Ty picoooo, UCP ACU vršek, Písek boty a sukně. Hledám mixer a pustím si ho do očí.cuisine píše: ↑19 zář 2019 10:16 Včera jsem se na něj byl prvně podívat v Franfurtu. Došlo mi tam, proč je nový Defender takový jaký je a proč se tak změnil. Oni se změnili se totiž změnili jeho zákazníci. Už to nejsou nejsou lidé jako dříve, kteří potřebovali odolné pracovní auto do terénu, ale jiní, kteří .. kteří ani nevím co ... tak asi tak no
Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
- jareku
- Příspěvky: 1733
- Registrován: 09 zář 2012 23:25
- tel.: 737 347 753
- auto: RR L322+DEF+SIII
- Bydliště: Blansko
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Má, stále se výrobce obou aut jmenuje Land Rover...
Live long and prosper.
-
- Příspěvky: 459
- Registrován: 27 srp 2013 19:24
- auto: DiscoII V8
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Mne sa nový Defender páči. Podľa mňa sa technický posunul ďalej, ako bol ostatný Def. Nebudme sebci. Treba zohľadňovať aj otázku bezpečnosti. Hlavné voči chodcom bol starý model ako stret s vlakom.
Designeri aj inžinieri sa očividne snažili zachovať čo najviac minulých čŕt a odkazov.
Čo sa týka techniky, všetci sme vedeli, že tuhe nápravy už nebudú. Už D3 ukázal, že vie dobre fungovať aj bez toho. G-wagen a Patrol už tiež nemajú tuhé a budú sa predavat.
Ku cene. Treba sa pozrieť, ako je to auto vybavené a ako má riešené veci, koľko na dnešnú dobu potiahne...
V minulosti by človek nepovedal, že za škodovky dá 40.000 euro. Dnes nič výnimočné, tak prečo nie za Defa.
Designeri aj inžinieri sa očividne snažili zachovať čo najviac minulých čŕt a odkazov.
Čo sa týka techniky, všetci sme vedeli, že tuhe nápravy už nebudú. Už D3 ukázal, že vie dobre fungovať aj bez toho. G-wagen a Patrol už tiež nemajú tuhé a budú sa predavat.
Ku cene. Treba sa pozrieť, ako je to auto vybavené a ako má riešené veci, koľko na dnešnú dobu potiahne...
V minulosti by človek nepovedal, že za škodovky dá 40.000 euro. Dnes nič výnimočné, tak prečo nie za Defa.
Seriový LR Discovery II V8 s mnohými závadami, ale je to láska na prvé naštartovanie.
Tak už až tak sériový nie je: podvozok od TF +2" a k tomu Hankook DynaPro M/T RT03 265/75R16 a konečne uzávierka medzidifu
Tak už až tak sériový nie je: podvozok od TF +2" a k tomu Hankook DynaPro M/T RT03 265/75R16 a konečne uzávierka medzidifu
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Moj nazor : Nejde vobec o cenu, ani o to ci je to auto pekne, alebo dobre urobene. Ide o to meno, ktore si Defender za roky vybudoval a o dizajn ktory bol nesmrtelny. Nieco ako Volkswagen Chrobak. Ruku na srdce, myslis ze tento dizajn vydrzi viac ako 10 rokov? Teraz sa stane nastrojom na udrzanie ega a pocitu prestize, budu ich plne nakupne centra, samozrejme blato nikdy vacsina neuvidi. Mozno az ako jazdenky. Ak sa zas neobjavy nejaky pruser ako V6 motory o ktorych sa nehovori. Podla mna stratil svoju tvar a je to strasna skoda, lebo dalo by sa to spravit aj inak. Pozri si napriklad Wrangler. Preco vyzera stale rovnako? Asi preto ze amici to pochopili.mato_srubka píše: ↑21 zář 2019 12:51 Mne sa nový Defender páči. Podľa mňa sa technický posunul ďalej, ako bol ostatný Def. Nebudme sebci. Treba zohľadňovať aj otázku bezpečnosti. Hlavné voči chodcom bol starý model ako stret s vlakom.
Designeri aj inžinieri sa očividne snažili zachovať čo najviac minulých čŕt a odkazov.
Čo sa týka techniky, všetci sme vedeli, že tuhe nápravy už nebudú. Už D3 ukázal, že vie dobre fungovať aj bez toho. G-wagen a Patrol už tiež nemajú tuhé a budú sa predavat.
Ku cene. Treba sa pozrieť, ako je to auto vybavené a ako má riešené veci, koľko na dnešnú dobu potiahne...
V minulosti by človek nepovedal, že za škodovky dá 40.000 euro. Dnes nič výnimočné, tak prečo nie za Defa.
Mne sa to auto paci, dokonca si ho viem predstavit, ako dalsie po D3. Ale nemalo by sa to volat DEFENDER. Defender BOL proste LEGENDA.
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
ten pán má sukni?cuisine píše: ↑19 zář 2019 10:16 Včera jsem se na něj byl prvně podívat v Franfurtu. Došlo mi tam, proč je nový Defender takový jaký je a proč se tak změnil. Oni se změnili se totiž změnili jeho zákazníci. Už to nejsou nejsou lidé jako dříve, kteří potřebovali odolné pracovní auto do terénu, ale jiní, kteří .. kteří ani nevím co ... tak asi tak no
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
To je asi takhle v pořádku, správný novoevropan by měl být tmavý až pričmoudlý, pokud to nejde tak by měl být aspoň z nějaké úchylné minority, takže pán s dámskou sukni v novém Defenderu proč ne...Zelenac píše: ↑22 zář 2019 16:11ten pán má sukni?cuisine píše: ↑19 zář 2019 10:16 Včera jsem se na něj byl prvně podívat v Franfurtu. Došlo mi tam, proč je nový Defender takový jaký je a proč se tak změnil. Oni se změnili se totiž změnili jeho zákazníci. Už to nejsou nejsou lidé jako dříve, kteří potřebovali odolné pracovní auto do terénu, ale jiní, kteří .. kteří ani nevím co ... tak asi tak no
Country boy...
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
no nevím jestli sukni nebo co, přišlo mi to jako krajkové minišaty ...Zelenac píše: ↑22 zář 2019 16:11ten pán má sukni?cuisine píše: ↑19 zář 2019 10:16 Včera jsem se na něj byl prvně podívat v Franfurtu. Došlo mi tam, proč je nový Defender takový jaký je a proč se tak změnil. Oni se změnili se totiž změnili jeho zákazníci. Už to nejsou nejsou lidé jako dříve, kteří potřebovali odolné pracovní auto do terénu, ale jiní, kteří .. kteří ani nevím co ... tak asi tak no
2010 UAZ 3164/2003 UAZ 3160/2000 TLC KZJ95/1979 TLC FJ55/1977 TLC 55/1962 ČZ175
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Pana bude tesit ta ergonomicka radici paka. Jeste ze to je automat
300TDI---The Legend begins
- Mirko
- Příspěvky: 2815
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Že by ten věčně vychvalovaný Wrangler byl o tolik blíž svým kořenům...no nevím:
a co se týká toho chlapa v sukní, tak bych se vůbec nedivil, kdyby už měl jednoho současného Defendra doma
a co se týká toho chlapa v sukní, tak bych se vůbec nedivil, kdyby už měl jednoho současného Defendra doma
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Myslim ze Wrangler identifikuje minimalne z predneho pohladu kazdy, aj ten kto autami nezije. Defender sa podoba skor na D3. Kapotu maju skoro identicku, masku velmi podobnu. Siluetu nepopieram, ta sa asi najviac podarila. Len mam obavu ze ta nie je podstatna.
Podla mna vzniklo velmi malo aut, ktore aj ked boli konstruovane s ohladom hlavne na jednoduchost a ucelnost, ziskali dizajn ktory nezostarne, aj ked v dobe vzniku nebol podstatny. Je skoda, ze Land Rover podla mna, svoju historiu zahodil. Ale taky je svet, vsetko je o peniazoch
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Uvidime co bude az se ukaze FARM verze Ale jinak je to proste vyautovani tech par fandu, a zacileno na jinou klientelu. Chytre jim nechaji ten punc DEFENDER, ale uz si v tom nenatlucou tu sedinku. Tak si muze nejaky koblizek rict, joooooo chro chroooo mam DEFENDERA. Je to moznost si pohonit triko,a pritom bejt stale frajer v sukni.
Pro vyuziti pro praci asi ok, dojedes s tim xxxxx km a jsi stale ok. Vono se prckat v Mulitikare 300km nic moc Ale Jeep si to proste udrzel, Mercedes taky. Jen LR cilene uteklo od starych zakazniku. A ve svete penez to jinak ani nejde. My si ty auta nechavame abnormalne dlouho. Prodeje novych zadna slava. Jmeno je ovsem obrovsky tahoun!!! A tak si konecne tedka muze i borec v sukni rict joooo chlapci a holky mam DEFA Woe. Stane se z toho HD, kde to ma taky kazdej picus s nalepkou na aute. Aby to vedel uplne kazdej.
Prosim pekne, na nikoho nehlasim jak se rika. Kazdy at si svoje penize, nebo penize nekoho jineho utrati jak chce. Me osobne stve jen to, ze se veze neco na legende DEFENDER. Mam LR kratce,ale vzdy to proste byl TEN Defender! TO chlapacke auto, tedka to bude tuctovka pro masu kravataku. Pro starej DEF, musel bejt clovek trochu dement a sadour. Proste dat takove penize, za nepohodlnej prutokac kde vsude fouka to udelal jen srdcar
Pro vyuziti pro praci asi ok, dojedes s tim xxxxx km a jsi stale ok. Vono se prckat v Mulitikare 300km nic moc Ale Jeep si to proste udrzel, Mercedes taky. Jen LR cilene uteklo od starych zakazniku. A ve svete penez to jinak ani nejde. My si ty auta nechavame abnormalne dlouho. Prodeje novych zadna slava. Jmeno je ovsem obrovsky tahoun!!! A tak si konecne tedka muze i borec v sukni rict joooo chlapci a holky mam DEFA Woe. Stane se z toho HD, kde to ma taky kazdej picus s nalepkou na aute. Aby to vedel uplne kazdej.
Prosim pekne, na nikoho nehlasim jak se rika. Kazdy at si svoje penize, nebo penize nekoho jineho utrati jak chce. Me osobne stve jen to, ze se veze neco na legende DEFENDER. Mam LR kratce,ale vzdy to proste byl TEN Defender! TO chlapacke auto, tedka to bude tuctovka pro masu kravataku. Pro starej DEF, musel bejt clovek trochu dement a sadour. Proste dat takove penize, za nepohodlnej prutokac kde vsude fouka to udelal jen srdcar
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Tak na boj akce mají už náhradu. A na spojovací a vnitřní pojezdy mají ještě dost Wolfu. A na to vobsirani kolem kasáren tahle plast hračka stačí.
Pěkný to maj US chlapci. I ty nové náhrady za Hacka.
Pěkný to maj US chlapci. I ty nové náhrady za Hacka.
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Paradoxně z profilu jsou vidět největší rozdíly mezi původním a novým Defem (porovnávat Wranglera s Willisem a New Defa s 80-ti palcovou S1 mi nepřijde úplně fér). Maska už dnes nemůže být kolmá, stejně jako čelní sklo a ten sklon podle mě nejvíc bije do očí. Jinak nikdo nemůže říct, že by tam typické prvky nebyly, jen je potřeba se dívat bez předsudků a s trochou představivosti (vystouplé lemy podběhů, kulatá světla s blinkry a pozičními světly po stranách, to celé pod jedním hranatým sklem s černým pozadím = moderní variace na téma světel starého Defa na černém hranatém kusu plastu, pohled zezadu na barrel body sides - to je nejtypičtější designový prvek počínaje Serií dvojkou v roce 1958 a je to tam pořád, stejně jako "alpine lights", tedy oválná okénka ve střeše). Mně spíš víc než chlap v sukénce roztleskávačky (za kterého nemůže LR, ale praštěná doba ve které žijeme) zajímá, jestli Jag/LR vůbec přežije. Na poměry značky nebývale dlouhá doba hojnosti skončila, zase se prodělává, tak se šetří, kde se dá, už tak nevalná kvalita výroby jde tím pádem ještě víc dolů (viz problémy v Nitře), ve ztrátě je i mateřský koncern Tata a mezi námi, vypadá to, že v brzké době půjde do kopru kde kdo a kde co. Při dnešním honu na automobilové čarodějnice jsem zvědavý, kdo z branže vůbec bude vydělávat a raději ani nechci myslet na to, co bude za dvacet let. Buďme rádi za každé nové auto se spalovacím motorem, protože to je druh na vyhynutí. Mimochodem dneska jsem ujel 600km s benzinovým osmiválcem, užívejme si to, dokud můžeme.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
mam v sobě sedmičku červeneho z Caldare, kterou jsem si koupil po 1000km drkocání v tom starem defenderu. Tak můj názor nemusí být tak úplně relevantní. Určitě nový defender splňuje spostu norem EU, neteče do něj, nefouká, emise má takové, že to zachrání svět. Ale je to vše? Moji děti vždycky říkají, když nekam defíkem jedeme: Tati, proč po nás zase všichni koukají?
A v tom to asi je. Klasický def zůstane prostě legendou. Symbolem dobrodružsví a dálek. i když s ním někdy jedeš jen do vedlejší vesnice. Nebo jsi rád, že do vedlejší vesnice vůbec dojedeš. To nejde nahradit ničím jiným. A to vůbec nejsem proti pokroku.
A v tom to asi je. Klasický def zůstane prostě legendou. Symbolem dobrodružsví a dálek. i když s ním někdy jedeš jen do vedlejší vesnice. Nebo jsi rád, že do vedlejší vesnice vůbec dojedeš. To nejde nahradit ničím jiným. A to vůbec nejsem proti pokroku.
DIII
Defender 110, Td5, 2" OME, WARN9000
Defender 110, Td5, 2" OME, WARN9000
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Pro starej DEF, musel bejt clovek trochu dement a sadour. Proste dat takove penize, za nepohodlnej prutokac kde vsude fouka to udelal jen srdcar
Dovolím si doplnit.... a kdo by ten nepohodlnej průtokáč vyráběl, to by nebyl srdcař, ale cvok. Být skalním fandou Defa je krásná věc, i já se jím cítím být, ale na druhou stranu z praxe manažera vím, jak těžké je udržet jakýkoli podnik v černých číslech a kolik ústupků ze svých ideálů člověk musí udělat, aby nezkrachoval.
Dovolím si doplnit.... a kdo by ten nepohodlnej průtokáč vyráběl, to by nebyl srdcař, ale cvok. Být skalním fandou Defa je krásná věc, i já se jím cítím být, ale na druhou stranu z praxe manažera vím, jak těžké je udržet jakýkoli podnik v černých číslech a kolik ústupků ze svých ideálů člověk musí udělat, aby nezkrachoval.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
- Romanos
- Příspěvky: 162
- Registrován: 09 lis 2015 20:22
- tel.: 603753795
- auto: Def 110
- Bydliště: Praha 5
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
……………. Tati, proč po nás zase všichni koukají?
A v tom to asi je. Klasický def zůstane prostě legendou. Symbolem dobrodružsví a dálek. i když s ním někdy jedeš jen do vedlejší vesnice. Nebo jsi rád, že do vedlejší vesnice vůbec dojedeš. To nejde nahradit ničím jiným. A to vůbec nejsem proti pokroku.
[/quote]
A v tom to asi je. Klasický def zůstane prostě legendou. Symbolem dobrodružsví a dálek. i když s ním někdy jedeš jen do vedlejší vesnice. Nebo jsi rád, že do vedlejší vesnice vůbec dojedeš. To nejde nahradit ničím jiným. A to vůbec nejsem proti pokroku.
[/quote]
- ras11
- Příspěvky: 6
- Registrován: 30 kvě 2019 13:54
- auto: GREINER110 +6ks next
- Bydliště: Stara Lubovna, SLOVENSKO
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Postaviť nástupcu legendy akou sa stal Defender, je v podstate šialená úloha. Ak má spĺňať všetky očakávania tak v podstate úloha nemožná. Starý Defender je klasická ikona, ktorá za zapísala svojou konštrukciou, využiteľnosťou a neskutočnou univerzálnosťou stavby karosérie na danom podvozku. Túto univerzálnosť v podstate neviem porovnať asi s ničím iným bežným na cestách... Tuhý rám, oceľové nárazniky a príjemne hranatá klasická karoséria sú preč. Preto si myslím, že nový Defender má oveľa bližšie ku segmentu SUV ako ku klasickému Defenderu. Ale to neznamená, že bude zlý, iba je proste určený na iné účely. A držím mu palce, však je to Defender
hobby, ktoré mi ťažko prerástlo cez hlavu...
Chovám zopár Púm 110, 130, jeden LightWeight po renovácií a chystám sa na renováciu mojich "čakateľov", Marine Blue Series III 109, RR Classic 3.9, Sand Series III 77... raz to príde :))
Chovám zopár Púm 110, 130, jeden LightWeight po renovácií a chystám sa na renováciu mojich "čakateľov", Marine Blue Series III 109, RR Classic 3.9, Sand Series III 77... raz to príde :))
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Ví někdo proč je u new Defa 90 ten čtverec v bočním okně?
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/sve ... ne-falesny
"Šéfdesignér Land Rover Gerry McGovern podivné zakrytí jinak skleněné plochy obhajuje, prý je to součást designového rukopisu novinky. Falešný sloupek je dle Land Roveru předurčen jako základ montáže exteriérových doplňků. Na překážející panel je možné připevnit například stavitelný střešní žebřík..."
"Šéfdesignér Land Rover Gerry McGovern podivné zakrytí jinak skleněné plochy obhajuje, prý je to součást designového rukopisu novinky. Falešný sloupek je dle Land Roveru předurčen jako základ montáže exteriérových doplňků. Na překážející panel je možné připevnit například stavitelný střešní žebřík..."
Disco2 Td5 2004
Nanocom Evolution (D2 + Td5)
T4 TestBook Hand Held Tester (Def, Free1, D1, D2, P38)
Nanocom Evolution (D2 + Td5)
T4 TestBook Hand Held Tester (Def, Free1, D1, D2, P38)
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Wrangler je někde jinde ….na rozdíl od Defa si zachovává pořádné tuhé nápravy a pěknou světlou výšku