Nástupce Defendera- Defender 2015 .

D, TD, TDI, TD5
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2431
Registrován: 18 lis 2008 08:35
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#581 Příspěvek od Mirko » 23 zář 2019 17:42

Že by ten věčně vychvalovaný Wrangler byl o tolik blíž svým kořenům...no nevím:

Obrázek

Obrázek

a co se týká toho chlapa v sukní, tak bych se vůbec nedivil, kdyby už měl jednoho současného Defendra doma :mrk

Uživatelský avatar
Val
Příspěvky: 182
Registrován: 24 čer 2011 13:52
auto: D3 V8, exD1, exD2
Bydliště: Bratislava

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#582 Příspěvek od Val » 23 zář 2019 18:18

Mirko píše:
23 zář 2019 17:42
Že by ten věčně vychvalovaný Wrangler byl o tolik blíž svým kořenům...no nevím:

Obrázek

Obrázek

a co se týká toho chlapa v sukní, tak bych se vůbec nedivil, kdyby už měl jednoho současného Defendra doma :mrk

Myslim ze Wrangler identifikuje minimalne z predneho pohladu kazdy, aj ten kto autami nezije. Defender sa podoba skor na D3. Kapotu maju skoro identicku, masku velmi podobnu. Siluetu nepopieram, ta sa asi najviac podarila. Len mam obavu ze ta nie je podstatna.
Podla mna vzniklo velmi malo aut, ktore aj ked boli konstruovane s ohladom hlavne na jednoduchost a ucelnost, ziskali dizajn ktory nezostarne, aj ked v dobe vzniku nebol podstatny. Je skoda, ze Land Rover podla mna, svoju historiu zahodil. Ale taky je svet, vsetko je o peniazoch :Ja blb:

Uživatelský avatar
MFENCE
Příspěvky: 709
Registrován: 31 led 2019 11:56
tel.: 732805348
auto: D2 Td5/110 300Tdi

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#583 Příspěvek od MFENCE » 23 zář 2019 19:03

Uvidime co bude az se ukaze FARM verze :) Ale jinak je to proste vyautovani tech par fandu, a zacileno na jinou klientelu. Chytre jim nechaji ten punc DEFENDER, ale uz si v tom nenatlucou tu sedinku. Tak si muze nejaky koblizek rict, joooooo chro chroooo mam DEFENDERA. Je to moznost si pohonit triko,a pritom bejt stale frajer v sukni.

Pro vyuziti pro praci asi ok, dojedes s tim xxxxx km a jsi stale ok. Vono se prckat v Mulitikare 300km nic moc :) Ale Jeep si to proste udrzel, Mercedes taky. Jen LR cilene uteklo od starych zakazniku. A ve svete penez to jinak ani nejde. My si ty auta nechavame abnormalne dlouho. Prodeje novych zadna slava. Jmeno je ovsem obrovsky tahoun!!! A tak si konecne tedka muze i borec v sukni rict joooo chlapci a holky mam DEFA Woe. Stane se z toho HD, kde to ma taky kazdej picus s nalepkou na aute. Aby to vedel uplne kazdej.


Prosim pekne, na nikoho nehlasim jak se rika. Kazdy at si svoje penize, nebo penize nekoho jineho utrati jak chce. Me osobne stve jen to, ze se veze neco na legende DEFENDER. Mam LR kratce,ale vzdy to proste byl TEN Defender! TO chlapacke auto, tedka to bude tuctovka pro masu kravataku. Pro starej DEF, musel bejt clovek trochu dement a sadour. :D :D Proste dat takove penize, za nepohodlnej prutokac kde vsude fouka to udelal jen srdcar :)

Uživatelský avatar
Pavel
Příspěvky: 727
Registrován: 09 pro 2006 20:52
tel.: 774 846 847
Bydliště: Když bůh dopustí, tak i Violka spustí

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#584 Příspěvek od Pavel » 23 zář 2019 22:06

Jen by mě zajímalo čím bude jezdit britská armáda?

Tímhle barbie mobilem určitě ne
Rover 75
LR S3 109 GS
Suzuki GS 450 S

Uživatelský avatar
MFENCE
Příspěvky: 709
Registrován: 31 led 2019 11:56
tel.: 732805348
auto: D2 Td5/110 300Tdi

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#585 Příspěvek od MFENCE » 23 zář 2019 22:18

Tak na boj akce mají už náhradu. A na spojovací a vnitřní pojezdy mají ještě dost Wolfu. A na to vobsirani kolem kasáren tahle plast hračka stačí.

Pěkný to maj US chlapci. I ty nové náhrady za Hacka.

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2825
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#586 Příspěvek od Neklan » 24 zář 2019 00:04

Paradoxně z profilu jsou vidět největší rozdíly mezi původním a novým Defem (porovnávat Wranglera s Willisem a New Defa s 80-ti palcovou S1 mi nepřijde úplně fér). Maska už dnes nemůže být kolmá, stejně jako čelní sklo a ten sklon podle mě nejvíc bije do očí. Jinak nikdo nemůže říct, že by tam typické prvky nebyly, jen je potřeba se dívat bez předsudků a s trochou představivosti (vystouplé lemy podběhů, kulatá světla s blinkry a pozičními světly po stranách, to celé pod jedním hranatým sklem s černým pozadím = moderní variace na téma světel starého Defa na černém hranatém kusu plastu, pohled zezadu na barrel body sides - to je nejtypičtější designový prvek počínaje Serií dvojkou v roce 1958 a je to tam pořád, stejně jako "alpine lights", tedy oválná okénka ve střeše). Mně spíš víc než chlap v sukénce roztleskávačky (za kterého nemůže LR, ale praštěná doba ve které žijeme) zajímá, jestli Jag/LR vůbec přežije. Na poměry značky nebývale dlouhá doba hojnosti skončila, zase se prodělává, tak se šetří, kde se dá, už tak nevalná kvalita výroby jde tím pádem ještě víc dolů (viz problémy v Nitře), ve ztrátě je i mateřský koncern Tata a mezi námi, vypadá to, že v brzké době půjde do kopru kde kdo a kde co. Při dnešním honu na automobilové čarodějnice jsem zvědavý, kdo z branže vůbec bude vydělávat a raději ani nechci myslet na to, co bude za dvacet let. Buďme rádi za každé nové auto se spalovacím motorem, protože to je druh na vyhynutí. Mimochodem dneska jsem ujel 600km s benzinovým osmiválcem, užívejme si to, dokud můžeme.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE

Uživatelský avatar
Diglobe
Příspěvky: 299
Registrován: 02 črc 2009 13:28
auto: DIII, Def110
Bydliště: Praha a Chouzavá

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#587 Příspěvek od Diglobe » 24 zář 2019 00:08

mam v sobě sedmičku červeneho z Caldare, kterou jsem si koupil po 1000km drkocání v tom starem defenderu. Tak můj názor nemusí být tak úplně relevantní. Určitě nový defender splňuje spostu norem EU, neteče do něj, nefouká, emise má takové, že to zachrání svět. Ale je to vše? Moji děti vždycky říkají, když nekam defíkem jedeme: Tati, proč po nás zase všichni koukají?

A v tom to asi je. Klasický def zůstane prostě legendou. Symbolem dobrodružsví a dálek. i když s ním někdy jedeš jen do vedlejší vesnice. Nebo jsi rád, že do vedlejší vesnice vůbec dojedeš. To nejde nahradit ničím jiným. A to vůbec nejsem proti pokroku.
DIII
Defender 110, Td5, 2" OME, WARN9000

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2825
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#588 Příspěvek od Neklan » 24 zář 2019 00:14

Pro starej DEF, musel bejt clovek trochu dement a sadour. :D :D Proste dat takove penize, za nepohodlnej prutokac kde vsude fouka to udelal jen srdcar :)
Dovolím si doplnit.... a kdo by ten nepohodlnej průtokáč vyráběl, to by nebyl srdcař, ale cvok. Být skalním fandou Defa je krásná věc, i já se jím cítím být, ale na druhou stranu z praxe manažera vím, jak těžké je udržet jakýkoli podnik v černých číslech a kolik ústupků ze svých ideálů člověk musí udělat, aby nezkrachoval.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE

Uživatelský avatar
Romanos
Příspěvky: 129
Registrován: 09 lis 2015 20:22
tel.: 603753795
auto: Def 110
Bydliště: Praha 5

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#589 Příspěvek od Romanos » 24 zář 2019 08:06

……………. Tati, proč po nás zase všichni koukají?

A v tom to asi je. Klasický def zůstane prostě legendou. Symbolem dobrodružsví a dálek. i když s ním někdy jedeš jen do vedlejší vesnice. Nebo jsi rád, že do vedlejší vesnice vůbec dojedeš. To nejde nahradit ničím jiným. A to vůbec nejsem proti pokroku.
[/quote]

:clap :Sorry: :hand

Uživatelský avatar
ras11
Příspěvky: 2
Registrován: 30 kvě 2019 13:54
auto: Def110CrewCab + 3ks
Bydliště: Stara Lubovna, SLOVENSKO
Kontaktovat uživatele:

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#590 Příspěvek od ras11 » 24 zář 2019 08:11

Postaviť nástupcu legendy akou sa stal Defender, je v podstate šialená úloha. Ak má spĺňať všetky očakávania tak v podstate úloha nemožná. Starý Defender je klasická ikona, ktorá za zapísala svojou konštrukciou, využiteľnosťou a neskutočnou univerzálnosťou stavby karosérie na danom podvozku. Túto univerzálnosť v podstate neviem porovnať asi s ničím iným bežným na cestách... Tuhý rám, oceľové nárazniky a príjemne hranatá klasická karoséria sú preč. Preto si myslím, že nový Defender má oveľa bližšie ku segmentu SUV ako ku klasickému Defenderu. Ale to neznamená, že bude zlý, iba je proste určený na iné účely. A držím mu palce, však je to Defender :wink:
2003 TD5 110 Crew Cab, 2008 110 Puma Blue, 2010 110 Ice&Fire Edition, 2002 TD5 Defender 130 HC, 2003 TD5 Offroad
https://www.instagram.com/defenders.sk/

Uživatelský avatar
habakuk
Příspěvky: 1837
Registrován: 10 črc 2011 20:45
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#591 Příspěvek od habakuk » 24 zář 2019 08:12

Ví někdo proč je u new Defa 90 ten čtverec v bočním okně?
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy

Uživatelský avatar
stiinek
Příspěvky: 521
Registrován: 20 pro 2013 23:27
auto: D2 Td5 2004
Bydliště: kousek od Brna

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#592 Příspěvek od stiinek » 24 zář 2019 08:14

http://www.autoforum.cz/zajimavosti/sve ... ne-falesny

"Šéfdesignér Land Rover Gerry McGovern podivné zakrytí jinak skleněné plochy obhajuje, prý je to součást designového rukopisu novinky. Falešný sloupek je dle Land Roveru předurčen jako základ montáže exteriérových doplňků. Na překážející panel je možné připevnit například stavitelný střešní žebřík..."
Disco2 Td5 2004
Nanocom Evolution (D2 + Td5)
T4 TestBook Hand Held Tester (Def, Free1, D1, D2, P38)

Uživatelský avatar
tomáš štěpnička
Příspěvky: 1160
Registrován: 14 srp 2008 09:37
Bydliště: Nový Jáchymov

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#593 Příspěvek od tomáš štěpnička » 24 zář 2019 08:42

Wrangler je někde jinde ….na rozdíl od Defa si zachovává pořádné tuhé nápravy a pěknou světlou výšku

Uživatelský avatar
MFENCE
Příspěvky: 709
Registrován: 31 led 2019 11:56
tel.: 732805348
auto: D2 Td5/110 300Tdi

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#594 Příspěvek od MFENCE » 24 zář 2019 09:01

Dá se asi říct, že porovnávat Wránu a Defem už prostě nejde. Wrána tohle vyhrála a tečka.

Řeči že uvidíme a počkáme atd jsou hezké, ale Wrána na nic takového nečekala. Tchán ji má teďka novou, a je to stále plnokrevník. A jak psal Neklan, stejně nám to Gréta zakáže😀. Stačí že ji každej z nás okradl o dětství 🤮🤮

A už si to někdo koupte, ať mužem reálně pomlouvat/chválit.

Uživatelský avatar
visby
Příspěvky: 2534
Registrován: 07 dub 2009 11:35
auto: Disco 2
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#595 Příspěvek od visby » 24 zář 2019 09:08

paci sa mi, ako tu kopec ludi adoruje Gcko alebo Wrangler. hlavne ked Gcko zacina na 100tis eur a v terene ma v serii vcelku problem uz nejaku dobu (nizko polozene, aby bola aka taka stabilita na ceste a sialena vaha). plus seriove Gcka maju za sebou highlighty ako https://www.caradvice.com.au/131418/mer ... n-outback/;-) Wrangler je kapitola sama o sebe, auto od zaciatku postavene pre image a nic ine. vnutri je minimalne miesta, lacne plasty vsade kam sa clovek pozrie. taktiez v serii ma obrovsky problem so svetlou vyskou (prejazdovy uhol hlavne). zdialky vyzera super, ak vsak clovek na nom chvilu jazdi, tak zisti ze to az tak prakticke auto nie je. ako highlight - v tejto dobe stale bez medzinapravoveho diffu.

kazdy sa tu odvolava na legendu defender, ale bohuzial jedine co ho robi legendou je iba nadsenie a nostalgia. objektivne je to auto zalostnej vyrobnej kvality, podmotorovane a s otrasnym jazdym komfortom. ano, je to ikona, ale z praktickeho hladiska je to auto katastrofa (hlavne kvoli tomu, ze konstrukcne sa prakticky nemenilo od kedy sa zacalo vyrabat). nesmiete zabudat na to, ze na tomto fore skoro nikto nema defa v serii a uz vobec nie ako vysiel z fabriky.

ako pisal neklan, je velmi dobre, ze sa bude vobec nejaky defender vyrabat. a ak su reci landroveru len z polovice pravdive a bude v terene aspon tak dobry ako disco4, tak si myslim, ze to bude paradne auto hodne mena defender.
treba si uvedomit, ze offroad je len zabava. na pracu si defa nikto nekupoval uz dlhu dobu, lebo to proste nedava ekonomicky zmysel...

Uživatelský avatar
MFENCE
Příspěvky: 709
Registrován: 31 led 2019 11:56
tel.: 732805348
auto: D2 Td5/110 300Tdi

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#596 Příspěvek od MFENCE » 24 zář 2019 09:15

Ano mas pravdu, tady spíše se hospodsky řeší že to stále někdo porovnává. Nebo že je to moc plastové. Nikdy se nikdo nikomu nezavděčí. Ale asi to byl prostě moc velkej šok. Po celém světě, to Defikáře dost nakopalo do koulí.

Musí to prostě časem vyhnít, jako zpěv Lucky Vondráčkové.

Uživatelský avatar
habakuk
Příspěvky: 1837
Registrován: 10 črc 2011 20:45
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#597 Příspěvek od habakuk » 24 zář 2019 09:24

visby píše:
24 zář 2019 09:08
Wrangler je kapitola sama o sebe, auto od zaciatku postavene pre image a nic ine. vnutri je minimalne miesta, lacne plasty vsade kam sa clovek pozrie. taktiez v serii ma obrovsky problem so svetlou vyskou (prejazdovy uhol hlavne). zdialky vyzera super, ak vsak clovek na nom chvilu jazdi, tak zisti ze to az tak prakticke auto nie je. ako highlight - v tejto dobe stale bez medzinapravoveho diffu.
No pomlouvat Wranu za plasty je takové zvláštní chtějí za Rubicona nějakých 1,2 milionu Kč což mě přijede fajn cena za to co nabízí.
Def je v základu o 200t Kč dražší.
Velikost mě také nepřijde nějak špatná je to velké jako D2 což je třeba pro mě optimální velikost třeba LC100 už je pro mě zbytečně velká.
Nová generace Wrány má mezinápravový dif tedy umí trvalou 4x4 na asfaltu.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy

Uživatelský avatar
visby
Příspěvky: 2534
Registrován: 07 dub 2009 11:35
auto: Disco 2
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#598 Příspěvek od visby » 24 zář 2019 09:30

habakuk píše:
24 zář 2019 09:24
No pomlouvat Wranu za plasty je takové zvláštní chtějí za Rubicona nějakých 1,2 milionu Kč což mě přijede fajn cena za to co nabízí.
Def je v základu o 200t Kč dražší.
Velikost mě také nepřijde nějak špatná je to velké jako D2 což je třeba pro mě optimální velikost třeba LC100 už je pro mě zbytečně velká.
Nová generace Wrány má mezinápravový dif tedy umí trvalou 4x4 na asfaltu.
podla mna mala d2 podstatne lepsi interier ako ma wrangler. vnutorna velkost sa neda ani porovnavat - wrangler je uzsi, podstatne nizsi. zvonku vyzera velky, vnutri velmi malo miesta, kvoli ochrannemu ramu.

ak uz ma trvale 4x4, tak to je krok vpred. v kazdom pripade by to uz mal byt standard.

edit: lc100 je samozrejme ina kategoria, ale to je trochu offtopic;-)
edit2: pre provnanie, lc150 je vo vybave legend este lacnejsia ako zakladny wrangler (o malo, ale je;-)). je to neporovnatelne praktickejsie auto a v terene minimalne porovnatelne, ak nie rovnako dobre. plus ma stale normalny diesel, na rozdiel o downsizovanych motorov vo wrangleri.

Uživatelský avatar
Val
Příspěvky: 182
Registrován: 24 čer 2011 13:52
auto: D3 V8, exD1, exD2
Bydliště: Bratislava

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#599 Příspěvek od Val » 24 zář 2019 17:13

Aspon za mna tu o pouzitu techniku a cenu nejde, to chapu snad vsetci, pokrok proste nezastavis. Len sa vela ludi nedokaze stotoznit s tym, ze Land Rover zahodil to ze mal povodny Defender nadcasovy dizajn, na ktory sa urcite dalo nadviazat, myslim nadviazat viac, aby ho stale spoznal kazdy. Wrangler sa tu dava za priklad preto, lebo je to proste stale Wrangler.
Discovery sa menil viac, to bolo v pohode, ale tiez si zachovaval prvky s ohladom na historiu. Aj ked velka vacsina majitelov ani nevie, preco ma D3, 4, 5 vykrojene zadne okno, stupnovitu strechu...
Pre mna je proste Novy Defender skor pokracovatelom Discovery 4 aj ked pre mna typicke prvky Discovery nema, ale co uz, paci sa mi :Pohoda:
Len ma strasne irituju tie titulky LEGENDA JE SPAT, ked si to auto podla mna oslovenie legenda nezasluzi, aspon teraz nie. To oslovenie si zasluzil povodny Defender a urcite ho neziskal hned ako zisiel z linky.
Bodka :rock

Uživatelský avatar
MFENCE
Příspěvky: 709
Registrován: 31 led 2019 11:56
tel.: 732805348
auto: D2 Td5/110 300Tdi

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

#600 Příspěvek od MFENCE » 24 zář 2019 21:17

Val píše:
24 zář 2019 17:13
Aspon za mna tu o pouzitu techniku a cenu nejde, to chapu snad vsetci, pokrok proste nezastavis. Len sa vela ludi nedokaze stotoznit s tym, ze Land Rover zahodil to ze mal povodny Defender nadcasovy dizajn, na ktory sa urcite dalo nadviazat, myslim nadviazat viac, aby ho stale spoznal kazdy. Wrangler sa tu dava za priklad preto, lebo je to proste stale Wrangler.
Discovery sa menil viac, to bolo v pohode, ale tiez si zachovaval prvky s ohladom na historiu. Aj ked velka vacsina majitelov ani nevie, preco ma D3, 4, 5 vykrojene zadne okno, stupnovitu strechu...
Pre mna je proste Novy Defender skor pokracovatelom Discovery 4 aj ked pre mna typicke prvky Discovery nema, ale co uz, paci sa mi :Pohoda:
Len ma strasne irituju tie titulky LEGENDA JE SPAT, ked si to auto podla mna oslovenie legenda nezasluzi, aspon teraz nie. To oslovenie si zasluzil povodny Defender a urcite ho neziskal hned ako zisiel z linky.
Bodka :rock
Kurewskej AMEN :kiss

Odpovědět