Stránka 2 z 2

Re: Puma - motor 2,4 Tdci

Napsal: 31 říj 2013 19:41
od forester
S tým posunutím časovania to nebude také prudké,totiž napínak je na úbežnej strane reťaze tým pádom na nezaťaženej strane.Na starom MB115 200D som vybral takýto napínak zodratý asi o 10 mm a motor išiel stále pravidelne a relatývne dobre.Ten motor musel mať snáď 1Mio km.Pokiaľ to nepraskne tak opotrebenie je tam zanedbateľné,ovšem medveď ho mal hliníkový a nalepenú (alebo nanitovanú) klznú vrstvu plastu,takže nepraskal! :Pohoda: Takto by to išlo vyliečiť aj u tohoto motoru,hliníkový odliatok a trecia vrstva z PVDF plastu.

Re: Puma - motor 2,4 Tdci

Napsal: 01 lis 2013 16:27
od hamon
Ahoj, mám takový problém, nechal jsem si deaktivovat a zalepit egr ventil, vše ok, ale: pokaždé při delší cestě tak 50 km a víc, začne ventil zase otvírat a zavírat(podle zvuku) po vypnutí motoru proběhne čistící cyklus ventilu. Po novém nastartování je opět klid. Toto se při kratších cestách nestává, pravidelně se budí k životu pouze při delších cestách..
Dnes když se mi opět probudil k.životu, zkusil jsem při chodu motoru vytáhnout konektor z ventilu, ten zmlkl a žádná chyba na palubovce nezasvitila, po několikanásobném připojení a odpojení se budil a odpojoval. Po vypnutí motoru zase čistící cyklus a při novém nastartování klid.. Zažil toto někdo, má s tím někdo zkušenost, nebo je z tohoto někdo moudrý? Předem díky,
P.s. Byl jsem s tím u upravce, ale ten mi řekl, že softwarově je ventil vypnutý a fungovat nemůže.. :hmm:

Re: Puma - motor 2,4 Tdci

Napsal: 07 lis 2013 21:58
od hamon
:cool vyřešeno,
na konektoru u EGR ohnuty samci v konektoru a tím přerušeno vodivé spojení, nikde nic nesvítí, ventil se nebudí :)

Re: Puma - motor 2,4 Tdci

Napsal: 01 zář 2018 08:38
od akrij
Ahoj, chtěl bych se zeptat, zda při výměně rozvodového řetězu měnit i řetěz na olejové čerpadlo +vodící lištu a ozubené kolo čerpadla?
Díky za info!
Jirka