CZECH LAND ROVER FORUM

Pro příznivce této anglické značky
Právě je čtv říj 19, 2017 12:00

Všechny časy jsou v UTC+01:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 36 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pon led 13, 2014 06:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 21, 2011 21:08
Příspěvky: 223
auto: Defender 110-300Tdi
Bydliště: Martin, SK
pekný obrázok, napadol mi jeden dotaz...
existuje nejaký postup alebo nejaký špeciálny nástroj ako doštelovať tie dve matice?
na bežný vidlicový kľúč je tam dosť málo miesta, navyše je hrubší ako jedna tá tenká matica, takže chytiť to dvomi kľúčmi a zaistiť matice dotiahnutím prosti sebe sa nedá, aspoň teda mne sa to nepodarilo...
ako teda na to?
Obrázek


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: úte led 14, 2014 23:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 06, 2011 19:18
Příspěvky: 576
tel.: 732 808 469
auto: Defender TD5 110 HT
Bydliště: Benešov
Citace:
kdybych na tom autě chtěl opravit hned vše, pak bych si mohl zají koupit nové.
po cca 9 měsících vlastnictví LR Def, mohu s čistým svědomím napsat....
mezi dořešením jedné opravy a výskytem další je přesně 14dní
těch 14 dní mám na to abych novou závadu opravil
Promiň, ale pokud sis nekoupil novýho defa, tak jsi na tom prostě jako my ostatní... Nejsem žádnej matematik, ale koupíš si auto +-10 starý za dejme tomu 200 000, pak do něj sypeš peníze po 14 dnech (což nemusí být pravda, třeba podle mýho mustru), ale sypeš. Kolik? Dalších 200 000? To si sice nemyslym, ale pořád si pod polovinou pořizovacích nákladů nového auta, takže???...!!! Kup si nový auto a postěžuj si, jak je vlastně celkem nedokonalý, nebo buď jako my ostatní a u každé opravy a vylepšení svého defendera se usmívej... :mrk

_________________
http://tezba-pecka.cz/


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: ned led 19, 2014 19:28 
Offline

Registrován: ned bře 17, 2013 09:11
Příspěvky: 181
ad lopik - upravil jsem standardní ploché klíče
ad lumberjack - radost mi dělá, na tom četnost oprav nic nezmění. Bylo to jen konstatování.


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pon led 20, 2014 19:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv říj 18, 2007 19:28
Příspěvky: 277
tel.: +421915833118
auto: Discovery 300 Tdi
Bydliště: Dudince,Prešov,Bratislava
Citace:
U převodovky není výpušťák čtverec, ale velký šroub na myslím 32-ku klíč.

Pokud bychom se bavili jen o olejích tak mně začalo jít řazení o dost lehčeji po nalití oleje od Millers s nano částicemi, má specifikaci MTF 94. Když tě to bude zajímat tak je to EE XSS 10w40. Tyhle nano oleje jsou docela zajímavý, zkouším je v celém autě od motoru po diferáky (samozřejmě různé specifikace podle toho co kam patří) a je pecka co to udělalo s tim jak Def jede a kolik žere... Až na tom najedu víc chci to vyhodnotit a napsat nějaké postřehy...
Ja som pred Vianocami menil motor. olej /300 tdi/ presne za ten typ čo uvádzaš a som príjemne prekvapený. Ako keby som sedel v inom aute. Motor má pružnejší chod a má menej "traktoroidnú" charakteristiku. Spotrebu som nemeral, tak neviem posúdiť. Za cca 600 km bude meniť brácho, tak som zvedavý čo on na to. Menil som aj v diferákoch, ale ten teraz z hlavy neviem či bol nano :-) .
Miro

_________________
Always Look on the Bright Side of Life...


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pon led 20, 2014 20:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte říj 10, 2006 14:56
Příspěvky: 4763
tel.: 736173373
Bydliště: Pod Kumburkem
To jsem rád že to ještě někdo zkusil. Mám ty nano oleje v Defovi úplně všude a je to jako jiný auto, taková hladká, tišší a dynamičtější jízda. Spotřebu teprve vyhodnocují, ale vypadá to zajímavé

_________________
1969 LR S2A 88", 1969 Ford Cortina Mk2, 1976 Ford Capri Mk2, 1980 Castleton Rovana Caravan, 1983 LR 110 HiCap, 1992 Range Rover Classic V8 4.6, 1999 Rover 75 2.0 KV6


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: úte pro 20, 2016 15:14 
Offline

Registrován: sob čer 11, 2016 19:33
Příspěvky: 28
tel.: 604167389
auto: Land rover defender
Ahoj, mám ten stejný problém s řazením jako ty kde můžu najít tu matici? Číhnu na to jeslti se mi to taky nepovolilo. Díky


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: úte pro 20, 2016 21:42 
Offline

Registrován: ned bře 17, 2013 09:11
Příspěvky: 181
vedle brzdového posilovače je ovládání spojky ( po jeho levé straně, blíže k blatníku ). Pod víčkem ( 6x šroub ) je spojkový váleček s hledanou matici. budeš si na to muset přibrousit klíče. místa nemnoho ale než začít výměnou spojky stojí za to začít tam.


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: stř pro 21, 2016 11:18 
Offline

Registrován: ned led 26, 2014 09:40
Příspěvky: 40
auto: D2
Bydliště: NO
Pozdravujem páni,

nájdem to víčko aj u D2 Td5?

Takisto som mal problém zaradiť, ale to bolo spôsobené vadnými gumičkami v pomocnom valci. Samozrejme, problém sa vyskytol v úplne ideálnej situácii - v stúpaní na horský prechod v kolóne. Domov som došiel tak, že som po barbarskom rozbehu na štartér rýchlosti radil bez spojky cez medziplyn.

Najprv som ho repasoval s nejakou sadou gumičiek, ale spojkový pedál mal okrem predpísanej vôle ešte cca 1 cm "mrtvy chod" a až potom ovládal spojku (či to tam bolo predtým to si už nepamätám, keď to fungovalo, nemal som potrebu to pozorovať). Bolo cítiť, že premáham pružinu pedála, ale že neovládam spojku. Valček som vymenil za nový, ale je to to isté. V podstate to samotnej činnosti nijako nevadí, zaradiť ide, ale nepáči sa mi to.

Keď pozerám na obrázok toho otvoreného víčka a na vôľu, ktorá tam môže vzniknúť, ak je to na D2 riešené rovnako, rád by som na to pozrel.

J.


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: stř pro 21, 2016 12:53 
Online

Registrován: čtv lis 06, 2008 23:15
Příspěvky: 8738
tel.: 608 600 360
Bydliště: Olomouc
U D2 žádné nastavovací matičky u pedálu nejsou.
Co se týče pomocného spojkového válce, tak jsem včera jeden měnil na Defu - kapalina postupně protékala skrz válec do spojky. S původním válcem jsme to před 2 týdny jenom odvzdušnil, aby auto jezdilo. S novým jsem se docela vyvztekal - při odvzdušňování je potřeba odvzdušňovací šroub pořádně otevřít, aby bubliny mohly vyletět ven, nejenom pomalu vytéct. Protože jak je vedení směrem dolů, tak se jinak prostě nevyšlapou. Chtělo to kratší klíč, protože jinak jsem s ním mezi rámem a zvonem spojky pootočil jenom málo.
Zítra se snad podívám do toho vyndaného válce, co mu vlastně je.

_________________
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: stř pro 21, 2016 21:01 
Offline

Registrován: ned led 26, 2014 09:40
Příspěvky: 40
auto: D2
Bydliště: NO
Je mi jasne, ze toto je tema o defe ale...na d2 ked som mal spojku po vymene valceka zavzdusnenu /zle odvzdusnenu/, vosiel som do najblizsieho servisu po ceste, kde mi ju odvzdusnili pre mna pomerne zaujimavym sposobom.

Napriek tomu, ze som trval na tom, ze predok auta treba dat na zdvihak a az tak odvzdusnit klasickym sposobom, chlapik prisiel s palivovou hadickou, prepojil nou odvzdusnovak brzd a odvzdusnovak spojkoveho valceka, a odvzusnil ju tak, ze pumpovanim brzdy vyhnal vzduch zo spojky do nadrzky. Vraj to tak robi aj na dodavkach od fordu.

Ked videl, ze kukam ako puk, ani odo mna nic nechcel :grin:

Problem s tym nemam, tak to asi funguje :grin:
J.


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: stř pro 21, 2016 22:13 
Online

Registrován: čtv lis 06, 2008 23:15
Příspěvky: 8738
tel.: 608 600 360
Bydliště: Olomouc
No proč ne, prostě tam protlačil kapalinu směrem nahoru. Vzhledem k tomu, že vzduchové bubliny mají snahu stoupat nahoru, tedy ke spojkovému pedálu, tak tento směr je i logičtější. A hlavně se to takto dá udělat v jednom člověku. My jsme to dělali klasicky - jeden šlape na pedál a druhej se stará od odvzdušňovací šroub.
Další možnost je to z toho odvzdušňovacího šroubu vycucnout podtlakem, nebo to přetlakem protlačit od nádobky u hlavního pedálu.
Vždy je to o tom, co se umí a na co je vybavení.

_________________
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: čtv pro 22, 2016 20:16 
Offline

Registrován: sob čer 11, 2016 19:33
Příspěvky: 28
tel.: 604167389
auto: Land rover defender
Děkuji, mrknu na to protože si už nevim rady. Olej jsem dnes měnil v převodovce spojka dělaná před tejdnem (celá sada). Řazení se zlepšilo ale ta jednička a zpátečka furt nic moc. Jako když mi tam nejde jednička tak dám dvojku a zpět na jedničku a uplně v poho. U zpátečky zase na trojku a na zpátečku už v poho. Prostě mi přijde jako když blbě vystavuje spojka. Přotom je uplně nová. :?


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: stř led 11, 2017 10:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř dub 14, 2010 20:01
Příspěvky: 175
auto: Defender 110
prave mi zacalo robit to iste.....najprv som dolial kapalinu do systemu spojky....ale nepomohlo....cize odchadza spojka asi....

_________________
ex Discovery, ex Classic Soft Dash, konecne DEF 110 TD5


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: stř led 11, 2017 11:02 
Online

Registrován: čtv lis 06, 2008 23:15
Příspěvky: 8738
tel.: 608 600 360
Bydliště: Olomouc
Jestli jsi doléval do spojky kapalinu, protože tam nebyla, tak to máš možná i zavzdušněné. Takže než hodíš flintu do žita, tak zjistit, kde se kapalina ztratila, odvzdušnit, případně opravit - já jsem teď u jednoho Defíka měnil spodní spojkovej váleček - ten původní tekl směrem do spojky. Venku to nebylo nikde vidět.

_________________
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: čtv led 12, 2017 10:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř dub 14, 2010 20:01
Příspěvky: 175
auto: Defender 110
Citace:
Jestli jsi doléval do spojky kapalinu, protože tam nebyla, tak to máš možná i zavzdušněné. Takže než hodíš flintu do žita, tak zjistit, kde se kapalina ztratila, odvzdušnit, případně opravit - já jsem teď u jednoho Defíka měnil spodní spojkovej váleček - ten původní tekl směrem do spojky. Venku to nebylo nikde vidět.
praveze mi netecie smerom von....(okrem oleja, ale to musiiiii).....ok zdvihneme a pozrieme spodny valeček???

_________________
ex Discovery, ex Classic Soft Dash, konecne DEF 110 TD5


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: čtv led 12, 2017 11:23 
Online

Registrován: čtv lis 06, 2008 23:15
Příspěvky: 8738
tel.: 608 600 360
Bydliště: Olomouc
U toho Defa co jsem řešil to taky nebylo nikde poznat. Až jsem vyšrouboval zátku na spodku zvonu spojky, tak bylo jasno. Případně povolit šrouby co drží spodní váleček - tak to taky začalo hned vytékat.

_________________
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 36 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2

Všechny časy jsou v UTC+01:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz