... pri 235 je to normalne. Najpresnejsie ukazuju pneu cca 33" napr 255... alebo 285...Forsttimber píše:nazdar ako si docieli ze na GPS ti ukazuje 133 a na tachaci ti ukazuje 135? Mne to ukazuje o 10km viac ako GPS a mam 235/85r16
Koupil jsem Defender 300Tdi - seriál na pokračování
Re: Koupil jsem Defender 300Tdi - seriál na pokračování
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Koupil jsem Defender 300Tdi - seriál na pokračování
A jak ti sedí počítadlo kilometrů?
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Forsttimber
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 16 pro 2008 12:47
- tel.: 0903147342
- auto: Def 90 a ex D1 ,110
- Bydliště: Mošovce okr. TR
Re: Koupil jsem Defender 300Tdi - seriál na pokračování
km by mi mali rychlejsie pribudat ak sa nemylim
Real Land Rover is built, not bought
- cyril
- Příspěvky: 2751
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Re: Koupil jsem Defender 300Tdi - seriál na pokračování
Budíček!
Nic zásadního!
Jen to, že jsme zase něco pošroubovali. Tak ať to vlákno úplně nezapadne.
1. Předělali jsem auto zpátky na manuál...Do hard terénu, (kde je AT bezkonkurěnční) už stejně vůbec nejezdím a na výlet na Balkán má manuál nesporně víc výhod. Mimo většího dojezdu na nádrž i tu, že to jde roztáhnout. Což mě u expedičního auta s automatem trochu štvalo.
2. Lemy na blatnících. I přes Mopadžiho varování, že mi hned upadnou, jsme je tam dali. Neustále zasraný kliky od bláta byly děs-běs. Připevnili jsme je trochu jinak, než jak to nedomyslel výrobce, ale i tak je možná časem ještě nejak zpěvníme.
3. Přerostlá mládež dozadu dostala (Na snížených držácích) dvě původně přední sedačky z defíka, páč originál 2+1 jim poskytoval výhled pouze do ohybu střechy.
Proto jsem dal doplňkové opěrky do inzerce...
Volný a neupravený prostor po páce automatu na palubce dořešíme jak bude čas...Asi nejakej plech s RAM koulí na ipad nebo nějakou podobnou pičičandu...
Nic zásadního!
Jen to, že jsme zase něco pošroubovali. Tak ať to vlákno úplně nezapadne.
1. Předělali jsem auto zpátky na manuál...Do hard terénu, (kde je AT bezkonkurěnční) už stejně vůbec nejezdím a na výlet na Balkán má manuál nesporně víc výhod. Mimo většího dojezdu na nádrž i tu, že to jde roztáhnout. Což mě u expedičního auta s automatem trochu štvalo.
2. Lemy na blatnících. I přes Mopadžiho varování, že mi hned upadnou, jsme je tam dali. Neustále zasraný kliky od bláta byly děs-běs. Připevnili jsme je trochu jinak, než jak to nedomyslel výrobce, ale i tak je možná časem ještě nejak zpěvníme.
3. Přerostlá mládež dozadu dostala (Na snížených držácích) dvě původně přední sedačky z defíka, páč originál 2+1 jim poskytoval výhled pouze do ohybu střechy.
Proto jsem dal doplňkové opěrky do inzerce...
Volný a neupravený prostor po páce automatu na palubce dořešíme jak bude čas...Asi nejakej plech s RAM koulí na ipad nebo nějakou podobnou pičičandu...
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Koupil jsem Defender 300Tdi - seriál na pokračování
Hezké, co takhle víc detailů, jak jste upevnily ty lemy? Čeká mě to samé, tak že bych to nevymýšlel celé znovu. Zatím mě napadly velké podložky pod šrouby, podmáznout mamutem a do blatníku zezadu přilepit mamutem pásek plechu se závitem, aby to nedrželo jenom samořezkou.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- cyril
- Příspěvky: 2751
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Re: Koupil jsem Defender 300Tdi - seriál na pokračování
Dokud ten blatník nedržíš v ruce, je asi zbytečný něco popisovat. Prolisy pro šrouby nejsou součástí koncepce formy odlitku, ale jen vytlačený formou, z komplet oblouku blatníku. Tzn. bez přidání materiálu. Proto je síla materiálu v místě, kde prochází šroub a má tam udržet celej blatník, tlustá asi jako eurosložka na lejstra, takže skoro průsvitná. Vymyslel to dement.
Dále... toto zeslabené místo není prolisované až na kořen blatníku (Asi proto, že by tam už byla díra), takže bez vytržení lůžka hlavy šroubu, nejde blatník přitáhnout. Mezi defáckej plechovej blatník a tenhle rozšířenej můsíš dát (nejlépe plastovou) podložku. My to dali na metrické šrouby s matkami, teprve potom jsme namontovali (platí pouze pro přední) seříznutý původní blatník, který zakryje díru do podběhu. Mezery, které vznikly díky pičaplechům a nerovnostem karoserie ještě vylepíme tmelem, protože těma mezírkama stříká bahno zase až na kliku. Jak bude čas, tak ještě nalepíme zespodu lemů pomocné hliníkové úchytky/plechy a ty ještě navíc ukotvíme k blatníku. Už je to stejně tak rozvrtaný, že jestli bude o pár děr víc nebo míň, tak na tom moc nesejde.
Dále... toto zeslabené místo není prolisované až na kořen blatníku (Asi proto, že by tam už byla díra), takže bez vytržení lůžka hlavy šroubu, nejde blatník přitáhnout. Mezi defáckej plechovej blatník a tenhle rozšířenej můsíš dát (nejlépe plastovou) podložku. My to dali na metrické šrouby s matkami, teprve potom jsme namontovali (platí pouze pro přední) seříznutý původní blatník, který zakryje díru do podběhu. Mezery, které vznikly díky pičaplechům a nerovnostem karoserie ještě vylepíme tmelem, protože těma mezírkama stříká bahno zase až na kliku. Jak bude čas, tak ještě nalepíme zespodu lemů pomocné hliníkové úchytky/plechy a ty ještě navíc ukotvíme k blatníku. Už je to stejně tak rozvrtaný, že jestli bude o pár děr víc nebo míň, tak na tom moc nesejde.
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Koupil jsem Defender 300Tdi - seriál na pokračování
Asi chápu jak jste to vymysleli. Mě také nějaké díry neminou, zvlášť když předpokládám, že budu zadní blatník muset posunout - ono to na té boudě ze 110ky HT, co chci napasovat na 130ku tak úplně nesedí. Ale to se mi na Defovi líbí - mamutu a nýtovací kleště řeší fůru věcí.
Jsem na auto hodil předloni v zimě MTčka, protože ATčka jsem zjistil, že nemají ani M+S označení, a jak jsou ty kola širší a ještě navíc to je na discích s ET 0, tak to hází čurbes víc než jenom trošku.
Jsem na auto hodil předloni v zimě MTčka, protože ATčka jsem zjistil, že nemají ani M+S označení, a jak jsou ty kola širší a ještě navíc to je na discích s ET 0, tak to hází čurbes víc než jenom trošku.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Koupil jsem Defender 300Tdi - seriál na pokračování
Já jsem se taky pozastavoval nad montáží lemů na samořezné šrouby, ale na druhou stranu když bych tím lemem někde zachytil, tak vytrženej samořeznej šroub udělá méně neplechy než šroub podloženej podložkou.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Koupil jsem Defender 300Tdi - seriál na pokračování
Co jsem viděl, tak to originál moc nevydrží, a u Tesca je potřeba, aby to přežilo. A teď vážně, to originál řešení na samořezy je hrozné, a Cyril to s klukama docela zvládnul. Ony ty blatníky vydrží docela dost, samořezy zase docela dost málo.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo