300 tdi chlazení, intercooler
Re: 300 tdi chlazení, intercooler
je pravdou že můžu být přemlsaný ale když v létě jsem musel jít až na 3 rychlostní stupeň v tom táhlém kopci tak myslím něco není ok, chápu ecce homo ale dálnice? Tam je myslím limitní převýšení proto ty kopce natahují do určitých %..... Asi by to pořešila další třístovka na stejné trati se stejnými převody na stejných kolech při podobné váze a ta by mě třeba utvrdila v mých přemrštěných požadavcích .... ale nemyslím si navíc když vezmu v úvahu i značné přehřívání motoru v tomto případě v létě.... Což do ecce homo se mi nestalo nebo do jiných krátkých kopců mimo dálnici kdy je třeba podřadit z důvodu převýšení, váhy a výkonu auta....
...take it easy....
Re: 300 tdi chlazení, intercooler
To by mělo jít nějak nastavit ne? Nbo je jednodušší dát dobré čerpadlo a pak řešit to špatné v případě že je chyba v předvstřiku?cyril píše:To by jsme taky mohli vyzkoušet....vyměníme čerpadlo a uvidíme. Dík Jirko. Divný je, že auto jinak táhne jak prase. Výkon padá jen někdy a to pouze v dlouhém kopci. A tlak na turbu jsme měřili když jsme přidávali na čerpadle. Myslím, že to bylo 14-15 po ustálení v záběru.Land Jirka píše:Někdy se třístovka přehřívá a ztrácí výkon i špatným předvstřikem
...take it easy....
-
- Příspěvky: 1279
- Registrován: 17 čer 2013 23:19
- tel.: 777667094
- auto: D1 300Tdi
- Bydliště: Morava
Re: 300 tdi chlazení, intercooler
Teplota bude ten chladič,jestli to v Mostkovicích všechno dělali,ic,hadice,čidla náplně tak to bude OK,co třeba nafta špatná,nějakej filtr,nebo pumpa,že když už to moc ženeš tak prostě není co pít??
Naposledy upravil(a) Mira 101 dne 25 pro 2014 23:53, celkem upraveno 1 x.
Re: 300 tdi chlazení, intercooler
Nafta pokaždé jiná místo pokaždé stejné navíc teď v "zimě" i aditivum.... Při servise u Cyrila nedošli ke stejnému případu jen z důvodu toho že jezdit 100 km na testovací jízdu je blbost a normálně se to neprojeví a nebo ten kopec fakt klame.... začínám mít z tebe "stihy"
...take it easy....
-
- Příspěvky: 1279
- Registrován: 17 čer 2013 23:19
- tel.: 777667094
- auto: D1 300Tdi
- Bydliště: Morava
Re: 300 tdi chlazení, intercooler
Tak nad šternberkem se sem tam trojce určitě nevyhneš,už kvuli zatáčkám,dědum v klobouku a paním co se malujou ,ale jen pro srovnání mám 300tdi sice v D1,permanentní zátěž min 100kg,zahrádka, když jedu sám,na autě uděláno zhruba co píšeš,tankuju v Pv na shellu a dávám vif,auto jede jak šlak,až mě to překvapuje,ale třeba na R46 mezi Pv a Ol na olšanským kopci,jede na 5.stupen třeba 120km pul plynu 2600ot,v pul kopce už jedu 90 na 1900ot dám 4 jedu a pořád to padá jak rychlost tak otáčky,kdybych mooc spěchal tak tam tu trojku asi taky nakonec dám ale nachám to vybrblat na 85 a nahoře se zase rozjede,to jen tak,jestli se nebavíš o tomhle ,Mira
Naposledy upravil(a) Mira 101 dne 25 pro 2014 23:55, celkem upraveno 1 x.
Re: 300 tdi chlazení, intercooler
120 je moje maximalka při stylu nohy na podlaze po rovině dlouhé rovině .... 130 to už musí být z kopečka... Tak třeba se dopracujeme na 120 na pul plynu do kopca z pv do ol... Ten je ale kratkej z ostravy na libavou to je krpal jak sviňa.... Asi neni tak prudký ale jak je dlouhý snad 20 km v pasatu to nepoznám ale v defiku ano
Na váhu mi nyní asi vyskočil rollcage nicméně v létě nebyl... Prostě poznám že to je v koňovi ale nepoznám kde
Na váhu mi nyní asi vyskočil rollcage nicméně v létě nebyl... Prostě poznám že to je v koňovi ale nepoznám kde
...take it easy....
-
- Příspěvky: 1279
- Registrován: 17 čer 2013 23:19
- tel.: 777667094
- auto: D1 300Tdi
- Bydliště: Morava
Re: 300 tdi chlazení, intercooler
Jinak muj názor u 300tdi je maximálka tak 130 na dlouhé táhlé rovince,sem tam protáhnout,jinak 100-115 ideální provozní rychlost,do 3000ot,v kopci mín mám 2 palce podvozek,1palec boudalift,235/85/16,a 100kg vyproštovací techniky v kufru,když nás jede 5,celá rodinka tak v kopci pomalejc
-
- Příspěvky: 1279
- Registrován: 17 čer 2013 23:19
- tel.: 777667094
- auto: D1 300Tdi
- Bydliště: Morava
Re: 300 tdi chlazení, intercooler
No vidíš takže auto je v pořádku a máš klid ,jinak když jsem ji dovezl domu tak nejela vubec,ale tak nějak komplet udržbou a vyměnou,oleje motor,převodovky,diferenciály několikrát,ložiska,silikon hadice,intercooler tetrachlorem několikrát do čista,kardanový kříže,kdejaká hovadina,a ještě aditiva od vifu už asi rok,nevím jestli je to psychologickej dojem ale jede čím dál líp ,Ps: nejsem dealer
Re: 300 tdi chlazení, intercooler
Taky mi jede defik čím dál tím líp přesto cítím že keště není úplně v kondici.... A pokud chci v létě vyrazit na nějaký výlet měl bych být alespoň na startu o tom přesvědčen... Pokud je to mojí utkvělou představou že by to mělo jet jinak a mám vysoké nároky pak je třeba test defika jiným řidičem v daném úseku tak kdyby jste se chtěli někdo projet...
Nicméně za 120 na pul plynu bych byl vděčný takovou rychlost z něj dostanu jen pokud je dlouhá opravdu dlouhá táhlárovinka.... Aditiva taky leju a auto jede pro mě dostatečně do doby než dojde na dlouhé kopce většinou na dálnici pak se zadýchá v létě přehřeje a pocitově netáhne...
Nicméně za 120 na pul plynu bych byl vděčný takovou rychlost z něj dostanu jen pokud je dlouhá opravdu dlouhá táhlárovinka.... Aditiva taky leju a auto jede pro mě dostatečně do doby než dojde na dlouhé kopce většinou na dálnici pak se zadýchá v létě přehřeje a pocitově netáhne...
...take it easy....
- cyril
- Příspěvky: 2751
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Re: 300 tdi chlazení, intercooler
To by mělo jít nějak nastavit ne? Nbo je jednodušší dát dobré čerpadlo a pak řešit to špatné v případě že je chyba v předvstřiku?[/quote]lukes píše:
Jednodušší než s tím hned kroutit, je zjistit, jestli to je fakt tím. Teprve potom s tím dělat pokusy.
-
- Příspěvky: 14942
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: 300 tdi chlazení, intercooler
A pokud se potvrdí, že je problém v čerpadle, tak he nechat nastavit na stolici - o tom už se tady psalo. Zvlášť, pokud je k dispozici druhé čerpadlo.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo