zosilena spojka td5
- emo
- Příspěvky: 262
- Registrován: 15 pro 2009 22:31
- tel.: 00421907292772
- auto: Discovery II
- Bydliště: Bratislava
zosilena spojka td5
Nazdar mate tu niekto skusenost zo zosilenou spojkou na td5 niekde som pocul ze 130 defik ma zosilenu oproti 110 a diskoske neviem ale ci to je pravda dakujem za rady
-
- Příspěvky: 14947
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: zosilena spojka td5
Nevidím důvod, výkon to má stejnej. Co vím, tak 130 mohla mít pomalejší přídavnou převodovku.
Existuje ale spojka bez dvouhmotového setrvačníku - ta by měla být "pevnější", ale když jsem viděl, co to dělá s autem na volnoběh, tak možná pro nějakej závodní speciál, u civilního auta ne. Moc se to třepalo.
Existuje ale spojka bez dvouhmotového setrvačníku - ta by měla být "pevnější", ale když jsem viděl, co to dělá s autem na volnoběh, tak možná pro nějakej závodní speciál, u civilního auta ne. Moc se to třepalo.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- erik
- Příspěvky: 2869
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Re: zosilena spojka td5
... Patrik D2 2,8 TGV má keramickou....a pri rozjezdu mu vibruje řadící páka tak, že mu chce upadnout...
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: zosilena spojka td5
Jednohmotu na Td5 mám - kdyby někdo chtěl je volná, najeto skoro nic.
Je pravda že to řeší problém s dvouhmotou (já to koupil právě po selhání setrvačníku v Pl na výletě) ale vibruje to na volnoběh tak, že ti vyskáčou plonby ze zubů.
Jak píše Madtom, do závoďáku optimální řešení.
Je pravda že to řeší problém s dvouhmotou (já to koupil právě po selhání setrvačníku v Pl na výletě) ale vibruje to na volnoběh tak, že ti vyskáčou plonby ze zubů.
Jak píše Madtom, do závoďáku optimální řešení.
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
Re: zosilena spojka td5
Jednohmotak mam v aute uz cez 120000km, vybracie sa daju, ale mekano vydava drkotave zvuky na vonobehu.
Viacero moznosti silnejsiej/lepsiej spojky na TD5 existuje, australska, na mieru slovenska.
Britpart HD sadu treba dotunit aby fungovala spravne, britpart...
Viacero moznosti silnejsiej/lepsiej spojky na TD5 existuje, australska, na mieru slovenska.
Britpart HD sadu treba dotunit aby fungovala spravne, britpart...
- Hubert
- Příspěvky: 2465
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: zosilena spojka td5
Co mají co vím tak 300Tdi má opravdu 130 větší a jinak stavěnou lamelu. U TD5 je to myslím stejné.emo píše:Nazdar mate tu niekto skusenost zo zosilenou spojkou na td5 niekde som pocul ze 130 defik ma zosilenu oproti 110 a diskoske neviem ale ci to je pravda dakujem za rady
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
- komin
- Příspěvky: 939
- Registrován: 31 kvě 2010 14:45
- tel.: 0904543118
- auto: LR Defender 110 Td5
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
Re: zosilena spojka td5
A co tak dat preoblozit lamelu lepsim materialom pripadne sa zvykne davat aj vacsia hrubka trecieho mat. bezne sa to pouziva na upravenych koncernovych Tdi a zvykne to znasat tak 100% narast krutiaceho momentu. A stoji to tak 20 euro.
LR DEFENDER 110 SW
- emo
- Příspěvky: 262
- Registrován: 15 pro 2009 22:31
- tel.: 00421907292772
- auto: Discovery II
- Bydliště: Bratislava
Re: zosilena spojka td5
[quote="komin"]A co tak dat preoblozit lamelu lepsim materialom pripadne sa zvykne davat aj vacsia hrubka trecieho mat. bezne sa to pouziva na upravenych koncernovych Tdi a zvykne to znasat tak 100% narast krutiaceho momentu. A stoji to tak 20 euro.[/quote
A kde sa to da zohnat ?
A kde sa to da zohnat ?
- spata
- Příspěvky: 501
- Registrován: 29 led 2009 13:29
- tel.: 775664455
- auto: RANGE ROVER P38 TDS
- Bydliště: PRAHA
Re: zosilena spojka td5
Zvlastni,kdysi na Pajeru 3,2DiD se mi utrhl dvojhmotak,oprava za ranec,nesmysl,tak jsem to nechal zavařit vyvažit udělat z toho klasickou spojku,jednohmotu. A žadne vibrace,nic,naopak lepšejší rozjezdy,citlivější a přesnějši.
LAND ROVER JE AUTOMOBIL,OSTATNI JE POUZE DOPRAVNÍ PROSTŘEDEK. A ŘÍKÁM MU ARISTOKRAT,DĚLA MU TO DOBŘE.
-
- Příspěvky: 14947
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: zosilena spojka td5
On je každej motor s dvouhmotovým setrvačníkem jinej. Podle mě, je to o tom, jestli motor primárně navrhovali na dvouhmotový setrvačník, nebo ho tam dali až ve chvíli, kdy to jinak nešlo. V tom druhým případě může být odstranění dvouhmotového setrvačníku relativně malá změna.
Protože mi kvíčala (tedy pouzdro ve spojce), kvičí už několik let čím dál víc, a z přídavné převodovky olej tak teče, tak asi bude muset všechno ven. A v tu chvíli bych už spojku řešil. Takže mě možnost nějaké HD verze - odzkoušené, také zajímá.
Takže za mě bych poprosil o podrobnější popisy toho co už tady padlo.
Protože mi kvíčala (tedy pouzdro ve spojce), kvičí už několik let čím dál víc, a z přídavné převodovky olej tak teče, tak asi bude muset všechno ven. A v tu chvíli bych už spojku řešil. Takže mě možnost nějaké HD verze - odzkoušené, také zajímá.
Takže za mě bych poprosil o podrobnější popisy toho co už tady padlo.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- komin
- Příspěvky: 939
- Registrován: 31 kvě 2010 14:45
- tel.: 0904543118
- auto: LR Defender 110 Td5
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
Re: zosilena spojka td5
napr. tu http://www.frenocar.sk/?page=product&lang=sk ale treba pohladat je kopu takych firiem ci nebude nieco v tvojom okoli len sa treba spytat niekoho kto ma novu aby ti zmeral aka je hrubka oblozenia na novej lamele.
LR DEFENDER 110 SW
- emo
- Příspěvky: 262
- Registrován: 15 pro 2009 22:31
- tel.: 00421907292772
- auto: Discovery II
- Bydliště: Bratislava
Re: zosilena spojka td5
Skor si myslim ze bude problem v pritlacnom tanieri a nie v oblozeni asi skor pritlacak by som potreboval silnejsi ?komin píše:napr. tu http://www.frenocar.sk/?page=product&lang=sk ale treba pohladat je kopu takych firiem ci nebude nieco v tvojom okoli len sa treba spytat niekoho kto ma novu aby ti zmeral aka je hrubka oblozenia na novej lamele.
- komin
- Příspěvky: 939
- Registrován: 31 kvě 2010 14:45
- tel.: 0904543118
- auto: LR Defender 110 Td5
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
Re: zosilena spojka td5
Prave to riesi zmena materialu lamely nakolko ma iny koef. trenia cize pri rovnakom pritlacaku prenesie viac ako origo.
LR DEFENDER 110 SW
- Hubert
- Příspěvky: 2465
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: zosilena spojka td5
Rozdíl mezi lamelou u 130 na 300TDi a klasickou na 90, 110, Disco a Range je hlavně v průměru ten je u 130 asi o 0,5mm větší. Dále obyčejná (90,110,...) má dvě dvojice pružin o různá tvrdosti. 130 má tři dvojice pružin o různé tvrdosti přičemž nejtvrdší strupeň je opravdu hodně tvrdý. Všeobecně dle mých zkušeností z Disca, kde mám lamelu ze 130, protože občas tomu taky trochu dám, lze říci že rozjezdy jsou né tak úplně plynulé jak jsem byl zvyklý ale zase pevnost by měla být lepší. Ty samé zkušenosti má i kamarád.
K tomu přeobložení lez říci, že to není úplně zcestná myšlenka máme tu také jednoho co dělá a má asi pravdu že přeobložená lamela má větší výdrž než kdejaká náhrada. Obzvláště, když se použijí staré materiály které už se nesmějí vyrábět.
Na druhou stranu jakékoliv vylepšení, které se dělá "amatérsky" sebou nese spoustu komplikací, která nakonec končí návratem k originálu.
K tomu přeobložení lez říci, že to není úplně zcestná myšlenka máme tu také jednoho co dělá a má asi pravdu že přeobložená lamela má větší výdrž než kdejaká náhrada. Obzvláště, když se použijí staré materiály které už se nesmějí vyrábět.
Na druhou stranu jakékoliv vylepšení, které se dělá "amatérsky" sebou nese spoustu komplikací, která nakonec končí návratem k originálu.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
- emo
- Příspěvky: 262
- Registrován: 15 pro 2009 22:31
- tel.: 00421907292772
- auto: Discovery II
- Bydliště: Bratislava
Re: zosilena spojka td5
[quote="Hubert"]Rozdíl mezi lamelou u 130 na 300TDi a klasickou na 90, 110, Disco a Range je hlavně v průměru ten je u 130 asi o 0,5mm větší. Dále obyčejná (90,110,...) má dvě dvojice pružin o různá tvrdosti. 130 má tři dvojice pružin o různé tvrdosti přičemž nejtvrdší strupeň je opravdu hodně tvrdý. Všeobecně dle mých zkušeností z Disca, kde mám lamelu ze 130, protože občas tomu taky trochu dám, lze říci že rozjezdy jsou né tak úplně plynulé jak jsem byl zvyklý ale zase pevnost by měla být lepší. Ty samé zkušenosti má i kamarád.
K tomu přeobložení lez říci, že to není úplně zcestná myšlenka máme tu také jednoho co dělá a má asi pravdu že přeobložená lamela má větší výdrž než kdejaká náhrada. Obzvláště, když se použijí staré materiály které už se nesmějí vyrábět.
Na druhou stranu jakékoliv vylepšení, které se dělá "amatérsky" sebou nese spoustu komplikací, která nakonec končí návratem k originálu.[/quote
Podla mna ked ma 130 300tdi zosilenu spojku tak si myslim ze u td5 to bude to iste ale kde sa to da zohnat ???
K tomu přeobložení lez říci, že to není úplně zcestná myšlenka máme tu také jednoho co dělá a má asi pravdu že přeobložená lamela má větší výdrž než kdejaká náhrada. Obzvláště, když se použijí staré materiály které už se nesmějí vyrábět.
Na druhou stranu jakékoliv vylepšení, které se dělá "amatérsky" sebou nese spoustu komplikací, která nakonec končí návratem k originálu.[/quote
Podla mna ked ma 130 300tdi zosilenu spojku tak si myslim ze u td5 to bude to iste ale kde sa to da zohnat ???