Puma Defender 2007 skusenosti
- Mešky
- Příspěvky: 838
- Registrován: 08 bře 2007 11:41
- tel.: 602465066
- Bydliště: Třeboň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Puma Defender 2007 skusenosti
Zajímalo by mě, jestli s novým Defem někdo vycestoval do krajin s nejistou kvalitou paliva (Afrika, Asie , Česká rep. ), Common Rail bude určitě v těchto destinacích rizikovější než TD5 s PDéčkem. Když vidím, jak odchází vstřikovače v ČR tak nevím jak to bude snášet třeba Africkou naftu.
Defender 90, 110, 130 Camper , Discovery Camel Trophy , RR TDV8 3,6 , Serie III FFR
http://www.automeskan.cz
http://www.penzion-mlaka.cz
http://www.automeskan.cz
http://www.penzion-mlaka.cz
-
- Příspěvky: 14939
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Puma Defender 2007 skusenosti
S tím odcházením vstřikovačů se to u nových aut trošku zlepšilo a furt mám dojem, že u těch staších je to tak, že si koupím v bazaru auto s najetýma 150tis. km a ve skutečnosti to bylo 350tis. km, a já si myslím, že mi vstřikovače odešly ve 180tis. km.
Spíš bych měl strach, jestli se nebude ucpávat naftovej filtr, teda pokud tam bude danej ten velmi jemnej. Každopádně by mě to zajímalo. Dodnes totiž nevím, jestli s tím motorem v autě vlastně v ČR můžeme jezdit, když v návodu u Transita píšou, že maximálně 5% biosložek v naftě a u pumpy je tuším 6%.
Spíš bych měl strach, jestli se nebude ucpávat naftovej filtr, teda pokud tam bude danej ten velmi jemnej. Každopádně by mě to zajímalo. Dodnes totiž nevím, jestli s tím motorem v autě vlastně v ČR můžeme jezdit, když v návodu u Transita píšou, že maximálně 5% biosložek v naftě a u pumpy je tuším 6%.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- cyril
- Příspěvky: 2751
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Re: Puma Defender 2007 skusenosti
Trošku mršíme vlákno, ale když už jste to palivo pro nové tipy motorů nakousli....Na D4 jsem si v Salzburgu nechal posvětit písemně, že na dnešní naftu jezdit smím. Mám najeto teprve 49k, takže se případná závada stejně projeví až po záruce. Což je příští měsíc. Takže budu ještě víc rád, že Defa mám s 300 tdi.MadTom píše:S tím odcházením vstřikovačů se to u nových aut trošku zlepšilo a furt mám dojem, že u těch staších je to tak, že si koupím v bazaru auto s najetýma 150tis. km a ve skutečnosti to bylo 350tis. km, a já si myslím, že mi vstřikovače odešly ve 180tis. km.
Spíš bych měl strach, jestli se nebude ucpávat naftovej filtr, teda pokud tam bude danej ten velmi jemnej. Každopádně by mě to zajímalo. Dodnes totiž nevím, jestli s tím motorem v autě vlastně v ČR můžeme jezdit, když v návodu u Transita píšou, že maximálně 5% biosložek v naftě a u pumpy je tuším 6%.
Re: Puma Defender 2007 skusenosti
znám člověka, který byl několikrát v Africe a v některých rozvojových státech, nikdy si na problém s palivem nestěžoval!
Já mám na svém defu 125t km, používám jej, jako pracovní vůz na těžkou práci a podobný problém jsem neřešil, ale pos... se může každé auto!
Já mám na svém defu 125t km, používám jej, jako pracovní vůz na těžkou práci a podobný problém jsem neřešil, ale pos... se může každé auto!
http://www.glasika.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Puma Defender 2007 skusenosti
Ahoj,
Mám prosbu:
U PUMY 2010 teď najeto 54000km
začal bejt dost hlasitej EGR ventil, z původního:
http://www.youtube.com/watch?v=AVk-oxSZbNM" onclick="window.open(this.href);return false;
na nový:
http://www.youtube.com/watch?v=WoPvoSkR26Y" onclick="window.open(this.href);return false;
řešil to už někdo nějak?
Přemýšlím nad variantou ventil zaslepit a softwareově odpojit,
Vřele všem díky za zkušenosti a případné rady
Mám prosbu:
U PUMY 2010 teď najeto 54000km
začal bejt dost hlasitej EGR ventil, z původního:
http://www.youtube.com/watch?v=AVk-oxSZbNM" onclick="window.open(this.href);return false;
na nový:
http://www.youtube.com/watch?v=WoPvoSkR26Y" onclick="window.open(this.href);return false;
řešil to už někdo nějak?
Přemýšlím nad variantou ventil zaslepit a softwareově odpojit,
Vřele všem díky za zkušenosti a případné rady
Re: Puma Defender 2007 skusenosti
rozhodně zrušit EGR, přesně, jak říkáš, také jsem ho nechal zaslepit, hned poté, co mě zradil!
http://www.glasika.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Puma Defender 2007 skusenosti
zatím vše co jsem načetl svědčí pro zrušení: výkon, spotřeba, životnost...
mínus jsou akorát emise..
rozhodně moc díky za reakci, ulevila mi od pochyb
mínus jsou akorát emise..
rozhodně moc díky za reakci, ulevila mi od pochyb
Re: Puma Defender 2007 skusenosti
myslíš, že Tě budou tolik ty emise trápit?
http://www.glasika.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Puma Defender 2007 skusenosti
vůbec, a těch defů není zase tolik, že by to bylo na planetě znát, už teď jsem zvědavej, jak pošlape bez tý zbytečnosti
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Puma Defender 2007 skusenosti
otazka, ci je horsia ta trocha masnoty v africkej nafte ako bio zlozka v tej europskej;-)Mešky píše:Zajímalo by mě, jestli s novým Defem někdo vycestoval do krajin s nejistou kvalitou paliva (Afrika, Asie , Česká rep. ), Common Rail bude určitě v těchto destinacích rizikovější než TD5 s PDéčkem. Když vidím, jak odchází vstřikovače v ČR tak nevím jak to bude snášet třeba Africkou naftu.
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Puma Defender 2007 skusenosti
Já tam dávám ještě jeden naftový filtr - Parker Racor 660 - 10mickrónů. Snad se problémům vyhnu.
Na výlety si beru pro jistotu 2x standard naftový filtr (platí u Td5) a teď k tomu ješte 2x vložku do tohoto Parkru (platí pro Td4 Puma)
Aditivum sebou je samozřejmostí.
Na výlety si beru pro jistotu 2x standard naftový filtr (platí u Td5) a teď k tomu ješte 2x vložku do tohoto Parkru (platí pro Td4 Puma)
Aditivum sebou je samozřejmostí.
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Puma Defender 2007 skusenosti
pridaval si to aj na td5ku? nieco taketo by sa hlavne v rusku zislo;-)MOPADŽI píše:Já tam dávám ještě jeden naftový filtr - Parker Racor 660 - 10mickrónů. Snad se problémům vyhnu.
Na výlety si beru pro jistotu 2x standard naftový filtr (platí u Td5) a teď k tomu ješte 2x vložku do tohoto Parkru (platí pro Td4 Puma)
Aditivum sebou je samozřejmostí.
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Puma Defender 2007 skusenosti
Nene, na Td5 mám jen standard.visby píše:pridaval si to aj na td5ku? nieco taketo by sa hlavne v rusku zislo;-)MOPADŽI píše:Já tam dávám ještě jeden naftový filtr - Parker Racor 660 - 10mickrónů. Snad se problémům vyhnu.
Na výlety si beru pro jistotu 2x standard naftový filtr (platí u Td5) a teď k tomu ješte 2x vložku do tohoto Parkru (platí pro Td4 Puma)
Aditivum sebou je samozřejmostí.
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
- cyril
- Příspěvky: 2751
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Re: Puma Defender 2007 skusenosti
Čéče Jardo nestraš! Já mám vše v sériovém stavu a zatím to jede. Auto má najeto 100 tisíc.
Jak vidím, nejvyšší čas na poradu co a jak doplnit abych se při prvním mrazíku nezastavil....
Jak vidím, nejvyšší čas na poradu co a jak doplnit abych se při prvním mrazíku nezastavil....
- Tomas K (tkala)
- Příspěvky: 1172
- Registrován: 09 zář 2009 14:25
Re: Puma Defender 2007 skusenosti
Bacha na to, při cca -17 chytala D3 na drc a Puma si ani neškrtla. Prostě si zamrzla. Stály vedle sebe.... Přidání jemnýho filtru tomu asi moc nepomůže...
Tom
Tom
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Puma Defender 2007 skusenosti
To je pravda, musel by být ještě vyhřívaný.
Ja to tam ale nedávám z důvodu mrazu
V každém případě jestli zamrzne tak na ni (Pumu) budu pěkně
Ja to tam ale nedávám z důvodu mrazu
V každém případě jestli zamrzne tak na ni (Pumu) budu pěkně
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
-
- Příspěvky: 14939
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Puma Defender 2007 skusenosti
Máme v práci Pumu v Tranzitu a už jsem ji jednou v zimě léčil horkovzdušnou pistolí - prostě byl filtr ucpanej. Akorát si nejsem jistej těma 10um - jako hrubej filtr, určitě, ale do mondea, kde mám 2,2TDci dávám filtr od Delphi a ten je 2um. A taková drobnost - při příchodu bio složek v naftě së změkčila norma na její zimní filtrovatelnost - teplota zůstala, ale díry ve filtru jsou tuším větší, a každopádně jsou podstatně větší, než ve filtrech, co se do těch aut dávají.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Puma Defender 2007 skusenosti
Tak díky za doporučení, EGR zaslepen a permanentně zavřen, to auto, jede znatelně lépe
a hlavně je pryč ten zvuk, co ze mě vysával život
-Ještě bych prosil nějaký postřeh kolem katalyzátoru, filtru pevných částic?
Pokud někdo už řešil, případně jak a kde?
Předem děkuji za jakékoliv připomínky a návrhy
a hlavně je pryč ten zvuk, co ze mě vysával život
-Ještě bych prosil nějaký postřeh kolem katalyzátoru, filtru pevných částic?
Pokud někdo už řešil, případně jak a kde?
Předem děkuji za jakékoliv připomínky a návrhy
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: Puma Defender 2007 skusenosti
[quote="lobo20"]Asi aj hej ale možno to niekomu pomože to su moje skusenosti niesom mechanik ale snažim sa
Dano to vieš Ford
nevím co máte proti Fordu,kdyby LR dosahoval spolehlivosti Fordu,tak by to byl chválihodný čin
Dano to vieš Ford
nevím co máte proti Fordu,kdyby LR dosahoval spolehlivosti Fordu,tak by to byl chválihodný čin
- Tomas K (tkala)
- Příspěvky: 1172
- Registrován: 09 zář 2009 14:25
Re: Puma Defender 2007 skusenosti
Máš, prosím, nějakej postup jak to udělat?hamon píše:Tak díky za doporučení, EGR zaslepen a permanentně zavřen, to auto, jede znatelně lépe
a hlavně je pryč ten zvuk, co ze mě vysával život
-Ještě bych prosil nějaký postřeh kolem katalyzátoru, filtru pevných částic?
Pokud někdo už řešil, případně jak a kde?
Předem děkuji za jakékoliv připomínky a návrhy
Díky
Tom