Tuhé řízení defender

D, TD, TDI, TD5
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Diglobe
Příspěvky: 349
Registrován: 02 črc 2009 13:28
auto: DIII, Def110
Bydliště: Praha a Chouzavá

Tuhé řízení defender

#1 Příspěvek od Diglobe » 27 kvě 2013 23:40

Najednou z ničeho nic mi zatuhlo řízení na defenderu. Při otáčení volantem to jde kousek lehce, pak najednou ztuha a pak zase lehce. Tlumič jsem zkoušel vyhodit, ten to nedělá. Muže to byt ložisko na hrideli volantu nebo je to v převodce řízeni či servru? Nemá nikdo podobný problém?
DIII
Defender 110, Td5, 2" OME, WARN9000

Uživatelský avatar
BigBang
Příspěvky: 177
Registrován: 16 úno 2011 12:03
auto: 2x břichoplaz
Bydliště: Duchcov
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuhé řízení defender

#2 Příspěvek od BigBang » 17 čer 2013 21:24

nevim jak to funguje u defenderu (LR obecně), ale např. fóbie na tohle trpí a dělá to čidlo natočení volantu :idea: :-)

Uživatelský avatar
dabartos
Příspěvky: 838
Registrován: 14 srp 2011 13:08
auto: DI-200TDI , Free 1.8
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuhé řízení defender

#3 Příspěvek od dabartos » 17 čer 2013 21:44

Podívej se na kloubky na volantové tyči. Někdy zareznou.....
http://WWW.DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Diglobe
Příspěvky: 349
Registrován: 02 črc 2009 13:28
auto: DIII, Def110
Bydliště: Praha a Chouzavá

Re: Tuhé řízení defender

#4 Příspěvek od Diglobe » 18 čer 2013 01:29

Díky všem za rady. Když jsem se objednal do servisu, tak se defik zázračně sám od sebe vyléčil :hmm:

Tak snad ho to nenapadne udělat znovu
DIII
Defender 110, Td5, 2" OME, WARN9000

Bebop
Příspěvky: 707
Registrován: 29 lis 2010 13:54
tel.: 737 400 234
Bydliště: Praha

Re: Tuhé řízení defender

#5 Příspěvek od Bebop » 26 zář 2018 11:10

Mám úplně stejný problém na Disco 1, začalo to před pár dny. Volantem pootočím kousek lehce, pak strašně ztuhne a je to jak kdybych neměl posilovač a pak to zase povolí. Je to hrozně nepříjemný, jak jsme byl jezdit v Mirošovicích při hledání samuraje, tak je to dost voser, když potřebujete vyjet někde z kolejí nebo uhnout před stromem a nezatočíte.. nějaké tipy co s tím? Z auta nic neteče, že by byl únik nějakého oleje.. Zkusím promazat ty klouby tyče řízení, nějaká další varianta?
Tomáš

Uživatelský avatar
Hanys_a_Kaca
Příspěvky: 6476
Registrován: 18 kvě 2010 09:13
tel.: 775 173 983
auto: DEF110+D2+RRC
Bydliště: Prachatice / Budějice

Re: Tuhé řízení defender

#6 Příspěvek od Hanys_a_Kaca » 26 zář 2018 12:58

bubliny v servu ? , nevim jak na těhle starej sráčích, ale kvalitní td5 servopumpa dokázala na ložisku přisávat vzduch, což byla pěkně zákeřná varianta, protože to taky neteklo ven - pumpa byla uplně čistá, ale různě to pěnilo a projev byl celkem nestandardní, teprve když to začlo přisávat fakt hodně tak to vylítalo nádobkou, do té doby to jen různě sláblo a zesilovalo, když se auto odstavilo tak při pohledu do nádobky nic poznat nebylo, olej se tvářil ok.
Tak jestli sbíráš nápady, tak jeden takovej divnej máš ode mne.
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz

Uživatelský avatar
Sláma Karel
Příspěvky: 7821
Registrován: 21 črc 2007 00:04
tel.: +420608333403
auto: to se mi sem nevejde
Bydliště: Mníšek Pod Brdy

Re: Tuhé řízení defender

#7 Příspěvek od Sláma Karel » 26 zář 2018 14:40

dabartos píše: 17 čer 2013 21:44 Podívej se na kloubky na volantové tyči. Někdy zareznou.....
Přesně. Min na 99% kloubky na volantové tyči.

K :dance
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe

Odpovědět