Defender - časté dotazy

D, TD, TDI, TD5
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2661
Registrován: pon říj 16, 2006 18:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5, D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

Re: Defender - časté dotazy

#21 Příspěvek od erik » úte srp 12, 2014 12:44

Kremi92 píše::sad :sad :sad takze pri normalnim provozu na asvalte ma byt ta mala radicka kde? vlevo nebo v pravo? a nebo uprostred ? Setkal jsem se s tim v anglii na prvnim discovery, ale to byl automat, a byly tam nejaky symboly, na defu se v tom nevyznam pac nemam po ruce ani zadnej manual. Mno jinak ja sem si myslel ze tam bude nejak zavada s pohonym ustrojim, ale to necham az do dilny. Jen by me zajimaly ty redukce, abych to uplne nepokurvi dikyl ja vim sem jelito :Ja blb: :Sorry: :Sorry: :Sorry: :Sorry: :Sorry: :Sorry: :Sorry: :Sorry: leva nebo prava ? :hug :hug :hug :hug
takze pri normalnim provozu na asvalte ma byt ta mala radicka kde?
Vpravo vzadu.

by me zajimaly ty redukce, abych to uplne nepokurvi
Vpředu. Vlevo se zapnutou mezinápravou/kontrolka svítí/ a vpravo bez mezinápravy / kntr. zhasla/

ale to necham az do dilny
* obvykle je to jen protočený unašeč -od 150CZK a 6 min výměny.
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Kremi92
Příspěvky: 8
Registrován: úte srp 12, 2014 09:09
auto: freelander

Re: Defender - časté dotazy

#22 Příspěvek od Kremi92 » úte srp 12, 2014 14:01

Diky za cenik, ale ja nejsem v cr, mam to na sri lance :p takze s tim zajedu na rampu a dam se to prace :grin: :grin: :grin:

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4125
Registrován: sob zář 08, 2007 21:35
auto: LRx3,RRx1
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Defender - časté dotazy

#23 Příspěvek od MOPADŽI » stř srp 13, 2014 07:14

Když ho na té srí lance neseženeš, přivař to k poloose a je.
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4125
Registrován: sob zář 08, 2007 21:35
auto: LRx3,RRx1
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Defender - časté dotazy

#24 Příspěvek od MOPADŽI » stř srp 13, 2014 07:23

Tady máš postup alá kanec:
RO2011-92.jpg
RO2011-108.jpg
RO2011-98.jpg
RO2011-91.jpg
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Kremi92
Příspěvky: 8
Registrován: úte srp 12, 2014 09:09
auto: freelander

Re: Defender - časté dotazy

#25 Příspěvek od Kremi92 » pát srp 15, 2014 08:12

Ty jo, hej tak to je drsna improvizace. Diky za navod mozna se bude hodit, zatim sem se k tomu nedostal, ale o vikendu jedu na zvedak tak to cele prolezu, a uvivdim. Ale vcera se mi stala takova divna vec, jel jsem 50 km po asvalte, pak sem auto odstavil, a po 3hodinach jsme jeli na plaz, ridil jeden mistni ktery s tim autem jezdil driv nez ja, a uprimne uz asik vim proc je tak dohrkane, brzda plyn plnej ceres na maxim pak plny brzdy, a to vse jeste za staleho 4x4, no budiz AZ to zaplatim tak s tim takovy psi kusy nikdo delat nebude zatim mi to pane nerika, ale jedna se o to ze po zbesile jizde asi 10 km na druhou plaz asvalt a pisek, po zastaveni auto nechctelo nastartovat, jako by byl zaseklej starter a sem tam se protocil, vypadala to potom na baterku, oddelal jsem kryt baterky a svorky uplne vrele, sem si myslel ze baterka s takovou vybouchne, nastesti nic, ale cca pa 15 min, cekani se baterka lehce ochladila a auto nastartovalo. Takze otazka, je mozne ze je spatnej altik? a dobyji az moc elektriky? nebo je to picovina a je tady jenom moc horko a baterka to proste v tom uzavrenym prostoru nedava? Pokud mate dalsi napady piste sem, docedla me to zarazilo. Diky :hand :hand :hand
Přílohy
20140814_091302.jpg

Kremi92
Příspěvky: 8
Registrován: úte srp 12, 2014 09:09
auto: freelander

Re: Defender - časté dotazy

#26 Příspěvek od Kremi92 » pát srp 15, 2014 08:20

:shock: :shock: :shock: :shock: hele az ted sem si vsiml, mopadzi, cim to varis? to je nekde na kolenu venku v terenu a varis to pres baterku? nebo jenom mas na svarecce jiny kleste na elektrodu? jinak pokud to je v terenu pres baterku, tak respekt. :clap :clap :clap :clap

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2661
Registrován: pon říj 16, 2006 18:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5, D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

Re: Defender - časté dotazy

#27 Příspěvek od erik » pát srp 15, 2014 08:28

:grin:
to bylo z Banatu...
3 baterky- elektroda - MacGyver a 110 , na ktere udelali asi patou poloosu a uz vycerpali ND...

To ale nebyl ten nejzajimavejsi kousek... :grin:
Pred tim se pokouseli poloosu nahrat nad ohnem a narazit tam unasec...
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Kremi92
Příspěvky: 8
Registrován: úte srp 12, 2014 09:09
auto: freelander

Re: Defender - časté dotazy

#28 Příspěvek od Kremi92 » pát srp 15, 2014 09:07

:grin: :grin: :grin: :grin: zajimave mcguywer styl ale cz :lol: :lol: :lol: :lol:

Nebylo by snazsi nahrat unasec a narazit tam studenou polo osu? Teda pokud by se diry na srouby nezdeformovaly? Nemam s tim zkusenost. :hmm: :hmm: Ale jak se ukazalo zlate ceske rucicky, kdo vi mozna tech zbylych 5 polo os zavari stejne. :hmm:

Kdyz je rec o tom mcguywer styl, ja vcera po ceste z 5 z plaze pichl gumu, levou zadni, no klic sem nasel, ale najit na sri lance funkcni hever, hej to byl boj, nejdriv mi dovezli nejakej co byl rad ze funguje, zmensenina klasikyho garazovyho heveru, akorat ze byl urvanej krcek, tak sem to zvedl oddelal kola nasadil rezervu, jenze v ten moment mi auto spadlo na gumu, hever sjel, a tak sem shanel po okoli hever, nasranej jak svina, pak sem po hodine nasel, a za benzinkou s pomoci dobreho muze pne servis borec mi pujcil svuj hever ja to prehodil a bylo pripraveny k jizde, az jak sem utahoval srouby uvedomil jsem si ze ten kokot co ridil, nedal rychlost ani brzdu, takze proto mi to sjelo, kdyby se sesunulo trochu driv tak to spadne na me a ja nemam prsty, jak sem si to uvedomil zustal sem jak oparenej. Takze pouceni zni, nenechavat ridit mistni domorodce, nejsou zvykly pouzivat hlavu, a druha vec, napakovat do kufru basu s naradim a startovaci kabely, nerad trcim na ceste a pripadam si jako zebrak :yx :yx :yx :yx nerikam nic, ja vim moje vina ale znate to, krok za krokem se clovek uci .... STEP BY STEP $EVER

MadTom
Příspěvky: 8839
Registrován: čtv lis 06, 2008 23:15
tel.: 608 600 360
Bydliště: Olomouc

Re: Defender - časté dotazy

#29 Příspěvek od MadTom » ned srp 17, 2014 14:41

Jestli umíš anglicky, tak si na webu najdi RAVE - je to originál LR fabrickej servisní manuál - existuje to od Defa, přes první Range Rover, po Discovery 2.
Hlavně jsou tam popisy a nákresy všecho v autě, a kromě toho i uživatelské manuály.
Jinak def je trvalá 4x4 - nemá možnost provozu pouze s jednou hnanou nápravou. To u jiných 4x4 aut není úplně běžné.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Kremi92
Příspěvky: 8
Registrován: úte srp 12, 2014 09:09
auto: freelander

Re: Defender - časté dotazy

#30 Příspěvek od Kremi92 » pon srp 18, 2014 02:36

Ahoj diky ted na to koukam a zajimave, ta stranka, :shock: :shock: ale spis me zaujalo ze defender ma staly nahon 4x4? :idea: :idea: to se neda vypnout jak u pajera, a jedes jenom na zadek, ja myslel ze o tom to je, pac ted mi to zere aji travu kolem cesty kvuli tomu ze mam malou packu vlevo dole, mel jsem jit o vikendu na rampu, ale nestihal jsem tak jdu dneska, dam kafe cigaro a razim, ale ten pohon 4x4 stale v zaberu bych prosil osvetlit poku muzu prosit :Sorry: :Sorry: :Sorry: :Sorry: :Sorry: :Sorry:

MadTom
Příspěvky: 8839
Registrován: čtv lis 06, 2008 23:15
tel.: 608 600 360
Bydliště: Olomouc

Re: Defender - časté dotazy

#31 Příspěvek od MadTom » pon srp 18, 2014 09:25

Def a podobné LR jsou trvalé 4x4, předek nelze odpojit. ale má to 3 diferencilány, tak to nevadí. Co se týče spotřeby, tak to zase takovej rozdíl není, co se týče jízdních vlastností je to výhoda. Spotřeba by ti mělo vycházet, pokud je to diesel, cca 10l/100km.
Ta malá páka řeší jednak přepínání mezi normální a redukovanou rychlostí. Redukovaná je do terénu, a maximálně 40-50km/h při plně vytočené motoru. To se ovládá směrem dopředu a dozadu. Má to 3 polohy - H - neutrál - L (normální - vyřazeno - redukovaná)
Směrem do boku se řadí uzávěrka mezinápravového diferenciálu - to jde i za jízdy, a je to určené pouze pro jízdu mimo asfalt, kdy si přední a zadní kola navzájem mohou proklouznout. Ná to dvě polohy - uzavřeno a neuzavřeno. Uzavření nastane, až zaskočí kolečka v mezinápravovém diferenciálu, takže to nemusí být hned. A měla by se rozsvítit kontrolka na palubní desce.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
cyril
Příspěvky: 2560
Registrován: čtv črc 17, 2008 16:22
tel.: 608777925
auto: mockrát LR
Bydliště: Morava
Kontaktovat uživatele:

Re: Defender - časté dotazy

#32 Příspěvek od cyril » pon srp 18, 2014 09:57

Kremi92 píše:mam malou packu vlevo dole
Tak to máš sice zařazenou normální rychlost (ne redukci) ale máš zamčenou mezinápravu! Což je určeno pouze pro provoz mimo asfalt jak píše Tomáš. Takhle urveš poloosy/unašeče, anebo zničíš přídavnou převodovku. Tedy zařaď malou páku směrem k zadním kolům a od sebe, tedy ke dveřím spolujezdce. Kontrolka zařazené mezinápravy, ti dle toho, co jsem četl o chování předchozích řidičů možná stejně nefunguje.
P.s. Na vyšší spotřebu má tohle hádání náprav v zatáčkách při zamčené mezinápravě také určitě nějaký vliv.
http://www.cyrilmoto.com" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.chronoshop.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
petmic
Příspěvky: 549
Registrován: pon říj 08, 2012 09:49
auto: LR D2 Td5 2004
Bydliště: SK

Re: Defender - časté dotazy

#33 Příspěvek od petmic » pon srp 18, 2014 10:02

cyril píše:Tedy zařaď malou páku směrem k zadním kolům a od sebe, tedy ke dveřím spolujezdce.
Podla fotky to ma RHD, tak paku doprava k vodicovi. Mala paka napravo dozadu ked jazdis po asfalte.
if it ain't broke, don't fix it

Uživatelský avatar
ondrush
Příspěvky: 150
Registrován: čtv lis 15, 2012 20:56
tel.: 776026642
auto: DiscoII TD5 2003
Bydliště: Brno

Re: Defender - časté dotazy

#34 Příspěvek od ondrush » pon srp 18, 2014 10:14

Tiez ale pisal, ze pokial je paka vpravo, tak to nejede - takze z toho co vieme mu kludne moze chybat jeden kardan, preto musi jazdit na paku "vzadu vlavo" a ide iba na jednu napravu. Fakt s tym treba na rampu a pozret co s tym je.
Martin Ondrušek, flákání všeho druhu
profesionální flákač a prokrastinátor

Uživatelský avatar
cyril
Příspěvky: 2560
Registrován: čtv črc 17, 2008 16:22
tel.: 608777925
auto: mockrát LR
Bydliště: Morava
Kontaktovat uživatele:

Re: Defender - časté dotazy

#35 Příspěvek od cyril » pon srp 18, 2014 10:21

ondrush píše:Tiez ale pisal, ze pokial je paka vpravo, tak to nejede - takze z toho co vieme mu kludne moze chybat jeden kardan, preto musi jazdit na paku "vzadu vlavo" a ide iba na jednu napravu. Fakt s tym treba na rampu a pozret co s tym je.
Aha! LHD jsem si nevšiml...jo to je pravda. No a pokud to na otevřenou mezinápravu nejede, tak má urvanou poloosu, unašeč, kloub nebo něco v převodovce. Fuj to je chudák defík.... :punch
http://www.cyrilmoto.com" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.chronoshop.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Kremi92
Příspěvky: 8
Registrován: úte srp 12, 2014 09:09
auto: freelander

Re: Defender - časté dotazy

#36 Příspěvek od Kremi92 » úte srp 19, 2014 10:06

:hand :hand :hand :hand Tak jo kluci diky vsem za prispevky a za nazory, rizeni je v pravo a jsem s defem na sri lance. Hele musim rict ze ridim freelandera sport 1 tdi, taky anglicky a pak jezdim se dvema pajerama, defa kupuju od jednoho typka, je to vladni auto a ridil to kdo mel nohy a ruky, takze proto jsem sem napsal abych se dozvedel po cem se mam divat v servise, at nerozeberu pulku auta a nakonec to bude jenom sroubek [ ja vim kec ale pochopily jste co tim myslim] jinak dneska rano jsem auto zavezl do servisu, bohuzel jsem tam u toho nemohl zustat povinosti nedovoli, vecer nebo rano pro nej jedu. Uvidim co mi reknou, a podle toho se zaridim. Ale vypada to ze ho koupim a hodim si ho do cajku. :cool :cool :cool :cool

Pokud to tak bude tak auto pujde cele rozdelat, sasi a kastla oddelit a vse zkontrolovat. pak to nebude chudak def ale mazlik kara a kundolap :p :evil: :evil: :evil:

JSK
Příspěvky: 222
Registrován: stř srp 01, 2012 15:05
tel.: 734214238
auto: Def 110 HT td5
Bydliště: ČB

Re: Defender - časté dotazy

#37 Příspěvek od JSK » stř pro 14, 2016 21:35

V souvislosti s netopením mám dotaz. Ručičku teploměru má ohřátý Def Td5 svisle nebo mírně doleva? U D ll ji mám přesně vodorovně, Defa zatím poznávám.

Jirka

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4125
Registrován: sob zář 08, 2007 21:35
auto: LRx3,RRx1
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Defender - časté dotazy

#38 Příspěvek od MOPADŽI » pon led 02, 2017 11:41

JSK píše:V souvislosti s netopením mám dotaz. Ručičku teploměru má ohřátý Def Td5 svisle nebo mírně doleva? U D ll ji mám přesně vodorovně, Defa zatím poznávám.

Jirka
Mírně doleva
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

JSK
Příspěvky: 222
Registrován: stř srp 01, 2012 15:05
tel.: 734214238
auto: Def 110 HT td5
Bydliště: ČB

Re: Defender - časté dotazy

#39 Příspěvek od JSK » úte led 03, 2017 21:41

Díky za odpověď. Tímto se "netopení" posouvá do roviny těsnění pod hlavou / prasklá hlava...

Jirka

Odpovědět