp, než dneska ráno. A to byly jenom dva pod nulou :( Baterka v pořádku, proměřená.
Napadá někoho jinej důvod špatnýho startování ?

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

Start

#16 Příspěvek od MOPADŽI » 20 led 2008 21:05

To netuším, ale nedaleko Berouna ( jseš tuším z Berouna), máš servis Na Lanďáky p.Mihaličky a teď na konci roku 2007 pořídili diagnostiku. Zkusil bych to tam. :roll:
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
Martin_H
Příspěvky: 526
Registrován: 19 led 2007 12:35
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od Martin_H » 21 led 2008 09:30

Dnes ráno navzdory venkovní teplotě +6 stupňů zase startování na draka. Auto je 20 minut předehřáty vod webasta, startér otočí 1-2x, a pak jako by se zasek, a uplně ztichne. Žádný rachtání, prostě ticho. A to tak 3-4 za sebou, pak se milostivě rozběhne. Jakimle motor byť na chvilnku běží, pak už se startem není žádný problém. Dokonce bych řek, že největší problémy se startem jsou, když auto stojí 2 až 3 dni bez jízdy.
Asi tak kilometr pak auto lehce bíle kouří, pak už ani obláček. Tučíte někdo, kde je problém ?

RB
Příspěvky: 112
Registrován: 22 úno 2007 12:00
Bydliště: Prachatice

#18 Příspěvek od RB » 21 led 2008 10:07

Martin_H píše:Dnes ráno navzdory venkovní teplotě +6 stupňů zase startování na draka. Auto je 20 minut předehřáty vod webasta, startér otočí 1-2x, a pak jako by se zasek, a uplně ztichne. Žádný rachtání, prostě ticho. A to tak 3-4 za sebou, pak se milostivě rozběhne. Jakimle motor byť na chvilnku běží, pak už se startem není žádný problém. Dokonce bych řek, že největší problémy se startem jsou, když auto stojí 2 až 3 dni bez jízdy.
Asi tak kilometr pak auto lehce bíle kouří, pak už ani obláček. Tučíte někdo, kde je problém ?
Čerpadlo,špatné nastavení.

Návštěvník

#19 Příspěvek od Návštěvník » 21 led 2008 10:19

RB píše:
Martin_H píše:Dnes ráno navzdory venkovní teplotě +6 stupňů zase startování na draka. Auto je 20 minut předehřáty vod webasta, startér otočí 1-2x, a pak jako by se zasek, a uplně ztichne. Žádný rachtání, prostě ticho. A to tak 3-4 za sebou, pak se milostivě rozběhne. Jakimle motor byť na chvilnku běží, pak už se startem není žádný problém. Dokonce bych řek, že největší problémy se startem jsou, když auto stojí 2 až 3 dni bez jízdy.
Asi tak kilometr pak auto lehce bíle kouří, pak už ani obláček. Tučíte někdo, kde je problém ?
Čerpadlo,špatné nastavení.
:shock: ...citaj od zaciatku... cerpadlo - TD5 :coze:

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od Stavros » 21 led 2008 10:33

mozna by to mohl byt starterem, Renek s nim ted neco delal, taky mu to zlobilo. Nenece ti nekde nafta po ceste, ze by mohl byt zavzdusnenej system a cerpadlo musi dost tlacit?

Odpovědět